Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205009 üzenetére
...mindig mondom én, hogy láb kell oda nem puccos bicikli.🤭 Amúgy lehet már csak kiállításra jó úgy megviselte a verseny.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lorcsi #205011 üzenetére
Neem teee, nézd meg miJen tiszta.
flash... a nők prűdségből nem köszönnek a férfiaknak, annak szerintem elsősorban nem bunkóság az oka.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205016 üzenetére
Látthatta vetkőztető nézésed mögötti szándékot.
bszg@...úgy-úgy.😎
Toobee... sznobok vagyunk mint a tudós társadalom, amit nem tudunk megmagyarázni az nem létezik. 🤭... egyszerűbb a fúj Deca, meg nincs is vírus.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #205025 üzenetére
Akkor így aztán már tényleg semmi érv nem marad a Decas mellett.
Toobee...én már több mindent (sátor, TRP fékek, kazetta leszedő kulcs stb.) vásároltam úgy, hogy előtte értesítést kértem és kaptam megérkezéséről.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #205031 üzenetére
Nekem is tetszik és időtállóbbnak tűnt mindig is a színesfém mint a karbon, de kérdés, hogy kerékpározásra melyik rendelkezik jobb menettulajdonságokkal. Állítólag a karbon fölénye abban rejlik, hogy míg az alumíniumot (titánt, acélt stb. egyéb fémet) leginkább csak a csövek falvastagságának változtatásával (húzással/simple,double,triple, multi butted) és picit a csövek formájával tudnak különböző merevségűre és rugalmasságúra készíteni, addig a karbonrostokból álló szövet rétegek számával, egymásra helyezett rostok irányával stb. pontosan szabályozható melyik irányba legyenek egyes vázszakaszok merevek és melyikbe rugalmasak, igény szerint.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #205035 üzenetére
Bár nem néztem végig (csak bele-bele tekertem), és első látásra tényleg túlzásnak is tűnhet a kerékpárt repülőgéphez hasonlítani, az analógia szerintem teljesen helyénvaló. 1. Tulajdonképp mindkettőnél az alumíniumot váltja a karbon kompozit 2. A videó pontosan arról beszél amit korábban írtam, vagyis, hogy az anyag mintegy rétegenkénti felépítésével, pontosan tervezni tudják annak tulajdonságait az adott szekciónál...ráadásul az infó forrása (az a You Tube csatorna) is megbízhatónak tűnik. 3. Mind2 esetben a fáradásos törés az ami veszélyt jelent, gondolom erre gondolt mikor az "idő kicsinálja" szavakat használta, még akkor is ha mondjuk egy kerékpárnál még akár a hegesztéses kötéseknél valamelyest ridegebbé, ergo törékenyebbé vált részeknél is csak hosszú idő és terhelés során lehet ilyenre számítani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #205040 üzenetére
Bár tízessel is szerelték és elfogadhatóan működött, tudtommal minden 11 sebességes Shimano fékváltókarral faxán műxik...és kifejezetten ajánlom, valahányszor pár méter erejéig (52cm-es ) felülök nejem bringájára elcsodálkozok mennyire durván jó az a fék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205047 üzenetére
Láttam egyet múlt héten itt a tó partján, pont ilyen piros volt, de Sid villával ...tényleg nagyon jól nézett ki, gondolom máris villát cserélt, mert Sid-est nem láttam a kínálatban. Már indulásnál >1kg-al könnyebb mint az enyém mivel rajta van startból (az általam 100+ ezerért utólag megvásárolt ) Mavic Crossmax kerékszett, az én sorom duplájába vesztegetett, szintén könnyebb GX sor és persze a Reba, mely egymagában +100-150 euró és -400 gr. Ez így verhetetlen ár-érték arányú...már csak venni kellene valakinek aki képes objektíven megítélni milyen is tekerni vele. ...amúgy van itt egy fórumtárs aki vásárolt (1-2 éve?) egy hasonlót, már nem emléxem ki volt, de nyilatkozhatna kicsit róla így pár ezer km után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #205054 üzenetére
...ha utánaszámolok az alkatrészek piaci árának akkor megközelítőleg 4-500 euró az árkülönbség a sziklalovas javára, ami egy összesen ~1700 eurós kerékpárnál számottevő árelőny. (váltóm szerintem picit jobb, fékem szintén, de a hajtás többi része, a kerékszett és villa mind-mind a Rockrideren jobbak). A kérdés ami fennáll így már csak a geo (azt azért nem gondolnám elcseszettnek, bár nem értek hozzá) és főleg a váz pontossága (csapágyházak, papucsok), továbbá az összeszerelés minősége. Ha ezek rendben vannak akkor tényleg csak a sztereotípiákat kell már ledolgozni, amihez szerintem nagyban hozzájárul a nagyáruházi üzletpolitika mely egészen alacsony kategóriájú kerékpárokat is gyárt, illetve forgalmaz. Amíg ilyenek is vannak a kínálatban (ami üzleti szempontból teljesen rendben van) addig szerintem nehéz lesz a "nagyokkal" versenyezni.
Maximum1...2x is voltunk ott, de (most) csak 7végén vannak nyitva.
venember83...láttam, de nem egy harcore bringásnak tűnik az értékelése szerint...nézd meg jjeahh kollégát aki fotósként jött ide, most meg csak úgy keni-vágja a százalékokat, grammokat és szögeket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó-jó, de itt nem rólad beszélek, hanem olyanokról akik hajlandók 1500 euró fölött is bringát vásárolni...ha megnézed a befutottabb márkákat, azok nem gyártanak 50-60e forintos kerékpárt, és nem mert nem tudnának, hanem mert rontja nekik az üzletet a felsőbb kategóriában.
Toobee...nem látom sehol pirosban. ...aztán lehet, hogy van, sőt, kétséges, hogy csak egy színben gyártották.
Csokicsibész...hát ha betörnek a háromhetesekre (és mivel roppant tőkeerősek, miért is ne, szerintem akár már saját csapatjuk is lehetne) akkor biztos (tovább) javul megítélésük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205084 üzenetére
[kép] Biztos azokban rachet van és nem a hagyományos szrí paal szisztöm? Csak mert azt tudtommal a drágább DT-k kapják. ... amúgy meg az agy esztergálási pontatlanságából fakad a ritmikus kerregés, ami néhány 10.000 fordulat/percnél szétverné az agyat, de a kerék forgási sebességénél elhanyagolható.
Ami a villogót illeti, nekem a vázon van. [kép][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #205106 üzenetére
Jövő 7 közepére már jobb lesz. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205115 üzenetére
Az XTR a Shimi teteje, ami a 2 bringa közti árkülönbségen is látszik, a BR-M 9120 meg a négydugattyús.... azt, hogy érdemes-e egyből a legtetején kezdeni, nem tudom, talán ha nagyon ott vagy az enduro szeren és/vagy nem gond ennyit kifizetni érte.
ZolkoW... felgöngyöltem az esőköpenyembe Zasszonyt. 😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205138 üzenetére
A Cube, mint a Rose és Canyon, jó ár/érték aránnyal rendelkeznek, ennél már talán csak a Radon jobb, na meg a Decathlon. Hogy miért?... nem tudom, de ha megnézem pl. Itt is [link] látszik, hogy BMC, KTM stb. milyen szinten drágábbak ugyanolyan, vagy hasonló felszereltség mellett,aminek egy része magyarázható a márkanévvel, esetleg minőségbéli különbségekkel, egy része meg nem.
Szerk. nem 100%pontos,de jól illusztrálja egyes típusok közötti különbséget.
Szerk. 2....közben látom nem valami Android barát az oldal, ott a képen minden pont egy kerékpár típus amit megnézhetsz hogyan viszonyul árban és felszereltségben a kiválasztotthoz.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Eat your heart out Máriusz. [link]... lemaradtam.
MPowerPH... ezen a láncon kívül mit akarsz cserélni, és mire? Hacsak nem versenyzel nem igazán értem... de még ha versenyzel is elég az XT. 🤔
jjeahh... milyen oltást és hányadikat?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #205173 üzenetére
Egy zseblámpa fényénél nézz rá és máris látni fogod a betétek kopottságát... a rotort megést talán inkább a tárcsa okozhatja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205186 üzenetére
Na majd ha kész lőjj nekünk is pár képet, az így már egészen komoly vasnak bontakozik ki.
bardi... az 1/100 mm-t mivel mérted? 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205192 üzenetére
Komoly darab ... ugyanakkor annyi már egy ilyen szintű megmunkálás hiba6árán is belül lehet. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205208 üzenetére
A váltó viszi úgy a 10-50,mint a 10-52 sorokat. [link]
Ami az integrated anti chaisuck plate-et illeti bár azzal a rajta átfűzött bovdennel nem nagyon tűnik mozgat6ónak, csodálkoznék ha nem lenne jó mind3 méretű tányérhoz (30,32 és 34) mellyel azt a Descendant hajtóművet szerelik. Azért egy kérdést a forgalmazó/gyártó felé megérne. 🤔erhas01... nem releváns, de a darázsfullánk nem szakad beléd ezért egy egyed többször is megszúr6, azok vadméhek (vagy szelidek?) lehettek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #205205 üzenetére
Amúgy meg hátrafelé forgatva a kereket, vagyis mikor beakad a reteszelő és viszi magával a láncot mely így már a hajtómű tányérról érkezik (gyakran) srégen a hátsó sorra, darálhat, főleg ha jól keresztbe van váltva, hisz már fordítva megy a lánc és nem egy váltó tartja irányban éppen a megfelelő lánckerék fölött, így érzékeli a keresztbe váltás minden nyűgét. Ugyanakkor középen, valahol a láncvonal körül ahol szinte egyenesen érkezik hátra a lánc, már csendesebbnek kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #205222 üzenetére
Nem tudom mennyire számít a 400mm+ körüli láncvillánál pár 10 mm, de a híresen rövid láncvillájú (Cube XC-knél alig fér el a hátsó gumi a nyeregvázcsőtől ) Cube bringáimnál nem volt ez érzékelhető. Korábban készítettem is egy videót (nem találom ) arról ahogy megy hátrafelé a lánc mostani bringámnál teljesen keresztbe váltva is, darálás vagy leesés nélkül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #205225 üzenetére
Szerintem nem is oda kell erő a 10-es kihajtásához, hisz van aki húszas csapásszámmal tolja, hanem hosszút mászni a 34/50-el.
bazsimanó...válogass....aszfalton iskolába járni talán a második balról. Ha kislány akkor meg a harmadik. ...ha meg erdei iskola, vidéken, erdőn, mezőn, télen, nyáron, hóban, sárban, akkor a negyedik, vagy inkább az első.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt a szimplafalú, elfékezett felnit nézve úgy érzem sz@rrálőjük a verebet légvédelmi ágyúval...nagy gumigyártók, külföldről rendelés, defektvédelem, meg ilyenek.🤭 Tulajdonképp erre jó a Decathlon, bemész, három-négyezeré' elhozod, felteszed, felfújod aztán csapathatja a nebuló a suliba vele...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #205235 üzenetére
Nekem CN-M6100 és CN-M8100-as láncom volt, mindkettőnek nagy az oldalirányú tűrése.
bazsimanó...a szám a szélességét jelenti hüvelykben, a szélesebb általában kényelmesebb és lassabb, a keskenyebbet jobban fel kell fújni de gyorsabban suhan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #205239 üzenetére
Egy Pinarello Dogma suliba járni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205262 üzenetére
Nem néztem utána, de szerinted kell cserélj hajtómű csapágyat is, nem csak simán átteszed az X0 helyére az XX1-et?
#205251eddie1978...mi a baj a drop in csapággyal, lötyög a fészekben? Szerintem az a legjobb, simán kiveszed és teszed be az újat...vagy nem? A képen mintha nem is egyforma csapágyak lennének, hisz a jobboldalinak van az a levágása ami miatt pont belepasszol a fészekbe...lehet azért kotyogott a baloldali?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #205264 üzenetére
Nekem is ilyen van, de nem mind1 ereszkedsz, vagy éppen mászol benne...amúgy meg nekem ez már kevés nulla alatt.
ZolkoW...+1, egy nyugalmi állapotban lévő felnőtt ember lead ~100W hőt, míg egy fizikai munkát végző 300-at, így tényleg úgy jó ha picit fázol az elején mert >100 pulzusnál már pont jó lesz...160-nál meg már sok is.
#205268Toobee...nekem is ilyen van, de ez a legvastagabb, csakis nulla alatt hordom...picit már kényelmetlenül vastag.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #205271 üzenetére
Az esőkabát helyett kell valami technikai felső mely ott víz és szélálló ahol kell és ott szellőzik ahol kell. Nekem ilyen van, nem valami drága hiper-szuper cucc, de már nagyon számít, hogy jól vannak rajta elhelyezve a zárt és a szellőző részek ahhoz, hogy ne fázz, de ne is dunsztold magad...a rágombolt csősál meg, melyet igény (és hőmérséklet) szerint akár lehúzhatsz és hátra engedhetsz, a világ legjobb találmánya.
#205272MPowerPH...hát akkor tényleg meggondolandó érdemes-e egy drágábbra, sérülékenyebbre történő, ráadásul némi macerával is járó (szerelgetni, majd eladni) cserét erőltetni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #205276 üzenetére
"...egyebek mellett"?! Miért még mit mértél? ...hátul 3 gomb fogja a sálat a gallérhoz, így hátulról ráhúzhatod nyakadra, vagy éppen levetheted és hátadra dobhatod, igény szerint....kabát levetése nélkül, ugyebár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #205283 üzenetére
Én használtam ki- és ki nem vágottat is mégsem ott érzem a nagy különbséget. ...itt természetesen a bár nem kivágott, de azért amolyan központi mélyedéssel ellátott nyeregre gondolok. Tény, hogy egy nyereg máshol nyom ha egyenesen, esetleg lejtőn tekersz lefelé, vagy éppen 10+%-osan mászol ráfeküdve a kormányra, utóbbinál nekem is szokta nyomni a lágy részen futó "vezetékeket"...erről az jut eszembe, hogy majd a terep szerint dőlő nyerget is kitalálják egyszer.
#205285SpaceJam...+1, nem véletlenül adnak újabban szélesebb nyerget (nagyobb kereket, hosszabb hajtókart) a nagyobb vázakkal szerelt bringákhoz, egy magas ember még látszólag keskeny csípője is meglepően széles ha megméred. Nekem is 125mm az ülőgumó távolságom, így kell legalább 140mm, de inkább 145mm szélességű nyereg.
#205287arcitec...azt nem a K2 ajánlja, hanem a Selle SMP, és esetleg Italia melyben partner a bolt, mert sajnos a nyereggyártók közül talán csak nekik van ilyen programjuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyler Durden #205291 üzenetére
Nem nyomod eléggé. ...viccet félretéve azt tapasztaltam minél jobban nyomom annál kevésbé fáj a hátsóm úgy, hogy sosem hordok betétes nadrágot. Zasszonyos, hosszú, városnézéses tekerések nyírják ki legjobban s*ggemet. Az összefoglaló tartalmaz néhány ezirányú tanácsot is.
J.C.G...az így ránézésre nem jó keményen tolni benne, nem csoda, hogy beleizzadsz. Lejtőzni, esős, hideg időben sétálgatni esetleg, de abban ha izzadni kezdesz annyi neked, mert semmi pára nem tud távozni sehol. ...ja és azért is izzadsz annyira. Ami az első zsebeket illeti, nekem is van olyan vastagabb esőkabátom is, de első zsebeibe csak valami puhát tehetek, mert ha pl. telefonomat teszem oda máris össze-vissza forog és akadályoz a tekerésben. Nem véletlenül vannak hátul, oldalt és elől csakis fentebb zsebek a bringás felsőkön.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyler Durden #205295 üzenetére
...ja és terepezni kell, minél durvább a talaj annál kevesebb időt tudsz nyugodtan tespedni a nyeregben, aminek más testrészed (lábad, karjaid) talán nem annyira, de segged mindenképp örülni fog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyler Durden #205297 üzenetére
Én komolyan hallottam olyant, hogy feladta az Iron Man-t a segge (!) miatt.
jjeahh...én is utálom az aszfalton nyomni, beáll nyakam, hátam, mindenem, hiányzik a terep változatossága, sőt a dimbes-dombost is elviselem, csak egyenes, lapos aszfalt ne legyen. Ezért nem tud nejem minden igyekezete ellenére sem már rávenni újabbi Balatonkerülésekre.
Van hosszabb, 1+ órás 165-ös átlagpulzusos meneted is? Muti![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205329 üzenetére
... meg aztán egymást is lövik rendesen.
arcitec... nekem sem igazán tetszenek, de van aki esküszik rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mavic Crossmax...amióta feltettem még nem kellett rápumpálni. ...sőt, eddig inkább engedtem a nyomásból mert kissé túlfújtam az elején. A reteszelése (ID360) továbbra is parádés (előző kerekemen is azt használtam egy évig), megfigyeltem mennyire befolyásolja még a váltás minőségét is egy biztos és sűrű reteszelés, teljesen más érzés akár le, akár felfelé váltani a feszes reteszelés mellett.
Végül úgy adódott, hogy mivel volt egy alig kopott 180mm-es SM-RT64-es tárcsám feltettem előre az SM-RT54 helyett és láss csodát, az intenzív fékezésnél korábban fellépő, beazonosítatlan okú remegés egy csapásra megszűnt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz venember83 #205346 üzenetére
Én most pontosan egy ilyen, szettet vettem meg a K2-től, mely olyan mint korább használt csak éppen nem boost-os és HG szabadonfutóval szerelt szettem. Ilyen, csak egyből microspline-al szerelve. Nem túl könnyű, 1970 gr, de én teljesen meg voltam elégedve vele egy év használat után is...szerintem tulajdonképp egy ár/érték bajnok ez is, többet nem igazán voltam/vagyok hajlandó fizetni azért a mínusz 2-300 grammért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #205347 üzenetére
Olyan lett ez a vadászat mint a színházba járás és pl. a tenisz volt korábban, kötelező az újgazdag suttyóknak megjelenni ott és bohóckodni egy csőre töltött fegyverrel mint majom az éles borotvával. ...ja, és ezt vadgazdálkodásnak hívják, mint a multiknál a takarítót seprűmenedzsernek. 😒
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz venember83 #205356 üzenetére
Nem tudom milyen az a 66-os de a 77-es ingyen sem kellene annyira sz@r úgy a csapágyazása mint a szabadonfutója is. 2 jó tulajdonsága van, nem volt túl nehéz és dizányos.
#205359Maximum1...hogy érted nem patentszemmel, nem ezzel, vagy nem ezzel?...mert mind2vel szakszerű.
SpaceJam...másodikat olyan sokan használják heJtelenül, hogy talán már nem is helytelen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #205384 üzenetére
Bár az már nem annyira szakszerű, óvatosan azért még azt is elég jól meg lehet csinálni, hogy visszatolod ugyanazt a csapszeget....persze az már nem egy életbiztosítás, oda minimum egy új, letörhető megvezetővel ellátott csapszeg kell amit szakszerűen tolnak be helyére és utána lepróbálnak mozog-e rendesen körülötte a láncszem.
Le is van írva, hogy ha pl. terepen szakad a láncod akkor így megoldhatod, de vigyáznod kell ne told át a bontott szemnél a csapszeget a túlsó lapokon is, csak egyiken amíg megnyitod a szemet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #205389 üzenetére
Irány (ha forgásirányos), méret és a váltóba fűzés amire figyelni kell. Ha bont6tó szemes akkor sima ügy, ha csapszeggel akkor úgy szoktam, hogy mikor már majdnem teljesen be van tolva próbálgatom, kivéve a bontóból, lássam mennyire mozog könnyen, aztán óvatosan tologatom/próbálgatom amíg helyre kerül és csak utána töröm le a megvezetőt. Amúgy ha picit túlmegy sem baj, vissza lehet tolni mígnem könnyen mozgatható a szem.
SpaceJam... +1
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205396 üzenetére
Ebben nincs rugó, beállítod, majd meghúzod a rögzítőcsavart.
Maximum1...jóféle az a láncbontó, van rajta még kapocs is feszmentesíteni a bontandó szemeket. ...ami a láncfeszítőn vezetett láncot illeti, minimum furcsa. ...ééés, mégis igaza volt a szerelődnek. Ha nen tudod eléggé megfeszíteni felfelé, akkor kell alul vezetni a láncot...besz@rás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest