Felét? Ezekiell kijelentette, hogy legalább 70%-át kirúgta ki. Most akkor, ha már mindenki ennyire tudja, hogy mi történt a cégben, végre leírhatná pontosan, hogy mi történt. Egyébként biztos nem volt olyan, aki magától mondott fel. Sőt, lehet Musk-ot is érdekelné, mert láthatóan fingja nincs arról, hogy hogyan kell céget/cégeket vezetni, vagy hogyan kell pénzt szerezni.
Egy tehetségtelen nímand. A Tesla cége is szar, bár alig tudnak gyártani. Járt az a másik cége gépe az űrben, kilőtte a kocsiját a bolygóközi térbe, a világ leggazdagabb embere címet viselte egy darabig, de tök hülye és nem tud kezelni egy céget. Mindig csak szerencséje volt. Mint a rulett asztalnál, csak neki kb 25 éve mindig szerencséje van. Minden össze fog omlani. A paypal is meghalt.
Az, hogy mindenki jobban tudja mindenkinél, hogy mi történik a Twitternél, és milyen gyorsan fog összeomlani, na az az igazán fájdalmas.
Ugye olvastuk, hogy a twitteres sértődött emberek átmentek a mastodonra.
A mastodonnak jelenleg 2 millió felhasználója van, és akik átmentek sírnak, hogy nem jó. Persze, mert a mastodon egy teljesen más közösségi platform (mastodon.social), különböző instace-ok vannak, amikben más-más a moderátor, és meg kell felelni annak a közösségnek. Ha bármelyik szerveren kibannolnak, a teljes accountod megy a levesbe, az az elérésed is, amelyik instace-ban te ott jó fiú (lány, ciszfiú, ciszlány, transzfiú, transzlány, támadó apacs helikopter, bármi stb.) voltál. Nyilván, hiszen a mastodon egy teljesen más platform.
Mindeközben a twitter felhasználó a múlt héten napi 1.5 millióval nőtt. Katasztrófaturizmus? BOT-ok? felhasználók? Ki tudja? De mindenki szentül meg van győződve róla, mit győződve, szinte egyenesen tudja, hogy botok voltak.
Persze adott ultimátumot, hogy aki nem jön be dolgozni, hanem homeoffice-ozik, az ki van rúgva. Igen. Nos, aki home office-ban van, annak a teljesítménye nem biztos, hogy ugyanakkora, mint aki benn van a cégnél. Többet is kell benn melózni, mint otthon a véletlenül rámosztott feladatot megcsinálom, meg meetingeket szervezek, stb.
Plusz a twitter alkalmazottak száma az elmúlt 4 év alatt 2500-ról 7500-ra nőtt + külsősök. Ha nyereségessé akarod tenni a céged, a produktív embereidet kell megtartsad, nem azokat, akik kevéssé produktívak. Biztos volt a homeoffice-os csapatban olyan, aki nagyon produktív volt, de ha az a feladat, hogy be kell menni a céghez, vagy kirúgnak, akkor ha nem mégy be: kirúgnak. De ez máshol is így van nem? Vagy a dolgozók a vasgyárban fellázadnak, hogy mán mi most hómofiszolunk főnök, jó? és a vasgyári dolgozók hómofiszra mennek, mert hát na, a főnöknek megesett a szíve rajtuk, hadd hómofiszoljanak.
Egyébként meg azt csinál a cégével, amit akar, nem? Vagy részvényesek vagytok? Mert már nem vagytok!
Ha megszűnik a twitter, lesz helyette másik valami.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!