Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Bubee82 válasza Dylen (#100) üzenetére


Bubee82
őstag

Nem ugyanaz a kategória :U

[ Szerkesztve ]

(#102) Dylen válasza Bubee82 (#101) üzenetére


Dylen
aktív tag

így van, nem ugyanaz. Csak mindenki annyira felfújja ezt a kóla dolgot. Pedig biztos sok természetes anyag van, aminek hasonló a hatása. Persze mondjuk a citromlevet senki nem issza pohárszámra... de a kólában sem szoktuk áztatni a csontjainkat.

bagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)

(#103) qdak válasza Dylen (#102) üzenetére


qdak
addikt

de a fogad mindig érintkezik vele mikor megiszod és hiddel nem tesz jót neki :U

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#104) zsiga667 válasza raver (#29) üzenetére


zsiga667
addikt

Tudom hogy másféléves post, de akkora címeres faszság hogy reagálnom kell rá.
Ötödéves agrármérnök-hallgató vagyok, az évek során több hónapot töltöttem több tejelőmarha-gazdaságban, szóval van egy kevés közöm a témához.

Úgy néz ki a fejés, hogy beáll a tehén a helyére, az operátor (magyarul melós :D) lemossa a tőgyét, tiszta langyos vízzel (semmi vegyszer, szigorúan tilos), kézzel gyors próbafejést végez hogy nem véres/gennyes/akármis-e a tej (ilyen esetben a tejét nem fejik bele a többi közé, hanem a fejés végén, a rendszerről lekötött géppel történik a fejése, ami megy is egyből a csatornába), majd rárakja a fejőgépet, onnantól a többit meg a teljesen zárt láncú gép végzi. A tej módosítatlanul, mindenféle vegyszer, víz és egyéb adalékok nélkül kerül a zárt hűtőtartályba, ahonnan egyenesen a tejfeldolgozó tartálykocsijába szivattyúzzák át.

Amire te gondolsz, vagy amivel kevered, az a fejés végi automata mosóprogram, ami valóban vegyszerrel történik, de ebből kevesebb vegyszer kerül a tejedbe mint amennyi otthon a mosogatás után a poharadban marad...