Hirdetés
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Newton harmadik törvénye
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambanő háza tája
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
totron
addikt
Nem tudom volt-e már ilyenben részetek, de én szeleptilózásnak kereszteltem el a jelenséget. Ráment 4 belsőm már és egy csomó bosszanatom, gyaloglásból is jutott szépen. A szelepek nem rögzítőgyűrűs konstrukciók, tehát csak a szelepsapka számára van menet. Eddig működött a rendszer, ~1 hete viszont megindult a kegyelmet nem ismerő, SSSZ-defektek korszaka. A szelepek tőből lyukadnak, illetve válnak le, kezemben maradt többször szétszedéskor. Mi okozza inkább? Küllővédő szalag belül? De hát az eddig sem volt fix. Régi külső renyhe oldalfalai? Hirtelen jelentkezett, fokozatosság, előjel nem volt, azóta ez van és csak ez. A szelep rendszeresen ferdén áll, tehát súlyosan elmozog a belső. Kizárólag az első keréken. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy milyen irányba költsek, cselekedjek tovább. A belsők, mint utóbb kiderült szerintem ártatlanok, ők is voltak gyanúban (nem a legdrágábbak).
-
totron
addikt
válasz ZolkoW #231129 üzenetére
Ezen gondolkodom épp, hogy ennek a békebeli Schwalbe külsőnek van egy lyukas, belső párja is, ami gyűrűs, azt előkotornám, mert jelen állapotában az csak egy ragasztásra áll a működéstől, de sajnálnám azt is szétcincálni, valószínűleg kinyírnám, nem merem ezt így most. Gyanús, hogy a külső a hunyó: laposan extrán kacsázott-kígyózott már tolva is legutóbb, mindig sikerült saját maga alá tévednie, meg volt, hogy a pumpálás megkezdésekor is már változott a szelep szöge - nekem ez a kettő egybevágónak tűnik. Bár teljesen felfújva állhatna akár fixen is a belső, ahogy tette is azt eddig éveken át, ez viszont ellentmond a fenti elméletnek - vagy nem. Az erők meg gyűrűs rögzítéssel is hatnának, azt hiszem. El kell engedni, pedig igazi jó profilú allround volt ez a külső. Ez a legerősebb tippem most.
Lehet ma tartós és értelmes profilú külsőt kapni emberi pénzért? Nem számítok olyan tartósságra mint amit ez tudott, de valami nem egynyárit.
[ Szerkesztve ]
-
totron
addikt
Hagyományos anyás konstrukció átalakítható-e gyorszárassá? Pár fényévvel egyszerűbb lenne az élet.
-
totron
addikt
Verseny-, félverseny-tulajok, felnivédelemből kifolyólag mennyire kell figyelnetek a kátyúkat, egyenetlenségeket? Megéri-e a kecsességért, kisebb tapadásért/jobb haladásért cserébe a kötelező pluszfigyelem, folyamatos vigyázás, a leredukálódott számú pályák?
-
totron
addikt
Ha a kormányt fentebb vételi céllal való kilazítottság után nem tudom visszafixálni akkor tulajdonképpen mi a jó fene történt?
-
totron
addikt
Használt cucc, felújítós projekt. Balra húz a kormány, de durván. Ha tolom magam mellett, elém kanyarodik, menet közben is rendesen ellen kell tartani, veszélyes is ez így. Mi lehet az oka? Csapágygolyó-perselyek cseréjére tudok gondolni, másra nem igen, nincs kallódó neutroncsillag-darabka sem a kormány bal felében. Bowden nem téríti ki ennyire (kipróbálva leszerelt fékkel is). Makacs drótszamár ez így, mindig balra látja a legelni valót és szenvedés az egész. Kár, mert a hajtány elég jó viszont.
-
totron
addikt
Süllyesztett imbusz fejű csavar fejébe beletört a csodálatos minőségű imbuszkulcs feje. Tippeket kérnék az eltávolítására.
-
totron
addikt
válasz Hasaggymeg #275014 üzenetére
Benne hát, pont mint egy kullancs. Fúró az nincs sajnos elérhető, vasfűrész még a gondolat, de nem tudom találok-e, kapok-e ugyanilyen csavart egyáltalán ha szanálom: retró félverseny gépezet igazán pocsék szerelhetőséggel és sok szabvánnyal ezelőttről. A nyeregmagasságot kellene visszatornászni eredeti állapotába. Üléscső rögzítéseként nem is szabadott volna ilyet alkalmazni egyik korban sem, még ha városi is. Nem tudom a nevét a mai, kallantyús megoldásnak, más bringáról akadna is bilincs, de a váz egyszerűen nem olyan.. Ilyenkor télen, mikor több a bent ülés és a térd körüli inak, izmok nincsenek napi edzésben különösen térdgyilkos, ha akár 1 centivel is lentebb van az ideálisnál a nyereg, fontos, hogy ne terhelődjenek az ízületek feleslegesen. Ilyen esetben a bringa megterhelőbb, károsabb, mint a gyaloglás.
-
totron
addikt
válasz totron #275016 üzenetére
DIN 7991? Ilyen vagy ilyesmi: nem vagyok biztos benne, hogy a csavarfej abban a szögben szűkül, hogy passzentos legyen a vázban kialakított helyével. Alapvetően nem szeretném ezt a vonalat tovább vinni, de most ezt kell megugrani. Gyorszárat szeretnék a kerekekhez is, emberi szerelhetőséggel egy másik bringát, de nem nagyon olcsóak, a számos, mindenféle svindli ellenére sem (használt játszik csak).
-
totron
addikt
válasz Hasaggymeg #275022 üzenetére
Köszi, ez olyan, mint egy fogbeültetés. Egyszerűen lefűrészelem, ez lesz. Keresek olyan imbuszkulcs-megoldást, ahol együttállásban van a minőség és a lehető legjobb erőkar. Egy T-kulcs bitekkel lehet ilyen? Nektek mi vált be? A vaj alapú, fogyó 5-ös történetekből elegem van.
-
totron
addikt
Spontán 8-as kialakulása létezik? Egyik napról a másikra, majdnem 4 küllőközt felölelő hosszúságban, meredek ívű, gyorsan kezdődik, gyorsan is ér véget. Nagy amplitúdójú, menet közben szétrázza a mindent is. Öregebb darab, engedhetnek ennyit a küllők? Acél felni. Mintha valaki rálépett volna elfektetve, de nem volt ember közelében.
-
totron
addikt
válasz Hasaggymeg #281607 üzenetére
Valószínűleg ennek előzménye, hogy egy ideje tojás is volt benne, arról azt feltételeztem, hogy kátyúval találkozunk, csak utólag vettem észre, de ezek szerint nem. A küllőanya lazasága kézzel is megállapítható vagy kell küllőhúzó?
-
totron
addikt
válasz Hasaggymeg #281607 üzenetére
Minden küllő feszes.
-
totron
addikt
Adott egy retró, ~27 colos kerék (a 27.5"-os belső nagy volt rá picit), több küllő tőből megadta magát, súlyos 88-as az eredmény. Lehet belevaló küllőt kapni ma vagy ha nem, akkor nagyobból lehet fabrikálni ebbe valót? (küllőanya mozgathatósága, újrarögzítése)
-
totron
addikt
Egy cro-mo váz megmentéséről lenne szó, viszont a hajtómű nagyon lötyög benne, az előző gazdája elmondása szerint 1-2 csapágyolyó el is lett benne darálva. Nem csináltam még ilyet: ha komplett hajtóműcserét kap, akkor megszűnik a lötyögés is vagy egy ilyen kikoptatás közvetlenül érinti a vázat is?
-
totron
addikt
1 (7) kérdés csupán: WHY? Kinek jó ez, mire jó ez? Vízszintes felsőcsőből, mint eszméből maradt valami még? Van bármi előnye? Bezárt szög, bármi?
-
totron
addikt
válasz Ringman #302393 üzenetére
Bocs, a képen látható konstrukciónak van-e bármi. Bevallom, nem értelek, egy rövidebb nyeregcsőnek nem nagyobb a teherbirása? Létezik egyáltalán bármiféle észszerűségi határa a 21. századi dizájnfizikának? Vagy nemsokára
cirkusziországúti majmokként, 150 centis nyeregcsövekkel fogjuk csapatni? Nem lepkesúlyú tekerőket feltételezve csak hátrányát látom a szükségtelenül megnyúlt nyeregcsőnek. Komfort alatt mit értesz? Hajlott már ki alólad nyereg, csövével együtt, menet közben?
A dropper téma lehet egy érv, de akkor is inkább a linkelt, elmebeteg felsőcső-eséshez van közelebb sok bringa, mintsem 1 droppernyi ereszkedéshez.(#302394) Hasaggymeg, áh, én tévedtem...
Ha már szerelés, mi az, amit még te, és mi az amit már szakszervizre bízol?[ Szerkesztve ]
-
totron
addikt
-
totron
addikt
válasz balintbaba #300201 üzenetére
Napi 20 km séta? Szakad a plafon.
#302544MC Pite, a 13 talán túl sietős, észrevétlenül szalad el a táj melletted, na meg az átlag kondi nagyon nem ezt az időt predesztinálja. Mihez? Nem tudtam magamban tartani, kedvenc kellék az arclemosó. Nem azt mondom, hogy felnőtt fejjel ne legyen legalább némi előrelátás, de na. Haverral anno, papucsban, punepa, pénz bármi javitókészlet nélkül 1szál pólórövidnadrágban elrugaszkodtunk a 70 km-re lévő desztinációba is, mai fejjel felelőtlenségnek tűnne. Hajtott az oktalanság és a mozgásvágy, de sminkkészlet se húzta le zsebünk, szóval balansz vót.
A Z2-probléma nem teljesen tiszta, megy az ember ha kedve van, ha meg nincs, nem megy. Nem belülről jön ez? (ha jön) A cukorbetegség kerülése mondjuk legyen egy egzakt érv.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő
- DJI FPV Fly more combo + sok tartozék
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +DJI hátizsák +Lumenier antennák
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest