Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Esmein


Esmein
nagyúr

Üdvözletem!

A fentebb említett urak a négyről nyolc megabites csomagra (maxi) történő átállás során _harminc_ napos kiesést óhajtanak nekem/nekünk okozni. Hallomásból ismerek egy törvényi szabályozást ami a csomag és szolgáltatóváltásnál a szolgáltatókat kiesésmentes váltásra kötelezi. Milyen feltételekkel és körülmények között teheti meg a T-com azt, hogy fizikai beavatkozás nélkül megoldható csomagváltásnál 30 vagy több napra levágjon az internetről ?
Megtehetik ők ezt egyáltalán? Kihez lehet fordulni, ha nekem nem tetszik ez?

ui.: a hűségszerződésünk már lejárt velük.

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#2) Esmein


Esmein
nagyúr

''Várható-e kimaradás a szolgáltatásban az átállítás során?
A központban végrehajtott művelet ideje alatt néhány percre a szolgáltatás szünetelhet, amely általában a modem villogó jelzésével jár. Ez nem hibajelenség, az okozza, hogy a központ különböző sebességeket tesztel a vonalon, hogy meghatározza a lehető legnagyobb, stabil sávszélességet. Ezután a kapcsolat az új sebességen stabilizálódik. Amennyiben az átállítás idején Ön éppen internetezik, akkor azt tapasztalhatja, hogy szolgáltatás megszakad, s Ön csak a beállítások elvégzését követően, néhány perc múlva tud újra felcsatlakozni az internetre.''

A honlapjukon ez az információ szerepel, emailben azonban azt nyilatkozták, hogy 30 napos leállás várható, felteszem személyes genyózásból, fateromnak így is 3 hónap telefonjába és emailjébe került az, hogy hajlandóak legyenek sávszélesség emelésre. Nekem valami bűzlik.

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#3) Flashcash válasza Esmein (#1) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Személyesen le kell mondani náluk az adsl szerződésed kérni azonnal igazolást a lemondásról és arról hogy nincs feléjük tartozásod. Ezután pedig kiesésmentes szolgáltatóváltással átmész egy másik szolgáltatóhoz, pl. Interware szolgáltató váltós árak: [link]

''Szolgáltatóváltás

Amennyiben ügyfelünk a ''Szereld magad'' Privát ADSL megrendelésekor más szolgáltatónál érvényes ADSL előfizetéssel rendelkezik és szolgáltatót kíván váltani, ezt a szolgáltatás szüneteltetése nélkül 10 munkanapon belül megteheti a következő feltételekkel:

Az előfizetőnek a régi szolgáltatónál le kell mondania ADSL szerződését, az Interware ZRt.- nél pedig 4 napon belül új igényt kell benyújtania a szolgáltatásra.
A szolgáltatóváltás igényét mind a korábbi szolgáltatónál, mind az Interware ZRt.- nél jelezni kell!
Amennyiben a korábbi szolgáltatónál határozott idejű szerződés volt érvényben, lemondás esetén az előfizetői szerződésben meghatározott szankciók érvényesek.
A szolgáltató váltást az Interware ZRt. abban az esetben tudja biztosítani, ha az igény az új megrendelésekre előírt egyéb feltételeknek megfelel.
A szolgáltatóváltással történő ADSL megrendeléshez ugyanazok a nyomtatványok, illetve online megrendelő felület használhatók, mint új megrendelés esetén. A megrendelőlap erre vonatkozó kérdésénél mindenképpen jelezni kell a szolgáltatóváltás tényét, ellenkező esetben a kiépítés a hagyományos folyamat szerint történik.''

(#4) Esmein válasza Flashcash (#3) üzenetére


Esmein
nagyúr

A gond az, hogy szolgáltatón belül maradtunk volna, csak sávszélesség növelésről lenne szó, ám ez náluk 30 napos kiesésben nyilvánulna meg. Az emailt mindenképpen elkérem, kíváncsi vagyok szó szerint mit írnak mert azért ez elég durva gyökérség volna részükről. (arról nem is beszélve, hogy legalább 8 ezer forintos kiesést és 30 napig a kommunikációs csatornáim teljes megszakadását eredményezné)

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#5) Flashcash válasza Esmein (#4) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Ezért írtam a feniteket, ha tényleg komolyan gondolják ezt a hülyeséget akkor ott kell hagyni a szolgáltatót. :)

(#6) Esmein válasza Flashcash (#5) üzenetére


Esmein
nagyúr

Valószínűleg az lesz a megoldás, mindnképpen utánajárok mik az alternatívák, ha vannak egyáltalán.

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#7) kew válasza Flashcash (#5) üzenetére


kew
senior tag

sima csomagváltás mindenütt szünetmentes, számlázási rendszerben leváltják a nagyobb havidíjú csomagra, t-com meg profilt frissít a portodon. nem rántják ki 30 napig a zsinórod...:)
szvsz csak az volt hülye, aki válaszolt nektek mailben.

bocs, Esmein-ek ment :)

[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.