Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Lineage OS használat közben
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz radi8tor #51733 üzenetére
A képeden a pre-facelift-es ST Edition van. A facelift-es nemrég vált elérhetővé, elég korlátozott példányszámban lehet majd kapni, pl az UK-ba csak 300 darabot gyártanak majd belőle:
És igen sajnos 2025ben megszűnik a Focus, és így az ST is. Én nemrég rendeltem egyébként egy ST-t, bár nem ez az ST Edition-t hanem a simát (alap felfüggesztéssel). (nagy dilemma volt hogy ez legyen vagy az i30N hatch, de végül a Focus mellett döntöttem pedig objektíven a Hyundai valszeg egy jobb, teljesebb autó)
Nekem daily driver lesz, amíg el nem költözök valami másik helyre ahol tudnék 2 kocsit parkoltatni, vagy nem lesz család. Ha az átlag 9-10literes fogyasztást el tudod viselni akkor simán lehet napi szintű autó (bár alattam egy Vitara is 8.4 litert eszik átlagban...). A kW coilover-es változat mondjuk a fos magyar utakra már lehet túl kemény lenne picit.
"Mondják hogy a 2.3-as EcoBoost az nem túl jó. Mennyire kell ettől félni?"
Az MK3 RS-be kerülő változattal voltak gondok, azok közül sok elszállt. Az ST idejére már ezt javították, sem az ST sem a Mustang Ecoboost-os változatára sem olvastam túl sok panaszt. Van ez az "ecoboom" csúfszó, de igazából csak agyonhúzott motorok szállnak el. Annyi hogy a nagyon brutál tuningot nem bírja jól, gyárilag stroker engine. Az MK3 ST 2L-es motorjából durvább számokat hoznak ki, lóerő és nyomaték terén is, mint ebből a 2.3-as ecoboostból. Persze mivel elsőkereskes az autó, nem sok értelme van ezeknek szerintem mert úgysem bírja lerakni az útra az erőt az autó wheelspin meg brutális kormányrángatás nélkül, szóval ez nekem inkább olyan teoretikus hátrány, érdemben úgysem akarom majd tuningolni. Ja meg még annyi hogy benzinesekhez képest elég nyomatékos a motor stroker létéből adódóan, viszont részben ugyanezért kb nincs értelme 5500 felé pörgetni mert még veszít az erejéből rendesen, szal nem egy Honda VTEC motor.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BMW topik
- Metal topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Lexus, Toyota topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest