Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6189) old gray válasza Termigáßor (#6175) üzenetére


old gray
addikt

"így most kb 30cm a 360° és kényelmesen lövöldözgetek sniperrel futás közben is."

OMG nekem ez 5-10cmből megvan, és meg most lett csökkentve a sens. játékban 2000-ről 1700-ra és még így is lassúnak tartom. Igaz a combok jobban mennek, de flak-rocket terén rosszabb lett a helyzet, nem tudok olyan gyorsan reagálni közelharcban. Mindenkinek ki kell alakítani a saját stílusát. High sens-el is nagyon egyszerű combot lőni, én előre benézem hová akarok egy combo-t, dodge balra/jobbra majd dodge vissza az eredeti helyre és még céloznom sem igazán kell. Magyarul én sokszor nem is egérrel hanem a mozgásommal segítek rá a célzásra. Szokatlan dolog, de nagyon hatásos ha nem tudsz precíz lenni.

MOD: toltam a gémet egy ideig 512MB rammal (igaz E6850 és 8800GTX volt mellette) amikor tönkremet az eredeti ram-kitem, az elején swappelt, tekerte a vinyót, utána egészen játszható volt 800*600ban. Ahogy Ferykee is írta, cpu igényes a játék, szereti a sok cache-t ill. több magot, teszteltem: E6300 2MB cache, E6850 4M cache, mindkettő 3GHz-n, ram 1000MHz-n, azonos körülmények között 8-15%-al volt gyorsabb az E6850. De egy egymagos PIV 3GHz-n, 1GB ram, 7600GT / 1950Pro szerintem 1024*768-ban low felbontással simán viszi, akadozás nélkül. Nagyon jól skálózódik a játék, retenetesen le lehet butítani! Egy kis segítség ha gyorsabbá akarjátok tenni low-end konfigon:

Keressétek meg az UTEngine.ini-t a ...\Documents and Settings\%username%\Documents\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config helyen, editorral nyissátok meg és ezeket a sorokat keressétek:

[Engine.ISVHacks]
UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False. <- Ez az Nvidia 6 és 7 es
széria számú kártyatulajdonosoknak nagyon fontos. Növeli a 6 és 7 szériás
kártyák minõségét, teljesitményét.

TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=128,MaxLODSize=128,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=32,MaxLODSize=32,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0)

Minél kisebbek a számok annál lowabb textúrákat kapsz, ergo magasabb fps-ed lesz. Totál legoland hatást is el lehet vele érni, ha 1-re állítjátok mindet.

[ Szerkesztve ]

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.