Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
Ford szívócső, viszont emlékeim szerint a koreai meg közvetlen bespricc, az is sok szempontból különbséget jelent (lóerőn kívül).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24177 üzenetére
Gyári szett úgy van szerintem is, bár sokszor 180-ig várnak csak emlékeim szerint. Meg kéne nézni, milyen szíj van rajta, és jó lenne tudni, mikor volt pontosan a csere, és adott márka supportnak írnék egy mailt, hány km/év után javasolt ledobni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24216 üzenetére
DPF nélküli 1.9 PD korrekt motor, ha karban volt tartva. Befecskendezés sem vészes, inkább kábelköteg hiba szokott lenni. Rozsdát érdemes megnézni. 6-os VAG váltók talán kicsit érzékenyebbek az 5-öshöz képest, olajat érdemes cserélni és picit túltölteni, illetve figyelni a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Családon belül maradt végül a jármű, csak nekünk már úgysem kellett különösebben. Így legalább mondhatjuk, hogy volt értelme rendbe tenni azért tanultam belőle valamennyire én is, fontos a folyamatos karbantartás, legalább annyira a problémák megelőzése/korai megoldása is (rozsda pl), de meg kell húzni a határt is, tökéletes sosem lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Jó konstrukció a motor, de mivel egy kategóriával feljebbről jött és kicsi a példányszám, nyilván kész pár drágító tényező a fenntartásban (pl kettőstömegű rémlik). Ha elég a 3 ajtó, vagy sedan is megfelel, a C30/S40 párosra is rá lehet nézni, elvégre onnan származik az erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Zeperfs tud ilyesmi összehasonlításokat pl, ha van fent megfelelő adat. Egyéb esetben chip
-
molnarpeter
nagyúr
Renault viszonylag sok műanyag/kompozit első sárvédőt csinált. Kombi Wartburg cuccok között gyakori az üvegszálas (?) hátsó sárvédő. Nekem tetszik a megoldás, nem struktúrális elem, tök mindegy, sokkal inkább a minőségérzet miatt erőltetik szvsz a fémet, plusz megszokta a nép, hogy mit bír, a műanyag pedig úgy lenne olcsóbb gondolom, hogy gyengébb is...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
ABS járatással egybeiktatott légtelenítés esetleg jelenthet valamit, kb ennyi tippem van. Ha az ABS dolgozik, az jó, olyankor avatkozik be, mikor már a gumi blokkolna, tehát szvsz fék gond nincs, levegő csak a pedálérzetet befolyásolná, bár valószínű ott sincs gond. Abroncs is jó kéne legyen, arra gondoltam, ha téli lett volna, az indokolt volna némi csúszósabb viselkedést melegebb aszfalton, de ez kizárva. Téli tárolás előtti vagy autókozmetikás gumiápoló szerek tudnak még jó gumit csúszósabbá tenni. Guminyomás is sokat jelent, azt nem nagy ügy ellenőrizni, de ahogy írták,az aszfalt is tud önmagában vicces helyzeteket okozni...
-
molnarpeter
nagyúr
Helyileg? Mondjuk szerintem nem kell hozzá diag, be kéne csatlakozni egy nyomásnérővel aztán jóidő, persze ha szenzor ellenőrzésről lenne szó, nem árt (hátha hőmérséklet, rail nyomás, stb).
Mk4 Mondeo fb csoportban is érdemes próbálkozni.
Illetve ko-csi.hu foglalkozik javítással, érdemesebb lenne nekik elküldeni az AC-t, ha valóban az a baj.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nekünk a Golfon elöl TRW szett van (másik autóra újonnan felkerülve rövidesen rázott, eszterga után került hozzánk, kapott még új betétet, végül szerencsés próbálkozás volt ), hátul Remsa betét Topran/Hans Pries tárcsával (utóbbi pár évente elrohad, arra megteszi az olcsóbb is, bár az a 68 ló egy hangosabb hő-re megáll
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24730 üzenetére
1 év az nem csak inspekció? Vagy tartalmazza az olajcserét is?
Csomag passz - ha Ford központi kommunikáció, akkor lehet országos, nem láttam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #24877 üzenetére
Van rá normális áron szerviz, Mondeo-t olajfürdős kuplungos fajtával szerelték emlékeim szerint, szóval olajcsere a lelke. Vagy mk4 2.2 TDCI kapott Aisin hagyományos automatát, az a legnagyobb jóság
-
molnarpeter
nagyúr
Baráti
haris: na akkor én a fehérvári opcióra gondoltam, feljegyzem a másikat is
V60 D6-ban is valami ilyesmi Aisin van, ott azért többet jelent az olajcsere az élettartamot tekintve, könnyebb eset/nagyobb hatékonysággal lehet megelőzni a dolgokat, van azok közt bőven 200-300 ezret futott példány. De ilyen szempontból a Mondeo mk5 hibrid a legjobb, Toyota HSD licensz, kb 4 fogaskerék meg egy fogaskoszorú az egész, nincs olyan bonyolult rendszer ami drága hibát okozna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest