Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) P.Dude


P.Dude
őstag

Éedekes hogy máris 2007 pedig még 2005 se volt.Vagy igen.Mind1 a lényeg hogy új és jó.

[kép]



Bővebben: link

[Szerkesztve]

Zoll

(#7) Toness


Toness
őstag

A link ugye ez akart lenni : Bővebben: link
mert ami linket adtál az rosszul volt írva:
http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtroument2007/screenindex.html

'' A hítpájpos hómméd mennyire müxik kingül? '' by M0Dair

(#12) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Esetleg a játékról szó eshet itt vagy a üres szócséplés lessz,meg sztem ameddig legalább demo nem jön ki addig felesleges volt nyitni mert addig nem hiszem hogy olyan sok infó lessz itt de lehet hogy tévedek
Bővebben: linkmeg egyébként itt már kitárgyaltuk ami eddig tudni lehet róla linkekkel képekkel stb

PSN ID:BiZzare_0

(#15) AS


AS
félisten

Lehat bátran kérdezni elég sokat tudok eröl játékrol..
Maximális gépigényre ne is gondoljatok..

De persze egy Geforce 660gt-n tökéletesen fog futni..
Azért nem kel félni..:)

Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2

(#16) @rglaaf válasza AS (#15) üzenetére


@rglaaf
veterán

Gondolod a hc-gémereket érdekelni fogja?Max az hogy milyen gép kell very low hoz azt kész ugy is szét butitják hogy a sebesség meg legyen mint pl az ut2k4-et.

PSN ID:BiZzare_0

(#17) Dilikutya válasza AS (#15) üzenetére


Dilikutya
félisten

Minimális gépigény? Mikor jelenik meg (valami konkrétat, annyit én is sejtek, hogy 2006 vége, 2007 eleje:P)? Mik lesznek az új játékmódok? Játszható karakterek? Új fegyverek/járművek? Hány pálya lesz benne? Milyen módosításokon esik át az engine, miben lesz más, mint a licenszelhető U3? Najó, még egy: egyszerre maximum hány játékos lehet a pályán?
Ha már egyszer ennyire tákékozott vagy :)

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#18) Thom!


Thom!
veterán

Tim Sweeney interjú




(BeyondUnreal) A Beyond Unreal szerkesztői végignéztek egy Tim Sweeney video interjút és kigyűjtötték a teljes beszélgetést egy csini text fileba.
Freeman: Mi a 64 bites processzorok előnye?
Sweeney: A lefordított kód gyorsabban fut, mivel kétszer több felhasználható regiszter áll rendelkezésre. Az Unreal Engine 3 esetében főként a tartalmi elemeknél van jelentősége. Végre alkalmazhatunk nagyfelbontású texturákat, mely a könnyen skálázható PC-k szempontjából kiemelt jelentőséggel bírnak. Színesebbé, változatosabbá tehetjük a játékokban megjelenő környezetet.

Freeman: Kihasználja az UE3 a duál processzoros megoldásokat?
Sweeney: Igen, igen, abszolúte. Az Unreal Engine 3 széles körben támogatja a többmagos/processzoros rendszereket. A Sony a Cell architektúrával, a Microsoft az Xbox 360 szívében dobogó három processzorral végül az Intel és az AMD a duplamagos processzoraival van jelen a piacon.

Freeman: A legtöbb mostani játék nem támogat több processzort, számíthatunk a teljesítményben megnyilvánuló tényleges különbségre?
Sweeney: Az Unreal Engine 2 egy szálon fut, ezért nem tudja kellőképp kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket. Az Unreal Engine 3 viszont a renderelést, az animációs feladatokat és a fizikát egyaránt képes több szálon futtatni, így ha duplájára nem is, de jelentősen megnöveli a teljesítményt.

Freeman: Rendben és az Unreal 2007 PC-s változat grafikája mennyiben fog eltérni az XBOX360-as verzióétól?
Sweeney: A PC egy könnyen skálázható platform, ezért az 500 dolláros PC-ken, az Xbox360-on is elfut, ám egy dupla 3D kártyával felszerelt, 3000 dolláros SLI megoldáson sokkal részletdúsabb a végeredmény. Tehát mindenhol ott leszünk.

Freeman: Az UE3 shaderei a High Level Shader Language irányelvei alapján készülnek?
Sweeney: Az Unreal Engine 3 fejlett anyagrendszerrel rendelkezik, s az egyes anyag effektusokat grafikus módon csatolod egymáshoz. A végeredményt a Microsoft platformokon HLSL, a Sony megoldásain Cg formátumra konvertálja a rendszer. De nem igazán ezt fogod látni, mivel a grafikusoknak kedvező, igazán magas-szintű shader rendszerünk van.

Freeman: A DirectX 9.0 shader fordító a kézzel írott shaderekhez képest mennyivel gyengébb kódot biztosít?
Sweeney: A HLSL fordító által generált kód és a kézzel írott assembly kód között 2-5% közötti eltérés van. Ez pont elég ahhoz, hogy soha többet ne kelljen az assemblyhez nyúlni.

Freeman: Pixel Shader 2.0 támogatás?
Sweeney: Egen, minden épkézláb DirectX9 alapú hardvert támogatunk. Legyen szó a low-end Geforce 6200-ról vagy a felső régiókat képviselő Radeon 9800-ról.

Freeman: S a Pixel Shader 1.0 támogatás, pl. Geforce 4?
Sweeney: Nem tervezzük, de lehet, hogy végül beadjuk a derekunkat és egy piszkos hekkelésekkel teli javítást fogunk kiadni. Ám egyelőre úgy tekintünk erre, mint az UT2004 esetében a szoftveres renderelésre: nem lesz szép, de működni fog.

Freeman: Egy 6800 Ultra elegendő lesz az Unreal Engine 3 alapú játékok, minden effektussal felvértezett futtatásához?
Sweeney: Egen, az 1024x768 tökéletes lesz az Ultra számára, de az Unreal Tournament 2007 megjelenésekor - jövő év közepén vagy végén - már sokkal erősebb, a mostaniakhoz képest négyszeres teljesítményű zászlóshajók lesznek a piacon, melyekkel az 1600x1280 is gyerekjáték lesz.

Freeman: Számíthatunk finom árnyékokra?
Sweeney: Igen, támogatjuk az erős kontúrral rendelkező stenciles árnyékokat, a valós idejű finom árnyékokat - a karakterek finom árnyékolását és a karakterek által a környezetben vetett finom árnyékokat - és végül az előre számolt árnyékokat. Tehát a célunk, hogy a művészek számára nagy és szerteágazó árnyékolásra is alkalmas eszközt biztosítsunk az UE3 képében.

Freeman: A hardveres [AGEIA] fizikai gyorsítás mennyiben befolyásolja az Unreal Engine 3 működését?
Sweeney: Lényegében még több fizikai effektust, pl. részecske rendszer és folyadék szimuláció, végezhetünk egyidőben. Az Ageia nélkül csupán pár száz részecskét, vele viszont több tízezret szimulálhatunk - a szorzó kb. tízszeres. Igazán kellemes, mivel a Playstation 3 Cell architektúrája által nyújtott, hagyományostól eltérő feldolgozó erejét tükrözi.

Freeman: Mi a véleményed a többmagos grafikus magokról? Egy kétmagos GPU hatékonyabb lesz, mint egy SLI rendszer?
Sweeney: Talán valamivel gyorsabb lesz a kétmagos megoldás, mivel a chipen belül, nem a PCI-Express buszon keresztül zajlik a kommunikáció.

Freeman: Oh és még egy kérdés:: R520 vagy G70?
Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen.

hardwired.hu

(#19) AS


AS
félisten

Ez szép volt!
Tehát mindmondtam nem kell megijedni majd a gépigénytöl..

2007 lesz a neve de igéretek alapján 2006 tavaszán már kaphato lezs.
Mert pc-s elöbb jön ki.
Ujdonság hogy lesz stori mod. persze ne számitsatol half-life2 mozanatokra de biztos jo lezs.
A lényeg hogy künbözö feladatokat kell végra hajtanunk..

Rosz hir hogy kiveszik a minigunt..:((
Alap fehyver is egyszere két gépisztoky lesz..

..

Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2

(#20) @rglaaf válasza AS (#19) üzenetére


@rglaaf
veterán

Meg a lightingot is kiveszik,Ons,bombing run,double domination,As mind törölve helyette Conquest mod egyszerre 4 csapat küzd egymás ellen ami marad a szokásos Dm,Tdm.Ctf

PSN ID:BiZzare_0

(#21) Frigo válasza @rglaaf (#20) üzenetére


Frigo
őstag

Ons-t nem törlik az 100% publicon is az a legnépszerübb .Conquest meg lényegében majdnem ugyanaz lesz mint az As csak sokkal grandiozusabb.

Shield gun-t is kiveszik helyére visszatér az Impact hammer!

(#22) @rglaaf válasza Frigo (#21) üzenetére


@rglaaf
veterán

Ok akkor az jó, az impact hammer az mit tudott nem ismerem?

PSN ID:BiZzare_0

(#23) Dilikutya válasza Thom! (#18) üzenetére


Dilikutya
félisten

Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen...... no comment [kép]

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#24) Frigo válasza Dilikutya (#23) üzenetére


Frigo
őstag

Muhahhahaha mit vártál ?AzNV NEWS embere faggata ki Sweeney-t.

(#25) Frigo válasza @rglaaf (#22) üzenetére


Frigo
őstag

Impact Hammer az UT alapfegyvere volt leginkább közelharcban lehetett vele fraggelni.

(#26) Frigo válasza Frigo (#25) üzenetére


Frigo
őstag

Na találtam közben egy képett az Impact Hammerről:
Bővebben: link

(#27) @rglaaf válasza Frigo (#26) üzenetére


@rglaaf
veterán

Okés köszi,amúgy kiváncsi leszek hogy fog kinézni 2k7-ben

PSN ID:BiZzare_0

(#28) becso13


becso13
aktív tag

Remélem nagyon kira game lesz és azt is remélem, hogy teljesíti a lehetetlent vagyis odaver a 2k4-nek is :)

(#29) P.Dude válasza becso13 (#28) üzenetére


P.Dude
őstag

Úgyis nyerni fog.

Zoll

(#30) @rglaaf válasza P.Dude (#29) üzenetére


@rglaaf
veterán

Ne hamarkodjuk sztem el még ezt hogy jobb lesz, várjuk ki a végét hogy mi lessz

PSN ID:BiZzare_0

(#31) Frigo


Frigo
őstag

Bővebben: link
új infók és képek érkeztek a következő UT-ről (van köztük egy kép az új sniper rifle-ről.)

Lényeg röviden:
-játék neve még mindíg bizonytalan ,lehet hogy mégse UT2007 lesz mert elképzelhető hogy kidobják az évszámos jelölést
-Nem csak a pályák de a pályatöltés is streamelve lesz azaz a pályaváltás azonnal történik és nem lesz disconnect és pályatöltés.
-Lesz egy új játékmod Survival néven mely az 1on1-re hasonlít.
-Feign death visszatér és jobb lesz mint valaha.
-az új játékmodokon kívül még nagy hangsúlyt fektetnek a klaszikus játékmodok tökéletesítésére (DM,CTF stb.)
-Az új Conquest mod az Onslaught és az Assault valamint RTS stratégia keveréséből született ,lesz gyűjthető nyersanyag (Tardyum) illetve parancsnok is.

(#32) becso13 válasza Frigo (#31) üzenetére


becso13
aktív tag

Hát te? :) Nagyon eltűntél! Le kéne játszani visszavágót f2f-ben meg amúgy is, ha van msn címed, azt juttasd el vhogy. ;)

(#33) harry


harry
veterán

Jah, jó lesz ez a game ;]
összegyűjtöttem pár képet: Bővebben: link
És itt van néhány trailer:
Bővebben: link a file -> Bővebben: link
ez eddig a leghosszabb videó, érdemes megnézni. Egy hasonló van az elábbi linken is, csak az rövidebb - Bővebben: link (az első - GeForce 7800 Demo Footage)

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#34) Frigo


Frigo
őstag

Ideje Uppolni egy kicsit témát mert kiderült pár újdonság a folytatásról:
Bővebben: link

Várható megjelenés 2006 Q1-2 körül .

Ja és van pár új kép, érdemes őket is megtekinteni.

(#35) Asusfan válasza becso13 (#28) üzenetére


Asusfan
senior tag

Jópár hónappal később de azert reagalok:)
ut2k4 et fölülszárnyalni nem lessz nehez de nem es ez ellen szanjak igazabol a nagy ellenfel a q4 mind single ben mind multi ban.
Mind2 jatekot varom de nekem eggyertelmuen q4 rulz:)
A grafika alapjan viszont lessz mit latni egyedul ez erdekel:D

(#36) Alkarcsont válasza @rglaaf (#22) üzenetére


Alkarcsont
senior tag

[kép]

Elsődleges lövessel közelről szétvisz egy embert (ha nincs rajta + táp) ill lehet vele un. HammerJump-ot csinálni kb. mint a RocketJump

Másodlagos lövéssel a lassú lövedékeket tudod eltéríteni Pl. Rakéta Shock ill. Ripper másodlagos

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#37) Alkarcsont


Alkarcsont
senior tag

Ez itt egy kis UT2007-es videjó fellelhetőségének a linkje:

Bővebben: link

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#38) Alkarcsont


Alkarcsont
senior tag

Fincsi UT2007-es képek Bővebben: link

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#39) @rglaaf válasza Alkarcsont (#38) üzenetére


@rglaaf
veterán

Hát mit mondjak durva lessz csak mostmár azt kéne tudni mi lessz a min konfig amin elfut rendesen vagy lehet kidobni a vasat?:)

[Szerkesztve]

PSN ID:BiZzare_0

(#40) Alkarcsont válasza @rglaaf (#39) üzenetére


Alkarcsont
senior tag

Csak egy tipp: 2GHz Procc 1GB Ram GF6600GT ezzel már játszható lesz! Lévén jövő tavasszal megjelenik ez ahoz elég jó konfig lesz, hogy elég sok embernek legyen ilyen... Persze a látványvilág ekkor nem olyan lesz, mint a mostani képeken!

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#41) @rglaaf válasza Alkarcsont (#40) üzenetére


@rglaaf
veterán

Hát ugy nézem nálam csak a vga kari hibádzik a többi nagyjából rendben van de az is csak szigoruan akkor amikor megjelenik hát ha addigra a mostani csucs kariknak az árai is lefele zuhannak

PSN ID:BiZzare_0

(#42) Frigo válasza Alkarcsont (#40) üzenetére


Frigo
őstag

Szerintem meg mire ez megjlenik 2006-ra ,addigra a 2GB RAM meg a 256MB-os VGA már alap követelmény lesz.

(#43) Batman


Batman
őstag

A topic elejét kitakarítottam.Nem szeretnék még1szer idejönni.:((

A Rák ellen az Emberért a Holnapért! - "..ez csak azt bizonyítja, hogy a Firefoxtól maximum a pöcsöd érzed nagyobbnak, de ugyanolyan hüje maradsz a számítógéphez..." by moonman

(#44) @rglaaf válasza Batman (#43) üzenetére


@rglaaf
veterán

Utólag ide vagy oda az a pár hónap.....;]

Frigo:sztem a 256-os kari simán elég lessz meg az 1gb normális ram bár sztem lehet itt exremitásokat elérő konfigokat is felsorolni, egyébként ez a gém mire lessz optimalizálva nvidiára vs atira?

[Szerkesztve]

PSN ID:BiZzare_0

(#45) harry válasza @rglaaf (#44) üzenetére


harry
veterán

Szerintem nVidia, eddig is ott volt a logo a játék elején... amúgy mikor fog megjelenni, 2006 nyara?

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#46) @rglaaf válasza harry (#45) üzenetére


@rglaaf
veterán

Hát jó lenne tudni hogy mikor jelenik meg már addigra összekéne gyüjteni egykis lóvét egy 6800-as ra megvalami hozzá való normális lapra a képek alapján kb ez lessz a min kari

PSN ID:BiZzare_0

(#47) Frigo


Frigo
őstag

Szerintem meg tegyétek félre a pénzt ,majd a demo megjelenése környékén úgy is körvonlazódni fog milyen gép kell alá ,addigra meg a mostani csúcs cuccok is elérhetőbb árban lesznek.

(#48) harry válasza @rglaaf (#46) üzenetére


harry
veterán

Én is akkor újítok gépet ha megjelenik :)
valamilyen kétmagos proci, pl x2 3800+, vidkarit viszont nem tudom...

[Szerkesztve]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#49) @rglaaf válasza harry (#48) üzenetére


@rglaaf
veterán

kari biztos kell sztem de mint frigo kolléga mondta a demonál már sok minden elfog dőlni,de hát még az is mikor lessz:U

PSN ID:BiZzare_0

(#50) Asusfan válasza @rglaaf (#49) üzenetére


Asusfan
senior tag

Miert van az hogy nem latlak msn en?:)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.