Igen, jó dolog az ha van Eneloop akkuja mindenkinek, rajta vagyok az ügyön rendesen. Veszik is szépen, nem panaszkodom, igaz mindig is az alacsony ár - sok ügyfél kombót részesítettem előnyben, valahogy erre álltam be.
Néha azonban kis fejfájással jár az ügymenet, de nem a vevőkkel van ám baj, ó nem.
Legyen egy egyszerű kronológiai vázlat a történtekről, a jobb érthetőség kedvéért:
- Január 7: Kedvenc nagykeremtől (~800km) megrendeltem kb. 200e ft értékű terméket, ki is fizettem azonnal ahogy szoktuk.
- Január 11-12: Egyre több vevőmnek ígérgettem hogy itt lesz a motyó pillanatokon belül, türelem (2-3 napos szállítási idő volt a jellemző korábban)
- Január 15: A vevők türelmetlenek, de senki nem gyanakvó/fenyegető, pedig van aki már fizetett is nekem. Én elég jól viselem a szitut, mert igaz Kínából és kisebb értékben, de volt hogy 35 napig utazott az áru.
- Január 19: Kissé feszült vagyok. A rendelésem kapott egy "Tracking numbert", mely neten lekérdezve fázisonkénti bontásban tájékoztat a küldemény hollétéről: nos, hetedike óta a feladási helyet mutatja, írjunk hát a logisztikai cég itteni és ottani irodájának is.
- Január 20: Jönnek a válaszok, "nálunk ilyen nincs..." - alapvetően nyugodt arcnak tartanak, de most jól esne egy karton vidámcigi. Írtam hát a kedvenc nagykeremnek is, "biztosan feladtátok?"
- Január 21: Gyorsválasz, "Kivizsgáljuk."
- Január 24: Bővebb válasz: "Sajnáljuk a hibát, rendelését újra elküldtük" - csodák csodájára a Tracking number lekérdezése is eredményes, láthatóan mozog a cucc!
- Január 27: Voilá, csomag befutott, igaz 47 euró hiányt pakoltak bele (előfordul, előtte meg 15 euró többletanyag volt benne, na bumm), de itt van. Megy az a 2-3 nap ha akar!
- Január 31: Délelőtt: a vevők nagy része megkapta a várt akksikat, többekhez úton van postán.
- Január 31: Délután: Postai értesítő a postaládában. Postán döbbenet: az első (elveszettnek hitt) csomag jött meg. Slusszpoén: hiánytalan...