Sziasztok, tanácsokat 5leteket várok. A probléma a következő:
2006 07 25 –én vettem egy iPod nano –t Freidburgban. Ez a készülék meghibásodott, és mivel ugye világ garancia, kicserélték magyarországon egy újra, 2007 februárjában.
Na a helyzet, hogy ez is elromlott januárban vissza is vitte apu, ekkor közölték vele h csak 3hónap garancia van az iPodra. Ekkor hülyén néztünk, hogy most mi van, majd a forgalmazóval való levelezés során megtudtuk, hogy a cserélt iPodokra csak 3hónap garanciát vállalnak ha az nem magyarországon lett vásárolva.. (ha magyarországon veszed és elromlik, akkor csere esetén újra vállalják az 1évet) (nesze neked világ garancia). Ez szerintem egyetalán nem fair dolog, azért vettük meg küldölfön mert úgygondoltuk h ugyanúgy érvényes rá minden.. és nincsenek ilyen kikötések… na mind1, a lényeg, hogy ha felmegyek apple.com/support ra és ott beírom a széria számot, akkor azt írja hogy 2008 február 29 –ig van garancia rá. Ez most akkor mit jelent? Ezt én félrevezetésnek érzem, úgyérzem hogy átvernek… Mikor felhívtam a szervízt újra, hogy közöljem velük, hogy mégis hogyvan ez, annyival leráztak, hogy hibás az adatbázis az apple.com oldalon..
Ezért kérem a segítségeteket, mit tudok tenni?
Kidobjam az iPodot az ablakon? Tudom mostmár nem nagy összeg egy nano.. de mikor megvettem még 250 euro volt..
:)