Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) himpike válasza paljani (#25) üzenetére


himpike
aktív tag

Addig se sikerült eljutni hogy a kettő nem zárja ki egymást.. Jól van.
Emellett mindenkit a zöld hidrogén érdekel jobban nem a szürke vagy a kék, azoknak nincs túl sok értelme ugye.
Kínát szerintem elsősorban pont a nehézipar miatt érdekli bár csinálnak autókat is.
A gáz hiába akar ide jönni a csöveken ha az EU nem akarja használni, onnantól meg feleslegesek a csövek. Így az se lényeges hogy mennyi vezeték van jelenleg kiépítve.
Földgáz alapú autót se nagyon akarnak használni.
Az elektromos áram döntő részt gázerőműben stb készül tehát jellemzően egyáltalán nem zöld, sőt ott az elhasznált akkuk.
Az egyetlen találkozási pont itt van a technológiák között, a zöld hidrogénhez az elektrolízis vezet jelenleg.
A magasabb árat több dolog befolyásolja de leginkább - értelemszerűen - a kis mennyiségben gyártás.
Kétlem hogy az elektromos autók esetében ez máshogy lett volna.
Szerintem az elektromos hajtás csak egy lépcsőfok a sok közül, napelemről el lehet vele szarakodni mert az amúgy se árt a házra, igaz a kutya se tenné fel a jelenlegi árakon állami támogatás nélkül. A hatótáv rövid, hidegben még rövidebb. A szervizelése jellemzően drága, bár a járműipar alapvetően a totális lehúzás irányába "fejlődik".
Teherszállításra szintén alkalmatlan. Légire szintén.
Úgy gondolom hogy ennél Kuba is jobbat talált ki.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.