Hirdetés

Mondeo Blog. - Csak egy kép.

Alakulunk! Megkaptam az első komolyabb pozitív visszajelzést és amolyan "támogatót" az autóhoz.. :) Egy mondeo fórumon azt mondták, hogy kevés ilyen jó állapotú MK1 van az országban és szívesen látnának a következő találkozón.

Mondeo Blog Vol.24 - Hátsó stabilizátor szilent.

Meghalt. Már haldoklott régóta, amikor megvettük az autót akkor már a kátyúkban lehetett hallani valami hangot hátulról. Aztán egyre hangosabb lett, aztán hangosabb és most már szinte mindig hallani.

Ma akadt 1 kis időm, elvittem a már sokszor említett szerelőhöz. Jövő hét pénteken csere. Vagyis tesznek bele újat mert ebbe már nincs is.. :D 10.000 forint mert a tartó konzolt is cseréljük.

Kaptam egy nagy szélvédő méretű Spuri JG2 Maximum racing matricát a JG2 mellé.. :D

Kötelező biztosítás váltás.

2 órája cumizok vele. Valami sosem jó neki. Netrisk. 'nyád. Regisztrálok aztán nem tudok belépni mert az írja, hogy nincs ilyen azonosító. Újraregisztrálok, azt írja: Ez az azonosító létezik és ezzel a személyi igazolvány számmal már korábban regisztráltak. Oké, akkor elfelejtett jelszó. Személyi igazolvány számot beírom: Ez a szám nem létezik a rendszerben.

Holnap bemegyek személyesen. A kalkulátor szerint 14.000 forintot spórolok. Ez a netes felület ultra gáz. 3 böngészővel próbáltam.

Mondeo Blog Vol.23. - Ledes kilincs - kész!

Teljesen kész vagyok vele. Marha jó lett, imádom ezt a színt, gépemben is csak ilyen színű minden led. A hátsó ledeket úgy állítottam be, hogy a kilincseket és a hátsó teret is megvilágítsa.

Következő project: Lábtér világítás csere ugyan ilyen színű kékre.

Mondeo Blog Vol.23. - Ledes kilincs világítás.

A mai napon teljesen összedobtam a műszerfalat, a világításkapcsolót meg mindent. Az ajtókárpit két napja le volt szedve, azért gondoltam ha már lent van akkor megcsinálom a kilincs világítását. Gyárilag is van benne, igaz fehér égővel. Mivel égőt totál mást attak mint én kértem, kénytelen voltam LED-el megcsinálni. Nem is baj, valahogy jobban szeretem a LED-eket mint az égőket. Gyorsban forrasztottam, kötöttem, zsugorcsöveztem, stb és íme a vég eredmény:

Mondeo Blog Vol.22. - Egy kis idegbaj.

Mint amint mondtam tán (vagynem) megvettem az összes égőt a műszerfalba és a kilincsbe ami ki volt égve nekem. Nekiálltam megcsinálni őket, de abba is maradt a mutatvány. Amikor szétszedtem a világításkapcsolót, hogy tegyek bele másik égőt valahogyan csinálhattam egy jó kis zárlatot ami kiverte a gyújtás biztosítékját, nem tudtam indítózni és világításom sem volt.

Szereztem másik biztosítékot, beraktam azt és megint leverte. Majd megint, majd megint. Jó, majd másnap átmegyek szakihoz és megcsináljuk. Ha lehúztam a világítás kapcsolóját, tudtam menni az autóval, csak világítás nélkül.

Másnap átmentem, 5 órát tököltünk vele, az összes testelést végig néztük, az összes foglalatot, kapcsolót, mindent. Nem sikerült rájöttünk a hibára.

Hazafele jövet beugrottam az autószervizbe ahol a motort cseréltük. 10 perc alatt megtalálta a szerelő a hibát. Kivette a biztit, kapcsolót rádugta, jó combos csavarhúzó a kézbe és összeérintette a két pólust. Elkezdett ömleni a füst a beltérből. Rámnéz és így szól: Megvan a hiba, most láthattad a szikrasztatikus módszert.. Én meg majdnem futottam a poroltóért ordítottam, hogy kigyulladt az autóm!!! :D

Mondeo Blog Vol.21. - Gyári Ford Ghia felnik.

Imádom őket! :) Jól fognak mutatni a nyáron! :):) Haladunk a gyári állapot felé. Találtam 4 kapcsolós ablak emelőt is az is ugrik befelé nem sokára. Fényezővel már megbeszéltem a színre fújt kilincseket, karosszérialakatoshoz pedig Februárban viszem küszöb és sárvédő ív cserére. A Ghia koronák is nem sokára megvannak.. :)

Mondeo Blog Vol.20. - Csak úgy faljuk a kilométereket.

Nem tudom tovább halogatni, most már muszáj lesz egy kicsit írnom a szörnyetegről. Bevallom vissza kellett olvasnom, mert annyira régen írtam róla, hogy az valami bődület :) Bocsánat érte..

Tehát valahol ott hagytam abba, hogy majdnem kész volt az autó csak még pár apróság volt hátra. Egy szép Pénteki reggelen telefoncsörgésre ébredtem 5 órakor. A bank volt, megjött a pénz. Izgulás, öltözés, gyors kv, kaja aztán cipőt fel. Már már szinte szaladtunk a bátyámmal a szerelőhöz, csak úgy porzott az út utánunk. 6 óra magasságában a kapuk kitárultak és ott állt. Frissen, párásan, új motorral. Gyors olajcserét követően fizettem, aztán nagy boldogan átvettem a kulcsot és az okmányokat majd hatalmas vigyorral beülhettem 2 hét után a vezető pozícióba.

Ég és föld volt. Mintha egy új autót kaptam volna. Imádtam, a szerelem újra fellángolt, minden harag elszállt. Tankoltam egy jó kövéret, aztán a gázra léptem. Egy kirándulással, Apa fuvarozzásal, örömautózással egybekötött tesztút volt az. Előszállás - Mosonmagyaróvár - Előszállás. 360km, autópálya kizárásával. Mivel a 2 hét állás nem tett jót az autó fényezésének, muszáj volt az első benzinkútnál lemosatni mert vállalhatatlan volt az egész.

Jön a tél, készüljetek papírkutyák! :D

Mazda 6

Ford Mondeo D

Ezek voltak a D-k, most jövök én, igaz nem ilyen hidegben, de utána linkelek -30°C-ost is.

Vér Edény reggeli ébredése

-30ba. :D