Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
szaniszlokar
aktív tag
Sziasztok!
Kötbérezéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket.
2015. április 14-én rendeltem egy Netmánia M csomagot 1 éves hűséggel a meglévő telefonvonalamra. A rendszerek szerint létesíthető volt. 2-3 hét után érdeklődtem, hogy mikor jönnek létesíteni, de azt mondták, hogy valami informatikai probléma van, lesz szolgáltatás, amint megoldják a gondot.
Május 14-én letelt a 30 és még nem volt szolgáltatás. Ekkor mondták, hogy még mindig technikai probléma van, de dolgoznak a megoldáson.
Június 8-án érdeklődtem sokadjára, hogy mi lesz már a szolgáltatással, akkor azt mondták, hogy technikailag nem lehet nyújtani és még aznap törlik a rendelést és indul a kötbér számítás.
Június 9-én felhívtak, hogy nem tudják nyújtani, ezért a mai napon törlik.
26 nap telt el a május 14-hez képest és ki akarják szúrni a szememet 275 Ft-al!
A 1412-es telefonszámon jóval korábban érdeklődtem, hogy hogyan is számolják a kötbért a 30. nap után.
A megrendelt szolgáltatás árát elosztják 30-al, hogy meglegyen az egynapi ára, majd azt megszorozzák 8-cal, mert a napi díj 8-szorosát fizetik kötbérként. Majd megszorozzák a napok számával, esetemben ez 26 nap.
Én így számoltam: 4960/30*8*26=34389 Ft
Mindenesetre, ma telefonon elindítottam a kötbérrel kapcsolatban egy reklamációt.
Nem akarok nyerészkedni kötbéren, a szolgáltatásra lenne szükségem, de ami jár azt kérem.
Nálam van a gond, vagy náluk a számolással?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Minden ellenállás hasztalan.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro