Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  aTAB5 okostelefon

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-03-04 15:53:22

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4044) tomtombat


tomtombat
tag

Köszi.

Más, írnák egy kis OFF témát is ha nem baj.
Garanciális ügyintézésről van szó.
Sok rossz tapasztalat után egy kellemes esetben volt részem.
Egy laptop romlott el, tavaly március 16.-án vásároltuk.
11.-én szólt a lányom, hogy a webkamera nem működik.. Nem voltam otthon, csak késő este, pár próbálkozás hogy működjön, de nem jött össze.
Másnap korán egy gyári állapot visszaállítás következett, persze előtte hosszadalmas adatmentések.
Ja, és a héten csak az a szerda, 12.-e passzolt intézni a dolgokat, mert 13.-án és 14.én mentem dolgozni, aztán meg jól sikerült nemzeti ünnepünk következett, tehát volt kapkodás rendesen.
Visszaállítás után sem lett jó. Ügyfélszolgálatot kellet hívni,adatokat felvették, emailban küldtek tájékoztatót a továbbiakról. Futárszolgálattal kellett küldeni Csehországba. Itt egy kicsit megijedtünk, ilyen nagy értékű dolgot csak úgy elküldeni, elveszik, vagy minden baja lesz.
Lehet jobb lenne így hagyni, elvégre egy webkamera nem a világ, meg leszünk nélküle.
De mégis rászántuk magunkat. 13.-án délután elvitték, és sms-en valamint emailon folyamatosan tájékoztattak az aktuális állapotról. 15.-én megérkezett a szervizbe. és így tovább. belenéztek, elkészült nemsoká szállításra kerül és a végén szállításra került. 21.-én tegnap, megérkezett, és nagy szerencsénk volt, mert az alaplapot kellet cserélni.
Ilyen mákom sosem volt az életben, na és ilyen garanciális ügyintézés lenne a mérce minden gyártónak, forgalmazónak. :)

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  aTAB5 okostelefon
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.