31.500 forintot kaptunk a full üres kasztniért és a régi motorblokkért. Már csak az alkatrészek vannak meg és nincs útban végre az autó.
Hirdetés
Mondeo Blog. Vol19. - Végleg kivontuk a forgalomból a donort.
Nektek volt már balesetetek?
Az éjszaka azt álmodtam, hogy megvettem életem legnagyobb vágyát, egy M3 GT2-őt. Örültem mint ahogy illik, aztán ahogy kikanyarodtam a szalon elől, meghúzattam és beleromboltam az álló kocsisorba mert a gyártó kihagyta a féket a kocsiból. Majdnem meghaltam, az autó totálkárra tört én pedig csak sírtam miközben a mentők vágnak.
Felriadtam kinéztem az ablakon és a Mondeo-t láttam, ahogy csöndesen alszik a sötétben..
Aztán visszafeküdtem és elkezdtem gondolkozni az eddigi baleseteinken és nagyon veszélyes helyzeteken.
2005-ben ahogy haladtunk a Balaton partján eső után a kocsisor közepén, a legelső besatuzott és mi már nem bírtunk megállni mert a kocsi sóderre futott és csúsztunk. Felpöccintettük a Vectra orrát. 4-es karambol lett.
2009-ben a szituáció ugyan ez, csak hóval. Akkor a Fabiankat vágtuk orrba. Mind a két esetben mi voltunk a legutolsók...
De a legdurvább az 2010 nyarán történt valahol Franciaországban. Senkinek és semminek nem lett semmi baja, de a félelem itt volt a legnagyobb. Az előző két esetben már 100 méterre előtte tudtunk, hogy itt csattanni fogunk, fel lehetett készülni rá.
Mondeo Blog. A donorautó eladási listája.
Ide fogom vezetni azokat az alkatrészeket amiket már eladtunk, hogy a végén pontosan ki tudjuk számolni, hogy milyen üzlet volt.
- Kormány : 5.000Ft
- Hátsó kilincsek : 2.000Ft
- Első ködlámpák: 4.000Ft
- Első 2 ülés és ajtókárpit: 20.000Ft.
- Rossz blokk és üres kasztni: 31.500Ft.
- Fűtés radiátor: 5.000 forint.
- Alapjárati motor: 4.000 forint.
- Gyújtó trafó*1: 11.000 forint.
*1(ugyan nem adtam el, de ide számolom mert nekem az eredeti régi meghalt és ezzel pótoltuk.)
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
7
Mondeo Blog Vol.18. - Hamarosan!
Nem felejtettem el írni a blogot, csak lusta vagyok és mindig van valami dolgom. Nem sokára jön! Van mesélni való, de csak pozitív! Egyelőre csak annyit: Nagy üzlet volt a donorautó..
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
9
Mondeo Blog Vol.17. - S a gép újra feléledt.
Mint ahogy a címben is olvasni lehet, a gép újra üzemképes. Még vár rá olajcsere, szűrőcsere és hosszbordás szíj csere, aztán holnap délután vagy péntek reggel újra birtokban vehetem. Most éppen a tesztelés folyik, járnak vele egy pár tíz km-ert, hogy minden rendben van e.
Az autó pöccre indul, csodaszépen jár és nagyon szép hangja van. Én is kipróbálhattam és ég és föld mint volt..
Csináltam egy pár képet meg egy két videót..
Videó - A szerelő srác viszi vissza a műhelybe.
Mondeo blog: egy autó története
A kezdetek.
19 éves vagyok és autóőrült. Ezzel talán be is mutatkoztam. Kis koromban állandóan autók között voltam, nem telt el úgy nap, hogy nem lettem volna könyékig olajos és benzin illatú. Autóban fogantam, autóban aludtam és autóban nőttem fel. Saját pénzből megszereztem a jogosítványt majd vártam a csodára: életem első saját verdájára. Teltek múltak a hónapok, a jogosítványom egyre csak öregedett, a családban lévő autót vezettem néha miközben folyamatosan bújtam a használtautós oldalakat. Majd megtörtént. Megtaláltam, beleszerettem és megvettem. Jó döntés volt e? Majd az idő eldönti.
Kezdjük:
hátsó ülések, állítható kormány, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, full extra, fűthető szélvédő, fűthető tükör, hűthető kesztyűtartó, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, memóriás vezetőülés, plüss kárpit, pótkerék, rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
BKV-szerelem.
Meglatod, beleszeretsz es soha tobbet nem talalkoztok. Es mennyi ilyen van.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
8
Mondeo Blog Vol.16. - Donorautó.
Itt e, ő lenne az. 80.000 forintba elhozhatom, saját lábán jött ausztriából, minden alkatrésszel, minden működik, 119.000km, vezetett szervízkönyv. Elvileg hibátlan motor ami a legfontosabb. Másik: Lesz egy csomó alkatrészem, meg tudom javítani a klímát, vissza tudom cserélni a gyári GHIA dupla kipufogórendszert, stb. Pénteken megyek érte.
Mondeo Blog Vol.15. Motorcsere.
Hétvégén megyek az új motorért. A régit megmókolták, nem gyári a dugó, 2200cm2 volt, nem gyári gyűrűk, stb. Tuningolva volt a szekér és eddig bírta. 220.000 forint lett volna a visszalakítás és a felújítás.
50.000-ért vettem egy angliából származó 100.000 mérföldes motort ami teljesen gyári és fél év garancia van rá.