Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2006 - Archívum II. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#3401) DaveNo1


DaveNo1
veterán

Nem álmodok...meglesz ez. Fogadni merek rá hogy Renaultban most kb 2-3 akár 4 körrel is kevesebb benzin van. Remélem hallottad Schumi kijelentését. Fizikella sok vizet nem fog zavarni, azt hozza mint tavaly. Egy győzelem semmi más. Ha Schumin mulik győzelem. :) Ferrari No.1

You are not prepared.

(#3402) Tibicsoki82


Tibicsoki82
aktív tag

A forgatókönyv Ferrari részről adott: az első kerékcserénél Fisi-t kell megfogni, a másodiknál meg Alfonzt :R , mert lerajtolni esélytelen a Renaultokat. De legalább így egy újabb izgalmas futam vár ránk!

Kóstold meg, megéri!

(#3403) #70869248 válasza DaveNo1 (#3401) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az mellett hogy hajlok én is a Ferrari győzelemre holnap, ez még nagyon nem biztos, nehéz biztosra saccolni, nem is ezért írok, hanem Fisicho védelmében.
bár csak elgondolás, de lehet hogy most jó autót kapott, hogy ahol lehet elkezdjen bevédekezni, azaz védje Alonso pontelőnyét...mivel a Ferrari nagyon kezd jönni.
egyébként meg a franc egye hogy a McLaren-nek nem igazán megy...éppen összeállna már egy jó élmezőny ahol nagy jó csaták lennének, erre most megint gyengélkedik az egyik tagja :(

(#3404) DaveNo1 válasza #70869248 (#3403) üzenetére


DaveNo1
veterán

Saccolást, számolást hagyjuk a R. Brawn - J. Todt párosra, mondjon v.ki ennél jobb párost a jelenlegi F1-ben. Schumi pedig hozza amit ők kiszámolnak. Szerintem lehet Schumi megprobálja lenyomni a pályán Fisichot, azért hogy megmutassa a Ferrari az No.1. Al0ns0t viszont tényleg boxban probálják megfogni. Szerintem második kiállásra befog jönni a taktika, bár kiváncsi vagyok arra, hogy az extra lágy keverékű gumit mit bír. Massa talán még esélyes egy 3-ra lehet látunk Fisicho-Massa párharcot. McLaren amilyen jó volt tavaly annyira...idén. És mi lesz velük jövőre? Ott hagyta őket idén az összes meghatározo techikusuk. Mi lesz így Al0ns0val? Elkapkodta. Kimi megtalán Ferrariban megtalálja a méltó helyét ;]

You are not prepared.

(#3405) Dj Sügi válasza szeva000 (#3392) üzenetére


Dj Sügi
őstag

Ez jó volt! :D Egyépként tényleg elég xar!!! :( :((

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#3406) Dj Sügi válasza DaveNo1 (#3397) üzenetére


Dj Sügi
őstag

Szerintem is Schumi lesz az első!Grat neki!!! :R

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#3407) Markgx10 válasza szeva000 (#3398) üzenetére


Markgx10
őstag

Szerintem mostanában inkább neked van álmodnivalód, amit Dave írt annak legalább van valami reális alapja (bár lehet, kevés de azért legalább van), nem úgy mint a Mclarenek győzelmének.

(#3408) (Kolombusz)


(Kolombusz)
veterán

Jó kis időmérő edzés volt, az biztos.

Szoros lesz, bár kétlem, hogy ezek az extralágy gumik fogják birni a terhelést hosszú távon. :F
Mindenesetre jó, hogy Fisi bejött Schumi elé, mert van aki feltartsa, amig Alonso elhúz.

(#3409) AMD!4ever válasza DaveNo1 (#3397) üzenetére


AMD!4ever
őstag

;] Hajrá Ferka!

Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!

(#3410) DaveNo1 válasza (Kolombusz) (#3408) üzenetére


DaveNo1
veterán

''Fisi bejött Schumi elé, mert van aki feltartsa''...a mostani Ferrarit nehéz lesz feltartani. ;] extralágy gumik tényleg necces, 3 kiállás viszont kétséges a v.színűsíthető több benzin miatt. Persze az is lehetség, hogy első etap nagyon hosszu lesz itt megprobálják majd két rönót megfogni aztán két rövidebb gyors etap jön könnyű kocsikkal.

You are not prepared.

(#3411) joergie válasza Bernardo20 (#3390) üzenetére


joergie
őstag

Reagált.
Érdeckes lesz a holnapi verseny. Azért itt jóval többet tesztelt a Renault idén, szerintem masszívabb ez a vezetés mint a Nürburgringen, annak ellenére hogy a különbség ugyanakkora.
Most azért szorosabb lesz, mint múlt héten, véleményem szerint.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#3412) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Mért sebességek (km/h):

1. Massa - 319.7
2. M. Schumi - 314.1
3. Fisichella - 311.2
.
.
.
9. Alonso - 304.8

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3413) torrente74


torrente74
tag

Nehéz verseny lesz holnap. Nagyon gyorsak a kanyarok, a leghosszabb a célegyenes az összes pálya küzül. A gumikra kiváncsi leszek mit birnak. Szegény Kimit nagyon sajnálom, alá rakhatnának már egy rendes gépet, amin meg tudná mutatni mit is tud valójában!!!

Leszbikusok nem léteznek, csak nők akik nem találkoztak még Chuck Noris-szal!

(#3414) szeva000 válasza Markgx10 (#3407) üzenetére


szeva000
addikt

na húzzáá a búsba kiskomám,mee ma nemjó kedvem van,megyek is bebaszni:)

[Szerkesztve]

(#3415) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

F1 Challenge 99-02-re telepíthető. Letölthető innen => [link]

Nagyon hangulatos ;)

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3416) Petya25 válasza Motion_Blur (#3412) üzenetére


Petya25
addikt

Gibernau ma ment 340-et is. ;)

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#3417) DaveNo1 válasza torrente74 (#3413) üzenetére


DaveNo1
veterán

majd jövőre a Ferrari... :D

You are not prepared.

(#3418) Motion_Blur válasza Petya25 (#3416) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Tamada 343,7 :P

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3419) aesir válasza Motion_Blur (#3415) üzenetére


aesir
veterán

Tavaly már ezzel csináltam a shanghai-i pályabemutatót:)

Van saját életem...

(#3420)



addikt

Úgy tudom Barcelonában a leghosszabb a célegyenes.

Szerintetek ha a Schumi kb 10km/h-val gyorsabb tud lenni az egyenesben, az elég lehet arra, hogy az egyenesben izomból lehagyja Fizikót, vagy ez kevés?
Főleg a szimulátorosokat kérdezem.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#3421) Motion_Blur válasza (#3420) üzenetére


Motion_Blur
félisten

+ szélárnyék! simán elég ;)

Mondjuk 1. kör végén, a Michelinek úgyis később érik el az üzemi hőmérsékletet.

Csak nehéz szélárnyékba kerülni, mert a célegyenes előtt van 2 ''elnyúlós'' majdnem teligázos jobbos.

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3422) válasza Motion_Blur (#3421) üzenetére



addikt

Azért az szép lenne, ha állva hagyná Fizikót. Végül is nem lehetetlen, előző versenyen Montoya is megelőzte az olaszt. Csak a célegyenes előtt támadási pozicióba kell kerülni, gondolom ez a nehezebbik része.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#3423) Motion_Blur válasza (#3422) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Igen, mert ha abban a két kanyarban túl közel mész (azaz szélárnyékban vagy) az előtted lévőhöz, akkor elveszted a tapadást és lehet menni egyenesen a sóderágyba :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3424) válasza Motion_Blur (#3423) üzenetére



addikt

Hmm, éreztem, hogy túl egyszerű... :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#3425) aesir válasza (#3420) üzenetére


aesir
veterán

Elég lehet, ha az utolsó előtti kanyarban jó tud lenni, annak az ideális íve ugyanis a kerékvetőn keresztül vezet, és ez meghatározza az utolsó kanyar tempóját is. A kifékezés a célegyenes végén pedig azért rizikós, mert egyrészről ott nagyon koszos a pálya, másrészről elég szűk a hely az ív mellett, aztán kicsi teknő is van, ami kigyorson megpördülős lehet nagygáznál.

Van saját életem...

(#3426) válasza aesir (#3425) üzenetére



addikt

Nem kifékezésre gondoltam. Azt valahol hallottam is, hogy itt az nem is nagyon működne, mert egy gyors kanyar jön a célegyenes után.
Én úgy képzeltem el, hogy a célegyenes vége fele, mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.
Erre elég lehet a Ferrari végsebesség előnye, ha jól kapja el a kigyorsítást?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#3427) aesir válasza Motion_Blur (#3423) üzenetére


aesir
veterán

Azért nem egészen:) Mindkettő kigyorsos kanyar, és elég nagyívű ehhez, viszont annyira nem gyorsak, így nem a tapadásvesztés a probléma, hanem a helyes ív. Váltástól függően az utolsó előtti kanyarnak lehet több íve, váltóbeállítástól is függ. Ez határozza meg az utolsó kanyart is, van aki visszakapcsol előtte, van aki csak egy kicsit elveszi.

Van saját életem...

(#3428) aesir válasza (#3426) üzenetére


aesir
veterán

Meglehet, ha a ''púpon'' mellette van. Ha a ''púpon'' még mögötte van, akkor csak a kifékezés mehet. Egyébként nem olyan gyors az a kanyar.

Eurosport közvetíti a GP2-őt is, ÉS a Porsche szuperkupát is, mivel ezek Challenge jellegűek, több csodát lehet látni a különböző megoldásokra:)

Van saját életem...

(#3429) Motion_Blur válasza aesir (#3427) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én visszakapcsolok, mert túl sokat esik a fordulatszám + nagyob furdulaton nem is sordódik annyira az eleje :)

Az biztos, hogy ha valaki mögött megyek abban a 2 kanyarban, akkor megpróbálok szűkebben menni a bejárati íven, hogy utána le ne sodródjak.

Schumiék biztosan jobban tudják :D

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3430) Motion_Blur válasza (#3426) üzenetére


Motion_Blur
félisten

''mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.''

Ehh, az kemény lenne :) max. bemegy mellé, és akkor ő van jobb helyzetben + Fizikó úgyis ''félős'', nem meri ráhúzni :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3431) #70869248


#70869248
törölt tag

pálya nagyjából: [link]

micsoda egy pálya...nem vagyok nagy formula autós, de most ránéztem a rFactor/Spet féle 2005-ös F1 moddal, hát...nem egy egyszerű.., én a GTR Barcelona-n mentem az állítólag GPS adatok alapján fél méteren belül van a pontossága.
Elég gecó részek vannak benne ilyenek mint a Würth áttevős részén van egy kis dobás, pont annyi hogy ha túl szüken fordulok akkor megindul az autó hátulja, majd rögtön a Campsa fordítója előtt van egy kis rázás, ami a frászt tudja rám hozni ilyen tempónál...és az egésznek a ritmusa is egy halál sztem :D
meg eszi is a gumit...szal nem tom, kasztnis autóval teljesen jól élvezhető, de ennél a tempónál valami nagyon odafigyelős pálya sztem.
előzni.., sztem időigényes..ha nem sikerül az egyenes szakaszon, akkor akik sokat csatáznak azok tuti hogy nagyon lerontják a köridőt.
Be lehet rakni az autót, de mivel nagyon ívhelyesen kell menni, ezért sztem csak egy beerőszakolt autóval lehet előzni.

(#3432) aesir válasza #70869248 (#3431) üzenetére


aesir
veterán

A Campsa ráadásul kifelé lejt, a 3. kanyarnak meg 3 íve van:)

A kasztnisok pedig a Würth-ben szoktak kavicságyazni.

Van saját életem...

(#3433) Motion_Blur válasza #70869248 (#3431) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A La Caixa kanyar már nem így néz ki, mint a képen.

Nekem a Banc de Sabadell kanyar a legnehezebb, végig belül kell tartani, és elég nehéz full pontosan kijönni belőle. Nekem legalábbis :B

A Campsa kanyar teljesen fullos, de láttam a versenyzőknek még V8-as sem az. Ez valszeg a progi hibája :F Az én beállításom végsebessége 323-325 km/h.

Az elmúl 4-5 napban letoltam 200-220 kört, szal azért a kicsúszás veszélye már nem fenyeget :D

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3434) -Mike- válasza aesir (#3432) üzenetére


-Mike-
addikt

A 3. kurvénak 4 íve van, ma megmutatta Dévid bá'... ;]

(#3435) Motion_Blur válasza -Mike- (#3434) üzenetére


Motion_Blur
félisten

LOL :DDD

az igazság: '''Elromlott az autóm. A hármas nem egy bonyolult kanyar, még padlógázzal sem, és épp levezető körön voltam, ezért nem nyomtam nagyon a gázt. Valami meghibásodott az autó hátuljában, aztán kivágódtam'' - DC

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3436) aesir válasza -Mike- (#3434) üzenetére


aesir
veterán

A skótok mindig hozzátódítanak egyet :D

Van saját életem...

(#3437) #70869248 válasza Motion_Blur (#3433) üzenetére


#70869248
törölt tag

sztem is progi.
Ha a pálya konvert jól van megcsinálva, akkor csak a prog.
nagyon sok mindentől függ, eleve én azért is megyek minden vezetési segítség kikapcsolva mivel nem vagyok meggyőzve hogy a valós F1-ben használt segítségek megfelelnek a játékban használtakhoz. :(
pláne hogy évenkénti szabályváltozások..ehh a fene se tudja már lekövetni ezeket :)
Ha 200kört beletekertél akkor már rendben vagy ívválasztás tekintetében, és az a lényeg, a többit nem nagyon érdemes komolyan összevetni.

(#3438) -Mike-


-Mike-
addikt

Valakinek esetleg videón megvan a Fizikó vs Vilnöv incidens? Ha úgy van ahogy mondták, az azért elég dúrva. Szerintem Trulli is hasonlóan gondolta a törlesztést MS esetében de neki helyén van az esze és csak hirtelen felindulásból mondta.

(#3439) Motion_Blur válasza -Mike- (#3438) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az utolsó etapban Schumi első gyorskörén feltartotta Őt Trulli a Campsa kanyarban. Nem veszített sokat Schumi, de szerintem véletlenül(?) egyet visszaváltott és a motor valami eszméletenül nagyot ordított. Azt hittem, hogy ott a vége a mocinak. Akkor kellett volna nézni a fordulatszámot. Utána rögtön le is váltott...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3440) -Mike- válasza Motion_Blur (#3439) üzenetére


-Mike-
addikt

Ja azt hallottam/láttam én is. Trullit ma mindenki kerülgette, szerintem nem volt szándékos, én nem feltételezem róla. MS mondta arról a körről, hogy nem lett volna nagy bumm, sz'al nem is hőbörög emiatt.
Az azért kemény volt, ahogy JPM izomból lekapta a célegyenesben a tükröt(szabadedzésen), RTL-en mutatták.

(#3441) Motion_Blur válasza -Mike- (#3440) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Na azt is megnézném :D

Én sem gondolom, hogy Trulli direkt csinálta, csak rossz helyen volt rossz időben :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3442) Motion_Blur válasza -Mike- (#3434) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem sok maradt a szárnyból: [link] [kép]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3443) -Mike- válasza Motion_Blur (#3442) üzenetére


-Mike-
addikt

Húzhatnak rá még egy vonalat... ;]

(#3444) SzalaiG válasza Motion_Blur (#3442) üzenetére


SzalaiG
addikt

Gratula! Azért a 200 már jelent valamit. Remélem nyer még futamot az idén.
/ Jópofa megoldás.

(#3445) Chili7


Chili7
őstag

Ha kell valakinek Kimi 2007-re, szerintem ma délután fél négy körül tegyen elé egy szerződést, meg egy tollat! Bár Ő lehet, hogy csak 4-re ér be, ha nem esik ki!
Most akciós! Pár € -ért vihető!

Szerintem én meg a mai nappal nézek valami másik csapatot a Meki helyett, akinek drukkolhatok! :(

(#3446) Motion_Blur válasza Chili7 (#3445) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A bajban elhagyod őket? Nem szabad! Én is kitartottam a Ferrari mellett tavaly!

más: Briatore nem érti, a Ferrari hogy lehet ilyen gyors: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3447) shev7 válasza Motion_Blur (#3446) üzenetére


shev7
veterán

TE? NEm is tudom kinek voltak olyan beszolasai, hogy ''en mar nem nem is nezem'', ''ez sem a Ferrari eve lesz'' es hasonlok

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#3448) DaveNo1 válasza Motion_Blur (#3446) üzenetére


DaveNo1
veterán

Briatore sok mindent nem ért, kicsit elszámolták magukat ;] öreg playboytol mit várjunk, bár tény ami tény jó menedzser.

You are not prepared.

(#3449) DaveNo1 válasza -Mike- (#3440) üzenetére


DaveNo1
veterán

Schumi multkor feltartotta Trullit...és akkor Trulli kijelentette hogy ez nem volt szép tőle és majd visszavág, szóval nem kell meglepődni ha Trulli szándékosan feltartja Schumit. Persze azóta lehet már megbeszélték.

You are not prepared.

(#3450) Motion_Blur válasza shev7 (#3447) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ennek ellenére mindíg néztem a versenyeket, és kitartottam melletük! :)

Szállj le rólam és foglalkozz a saját csapatoddal! [kép]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2006 - Archívum II. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.