Szerintem kevered a szezont a fazonnal a DLSS kihagyása teljesen logikus bármelyik konkurens megvalósítás előnyére, ha amit nyújtanak az elég közel van (jelenleg szerintem ez fenn áll, már ha nem direkt zoomolva keresed a különbséget)
Az mindig csak bonyolítja a fejlesztést/tesztelést ha ugyan azon problémára kismillió külső megoldást használunk fölöslegesen.
Egy ideális világban nem okozna gondot, de ez nem az.
Lásd ezt a problémát is, az eddigi játékoknak sikerült megugraniuk hogy az RT és a felskálázás ne okozzon gondot. Elvileg két külön álló valami és itt úgy néz ki mégis össze akadnak.
Csak gondolj bele, hogy ha mind a 3 eljárást belerakod, akkor ha biztosra akarsz menni mind a 3 gyártó kártyájával mind a 3 eljárást le kellene tesztelned minden pályán/körülménybe stb. Fölösleges erőforrás pazarlás.
És aztán jön a panaszkodás hogy bug-os a játék.
[ Szerkesztve ]