Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Deutsche tuning & leistung

Hozzászólások

(#101) B.Kox válasza #16741888 (#100) üzenetére


B.Kox
tag

Hogy itt hirdették volna?? Nem tudok róla, egy BMW-bonós srácnál van.
És a moci nem is 2.3as lesz hanem 2.5ös, ha megkapja a 25i főtengelyt:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#102) #16741888 válasza B.Kox (#101) üzenetére


#16741888
törölt tag

nem baj, annál rullezebb:DDD, remélem majd megmutatod:D
Most lehet hogy hülyeséget beszélek de a legelső M3akban nem ''ez'' a 2.5ös moci volt?

(#103) B.Kox válasza #16741888 (#102) üzenetére


B.Kox
tag

Naná, hogy megmutatom!:DDD
Az első M3-ban, nem ez az M20-as blokk volt, hanem az S14-es, ami 2.3-as 4hengeres, és 200lovas, mulkor láttam egy ilyen blokkot hirdettek 600K-ért.:Y Azért nem semmi hogy még majdnem 20évesen is ennyit ér az a motor.:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#104) #16741888 válasza B.Kox (#103) üzenetére


#16741888
törölt tag

Egy két okossággal ezt is meg lehet 200ló környékére csinálni nem? Mikor kezditek az átalakítást?

(#105) B.Kox válasza #16741888 (#104) üzenetére


B.Kox
tag

Persze simán, még többet is. Ez az m20 as blokk, 2.0, 2.3, 2.5, 2.7 hengerűrtatrtalommal csinálták, tehát bármikor lehet belőle 2.7est csinálni ami egy kis tuninggal 210ló, ráadásul gyári vezérműtengellyel. De persze most erre még nem kerül sor.:DDD:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#106) B.Kox


B.Kox
tag

Hmmm, ez egész jónak néz ki: Bővebben: link:Y

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#107) #16741888 válasza B.Kox (#106) üzenetére


#16741888
törölt tag

Ilyenkor fáj nagyon a szívem:(, hogy miért nem tudtam fél év alatt ennyi pénzt összeszedni:(, egyszerűen a fejem tudnám a falba verni. De nem baj tanultam a hibáimból, jövő ilyenkorig ilyen hibát nem vétek.:)

(#108) #16741888


#16741888
törölt tag

Minél többet megyek a Passatommal, annál inkább megkedvelem.:DD Hihetetlen hogy egy elhanyagolt 23éves autó, de ha rárúgsz még mindíg odaszegez az üléshez.:)
Asszem nyár végén meg lesznek a vezethetőségi dolgok csinálva:D, és le lessz újból vizsgáztatva, aztán ahogy pénzem lessz mindíg csinálgatok rajta valamit.:)
második fázis lessz a motor/kipufogó stb, ami ebben a körben van, 3. a külső fényezés rendbehozás, stb. és negyedik meg a belső kárpitozás, esetleg egy újabb műszerfal csere, de ez még nagyon messze van örülök ha jövő ilyenkorra eljutok ideáig.:D

[Szerkesztve]

(#109) B.Kox válasza #16741888 (#108) üzenetére


B.Kox
tag

Én meg úgy néz ki a 7végén megveszem a bordó E21-et, ha minden igaz. A másik, alkatrészdonor autóra most nincs della, de majd ha lesz akkor megveszem a motroját.;]

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#110) Type-R


Type-R
őstag

[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
Technische Daten Kelleners M3 3.4
Motor R6
Einbaulage vorn längs
Ventile/Nockenwellen 4 pro Zylinder/2
Hubraum 3383 cm³
Bohrung x Hub 87,0 x 94,9 mm
Verdichtung 12,0 :1
kW (PS) bei U/min 296 (402)/7800
Nm bei U/min 429/4800
Literleistung 119 PS/Liter
Leistungsgewicht 3,7 kg/PS
Bremsen vorn 380 mm/bel./geschlitzt
Bremsen hinten 345 mm/bel./geschlitzt
Getriebe 6-Gang
Radgröße vorn/hinten 9x19/10x19
Reifen vorn 225/40 ZR 19
Reifen hinten 255/35 ZR 19
Reifentyp Dunlop SP Super Sport
Länge/Breite/Höhe 4492/1780/1372 mm
Radstand 2731 mm
Spurweite vorn/hinten 1508/1525 mm
Wendekreis links/rechts 11,1/11,1 m
Tankinhalt 63 l
Leergewicht 1500 kg
Zuladung 500 kg
Höchstgeschwindigkeit 295 km/h
0-100 km/h 4,7 s
:R:R
A teljes cikk: Bővebben: link:R:R

(#111) B.Kox válasza Type-R (#110) üzenetére


B.Kox
tag

Nahigen ezt én is néztem tegnap az autobild.de -n, elég komoly vas főleg a 119lóerős literteljesítményével...:DDD:R

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#112) B.Kox


B.Kox
tag

Jah, egyébként kedden megvettem a bordó E21-et.:U:U

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#113) #16741888 válasza B.Kox (#112) üzenetére


#16741888
törölt tag

ééés? mesélj!:D

(#114) #16741888 válasza B.Kox (#111) üzenetére


#16741888
törölt tag

és ez még szépen is néz ki, nem úgy mint az új tesója.:O

(#115) B.Kox válasza #16741888 (#114) üzenetére


B.Kox
tag

A kocsit 130K -ért vettem, 318i, 20i főtengellyel(tehát most valójában 2.0 literes), 5gangos váltó, oldalsó schiebedach, 323as futómű van alatta, a felnik 15ös alpinák, de ezt vissza kell adnom a tulajnak, viszont ad helyette pókhálós BBS-t, ugyancsak 15öst. Belülről elég zsír állapotban van csak a műszerfal borításon van pár kisebb repedés. Majd valamikor talizhatnánk és akkor megmutatom, te meg a VW-t.

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#116) #16741888 válasza B.Kox (#115) üzenetére


#16741888
törölt tag

Sajna az én VWmen nincs sok látnivaló, eléggé lelakott állapotban van, meg tele van horpadásokkal amit még nagymamám csinált rá.:(
De perszehogy talizunk, akár már a hétvégén, ha neked jó?

(#117) B.Kox válasza #16741888 (#116) üzenetére


B.Kox
tag

Most 7végén BMW talira megyek, de sztem jövő7 eleje jó lenne, majd még lezsírozzuk a dolgot.
Egyébként javítanivaló az enyémen is van bőven, a fényezése képről szépnek tűnik de a kerékjáratok felett fel van hólyagosodva, meg az első spojler le van zúzva, de még müanyagos álatal javítható, a jobb első sárvédő is be van horpadva egy picit, stb, stb... Szal lesz vele meló bőven. De a Lényeg hogy a kasztni nincsen átrohadva, csak kerékjáratoknál van kis felületi rozsda, de az bőven javítható.

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#118) #16741888 válasza B.Kox (#117) üzenetére


#16741888
törölt tag

Ok majd megbeszéljük, én reggel 5től melózok szóval sokáig, nem tudok hétköznap maradni, de majd megoldjuk.
Jó talizást.:)

(#119) CYBERIA


CYBERIA
őstag

Nem tudom, ez jó kocsinak számít? :DDD
[kép]

[Szerkesztve]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#120) [pod]Diablo válasza Type-R (#110) üzenetére


[pod]Diablo
őstag

csodlatos imádom ezt az autót:R:R:R

"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!" // ...when i get sad.i stop being sad and be awesome instead...

(#121) CYBERIA


CYBERIA
őstag

UP!

Nehogy már a japó topic lerohassza ezt? Annyira azért nem jók azok a rizsrakéták.:Y

Hogy valami értelmes is legyen, Mercedes CLS, nem a csúnyábbak közé tartozik (távol keletiek közül simán bármelyik típust veri, formára)

[kép]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#122) oettinger01 válasza CYBERIA (#121) üzenetére


oettinger01
őstag

én nem szeretem a nagy autókat, pláne nem a merciket de ez nagyon szép, kétség nem férhet hozzá.

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#123) oettinger01


oettinger01
őstag

remélem ez elnyeri tetszéseteket!?
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#124) nagash


nagash
senior tag

Na, csak hogy idekeveredtem.

Megvan az örökségem és szeretnék valami autót venni.
Igazi vágyam egy Corrado G60, de egy Sciroccoval is kibékülök végszükség esetén.

Valaki valami véleményt az elsőhöz? Netán tudna valaki eladó, jó állapotú példányt?

Knoblauch macht einsam.

(#125) oettinger01 válasza oettinger01 (#123) üzenetére


oettinger01
őstag

:F:U

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#126) Boxer001 válasza oettinger01 (#125) üzenetére


Boxer001
veterán

az enyémet elnyerte, már ''csak'' pénz kéne hozzá :)

(#127) CYBERIA válasza Boxer001 (#126) üzenetére


CYBERIA
őstag

Enyémet is elnyerte :D

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#128) Viszlát


Viszlát
addikt

Jónapot!

Most sikerült beújítanom egy Opel Vectra B2-t, 2.0 Di 16V-t és szívesen vennék minden jótanácsot akár a típussal, akár a dízelautókkal kapcsolatban, mivel még sosem volt dízelem. So, mire kell figyelni, vigyázni, kötelező cserés, mindenképp nézessem meg és hasonló kategóriák érdekelnének.

Előre is köszönöm, ha valaki időt szán a kérdéseimre :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#129) aDM|RaL^ válasza oettinger01 (#123) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

teccenek az ajtók :D

bárcsak meglenne már a fránya jogsim+ megnyerném a lottót:D

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#130) Csazsol válasza Viszlát (#128) üzenetére


Csazsol
aktív tag

Hali

Gratula az új autodhoz.Képet tudsz róla? Vectrakat nagyon kedvelem. Nekem benzines volt.
Disel autóknál a szervizintervallumra kell figyelni. 8000 km-enként olaj+szűrő csere ez otthon is elvégezhető. Évente legalább egyszeri gázolajszűrő csere, ez is mehet háznál, bár jobb ha ezt valaki először megmutatja. Télen, ha nem kútnál tankolsz:D mehet bele egy kis dermedésgátló. Izzítógyertya csere - ezt észrefogod venni mikor szüséges:D
Vectranak a hátsó sárvédőív és a hátsó váznyulvány a gyenge pontja - vagyis hajlamos a rozsdásodásra.

És még valami a topic cime nem fedi a kérdésedet, ezért nem értem miért kellett ZÁRNI a topicodat. Lényegében te egy tipust jelöltél meg, lehet ez nem teccet.
Nos, ha gondolod nyiss egy ''Diesel autók'' c topicot ott nyugodtabban és körültekintőbben ki lehetne vesézni a témát. Szerintem...

[Szerkesztve]

Vagyok

(#131) Viszlát válasza Csazsol (#130) üzenetére


Viszlát
addikt

Szia!

Csak mobillal készült képem van, íme:

[kép]


Én sem értem igazán, hogy miért kellett, bár sejtésem van, talán némi moderátorrá való avanzsálási akarhatnék bújik meg a dolog mögött:)


8000 km-ként?? az durva:) 5 éves az autó, 83.000 km van most benne, nem hiszem, hogy bármit is cseréltek benne, akár olaj, akár szűrő, szóval ezzel fogom kezdeni azt hiszem...

Szerk.: Nem fért ide az egész kép, szal inkább linkelem:

Bővebben: link

[Szerkesztve]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#132) Csazsol válasza Viszlát (#131) üzenetére


Csazsol
aktív tag

83000 km, nos az olaj+szűrők biztos voltak már cserélve:D
Te is ezekkel kezd, + légszűrő /ezt az elöbb kihagytam/.
Felszereltségéről egy kicsit bővebben.
A vételára is érdekelne...

Vagyok

(#133) Viszlát válasza Csazsol (#132) üzenetére


Viszlát
addikt

Szóval:

automata digit légkondi, 6 légzsák, ködlámpák, ABS, CD - 8 hangszóró, ülés-kormánymagasság állítás, gyári alufelnik, asszem nagyjából ennyi...

egyébként kicsit paráztam tőle, mert ez a DI változat ''csak'' 83 lóerős, de aztán kipróbáláskor elmúlt a félelmem, megy ez rendesen, főleg 2000-3500-as fordulatszám tartományban:) 2 milkó volt kereken.

Próbáltam keresni árat vezérműszíjra meg görgőkre, de sehol nem találok. Ez lehet, hogy azért van, mert láncos?

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#134) Csazsol válasza Viszlát (#133) üzenetére


Csazsol
aktív tag

Teccik;)

Vagyok

(#135) Viszlát válasza Csazsol (#134) üzenetére


Viszlát
addikt

A vezérműszíjjal kapcsolatban mi a véleményed?

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#136) Csazsol válasza Viszlát (#135) üzenetére


Csazsol
aktív tag

Szerintem 83000 km-nél még nem szükségszerű cserélni.

Vagyok

(#137) #16741888


#16741888
törölt tag

Minden németül tudó, autómániásnak kötelező ez a video...
Bővebben: link
Quattro Sieg einer Idee ~ Quattro egy ötlet győzelme
50perces kis filmecske az Audi egész rallys pályafutásáról, Moutonnal, Bielával,meg az összes többi cseszett jó pilótával. A B csoportról is van benne egy rész, többek között benne van a legendás S1es, amelyik rallyautó létére, csak 4mpel volt elmaradva egy forma1es autótól.:R Az is érdeses mondjuk hgy ahol elindultak azt megnyerték.:R

(#138) escie válasza #16741888 (#137) üzenetére


escie
őstag

töltöm, köszi... :)

I'm back, baby!

(#139) G@ben


G@ben
addikt

Erről az autóról tud valaki egyéb adatot?
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Minden érdekelne róla a teljesítménygörbétől kezdve a menetteljesítményeken át az esetleges videókig. :D

[Szerkesztve]

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#140) #16741888 válasza G@ben (#139) üzenetére


#16741888
törölt tag

Látom javítva.:R ezen felül akarsz infot,vagy írjak ki pár adatot a szövegből?:D

[Szerkesztve]

(#141) G@ben válasza #16741888 (#140) üzenetére


G@ben
addikt

Szerkesztettem, most már nagyobb képek is elérhetőek. :)
Pénzem az nincs, de álmodozni jó, meg autógépész tanulóként érdekel ennek a motornak a lelkivilága. :D
A Rothe oldalt ismerem, de ott nem igazán írnak erről a gépről.

Szerk: Ezen felül kéne nekem adat. :) Németül gagyokok annyit, hogy a nagy részét megértsem, de ez nekem kevés.

[Szerkesztve]

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#142) #16741888 válasza G@ben (#141) üzenetére


#16741888
törölt tag

Majd nézek valamit:)
De addíg is a fenti Rallys linkemhez ez még asszem szervesen hozzátartozik, az oldalt már linkeltem, de most nézzétek meg a 25Jahra Quattro linket, érdemes, tele van szebbnél szebb 1600as képekkel, kötelező:D:
Bővebben: link
nekem ez a DTMes 90es jön be nagyon.:C
Bővebben: link
Tud valaki valamilyen infot arról hogy az ilyen szintű ''wide body kit'' mennyire megengedett?:D

(#143) #16741888


#16741888
törölt tag

Azért ez komoly:D
[kép]

(#144) G@ben válasza G@ben (#141) üzenetére


G@ben
addikt

''Der Motor ist ein 2l 16V Monoturbo mit Dieselblock und fährt bis zu max 4 Bar Ladedruck bei Stärkster Abstimmung.Der Turbolader ist komplett als Sonderanfertigung gebaut, den brauch man nur anpusten dann dreht er ,genaue daten weiß ich leider nicht mehr,hab ich vergessen.''
Ennyit találtam róla, de ez azt jelenti, hogy 4 Baros nyomással megy? Az ''kicsit'' sok. :D Egyébként itt találtam meg: Bővebben: link, csak a fórum keresőbe be kell írni, hogy 543.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#145) #16741888 válasza G@ben (#144) üzenetére


#16741888
törölt tag

Áááá az nagyon soknak tűnik, és egyben hihetetlennnek.:( ha belegondolok hogy a Syntech Audi ami ugye Mo. eggyetlen 10mp es autója, az van valamivel 2bar fölött és azt sem bírja tartósan, akkor a 4bar, lehetetlen.:(

(#146) Divi válasza #16741888 (#145) üzenetére


Divi
aktív tag

Nyálcsorgatás? ;]

lá lá lá lá lá lá lá Lila Liba gá gá gá gá gá gá

(#147) G@ben válasza #16741888 (#145) üzenetére


G@ben
addikt

Nekem is soknak tűnik, hisz 5 Bar körül voltak a turbós F1-es kocsik, meg a drag-os Civic-ek és Integrák is 1,5-1,6 Barral tudnak 550-600 ló körül.
Na mindegy, akkor is keresek erről a kocsiról minden adatot. :D Nyálcsorgatás rulez! :DDD

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#148) nagash


nagash
senior tag

(#149) oettinger01 válasza #16741888 (#143) üzenetére


oettinger01
őstag

ez a kép full kamu......

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#150) CYBERIA


CYBERIA
őstag

Itt az új S-Klasse.
[kép]
Már ha valakinek megtetszene.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Deutsche tuning & leistung
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.