Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#123001) feri1014 válasza Popes (#122999) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Tsa-bika linkelt egy elég jó elemzést Anthony Davidsontól. Semmi aggasztó nincs abban, ahogy vezet. Teljes mértékben hozzászokott már, hogy ezzel a kézzel vezet. Egyszerűen másképpen oldja meg, de teljes magabiztossággal. A kérdés az, hogy az Anthony Davidson által példának felhozott Verstappen esetet mennyire tudja megoldani. Ez majd csak ott fog kiderülni, de a rutinja megvan hozzá. Vezetett bőven az évek alatt sérült kézzel.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123002) Popes válasza feri1014 (#123001) üzenetére


Popes
(őstag)

Mindenki látja hogy tudja így is vezetni az autót, de a szkeptikusok pont az ilyen extrém helyzetektől félnek hogy azt hogy oldja meg. Telefonnal a kézbe is sokan jól vezetnek de ha baj van akkor rögtön rosszabbak az esélyek ahhoz képest aki két kézzel meg tudja markolni a kormányt.(tudom rossz példa mert a telefon a figyelmet is elvonja de nem hiába tiltják a kézben tartott telefont)
Plusz ballal kel kezelnie a váltót is amit úgy elég nehéz lehet ha pont izomból rá kell markolni a kormányra meg épp jó lenne egyet visszaváltani is.

Tudom pont ez a lényeg hogy ő hátrányos helyzetből is meg tudja mutatni a tudását(ezért egy hős) csak nem szeretném hogy belebukjon mert annak komoly következményei is lehetnek. De adja Isten hogy alaptalanok legyenek a félelmeim. :R

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#123003) quailstorm válasza Popes (#122999) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Kubicának sem csak rajta van a keze, mert úgy nem tudna elfordulni. Tolni tud vele. Anthony elmagyarázta a videóban, hogy ahol a jobb kezével így alulról tol, ott a ballal már húzni nem tud.

(#123004) feri1014 válasza Popes (#123002) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Plusz ballal kel kezelnie a váltót is amit úgy elég nehéz lehet ha pont izomból rá kell markolni a kormányra meg épp jó lenne egyet visszaváltani is.

Akkor meg se nézd, hogy Alessandro Zanardi hogyan vezet. A DTM-ben kormányzott, fékezett, gázt adott, fel-le váltott, kuplung. Mindezt 2 kézzel. Más esetekben protézis volt erősítve a fékpedálra és csípőből nyomta a pedált. Kubica esete sehol nincs ehhez képest.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123005) Tsa-bika válasza feri1014 (#123004) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Csak figyeld a bal kezét: [link]

pláne 2:24-től.

[ Szerkesztve ]

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123006) Motion_Blur válasza Tsa-bika (#123005) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ezt csinálta az egész mezőny (F-csatorna), de ugye pont nem lassú kanyarokban ahol kell a precíz és gyors mozdulat.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#123007) Tsa-bika válasza Motion_Blur (#123006) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

True, de a remény hal meg utoljára. Pláne, ha erről a csávóról van szó. Jó lenne ha valaki ebből az F-ductos 2010-ből felrakná a Belga és Japán hétvégéről az időmérős körét. :R

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123008) feri1014 válasza Motion_Blur (#123006) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Nem kapta volna meg az engedélyt, ha nem lenne 100%-osan alkalmas arra, hogy vezessen a mezőnyben. Idén a Williams szimulátorában bőven volt lehetősége gyakorolni, felkészülni. Szvsz a felmerülő kérdésekre ő már pontosan tudja a válaszokat. A többit majd meglátjuk a szezon során.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123009) Motion_Blur válasza feri1014 (#123008) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

[link] - ez megmaradt bennem anno :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#123010) velizare


velizare
(veterán)

elég szar időket ment ma a lengyel (1.44, tegnap 1.39). a többiek kb. abban a tartományban voltak, mint tegnap (1.36tól 1.40ig).

btw, akit érdekel, a tegnapi napról, ki mivel érte el a legjobb idejét:

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#123011) Tsa-bika válasza velizare (#123010) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Az a baj, hogy nem tudjuk ma milyen gumikkal körözött.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123012) Mortein válasza snecy20 (#122965) üzenetére


Mortein
(tag)

De jó is volt, hogy mindig a boxban előztek... :Y

[ Szerkesztve ]

(#123013) snecy20 válasza Mortein (#123012) üzenetére


snecy20
(veterán)

Manapság is megy az alá / elévágásra-izgulás, a pályán való poziciócsere helyett, szóval nem vagyunk beljebb sokkal. :)

(#123014) Mortein válasza snecy20 (#123013) üzenetére


Mortein
(tag)

Pont a boxban való előzés miatt szüntették meg, azóta pedig a szimulációs technika csak fejlődött. Borzalmas következményei lennének, ha visszahoznák ráadásul kinyirnák vele a kerékcserét is, semmi képességbeli különbség nem jönne ki, csak hogy kinek jobb a szimulációja.

[ Szerkesztve ]

(#123015) snecy20 válasza Mortein (#123014) üzenetére


snecy20
(veterán)

Biztos meg kéne előtte vizsgálni a versenyzésre való hatását, viszont nekem már megérné hogy ne kelljen azt látni hogy már a féktáv előtt elveszik a gázt és bevitorláznak motorféken. :)

(#123016) Tsa-bika


Tsa-bika
(senior tag)

Amúgy milyen gyomorforgató gusztustalanság, úgy nézni az RB posztokat twitteren is Gasly-ról, hogy közbe az ember tudja a csapat direkt nem engedte Ricciardo-t a Renault-ba.

Remélem a "Karma" majd aktiválja magát.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123017) b-type válasza snecy20 (#123015) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ahhoz ki kell zárni a versenyző füléről a mérnököket, szinte teljesen mindegy mit csinálnak itt taktikusok versenyeznek taktikusokkal. ..és ha elbaxák akkor a versenyzők. ...mint amikor elbaxták és utána Hamilton-nak meg kellett támadnia Vettel-t.
Most is ez lett volna..ha emlékszel, Hamilton kijött VSC alatt aztán pánikolt egyet és nekiment Verstappen-nek, tökre látványos volt mikor rászóltak hogy nyugi, vegyél vissza, maradj le,...mikor lezajlanak a kerékcserék elől leszel..és így is lett.
Alonso is megmondta valamelyik nyilatkozatában, ez megy, és általában bejön jobban jár a versenyző mintha önfejűsködik, 10 alkalomból 8-9 alkalommal bejön.
-
De ha ez nincs, akkor Hamilton addig támadja Verstappen-t amíg meg nem előzi (ez nekünk jó..mármint a támadások akár sikerül akár nem), aztán próbál előrébb menni, közben tutter hogy elhasználja annyira a gumiját hogy +kiállás...az egész sokkal másabb képet mutatna, ha azok akik látnak minden adatot, és futtatják a szimulációkat ne mondanák azt hogy nem, maradsz a seggeden és mész 1:30.7-t aztán jó lesz..és lezajlanak a kerékcserék és valóban, 10 sec előny, gumik nincsenek legyilkolva, motor visszateker, vitorla kibont, és hazamegyünk. mindenki jól jár csak mi nem.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#123018) feri1014 válasza snecy20 (#123015) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Jelenleg a gumik óvása a legnagyobb korlát.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123019) snecy20 válasza feri1014 (#123018) üzenetére


snecy20
(veterán)

Meg sajnos a mindennek az óvása. :D

b-type

Mennyivel másabb is lehetne a versenyzés, ha a versenyzőnek kéne menet közben, dinamikus módon átlátniuk a képet a nagy egészről, ill. a környezetükben lévők autóknak a stratégiájáról. Ez kb. meddig működhetett így, a 90-es évek elejéig?

(#123020) velizare válasza Tsa-bika (#123011) üzenetére


velizare
(veterán)

este megtudjuk.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#123021) velizare válasza velizare (#123020) üzenetére


velizare
(veterán)

de így látatlanban nincs olyan száraz gumi, ami megindokolna 4 másodpercet gyors körön.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#123022) Tsa-bika válasza velizare (#123021) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

A nap első felében a Renault és Sauber is olyan gumit használhatott, mint ő, mert néztem live timing/textinget és közel azonos 40 közepe/eleje köröket mentek, mint a második kiállásáig kb első 30 körében Russel is DU.

Szerk: Autosporton más oldalakkal ellentétben nem frissítették a táblázatot:

[ Szerkesztve ]

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123023) snecy20 válasza velizare (#123021) üzenetére


snecy20
(veterán)

Sok mindent tesztelhetnek ilyenkor, szerintem az ausztrál Q1-ig nem látunk úgysem tiszta képet. :)

(#123024) b-type válasza snecy20 (#123019) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem tudom, összetett kérdés, biztos kellett hozzá a számítógépes programok minősége és kapcsolhatósága, modularitása és ugye a net, a GPS, illetve annak biztonsága..most mondok itt szavakat..
Egyszer Wéber Gabi beszélt erről, hogy pl.a Mercedes-nél a gyár sportrészlegén futtatják a szimulációkat, szal nem a pálya mellett történik mindez, a nagy adatfeldolgozás ott zajlik, ott valós időben nézik az erőforrás adatait, meg gyakorlatilag mindent, és onnan jön az információ amit aztán a helyszínen a csapat irányít és kezel.
Nem tudom mikor lett ennyire pontos, és így ezáltal kiütötte az egyéni spontán döntéseket, de megtette sajnos.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#123025) PumPi válasza b-type (#123017) üzenetére


PumPi
(őstag)

Plusz megszűnnének az azonnali kerékcserék... mert max ugye táblán tudnák közölni a versenyzővel hogy a kör végén gumicsere. Nem lehetne semmilyen beugrást kivitelezni.

(#123026) IreN!CuS válasza b-type (#123024) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Csak, hogy kb milyen mértékű adatáramlásról/adatmennyiségről van szó:

60-80 gb data nyers adat mozog a pálya és a központ között egy verseny alatt. Ezekből az adatokból lesz ez : ".....running up to 10,000 race simulations per minute."

És ez nem egy jelenlegi top csapatra vonatkozik :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#123027) Leon77 válasza IreN!CuS (#123026) üzenetére


Leon77
(senior tag)

60-80 gb???? Nem tudom, mivel ezek gyakorlatilag csak számok, nekem ez rettenetesen soknak tűnik. Viszonyításképpen, egy online modern fps játék, ahol 64 ember játszik egyszerre fogyaszt el óránként nagyjából 80 MB-t. Ennek fényében a 80 GB számomra elképzelhetetlen.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#123028) snecy20 válasza IreN!CuS (#123026) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jó cikk ez is, a 2014-es USA GP hétvégéjén 243TB adat jött az F1-es csapatok felől. :)

[link]

Nem olyan hihetetlen az, szenzorok százai vannak egy F1-es autó minden részén elszórva.

[ Szerkesztve ]

(#123029) IreN!CuS válasza Leon77 (#123027) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Pedig hidd el, hogy kb ennyi adatról van szó egy verseny alatt. Nem nagyon írok többet meeee hát business

Ahogy snecy20 is írta mindenről is megy az adat oda vissza szóval ezt szerintem lehetetlen egy játékhoz hasonlítani.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#123030) Don.Corleone válasza [CS]Blade2 (#122973) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Szerintem az az alapvető probléma az utánpótlással, ami részben nyílt titok, hogy minden pilóta önéletrajzába van a fejlécen egy logo - melyik márkához tartozik. E végett az egész okafogyottá válik, egyénekre lebontva pedig szívás a vágyakozás gondolata is, a francia esetében láthattuk ezt az utóbbi hetekben. Egy párhuzamos univerzumban, most maradjunk a haas-nál, ha nincs az érdekeltség szerintem Ocon egy rendkívül jó fit lett volna, Gro helyett. De ahogy említetted, Vandoorne simán megért volna még egy próbát, egy versenyképesebb autóban, szerintem ő rosszkor volt rossz helyen. Ő esete teljesen hajaz Wehrlein-ra. A kis német a manorba amit lehetett megmutatott, majd kapott egy tavalyi motoros saubert, zéró fejlődési görbével és rámondták hogy sz*r pilóta.. Egy versenyző értékelésénél nem csak az év végi táblázat által elfoglalt pozíciót kell értékelni, minden apró körülmény az adott egész része. Ő egyébként egy reális és nagyon jó lehetőség lett volna a haas-nak, csak ugye ott is a mercis embléma a fejlécen ami későn került törlésre...
Magnussenre még lehet azt mondani, hogy van ideje, van arra lehetősége hogy mutasson valami igazán jót - bár szerintem ennyi van benne - de hozza a pontokat, viszont semmi extra, kiugró teljesítmény, nincs benne semmi szikra, ami egy nagy csapatot érdekelhet. Vagy továbbmegyek, aki egy ilyen középcsapatot kiemelhet a szürke középcsapat státuszából. Ellenben Leclerc, benne ez a szikra megvan és egy év alatt bebizonyította hogy ő több mint az átlag, kiemelkedik onnan.
Grosjean viszont én úgy gondolom, idén ellőtte az összes puskaport, év elején amennyit hibázott az rettentő kellemetlen volt, majd hónapokig nyaldosta a sebét. Mint annak idején a lotusban. Valamennyire kihozta nullába az évet, de az a rengeteg elvesztegetett pont, persze a haas sem egy svájci óramű, de ennél az a kocsi sokkal több pontra képes. Én szívesen látnám ott a fent említett úriemberek egyikét, akiben van sansz, bizonyítási vágy, mindezt egy egész jó technikában.

Egyébként a sok fiatalnak jövőre én spec. nagyon örülök, mert valamelyes sikerült a nehezéket leszórni a hajóról, persze egy Stroll még mindig ott van, Alonso távozása pedig egy fekete pont az összesítő lapon.

(#123031) snecy20 válasza Don.Corleone (#123030) üzenetére


snecy20
(veterán)

Na igen, az valahol vérlázító hogy Stroll két teljesen felejthető szezon utána feljebb léphet a mezőny 4./5. legjobb autójába.

(#123032) velizare válasza Tsa-bika (#123022) üzenetére


velizare
(veterán)

ja, akkor csak beszopattak azzal, hogy 1.44en maradt. :((( köszi btw :R

a második nap:

összesítés:

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#123033) Csapoati válasza snecy20 (#123031) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Most miért, ma is verte Bottast. :DDD

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#123034) golfvariant válasza velizare (#123032) üzenetére


golfvariant
(tag)

Leclerc gyerek máris bucira verte Vettelt :))

;]

(#123035) velizare válasza golfvariant (#123034) üzenetére


velizare
(veterán)

ja, nem tartott sokáig.

;]

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#123036) Tsa-bika válasza golfvariant (#123034) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Jajj hagyjuk már:D Csak a jövő évi gumikat nyúzták és ma a tegnapi teszt után mégjobban tapadt a pálya, és Vettel is jó időt ment tegnap. Ettől függetlenül remélem jövőre azonos feltételekkel mennek és tényleg bucira veri.

[ Szerkesztve ]

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#123037) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Verstappen Oconról:

„Láttam ahogyan elfordul. Arra gondoltam: ha most becsukja előttem az ajtót, akkor egyszerűen kilököm őt a pályáról”

„Összeütköztünk. Talán ez volt a bosszú Brazíliáért. De nekem tetszett, jó érzés volt!”

Az FIA vajon miért nem bünteti a törlesztést? Maxinak pedig akkora arca van hogy ezt még el is mondja.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#123038) DS39 válasza Motion_Blur (#123037) üzenetére


DS39
(veterán)

Megteheti, mert nincs komoly következménye a tetteinek. Az FIA asszisztál ehhez.

(#123039) Don.Corleone válasza Motion_Blur (#123037) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Atya ég, pedig mekkora spíler lehetne, de fejben viszi tovább a vater örökségét. Ez a nyilatkozat szerintem vérlázító, oké brazilban Ocon volt a ludas, de itt kb. ha ő nem gondolkodik, akkor csatt, ahogy Maximus is mondja. Nagy kár a srácért, tényleg nagy kár... :W

Ja és hogy miért nem bünteti? Az elején sem büntette a kirohanásait 330-nál.... itt az erdménye.

(#123040) Csapoati válasza Motion_Blur (#123037) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ebből így problémák lesznek, inkább előbb, mint utóbb, ha vb-cím lesz a tét. Amúgy igen, kissé elgondolkodtató a büntetés hiánya a beismerés fényében.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#123041) b-type válasza Motion_Blur (#123037) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nekem ez tetszett kifejezetten:
"A 21 éves versenyzőnek e lehetőségek nem annyira tetszenek. Már jelezte is: azt azért nem hagyja, hogy bolondot csináljanak belőle. „Nem kívánok hülyének látszani. Már eleve úgy vélem, hogy elég szigorúan bántak velem, szóval valami vállalhatót fogunk keresni, amitől nem tűnök majd idiótának

Mint mondta, a Red Bull fog egyeztetni a lehetőségekről az FIA-val, és nyitott arra, hogy a korábban hasonló büntetéssel sújtott Sebastian Vettel után ő is a fiatal versenyzőkért tegyen valamit. „Azzal semmi gondom nem lenne, ha mondjuk gyerekeket vagy gokartosokat kéne támogatnom. Egy napra szívesen megyek el oda. De füvet nyírni vagy szemetet szedni biztosan nem fogok. Valami olyannak kell lennie, aminek értelme is van.”

..
na szóval nálam nem is lenne kérdés hogy mit kellene csinálnia :D ..azért álljon már meg a menet, se a fűnyírásban, sem a szemétszedésben nincs semmi szégyellni való, ..nincs bajom a lökdösődéssel sem, de ha bünti van azt is el kell vinni, mert mondjuk ez a rend. ..és ezt meg kell értetni, mert ebből később még baj lehet, ez egy FIA rendezésű sorozat, amit lehet nem szeretni, kifogásolni..és persze kritizálni is, de nyíltan leszrni nem, mindezt az újságoknak nyilatkozva...
szerintem.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#123042) consono válasza velizare (#123035) üzenetére


consono
(addikt)

Ráadásul Vettel gumielőnyben is volt :)

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#123043) JJános válasza consono (#123042) üzenetére


JJános
(addikt)

Igazából nem jelent semmit. Másodpercekre elmaradtak a körrekordtól. Nincs még semminek jelentősége. De mindegy. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#123044) feri1014 válasza consono (#123042) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Leclerc a Sauberes hétvégi legjobb körénél is lassabb volt. Ennyit a Ferrariról. :)) ;]

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123045) Atomantiii válasza feri1014 (#123044) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Mintha jelentene bármit is.

(#123046) b-type


b-type
(nagyúr)

Alonso:
„Minden azon múlik, hogyan spórolsz az energiával, a gumikkal, hogy mit mondanak neked a mérnökök, és csak követed az ő instrukcióikat. Kevés szerep jut a megérzéseknek a verseny bizonyos szakaszain, és általában nem is az a legideálisabb, ha próbálod a saját utadat járni. Amíg nem állt a rendelkezésünkre minden információ, sokkal több múlt rajtad és az autón vasárnap délutánonként, és az sokkal inkább szólt a versenyzők benyomásairól” – bírálta a jelen F1-ét.

Szal igen, ha már egy Alonso is úgy gondolja hogy általában nem is az a legideálisabb ha a saját utadat járod, akkor gáz. Alonso-ban még dolgozott/dolgozik az 'old school'.
Amíg ez így lesz addig utasítások szerint vezetik le a versenyt,..és egy versenyző nem tud ezzel vitába szállni, hiszen jobb eredményeket érnek el, ...nincs értelme a csapatnak azt mondani hogy ne ez legyen.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#123047) feri1014 válasza b-type (#123046) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Ezzel nem igazán lehet mit kezdeni. Ahogy fejlődik a technika, úgy lesz egyre bonyolultabb az egész. A pilóta egyedül már nem tud ennyi mindent menedzselni az autóban ülve. Annak meg semmi értelme nem lenne, ha gyors, de faék autókkal versenyeznének. Sosem azért volt az autósport csúcsa az F1, mert gyorsak az autók. A tempó az aktuális csúcstechnológia velejárója. Másfajta kihívások elé kell állítani a pilótákat. De pont Hamilton és Bottas bizonyítja azt, hogy ma is rengeteget számít, hogy ki ül az autóban.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#123048) gabe_


gabe_
(őstag)

Azt figyeltétek, amikor a versenyben a kerékcserekor Hamilton odakerült Max környékére, szabályosan félreugrott mellőle a kanyarban, amikor egymás mellé értek?
(Asszem utána szóltak neki, hogy szakadjon le róla)

Szerintem Verstappen ezt a "kamikaze imidzset" direkt most (és az közelmúltban) alakítja ki magáról, hogy ha majd a vb esélyes autó lesz alatta, akkor az ellenfelek nehezebben tudjanak és akarjanak majd küzdeni ellene.
Most még belefér, hogy ha egy húzós szituban koccol bárkivel, és akár ki is esik, mert még nem a vb a tét, de többet ér az hogy mindenki megtanulja a pályán hogy ha Max jön, akkor ő bizony be fogja tenni/nem fog elengedni senkit sem.
Ez ki fog fizetődni hamarosan, sőt már most is kifizetődött, Hamilton se hülye, inkább még a pályáról is majdnem lement, csak nehogy Verstappen nekicsússzon és kiüsse...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#123049) snecy20 válasza b-type (#123046) üzenetére


snecy20
(veterán)

Gyárak versenyeznek gyárak ellen, meg szimulációk a szimulációk ellen.
Szerintem túlhordta magát a jelenlegi F1 a mostani formájában fejlettségét tekintve, és a versenyzői szabadság kb. itt van a legkisebb szinten az összes formaautós sorozat közül, ami egyrészt baj, másrészt nem meglepő, mert a technika csúcsa, többszáz millió $-ok elköltése mellett senki nem játszhat a véletlenre... és bár első sorban szerintem Alonsonak a sokévi eredménytelenség tett be, azért ezzel kapcsolatban igazat mond, és nem érzi azt az ember hogy csak 'savanyú a szőlő' effektus van nála.

(#123050) b-type válasza feri1014 (#123047) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez amiről szó van ez pont nem az autó bonyolultságáról szól, az hogy ne támadjon, hanem maradjon tempóban +/- 2tized aztán majd jó lesz mert látjuk a monitoron meg kiszámolta a progi a többiek taktikáját kielemezve...szal ez pont nem a technikai bonyolultság által igazolt kényszer szülte 'nemversenyzés'.

..a technikai bonyolultsághoz meg: nem kell ennyire szélsőségesen lemenedzselni, csak vezetni...hülye példa de régebben a versenyző az autóban ülve egy csomó mindent csinált vezetés közben,..pumpálta az olajat, állította az előgyújtást, aztán csak lehet ezek nélkül is autót vezetni.
Össze kell azokat a húdebonyolult részeket hangolni egy átlagteljesítményre, alálőni a maximális teljesítménynek azt kész, minden megy ahogy le van programozva...ilyen hülyeséget mint ami Alonso-val is megtörtént, hogy gyorsabban oldott meg egy kanyart és bezavarodott a vezérlés...mert ott GPS szerint egy fokozattal lejjebb kellett volna lennie a váltónak. ..ehh mivan?
Sztem kell egy 'delta' az üzemanyagra, az ERS azt programozzák le féktávokig azt kész. ..ha nem jól csinálják akkor majd kiáll a versenyző..legközelebb jobban csinálják.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.