Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Most december végén jár le a T-Online-al az egy éves hűségnyilatkozatom. Még tavaly decemberben fizettem elő, akkor még az Axelero-nál a Hobby csomagra, ami most 1mbit-es korlátlan kapcsolatot jelent. Viszont a hűség lejártával, januártól a havi díjam a mostani 7990ft-ról 10900ft-ra emelkedne, amit nem akarok/tudok bevállalni. Szereteném lemondani, de itt kisebb akadályba ütköztem. Kb. két hete írtam a t-onlinenak egy e-mailt, hogy mit szeretnék, stb. Válasz nem érkezett rá. Azután hívtam az 1234-et, viszont ott kell az ügyfél azonosító és jelszó is. Az azonosítót tudom, a jelszót viszont nem. Olyan lehetőség, hogy várjon a kezelő jelentkezésére sajnos nincs. (korábban írtam nekik egy mailt, hogy nincs meg a jelszóm és küldjék el, ekkor küldtek is egy nagy csomagot, amiben a szerződés, stb. benne volt, kivéve a jelszót...) Szóval felhívni sem tudom őket. Pénteken ismét írtam nekik levelet (a saját t-online-os címemről) de semmi válasz.
Ilyenkor mit lehet tenni???
Amikor más ügyben írtam nekik levelet, akkor válaszoltak, most hogy le akarom mondani az
előfizetésemet, semmi reakció pedig kétszer is próbálkoztam...
[Szerkesztve]