Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  ZTE Blade

Téma összefoglaló

Hozzászólások

(#29301) Vikunya válasza ampulla (#29300) üzenetére


Vikunya
tag

Írja,hogy gyári rom,akkor cwm sincs.

Romanes Eunt Domus

(#29302) ampulla válasza Vikunya (#29301) üzenetére


ampulla
aktív tag

Bladere tudomasom szerint nem jott ki a Ginger, csak a 2.2.

(#29303) Zolom89 válasza ampulla (#29302) üzenetére


Zolom89
senior tag

Jóltudod!

“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17

(#29304) Zaja2


Zaja2
senior tag

Sziasztok!
Van egy ZTE Blade-em rajta CM7-el. Nem tetszik ez a CM7-ezért valamilyen újabb romot szeretnék rá rakni,ami szép is,és stabil is. Teljesen kezdő vagyok ebben,tehát abszolút nem tudom mit - hogyan kell csinálni . Valaki tudna segíteni? Köszönöm!

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#29305) Vikunya válasza ampulla (#29302) üzenetére


Vikunya
tag

és ez min változtat?
lehet rosszul tudja

[ Szerkesztve ]

Romanes Eunt Domus

(#29306) ampulla válasza Vikunya (#29305) üzenetére


ampulla
aktív tag

Mi az h min változtat ? :D Mindenen. Rosszul tudja? Azért csak meg tud különböztetni egy 3-mast meg egy 2-est. Ergo már volt rajta CWM csak vissza lett téve a gyári FTM recovery valamiért. Újra fel kell flashelni, vagy fastbootolni a CWM-et és utána már mehet a factroy reset.

(#29307) ampulla válasza Zaja2 (#29304) üzenetére


ampulla
aktív tag

Szia!

Olvasd el az 1. hozzászólást!

(#29308) Vikunya válasza ampulla (#29306) üzenetére


Vikunya
tag

Igazad van!Peace!

Romanes Eunt Domus

(#29309) adam002


adam002
tag

Sziasztok!
Hozzájutottam egy ZTE Blade-hez és az lenne a kérdésem hogy melyik rá a leggyorsabb és úgy a legstabilabb rom rá? :D :D Mert jelenleg egy CyanogenMod 4.3.1-es Android van rajta az meg elég lassúcska nekem :) Meg az lenne még a kérdésem hogy a fülhallgató hangerőt hogy lehetne növelni? :)