Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
- Bemutató Call of Duty: Black Ops - Cold War bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [crey:] Az élhetetlenség országa
- [Re:] Sonarr és Radarr
- [Re:] [Kolondrum:] Kertes vagy lakás
- [Re:] [hcl:] Amikor nem villan
- [Re:] [EclipseGT:] Az első InGame képek: Készítsünk Játékot #5
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

feri1014
senior tag
Tsa-bika linkelt egy elég jó elemzést Anthony Davidsontól. Semmi aggasztó nincs abban, ahogy vezet. Teljes mértékben hozzászokott már, hogy ezzel a kézzel vezet. Egyszerűen másképpen oldja meg, de teljes magabiztossággal. A kérdés az, hogy az Anthony Davidson által példának felhozott Verstappen esetet mennyire tudja megoldani. Ez majd csak ott fog kiderülni, de a rutinja megvan hozzá. Vezetett bőven az évek alatt sérült kézzel.

Popes
őstag
Mindenki látja hogy tudja így is vezetni az autót, de a szkeptikusok pont az ilyen extrém helyzetektől félnek hogy azt hogy oldja meg. Telefonnal a kézbe is sokan jól vezetnek de ha baj van akkor rögtön rosszabbak az esélyek ahhoz képest aki két kézzel meg tudja markolni a kormányt.(tudom rossz példa mert a telefon a figyelmet is elvonja de nem hiába tiltják a kézben tartott telefont)
Plusz ballal kel kezelnie a váltót is amit úgy elég nehéz lehet ha pont izomból rá kell markolni a kormányra meg épp jó lenne egyet visszaváltani is.
Tudom pont ez a lényeg hogy ő hátrányos helyzetből is meg tudja mutatni a tudását(ezért egy hős) csak nem szeretném hogy belebukjon mert annak komoly következményei is lehetnek. De adja Isten hogy alaptalanok legyenek a félelmeim.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina

quailstorm
nagyúr
Kubicának sem csak rajta van a keze, mert úgy nem tudna elfordulni. Tolni tud vele. Anthony elmagyarázta a videóban, hogy ahol a jobb kezével így alulról tol, ott a ballal már húzni nem tud.

feri1014
senior tag
Plusz ballal kel kezelnie a váltót is amit úgy elég nehéz lehet ha pont izomból rá kell markolni a kormányra meg épp jó lenne egyet visszaváltani is.
Akkor meg se nézd, hogy Alessandro Zanardi hogyan vezet. A DTM-ben kormányzott, fékezett, gázt adott, fel-le váltott, kuplung. Mindezt 2 kézzel. Más esetekben protézis volt erősítve a fékpedálra és csípőből nyomta a pedált. Kubica esete sehol nincs ehhez képest.
Csak figyeld a bal kezét: [link]
pláne 2:24-től.
[ Szerkesztve ]
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

Motion_Blur
félisten
Ezt csinálta az egész mezőny (F-csatorna), de ugye pont nem lassú kanyarokban ahol kell a precíz és gyors mozdulat.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
True, de a remény hal meg utoljára. Pláne, ha erről a csávóról van szó. Jó lenne ha valaki ebből az F-ductos 2010-ből felrakná a Belga és Japán hétvégéről az időmérős körét.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

feri1014
senior tag
Nem kapta volna meg az engedélyt, ha nem lenne 100%-osan alkalmas arra, hogy vezessen a mezőnyben. Idén a Williams szimulátorában bőven volt lehetősége gyakorolni, felkészülni. Szvsz a felmerülő kérdésekre ő már pontosan tudja a válaszokat. A többit majd meglátjuk a szezon során.

Motion_Blur
félisten
[link] - ez megmaradt bennem anno
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
elég szar időket ment ma a lengyel (1.44, tegnap 1.39). a többiek kb. abban a tartományban voltak, mint tegnap (1.36tól 1.40ig).
btw, akit érdekel, a tegnapi napról, ki mivel érte el a legjobb idejét:
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Az a baj, hogy nem tudjuk ma milyen gumikkal körözött.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

Mortein
tag
De jó is volt, hogy mindig a boxban előztek...
[ Szerkesztve ]

snecy20
veterán
Manapság is megy az alá / elévágásra-izgulás, a pályán való poziciócsere helyett, szóval nem vagyunk beljebb sokkal.

Mortein
tag
Pont a boxban való előzés miatt szüntették meg, azóta pedig a szimulációs technika csak fejlődött. Borzalmas következményei lennének, ha visszahoznák ráadásul kinyirnák vele a kerékcserét is, semmi képességbeli különbség nem jönne ki, csak hogy kinek jobb a szimulációja.
[ Szerkesztve ]

snecy20
veterán
Biztos meg kéne előtte vizsgálni a versenyzésre való hatását, viszont nekem már megérné hogy ne kelljen azt látni hogy már a féktáv előtt elveszik a gázt és bevitorláznak motorféken.
Amúgy milyen gyomorforgató gusztustalanság, úgy nézni az RB posztokat twitteren is Gasly-ról, hogy közbe az ember tudja a csapat direkt nem engedte Ricciardo-t a Renault-ba.
Remélem a "Karma" majd aktiválja magát.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

#70869248
törölt tag
Ahhoz ki kell zárni a versenyző füléről a mérnököket, szinte teljesen mindegy mit csinálnak itt taktikusok versenyeznek taktikusokkal. ..és ha elbaxák akkor a versenyzők. ...mint amikor elbaxták és utána Hamilton-nak meg kellett támadnia Vettel-t.
Most is ez lett volna..ha emlékszel, Hamilton kijött VSC alatt aztán pánikolt egyet és nekiment Verstappen-nek, tökre látványos volt mikor rászóltak hogy nyugi, vegyél vissza, maradj le,...mikor lezajlanak a kerékcserék elől leszel..és így is lett.
Alonso is megmondta valamelyik nyilatkozatában, ez megy, és általában bejön jobban jár a versenyző mintha önfejűsködik, 10 alkalomból 8-9 alkalommal bejön.
-
De ha ez nincs, akkor Hamilton addig támadja Verstappen-t amíg meg nem előzi (ez nekünk jó..mármint a támadások akár sikerül akár nem), aztán próbál előrébb menni, közben tutter hogy elhasználja annyira a gumiját hogy +kiállás...az egész sokkal másabb képet mutatna, ha azok akik látnak minden adatot, és futtatják a szimulációkat ne mondanák azt hogy nem, maradsz a seggeden és mész 1:30.7-t aztán jó lesz..és lezajlanak a kerékcserék és valóban, 10 sec előny, gumik nincsenek legyilkolva, motor visszateker, vitorla kibont, és hazamegyünk. mindenki jól jár csak mi nem.

feri1014
senior tag
Jelenleg a gumik óvása a legnagyobb korlát.

snecy20
veterán
Meg sajnos a mindennek az óvása.
b-type
Mennyivel másabb is lehetne a versenyzés, ha a versenyzőnek kéne menet közben, dinamikus módon átlátniuk a képet a nagy egészről, ill. a környezetükben lévők autóknak a stratégiájáról. Ez kb. meddig működhetett így, a 90-es évek elejéig?
este megtudjuk.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
de így látatlanban nincs olyan száraz gumi, ami megindokolna 4 másodpercet gyors körön.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
A nap első felében a Renault és Sauber is olyan gumit használhatott, mint ő, mert néztem live timing/textinget és közel azonos 40 közepe/eleje köröket mentek, mint a második kiállásáig kb első 30 körében Russel is DU.
Szerk: Autosporton más oldalakkal ellentétben nem frissítették a táblázatot:
[ Szerkesztve ]
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

snecy20
veterán
Sok mindent tesztelhetnek ilyenkor, szerintem az ausztrál Q1-ig nem látunk úgysem tiszta képet.

#70869248
törölt tag
nem tudom, összetett kérdés, biztos kellett hozzá a számítógépes programok minősége és kapcsolhatósága, modularitása és ugye a net, a GPS, illetve annak biztonsága..most mondok itt szavakat..
Egyszer Wéber Gabi beszélt erről, hogy pl.a Mercedes-nél a gyár sportrészlegén futtatják a szimulációkat, szal nem a pálya mellett történik mindez, a nagy adatfeldolgozás ott zajlik, ott valós időben nézik az erőforrás adatait, meg gyakorlatilag mindent, és onnan jön az információ amit aztán a helyszínen a csapat irányít és kezel.
Nem tudom mikor lett ennyire pontos, és így ezáltal kiütötte az egyéni spontán döntéseket, de megtette sajnos.

PumPi
őstag
Plusz megszűnnének az azonnali kerékcserék... mert max ugye táblán tudnák közölni a versenyzővel hogy a kör végén gumicsere. Nem lehetne semmilyen beugrást kivitelezni.

IreN!CuS
őstag
Csak, hogy kb milyen mértékű adatáramlásról/adatmennyiségről van szó:
60-80 gb data nyers adat mozog a pálya és a központ között egy verseny alatt. Ezekből az adatokból lesz ez : ".....running up to 10,000 race simulations per minute."
És ez nem egy jelenlegi top csapatra vonatkozik
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

Leon77
senior tag
60-80 gb???? Nem tudom, mivel ezek gyakorlatilag csak számok, nekem ez rettenetesen soknak tűnik. Viszonyításképpen, egy online modern fps játék, ahol 64 ember játszik egyszerre fogyaszt el óránként nagyjából 80 MB-t. Ennek fényében a 80 GB számomra elképzelhetetlen.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

snecy20
veterán

IreN!CuS
őstag
Pedig hidd el, hogy kb ennyi adatról van szó egy verseny alatt. Nem nagyon írok többet meeee hát business
Ahogy snecy20 is írta mindenről is megy az adat oda vissza szóval ezt szerintem lehetetlen egy játékhoz hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#123030) Don.Corleone válasza [CS]Blade2 (#122973) üzenetére

Don.Corleone
aktív tag
Szerintem az az alapvető probléma az utánpótlással, ami részben nyílt titok, hogy minden pilóta önéletrajzába van a fejlécen egy logo - melyik márkához tartozik. E végett az egész okafogyottá válik, egyénekre lebontva pedig szívás a vágyakozás gondolata is, a francia esetében láthattuk ezt az utóbbi hetekben. Egy párhuzamos univerzumban, most maradjunk a haas-nál, ha nincs az érdekeltség szerintem Ocon egy rendkívül jó fit lett volna, Gro helyett. De ahogy említetted, Vandoorne simán megért volna még egy próbát, egy versenyképesebb autóban, szerintem ő rosszkor volt rossz helyen. Ő esete teljesen hajaz Wehrlein-ra. A kis német a manorba amit lehetett megmutatott, majd kapott egy tavalyi motoros saubert, zéró fejlődési görbével és rámondták hogy sz*r pilóta.. Egy versenyző értékelésénél nem csak az év végi táblázat által elfoglalt pozíciót kell értékelni, minden apró körülmény az adott egész része. Ő egyébként egy reális és nagyon jó lehetőség lett volna a haas-nak, csak ugye ott is a mercis embléma a fejlécen ami későn került törlésre...
Magnussenre még lehet azt mondani, hogy van ideje, van arra lehetősége hogy mutasson valami igazán jót - bár szerintem ennyi van benne - de hozza a pontokat, viszont semmi extra, kiugró teljesítmény, nincs benne semmi szikra, ami egy nagy csapatot érdekelhet. Vagy továbbmegyek, aki egy ilyen középcsapatot kiemelhet a szürke középcsapat státuszából. Ellenben Leclerc, benne ez a szikra megvan és egy év alatt bebizonyította hogy ő több mint az átlag, kiemelkedik onnan.
Grosjean viszont én úgy gondolom, idén ellőtte az összes puskaport, év elején amennyit hibázott az rettentő kellemetlen volt, majd hónapokig nyaldosta a sebét. Mint annak idején a lotusban. Valamennyire kihozta nullába az évet, de az a rengeteg elvesztegetett pont, persze a haas sem egy svájci óramű, de ennél az a kocsi sokkal több pontra képes. Én szívesen látnám ott a fent említett úriemberek egyikét, akiben van sansz, bizonyítási vágy, mindezt egy egész jó technikában.
Egyébként a sok fiatalnak jövőre én spec. nagyon örülök, mert valamelyes sikerült a nehezéket leszórni a hajóról, persze egy Stroll még mindig ott van, Alonso távozása pedig egy fekete pont az összesítő lapon.

snecy20
veterán
Na igen, az valahol vérlázító hogy Stroll két teljesen felejthető szezon utána feljebb léphet a mezőny 4./5. legjobb autójába.
ja, akkor csak beszopattak azzal, hogy 1.44en maradt. köszi btw
a második nap:
összesítés:
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Csapoati
Topikgazda
Most miért, ma is verte Bottast.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

golfvariant
tag
Leclerc gyerek máris bucira verte Vettelt
ja, nem tartott sokáig.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Jajj hagyjuk már Csak a jövő évi gumikat nyúzták és ma a tegnapi teszt után mégjobban tapadt a pálya, és Vettel is jó időt ment tegnap. Ettől függetlenül remélem jövőre azonos feltételekkel mennek és tényleg bucira veri.
[ Szerkesztve ]
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

Motion_Blur
félisten
Verstappen Oconról:
„Láttam ahogyan elfordul. Arra gondoltam: ha most becsukja előttem az ajtót, akkor egyszerűen kilököm őt a pályáról”
„Összeütköztünk. Talán ez volt a bosszú Brazíliáért. De nekem tetszett, jó érzés volt!”
Az FIA vajon miért nem bünteti a törlesztést? Maxinak pedig akkora arca van hogy ezt még el is mondja.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

DS39
veterán
Megteheti, mert nincs komoly következménye a tetteinek. Az FIA asszisztál ehhez.
(#123039) Don.Corleone válasza Motion_Blur (#123037) üzenetére

Don.Corleone
aktív tag
Atya ég, pedig mekkora spíler lehetne, de fejben viszi tovább a vater örökségét. Ez a nyilatkozat szerintem vérlázító, oké brazilban Ocon volt a ludas, de itt kb. ha ő nem gondolkodik, akkor csatt, ahogy Maximus is mondja. Nagy kár a srácért, tényleg nagy kár...
Ja és hogy miért nem bünteti? Az elején sem büntette a kirohanásait 330-nál.... itt az erdménye.

Csapoati
Topikgazda
Ebből így problémák lesznek, inkább előbb, mint utóbb, ha vb-cím lesz a tét. Amúgy igen, kissé elgondolkodtató a büntetés hiánya a beismerés fényében.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

#70869248
törölt tag
nekem ez tetszett kifejezetten:
"A 21 éves versenyzőnek e lehetőségek nem annyira tetszenek. Már jelezte is: azt azért nem hagyja, hogy bolondot csináljanak belőle. „Nem kívánok hülyének látszani. Már eleve úgy vélem, hogy elég szigorúan bántak velem, szóval valami vállalhatót fogunk keresni, amitől nem tűnök majd idiótának”
Mint mondta, a Red Bull fog egyeztetni a lehetőségekről az FIA-val, és nyitott arra, hogy a korábban hasonló büntetéssel sújtott Sebastian Vettel után ő is a fiatal versenyzőkért tegyen valamit. „Azzal semmi gondom nem lenne, ha mondjuk gyerekeket vagy gokartosokat kéne támogatnom. Egy napra szívesen megyek el oda. De füvet nyírni vagy szemetet szedni biztosan nem fogok. Valami olyannak kell lennie, aminek értelme is van.”
..
na szóval nálam nem is lenne kérdés hogy mit kellene csinálnia ..azért álljon már meg a menet, se a fűnyírásban, sem a szemétszedésben nincs semmi szégyellni való, ..nincs bajom a lökdösődéssel sem, de ha bünti van azt is el kell vinni, mert mondjuk ez a rend. ..és ezt meg kell értetni, mert ebből később még baj lehet, ez egy FIA rendezésű sorozat, amit lehet nem szeretni, kifogásolni..és persze kritizálni is, de nyíltan leszrni nem, mindezt az újságoknak nyilatkozva...
szerintem.

consono
veterán
Ráadásul Vettel gumielőnyben is volt
If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

JJános
addikt
Igazából nem jelent semmit. Másodpercekre elmaradtak a körrekordtól. Nincs még semminek jelentősége. De mindegy.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

feri1014
senior tag
Leclerc a Sauberes hétvégi legjobb körénél is lassabb volt. Ennyit a Ferrariról.

Atomantiii
őstag
Mintha jelentene bármit is.

#70869248
törölt tag
Szal igen, ha már egy Alonso is úgy gondolja hogy általában nem is az a legideálisabb ha a saját utadat járod, akkor gáz. Alonso-ban még dolgozott/dolgozik az 'old school'.
Amíg ez így lesz addig utasítások szerint vezetik le a versenyt,..és egy versenyző nem tud ezzel vitába szállni, hiszen jobb eredményeket érnek el, ...nincs értelme a csapatnak azt mondani hogy ne ez legyen.

feri1014
senior tag
Ezzel nem igazán lehet mit kezdeni. Ahogy fejlődik a technika, úgy lesz egyre bonyolultabb az egész. A pilóta egyedül már nem tud ennyi mindent menedzselni az autóban ülve. Annak meg semmi értelme nem lenne, ha gyors, de faék autókkal versenyeznének. Sosem azért volt az autósport csúcsa az F1, mert gyorsak az autók. A tempó az aktuális csúcstechnológia velejárója. Másfajta kihívások elé kell állítani a pilótákat. De pont Hamilton és Bottas bizonyítja azt, hogy ma is rengeteget számít, hogy ki ül az autóban.

gabe_
őstag
Azt figyeltétek, amikor a versenyben a kerékcserekor Hamilton odakerült Max környékére, szabályosan félreugrott mellőle a kanyarban, amikor egymás mellé értek?
(Asszem utána szóltak neki, hogy szakadjon le róla)
Szerintem Verstappen ezt a "kamikaze imidzset" direkt most (és az közelmúltban) alakítja ki magáról, hogy ha majd a vb esélyes autó lesz alatta, akkor az ellenfelek nehezebben tudjanak és akarjanak majd küzdeni ellene.
Most még belefér, hogy ha egy húzós szituban koccol bárkivel, és akár ki is esik, mert még nem a vb a tét, de többet ér az hogy mindenki megtanulja a pályán hogy ha Max jön, akkor ő bizony be fogja tenni/nem fog elengedni senkit sem.
Ez ki fog fizetődni hamarosan, sőt már most is kifizetődött, Hamilton se hülye, inkább még a pályáról is majdnem lement, csak nehogy Verstappen nekicsússzon és kiüsse...
Sovány szakácsban sose bízz!

snecy20
veterán
Gyárak versenyeznek gyárak ellen, meg szimulációk a szimulációk ellen.
Szerintem túlhordta magát a jelenlegi F1 a mostani formájában fejlettségét tekintve, és a versenyzői szabadság kb. itt van a legkisebb szinten az összes formaautós sorozat közül, ami egyrészt baj, másrészt nem meglepő, mert a technika csúcsa, többszáz millió $-ok elköltése mellett senki nem játszhat a véletlenre... és bár első sorban szerintem Alonsonak a sokévi eredménytelenség tett be, azért ezzel kapcsolatban igazat mond, és nem érzi azt az ember hogy csak 'savanyú a szőlő' effektus van nála.

#70869248
törölt tag
Ez amiről szó van ez pont nem az autó bonyolultságáról szól, az hogy ne támadjon, hanem maradjon tempóban +/- 2tized aztán majd jó lesz mert látjuk a monitoron meg kiszámolta a progi a többiek taktikáját kielemezve...szal ez pont nem a technikai bonyolultság által igazolt kényszer szülte 'nemversenyzés'.
..a technikai bonyolultsághoz meg: nem kell ennyire szélsőségesen lemenedzselni, csak vezetni...hülye példa de régebben a versenyző az autóban ülve egy csomó mindent csinált vezetés közben,..pumpálta az olajat, állította az előgyújtást, aztán csak lehet ezek nélkül is autót vezetni.
Össze kell azokat a húdebonyolult részeket hangolni egy átlagteljesítményre, alálőni a maximális teljesítménynek azt kész, minden megy ahogy le van programozva...ilyen hülyeséget mint ami Alonso-val is megtörtént, hogy gyorsabban oldott meg egy kanyart és bezavarodott a vezérlés...mert ott GPS szerint egy fokozattal lejjebb kellett volna lennie a váltónak. ..ehh mivan?
Sztem kell egy 'delta' az üzemanyagra, az ERS azt programozzák le féktávokig azt kész. ..ha nem jól csinálják akkor majd kiáll a versenyző..legközelebb jobban csinálják.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű Lenovo YogaBook 10,1” Érintős Tablet Mini Windows Laptop -65% x5-Z8550 4GB 64GB FHD IPS TOLL
- DeepCool Tesseract SW (fehér színű mutatós házikó, újszerű állapotban)
- FSP Raider II 750W (80+ Silver), hibátlan állapotban, dobozában eladó
- Új MSI MODERN 15 „Kis Gamer” Laptop 15,6” -30% i5-10210U 8GB 512GB SSD NVIDIA MX330 FHD IPS MATT
- RTX3070 Inno3D Ichill X4 - 3 èv garral