Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Forma-1 2005 Archívum II. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Viktor77


Viktor77
titán

Ennek a folytatása: Bővebben: link

Mindenkinek további jó szurkolást és flame-től mentes fórumozást kívánok.

(A topicot továbbra is követni fogom! ;] )

A VB mindenkori állása: Bővebben: link

---------------
1. 2005. 03. 06. Grand Prix of Australia, Melbourne, Albert Park
2. 2005. 03. 20. Grand Prix of Malaysia, Kuala Lumpur, Sepang
3. 2005. 04. 03. Grand Prix of Bahrain, Sakhir, Bahrain International
4. 2005. 04. 24. Grand Prix of San Marino, Imola, Autodromo Enzo e
5. 2005. 05. 08. Grand Prix of Spain, Barcelona, Circuit de Catalunya
6. 2005. 05. 22. Grand Prix de Monaco, Monaco
7. 2005. 05. 29. Grand Prix of Europe, Nürburgring
8. 2005. 06. 12. Grand Prix du Canada, Montreal, Circuit Gilles-
9. 2005. 06. 19. Grand Prix of USA, Indianapolis, Indianapolis Motor
10. 2005. 07. 03. Grand Prix de France, Nevers, Magny-Cours
11. 2005. 07. 10. Grand Prix of Great Britain, Silverstone Circuit
12. 2005. 07. 24. Grand Prix of Germany, Hockenheim
13. 2005. 07. 31. Grand Prix of Hungary, Budapest, Hungaroring
14. 2005. 08. 21. Grand Prix of Turkey, Istambul
15. 2005. 09. 04. Grand Prix of Italy, Monza, Autodromo Nazionale
16. 2005. 09. 11. Grand Prix of Belgium, Circuit Spa-Francorchamps
17. 2005. 09. 25. Grand Prix of Brazil, Sao Paulo, Interlagos Circuit
18. 2005. 10. 09. Grand Prix of Japan, Suzuka Circuit
19. 2005. 10. 16. Grand Prix of China, Shanghai International Circuit

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#2) szatocs


szatocs
őstag

Hát igen, már kinőtte magát az előző topic:)

=== Szatocs ===

(#3) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Akkor balra fel.
Szurkoljunk tovább.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4) hobizoli


hobizoli
nagyúr

13+1 kérdés és válasz a BAR-botrányról Bővebben: link



hobizoli

több drón kell ;P

(#5) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Új topik:C

MS rulz!!!;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#6) Race-Face válasza Motion_Blur (#5) üzenetére


Race-Face
tag

Új topik :C

Kimi rulz!!!;]

(Csak hogy biztosítsam a színvonalas kezdést, és mindenki lássa, mire számíthat, ha továbbolvas :) )

[Szerkesztve]

Kelj fel és járjunk!

(#7) tkesy


tkesy
őstag

Kedvenc FIA elnökünk megint belopja pár ember szívébe magát, asszem....
Bővebben: link

De nme az enyémbe, az biztos...

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#8) Petya25 válasza hobizoli (#4) üzenetére


Petya25
addikt

Ha jól hallottam, másik 3 istálló is változtatott a benzintankon az eset után.
Ennyit az egyenlő elbírálásról.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9) BOOSTER válasza tkesy (#7) üzenetére


BOOSTER
aktív tag

Az enyémbe sem...
Szegény, csóró Ferrari úgy sajnálom...:Y

Mindenki hülye aki nem normális?

(#10) Race-Face válasza tkesy (#7) üzenetére


Race-Face
tag

„És míg más csapatoknak két szélcsatornája van, a Ferrari csak egy ilyen komplexummal rendelkezik.”

hmmm, mekkora sorbanállás lehet...

Kelj fel és járjunk!

(#11) escie válasza tkesy (#7) üzenetére


escie
őstag

Mi a lópisztoly köze van Mosleynak a Paragonhoz? :U :(((
mellesleg nem csak f1-es főhadiszállás, hanem az SLR-t is ott gyártják, meg ilyesmi...

I'm back, baby!

(#12) szatocs válasza hobizoli (#4) üzenetére


szatocs
őstag

Most akartam én is belinkelni, de látom, hogy már te megtetted. Huh, amíg elolvastam, már a szemem is kifolyt

=== Szatocs ===

(#13) escie válasza szatocs (#12) üzenetére


escie
őstag

szerintem megérte elolvasni, jó kis cikk volt. végre nem csak kósza hírek...

I'm back, baby!

(#14) Integra


Integra
titán

most értem haza olvasom a német meg angol oldalakat a másik három csapat ügyében, és MUHAHA :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#15) Integra válasza tkesy (#7) üzenetére


Integra
titán

mózli egy fasz

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#16) matyics válasza Integra (#14) üzenetére


matyics
őstag

Mit írnak?

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#17) Motion_Blur válasza Integra (#15) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Tömör és velős:B

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18) Integra válasza matyics (#16) üzenetére


Integra
titán

több dolgot megemlítenek, az első az ATL cég, aki bevallotta hogy bizony más csapatoknak sem szállít különösebben más tankot mint a bar-nak.
''oooops.''

továbbá mózli csinált megint egy agymenést, nagyon keményen elindult a fenyegetőzés.
Bővebben: link

esküszöm, most már remélem hogy kizárják végleg a bart és soha többet nem f1-eznek, és a többi gyártó is otthagyja a picsába ezt a két faszbarmot, hogy rohadjanak meg a szemétkupacuk tetején, és végre csak megindul az EMA jövője.

ez meg egy magyar cikk:
Bővebben: link

előbb-utóbb úgyis elhiszitek majd, hogy itt nem konkrétan a bar-ról van szó, az ő meghurcolásuk már rég más érdekeket és célokat takar.
itt rég a fiaról van szó akik érzik, hogy csúszik ki a talaj a lábuk alól.

az pedig, hogy a baron kívül még több csapat is ilyen tankot használ(t), rávilágít, hogy nem csaltak, csak éltek a nem pontosan megfogalmazott szanályokkal.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#19) Integra válasza Motion_Blur (#17) üzenetére


Integra
titán

ugyanez vonatkozik a gonosz kis törpére is...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#20) Petya25 válasza Integra (#18) üzenetére


Petya25
addikt

Bár én nem vagyok ilyen jól tájékozott, de ez az érzésem nekem is.
Az egész egy nagy műbalhé.
De miért vágja maga alatt a fát Max és Börni?
Így vége lesz a zsíros cirkusznak hamarosan.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#21) matyics válasza Integra (#18) üzenetére


matyics
őstag

Majd alakul! :)
Mondjuk, egy kis frissítés ráférne a vezérkarra!

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#22) Integra válasza Petya25 (#20) üzenetére


Integra
titán

olvasd el az a5 cikket amit linkeltem.
magyar oldalak közül toronymagasan ez a legnormálisabb cikk.
amit az indexről linkelgetnek a fikagépek, mint forrás, naja, szóra sem érdemes, lépjünk...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23) Motion_Blur válasza Integra (#18) üzenetére


Motion_Blur
félisten

''Button autója a rajt pillanatától kezdve egészen a második boxkiállásig, azaz 48 körön át őrizte a többiekkel szembeni 8-9 kg-os előnyét. Ezzel pedig ekkora távon 0.27x48, tehát kb. 13 másodpercnyi időt nyert, ami bizony testvérek között sem elhanyagolható különbség''

Buttont sajnálom:(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24) matyics válasza Motion_Blur (#23) üzenetére


matyics
őstag

Én meg azt sajnálom, hogy ott kolbászolt Schumi előtt, mert ha nem tartja fel, akkor vidáman bejött volna a tankolás után Alonso elé! :O

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#25) Integra válasza matyics (#24) üzenetére


Integra
titán

na nehogy már ő legyen a felelős...
ez a dolga bazz :)
aztán meg nehogy kiderüljön hogy véletlenül a rönó volt az egyik másik csapat aki ilyen tankkal ment.. vagy a merci, vagy a bömbi, vagy a toyota... :)

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26) Motion_Blur válasza Integra (#25) üzenetére


Motion_Blur
félisten

nem fog, erre most már a többi csapat is odafigyel;], előbb-utóbb vkinek buknia kellett...a füles kitől jött vajon a FIA-nak??

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27) matyics válasza Integra (#25) üzenetére


matyics
őstag

Ne érts, félre nem mondtam, hogy ő hibás lenne bármiben is, csak pont sz@rul jön így ki a dolog ugye, hogy csalással vádolják őket (a csapatot) és pont ő tartotta fel a Ferrarit. De ez csak nekünk, Ferrari fanoknak fáj. :)

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#28) Integra válasza Motion_Blur (#26) üzenetére


Integra
titán

franc se tudja, x akta :)
-volt bar-os, vagy maga pollock?
-konkurencia, aki ugyanilyen tankot használ?
lehet tippelgetni.
de az hogy más csapatok is ilyen tankot használtak rámutat hogy bizony volt kiskapu, a értelmezés kérdése volt az egész, a fia az erősebb.
csak a két futamos eltiltást nem értem, voltak ennél már durvább dolgok is, de max szerzett helyezés törlés volt, még sumit sem tiltották anno el a padlólemez historiánál csak elvették a helyezését.
amúgy meg ha mózli folytatja az ámokfutását, nagyon sokat már nem kell agyalni a furkáláson, az is biztos

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29) Integra válasza matyics (#27) üzenetére


Integra
titán

hát erre mondják hogy shit happens :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#30) matyics válasza Integra (#28) üzenetére


matyics
őstag

A cikkben azt írják, hogy egy elbocsájtott alkalmazott súgott. De ki tudja, hogy igaz-e?

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#31) Integra válasza matyics (#30) üzenetére


Integra
titán

ezért mondom hogy reggelig is lehet tippelgeni, sosetudjukmeg :)
majd holnap ha lesz időm lefordítom a német cikket, érdekes.
megkérdőjelezték a gyártók a párizsi bíróságot.
a gpwc EMA-ként él tovább
a fia tovább akarja hurcolni a bar-t, most éppen az f1 imázsának rombolásáért akarják kizárni őket.

kérdem én: milyen imázsa van az f1-nek?
és ki rontotta le az utolsó években a nullára?
szerintem pont a fia meg a törpe...

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#32) Gregorius válasza hobizoli (#4) üzenetére


Gregorius
őstag

A BAR cikkből
másrészt úgy, hogy a versenyt velünk megegyező üzemanyagszinttel kezdőknél három körrel később kell kimennünk tankolni.
Hümm hümm, milyen ismerős... Természetesen csak rosszindulatúan spekulálok.

Integra: nem hinném, hogy a Renault volt, mert igen élesen kiálltak a bíróságon a BAR ellen. A merciről szintén nem gondolom, mert állítás szerint jelentősen rosszabb volt a tankcserések teljesítménye a mostani futamon, habár nem tudom, hogy a bíróságon mit csinált. Toyota szintén nagyságrenddel gyorsabb volt, mint múltkor. A Williamsről sokkal inkább el tudom képzelni, a cikk szerint ők kiálltak a BAR mellett is.

Motion_blur:
a füles kitől jött vajon a FIA-nak?
Ha mózli nem hazudott, akkor egy volt BAR alkalmazottól.

(#33) Integra válasza Gregorius (#32) üzenetére


Integra
titán

franc se tudja, szerintem itt is csak tippelgetni lehet, illetve nehogy a végén magától a tank gyártótól ''szivárogjon'' ki majd egy lista.... :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#34) matyics válasza Integra (#33) üzenetére


matyics
őstag

Na, az még lenne egy nagy szám! :Y
Itt is kiszivárog az ügynöklista! :)

Ha Isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb kezet csinált volna

(#35) AMD!4ever


AMD!4ever
őstag

éjjen az uj topik!! :)))
Integra: Miért vagy itt ha annyir utálod a forma 1 et? Ne bombázz minket a negativ kisugárzásoddal!!! thx!
Booster: Imolában Ms Midenkit lealázott,az hogy a Mclaren pár körig gyors volt csak lepkefing ha utána kidurran a merci,ehez nem szabad mérni szerintem.
Barcelonába már nem igy történt ez igaz....de a legyorsabb kör ott se kimié!! Ms pedig csak 7 ezredre volt tőle,igaz kidurrant késöbb ugyhogy lepkefing ez is.
Azért kiváncsi leszek én arra is hogy megszerzi e MS a 65 pole-t,mert idén nem ugy tünik.

Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!

(#36) Petya25 válasza AMD!4ever (#35) üzenetére


Petya25
addikt

Tényleg, be fogja érni Senna-t! :O

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#37) Motion_Blur válasza AMD!4ever (#35) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nálam nem az a nyerő, aki egy kör erejéig a leggyorsabb tud lenni (esetleg kevesebb üzemanyag, más taktika miatt), hanem, aki egy teljes versenyen tud a legjobb lenni, ebben pedig MS verhetetlen. Sajnálom, hogy most az történik vele, ami, idén nem ő lesz a vb, hanem Kimi (akinek szintén szurkolok).

Abban bízok, hogy a Brown-Byrne-Todt-MS csapat nem fog szétesni a vereség után...bár ha kibírták 96-97-98-99et...

A jövő világbajnoka (6-10 éven belül) pedig H. Kovalainen;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#38) Race-Face


Race-Face
tag

Nem azzal van a baj, hogy a BAR ilyen üzemanyagtartályt használt, hanem hogy üresen 600 kg alá kerültek! Miért ne használhatna bárki más is ilyen tankot? Ezt nem tiltják a szabályok, csak az a lényeg, hogy üresen is 600 kg felett legyenek.

Szóval az, hogy további legalább 3 csapat is ilyen tankot használt, még semmit se bizonyít.

[Szerkesztve]

Kelj fel és járjunk!

(#39) Calogero


Calogero
addikt

Szerintem ha Schumi iden nem lesz vilagbajnok a Forma1-ben akkor visszafog vonulni.

(#40) bdav válasza AMD!4ever (#35) üzenetére


bdav
őstag

az eddigi 5 futamból volt 2 max (köztük ez az egyik) hogy nem merci futotta a leggyorsabb kört... :) btw mondták még az előző topikban hogy Barcelonában Kimi legnagyobb baja az volt hogy elég lassan tudjon közlekedni a pályán :) Ha imolában ugyanezen eset forgott fenn, akkor MS sose érte volna utol (btw Barcelonában Kimi a verseny végéig stabil tempot ment, a végén is nyomta az 1.16-os köröket). de ez csak elméleti fejtegetés :)

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#41) gyomlosi válasza bdav (#40) üzenetére


gyomlosi
tag

Ezen kár agyalni.

(#42) BOOSTER válasza Calogero (#39) üzenetére


BOOSTER
aktív tag

Ha vissza fog vonulni akkor kerestetik egy első számú pilóta...
Egyébként meg ha idén MS kikap akkor lehet hogy csak azért sem fog visszavonulni...:)

Mindenki hülye aki nem normális?

(#43) bdav válasza gyomlosi (#41) üzenetére


bdav
őstag

ugyanugy kár agyalni MSen is.

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#44) gyomlosi válasza BOOSTER (#42) üzenetére


gyomlosi
tag

ha jok az emlékeim, akkor 2006-ig van szerződése?

(#45) pilóta válasza Race-Face (#38) üzenetére


pilóta
nagyúr

Hát pedig azon kívül, hogy így 600kg alá tudják vinni a súlyt, nem sok értelme van ilyen tartályt használni...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#46) BOOSTER válasza gyomlosi (#44) üzenetére


BOOSTER
aktív tag

A szponzorok miatt persze hosszabb időre megkötik a szerződést de ha jövőre vissza akarna vonulni akkor hidd el megtenné...:)

Mindenki hülye aki nem normális?

(#47) gyomlosi válasza BOOSTER (#46) üzenetére


gyomlosi
tag

De van egy olyan érzésem, hogy nem fog. évről évre azt mondja, hogy egyre jobbanb élvezi a vezetést!

(#48) BOOSTER válasza gyomlosi (#47) üzenetére


BOOSTER
aktív tag

LEhet hogy nem fog még jövőre de fokozatosan kiöregszik ebből a sportágból és szükségszerűen át kell adnia a helyét a következő generációnak...
MS persze veretlenül akar visszavonulni vagy legalább egy újabb VB címmel...:)

Mindenki hülye aki nem normális?

(#49) gyomlosi válasza BOOSTER (#48) üzenetére


gyomlosi
tag

Ugy legyen!:C:C

(#50) Race-Face válasza pilóta (#45) üzenetére


Race-Face
tag

Persze, hogy nem.
De csak a BAR-t kapták el, a többiek meg bolondok lennének ezután a súlyhatárral játszani. Tehát mondhatják azt, hogy mi is ezt a kialakítást használtuk (benzinpumpa miatt), de mi üresen is 600 kg fölött voltunk.

Kelj fel és járjunk!

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Forma-1 2005 Archívum II. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.