Éedekes hogy máris 2007 pedig még 2005 se volt.Vagy igen.Mind1 a lényeg hogy új és jó.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Zoll
Éedekes hogy máris 2007 pedig még 2005 se volt.Vagy igen.Mind1 a lényeg hogy új és jó.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Zoll
A link ugye ez akart lenni : Bővebben: link
mert ami linket adtál az rosszul volt írva:
http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtroument2007/screenindex.html
'' A hítpájpos hómméd mennyire müxik kingül? '' by M0Dair
Esetleg a játékról szó eshet itt vagy a üres szócséplés lessz,meg sztem ameddig legalább demo nem jön ki addig felesleges volt nyitni mert addig nem hiszem hogy olyan sok infó lessz itt de lehet hogy tévedek
Bővebben: linkmeg egyébként itt már kitárgyaltuk ami eddig tudni lehet róla linkekkel képekkel stb
PSN ID:BiZzare_0
Lehat bátran kérdezni elég sokat tudok eröl játékrol..
Maximális gépigényre ne is gondoljatok..
De persze egy Geforce 660gt-n tökéletesen fog futni..
Azért nem kel félni..
Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2
Gondolod a hc-gémereket érdekelni fogja?Max az hogy milyen gép kell very low hoz azt kész ugy is szét butitják hogy a sebesség meg legyen mint pl az ut2k4-et.
PSN ID:BiZzare_0
Minimális gépigény? Mikor jelenik meg (valami konkrétat, annyit én is sejtek, hogy 2006 vége, 2007 eleje)? Mik lesznek az új játékmódok? Játszható karakterek? Új fegyverek/járművek? Hány pálya lesz benne? Milyen módosításokon esik át az engine, miben lesz más, mint a licenszelhető U3? Najó, még egy: egyszerre maximum hány játékos lehet a pályán?
Ha már egyszer ennyire tákékozott vagy
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Tim Sweeney interjú
(BeyondUnreal) A Beyond Unreal szerkesztői végignéztek egy Tim Sweeney video interjút és kigyűjtötték a teljes beszélgetést egy csini text fileba.
Freeman: Mi a 64 bites processzorok előnye?
Sweeney: A lefordított kód gyorsabban fut, mivel kétszer több felhasználható regiszter áll rendelkezésre. Az Unreal Engine 3 esetében főként a tartalmi elemeknél van jelentősége. Végre alkalmazhatunk nagyfelbontású texturákat, mely a könnyen skálázható PC-k szempontjából kiemelt jelentőséggel bírnak. Színesebbé, változatosabbá tehetjük a játékokban megjelenő környezetet.
Freeman: Kihasználja az UE3 a duál processzoros megoldásokat?
Sweeney: Igen, igen, abszolúte. Az Unreal Engine 3 széles körben támogatja a többmagos/processzoros rendszereket. A Sony a Cell architektúrával, a Microsoft az Xbox 360 szívében dobogó három processzorral végül az Intel és az AMD a duplamagos processzoraival van jelen a piacon.
Freeman: A legtöbb mostani játék nem támogat több processzort, számíthatunk a teljesítményben megnyilvánuló tényleges különbségre?
Sweeney: Az Unreal Engine 2 egy szálon fut, ezért nem tudja kellőképp kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket. Az Unreal Engine 3 viszont a renderelést, az animációs feladatokat és a fizikát egyaránt képes több szálon futtatni, így ha duplájára nem is, de jelentősen megnöveli a teljesítményt.
Freeman: Rendben és az Unreal 2007 PC-s változat grafikája mennyiben fog eltérni az XBOX360-as verzióétól?
Sweeney: A PC egy könnyen skálázható platform, ezért az 500 dolláros PC-ken, az Xbox360-on is elfut, ám egy dupla 3D kártyával felszerelt, 3000 dolláros SLI megoldáson sokkal részletdúsabb a végeredmény. Tehát mindenhol ott leszünk.
Freeman: Az UE3 shaderei a High Level Shader Language irányelvei alapján készülnek?
Sweeney: Az Unreal Engine 3 fejlett anyagrendszerrel rendelkezik, s az egyes anyag effektusokat grafikus módon csatolod egymáshoz. A végeredményt a Microsoft platformokon HLSL, a Sony megoldásain Cg formátumra konvertálja a rendszer. De nem igazán ezt fogod látni, mivel a grafikusoknak kedvező, igazán magas-szintű shader rendszerünk van.
Freeman: A DirectX 9.0 shader fordító a kézzel írott shaderekhez képest mennyivel gyengébb kódot biztosít?
Sweeney: A HLSL fordító által generált kód és a kézzel írott assembly kód között 2-5% közötti eltérés van. Ez pont elég ahhoz, hogy soha többet ne kelljen az assemblyhez nyúlni.
Freeman: Pixel Shader 2.0 támogatás?
Sweeney: Egen, minden épkézláb DirectX9 alapú hardvert támogatunk. Legyen szó a low-end Geforce 6200-ról vagy a felső régiókat képviselő Radeon 9800-ról.
Freeman: S a Pixel Shader 1.0 támogatás, pl. Geforce 4?
Sweeney: Nem tervezzük, de lehet, hogy végül beadjuk a derekunkat és egy piszkos hekkelésekkel teli javítást fogunk kiadni. Ám egyelőre úgy tekintünk erre, mint az UT2004 esetében a szoftveres renderelésre: nem lesz szép, de működni fog.
Freeman: Egy 6800 Ultra elegendő lesz az Unreal Engine 3 alapú játékok, minden effektussal felvértezett futtatásához?
Sweeney: Egen, az 1024x768 tökéletes lesz az Ultra számára, de az Unreal Tournament 2007 megjelenésekor - jövő év közepén vagy végén - már sokkal erősebb, a mostaniakhoz képest négyszeres teljesítményű zászlóshajók lesznek a piacon, melyekkel az 1600x1280 is gyerekjáték lesz.
Freeman: Számíthatunk finom árnyékokra?
Sweeney: Igen, támogatjuk az erős kontúrral rendelkező stenciles árnyékokat, a valós idejű finom árnyékokat - a karakterek finom árnyékolását és a karakterek által a környezetben vetett finom árnyékokat - és végül az előre számolt árnyékokat. Tehát a célunk, hogy a művészek számára nagy és szerteágazó árnyékolásra is alkalmas eszközt biztosítsunk az UE3 képében.
Freeman: A hardveres [AGEIA] fizikai gyorsítás mennyiben befolyásolja az Unreal Engine 3 működését?
Sweeney: Lényegében még több fizikai effektust, pl. részecske rendszer és folyadék szimuláció, végezhetünk egyidőben. Az Ageia nélkül csupán pár száz részecskét, vele viszont több tízezret szimulálhatunk - a szorzó kb. tízszeres. Igazán kellemes, mivel a Playstation 3 Cell architektúrája által nyújtott, hagyományostól eltérő feldolgozó erejét tükrözi.
Freeman: Mi a véleményed a többmagos grafikus magokról? Egy kétmagos GPU hatékonyabb lesz, mint egy SLI rendszer?
Sweeney: Talán valamivel gyorsabb lesz a kétmagos megoldás, mivel a chipen belül, nem a PCI-Express buszon keresztül zajlik a kommunikáció.
Freeman: Oh és még egy kérdés:: R520 vagy G70?
Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen.
hardwired.hu
Ez szép volt!
Tehát mindmondtam nem kell megijedni majd a gépigénytöl..
2007 lesz a neve de igéretek alapján 2006 tavaszán már kaphato lezs.
Mert pc-s elöbb jön ki.
Ujdonság hogy lesz stori mod. persze ne számitsatol half-life2 mozanatokra de biztos jo lezs.
A lényeg hogy künbözö feladatokat kell végra hajtanunk..
Rosz hir hogy kiveszik a minigunt..
Alap fehyver is egyszere két gépisztoky lesz..
..
Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2
Meg a lightingot is kiveszik,Ons,bombing run,double domination,As mind törölve helyette Conquest mod egyszerre 4 csapat küzd egymás ellen ami marad a szokásos Dm,Tdm.Ctf
PSN ID:BiZzare_0
Ons-t nem törlik az 100% publicon is az a legnépszerübb .Conquest meg lényegében majdnem ugyanaz lesz mint az As csak sokkal grandiozusabb.
Shield gun-t is kiveszik helyére visszatér az Impact hammer!
Ok akkor az jó, az impact hammer az mit tudott nem ismerem?
PSN ID:BiZzare_0
Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen...... no comment
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Muhahhahaha mit vártál ?AzNV NEWS embere faggata ki Sweeney-t.
Impact Hammer az UT alapfegyvere volt leginkább közelharcban lehetett vele fraggelni.
Na találtam közben egy képett az Impact Hammerről:
Bővebben: link
Okés köszi,amúgy kiváncsi leszek hogy fog kinézni 2k7-ben
PSN ID:BiZzare_0
Remélem nagyon kira game lesz és azt is remélem, hogy teljesíti a lehetetlent vagyis odaver a 2k4-nek is
Úgyis nyerni fog.
Zoll
Ne hamarkodjuk sztem el még ezt hogy jobb lesz, várjuk ki a végét hogy mi lessz
PSN ID:BiZzare_0
Bővebben: link
új infók és képek érkeztek a következő UT-ről (van köztük egy kép az új sniper rifle-ről.)
Lényeg röviden:
-játék neve még mindíg bizonytalan ,lehet hogy mégse UT2007 lesz mert elképzelhető hogy kidobják az évszámos jelölést
-Nem csak a pályák de a pályatöltés is streamelve lesz azaz a pályaváltás azonnal történik és nem lesz disconnect és pályatöltés.
-Lesz egy új játékmod Survival néven mely az 1on1-re hasonlít.
-Feign death visszatér és jobb lesz mint valaha.
-az új játékmodokon kívül még nagy hangsúlyt fektetnek a klaszikus játékmodok tökéletesítésére (DM,CTF stb.)
-Az új Conquest mod az Onslaught és az Assault valamint RTS stratégia keveréséből született ,lesz gyűjthető nyersanyag (Tardyum) illetve parancsnok is.
Hát te? Nagyon eltűntél! Le kéne játszani visszavágót f2f-ben meg amúgy is, ha van msn címed, azt juttasd el vhogy.
Jah, jó lesz ez a game
összegyűjtöttem pár képet: Bővebben: link
És itt van néhány trailer:
Bővebben: link a file -> Bővebben: link
ez eddig a leghosszabb videó, érdemes megnézni. Egy hasonló van az elábbi linken is, csak az rövidebb - Bővebben: link (az első - GeForce 7800 Demo Footage)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Ideje Uppolni egy kicsit témát mert kiderült pár újdonság a folytatásról:
Bővebben: link
Várható megjelenés 2006 Q1-2 körül .
Ja és van pár új kép, érdemes őket is megtekinteni.
Jópár hónappal később de azert reagalok
ut2k4 et fölülszárnyalni nem lessz nehez de nem es ez ellen szanjak igazabol a nagy ellenfel a q4 mind single ben mind multi ban.
Mind2 jatekot varom de nekem eggyertelmuen q4 rulz
A grafika alapjan viszont lessz mit latni egyedul ez erdekel
Elsődleges lövessel közelről szétvisz egy embert (ha nincs rajta + táp) ill lehet vele un. HammerJump-ot csinálni kb. mint a RocketJump
Másodlagos lövéssel a lassú lövedékeket tudod eltéríteni Pl. Rakéta Shock ill. Ripper másodlagos
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Ez itt egy kis UT2007-es videjó fellelhetőségének a linkje:
Bővebben: link
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Fincsi UT2007-es képek Bővebben: link
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Hát mit mondjak durva lessz csak mostmár azt kéne tudni mi lessz a min konfig amin elfut rendesen vagy lehet kidobni a vasat?
[Szerkesztve]
PSN ID:BiZzare_0
Csak egy tipp: 2GHz Procc 1GB Ram GF6600GT ezzel már játszható lesz! Lévén jövő tavasszal megjelenik ez ahoz elég jó konfig lesz, hogy elég sok embernek legyen ilyen... Persze a látványvilág ekkor nem olyan lesz, mint a mostani képeken!
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Hát ugy nézem nálam csak a vga kari hibádzik a többi nagyjából rendben van de az is csak szigoruan akkor amikor megjelenik hát ha addigra a mostani csucs kariknak az árai is lefele zuhannak
PSN ID:BiZzare_0
Szerintem meg mire ez megjlenik 2006-ra ,addigra a 2GB RAM meg a 256MB-os VGA már alap követelmény lesz.
A topic elejét kitakarítottam.Nem szeretnék még1szer idejönni.
A Rák ellen az Emberért a Holnapért! - "..ez csak azt bizonyítja, hogy a Firefoxtól maximum a pöcsöd érzed nagyobbnak, de ugyanolyan hüje maradsz a számítógéphez..." by moonman
Utólag ide vagy oda az a pár hónap.....
Frigo:sztem a 256-os kari simán elég lessz meg az 1gb normális ram bár sztem lehet itt exremitásokat elérő konfigokat is felsorolni, egyébként ez a gém mire lessz optimalizálva nvidiára vs atira?
[Szerkesztve]
PSN ID:BiZzare_0
Szerintem nVidia, eddig is ott volt a logo a játék elején... amúgy mikor fog megjelenni, 2006 nyara?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Hát jó lenne tudni hogy mikor jelenik meg már addigra összekéne gyüjteni egykis lóvét egy 6800-as ra megvalami hozzá való normális lapra a képek alapján kb ez lessz a min kari
PSN ID:BiZzare_0
Szerintem meg tegyétek félre a pénzt ,majd a demo megjelenése környékén úgy is körvonlazódni fog milyen gép kell alá ,addigra meg a mostani csúcs cuccok is elérhetőbb árban lesznek.
Én is akkor újítok gépet ha megjelenik
valamilyen kétmagos proci, pl x2 3800+, vidkarit viszont nem tudom...
[Szerkesztve]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
kari biztos kell sztem de mint frigo kolléga mondta a demonál már sok minden elfog dőlni,de hát még az is mikor lessz
PSN ID:BiZzare_0