Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-01-31 10:30:54

LOGOUT.hu

A warez minden formában tilos a topicban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1601) Fecniii


Fecniii
tag

PH szerverről van valami hír? Vagy csak én nem tudok belépni?

(#1602) föccer válasza Fecniii (#1601) üzenetére


föccer
nagyúr

Egynelőre még nincs az 1.8.1-re updatelve. MasterDeejay fórumtárusn rajta van a témán, szerintem amint van ráérő ideje beröffenti :)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1603) Weißturul válasza föccer (#1602) üzenetére


Weißturul
senior tag

lehet majd én is beugrok :K
amúgy mi újat hozott az 1.8.1? én nem veszek észre semmit :F

Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

(#1604) Ilsyde válasza Weißturul (#1603) üzenetére


Ilsyde
őstag

Ket crasht javit.

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Patch_history

^ tedd be a kedvencek koze :)

(#1605) Weißturul válasza Ilsyde (#1604) üzenetére


Weißturul
senior tag

mobilon? :D
amúgy megettem egy nyers Rotten Flesht :P

Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

(#1607) föccer válasza Weißturul (#1605) üzenetére


föccer
nagyúr

Elvileg hánynod kellene tőle, és kiürül az éhség jelződ, így azonnal elkezdesz sebződni.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1608) Weißturul válasza föccer (#1607) üzenetére


Weißturul
senior tag

csak bezöldült a mutató... de ez még mezei 1.8 alatt volt... ha kisütöm ehető lesz?

Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

(#1609) sto1911 válasza Weißturul (#1608) üzenetére


sto1911
veterán

Nem lehet kisutni :(

(#1610) CPT.Pirk válasza Weißturul (#1605) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

2 egység éhséget csillapít, ugyanakkor 75% az esélye ételmérgezésnek, ami gyorsítja az éhség kialakulását. Amire igazából jó, hogy a farkasokat lehet vele etetni, ők nem fognak mérgezést kapni tőle.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#1611) athos79


athos79
tag

Na most nagyon felcseszett az egész Minecraft!!! :((( :W

Egy flat sandstone pályán épitgetek 4-5 napja, próbálgatok ezt-azt. Ma Enderman trap-ot :) kivitelezgettem, mostanra úgy gontoltam, hogy már talán működnie kell. Erre benyomom a Hard-ot, bemászok megnézni hogy, vannak-e, és ha igen, akkor szét tudják-e szedni. Persze meghaltam, de sebaj, Respawn.....éééééééééééés bedob egy teljesen normál pályát fákkal, tengerrel, hegyekkel, állatokkal. Amiket meg épitettem, az husss...elszállt. :F Ha betöltöm a pályát, akkor már ezt az újat dobja, tehát megérte tervezgetni, meg épitgetni.

Komolyan mondom, egy ingyenes játéknál is kell egy szinvonal, de hogy még fizetek is érte ez már ezért durva.
Sok dologra rámondom, hogy "hát ez a minecraft", itt-ott bug meg érthetetlen dolgok - az még belefér. De! Azért hogy 1 másodperc alatt elvesszen minden amit eddig kigondoltam, hogy majd megépitem az 1.8-as szerveren, az már tényleg sok. :W :W :W

It's not a bug - it's a feature!

(#1612) föccer válasza athos79 (#1611) üzenetére


föccer
nagyúr

Ez még nem a végleges játék, hanem csak egy béta teszt. Azért ezt vedd figyelembe :)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1613) brd válasza athos79 (#1611) üzenetére


brd
nagyúr

Részvétem, de én azt nem értem, hogy ha már ennyire fontos volt neked, miért nem mentegetted a játékállást? :F

The only real valuable thing is intuition.

(#1614) athos79 válasza brd (#1613) üzenetére


athos79
tag

Hisz épp az a baj, hogy átírta a mentést is és egy teljesen új normális pályát tölt be, holott egy teljesen lapos sandstone pályának kellene lennie. Az meg szerintem manapság nem normális, hogy ötpercenként backupoljam a pályákat. Nem arról van szó, hogy annyira fontos volt, ez csak egy játék, de azért ez több mint bosszantó.

Föccer: mint irtam is, igen figyelembe veszem, hogy ez csak egy beta. Nem is nagyon zavar ha beakadok valahová, ha kilép a játékból egy hibaüzenettel, pár kockával odébb spawnolok (erről te is tudnál beszélni :) ), de hogy meghalok egy teljesen lapos pályán, ahol csak 5-6 épület van, és spawnolásnál egyszercsak az erdőben találom magam, körülöttem viz meg hegyek - hát arra nemigen lehet ráfogni, hogy mert beta. Alapból, ha nem tudja visszagenerálni az aktuális állapotot (halál, vagy programleállás esetén), akkor a legutóbbi mentést kellene betöltenie, és nem egy üres pályát generálnia, amivel még felül is írja a régit!

Na mindegy, azért azzal az enderman csapdával megpróbálkozom mégegyszer :)

[ Szerkesztve ]

It's not a bug - it's a feature!

(#1615) MasterDeeJay

Az MCPH szerver mai napon karbantartás alatt van.
Részben 1.8.1 átállás miatt, valamint (kijött az RB bukkit pack 1.8.1-hez) a szerver kap egy másik procihűtőt (egy szép nagy 9700-as zalmit venti nélkül).
A szerveren ha bírja akkor üzemelni fog egy Red Orchestra 2 szerver is.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#1616) athos79 válasza MasterDeeJay (#1615) üzenetére


athos79
tag

:C :C :))

It's not a bug - it's a feature!

(#1617) föccer válasza MasterDeeJay (#1615) üzenetére


föccer
nagyúr

Jó hírek :K

Red Orchestra 2 szerver

ez mit tud?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1618) MasterDeeJay válasza föccer (#1617) üzenetére

Korábban is úgy volt hogy a szervert RO2 magyar szerver futtatása miatt hoztam létre, a minecraft csak úgy extraként fut rajta (24 slotos Apartments pálya 24/7 lesz).
Na ez a dolog megfordult, így nagyobb szelet jut a minecraftra és kisebb a RO2-re. Minecraftból marad a 12 slot, ha kell akkor bővítem.
Dynmap az amiből vissza kell vennem a régire a minőséget, nincs elég sávszél a HD-s map nézegetésre.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#1619) brd válasza athos79 (#1614) üzenetére


brd
nagyúr

Ahogy érzed, nekem aztán teljesen mindegy, csak kíváncsi voltam, mi az oka. Ha bosszant, akkor miért nem teszel az ellen, hogy bosszantson? Kb. 3 másodperc biztonságba helyezni a mentést.

The only real valuable thing is intuition.

(#1620) athos79 válasza brd (#1619) üzenetére


athos79
tag

Hát nem tudom te hogy vagy vele, de engem akkor bosszantana ha lenne mentésem. Ha így kellene gondolkodnom, akkor lassan már telepakolhatnák egy szobát merevlemezekkel, hogy mindenről legyen mentésem, meg persze a mentés mentéséről is, mert azzal is történhet valami :DDD

[ Szerkesztve ]

It's not a bug - it's a feature!

(#1621) brd válasza athos79 (#1620) üzenetére


brd
nagyúr

Egy Minecraft mentés pár tíz MB csak...
Mindenről nem kell, csak a fontos, és pótolhatatlan digitális adatokról.

The only real valuable thing is intuition.

(#1622) netpeti98


netpeti98
addikt

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: ha csinálok egy szép nagy sötétkamrát akkor abban termelődnek a zombik?

Üdv netpeti98

(#1623) CPT.Pirk válasza netpeti98 (#1622) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ha legalább 3 blokk magas, és nem vagy benne, akkor igen. (közvetlen közeledben nem születnek dögök)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#1624) netpeti98 válasza CPT.Pirk (#1623) üzenetére


netpeti98
addikt

Attól hogyha mellette van 3 kockányira házam és közvetlen a házban az ágyam fognak születni?

üdv netpeti98

(#1625) veector válasza CPT.Pirk (#1623) üzenetére


veector
senior tag

Minek a 3 blokk? Eddig minden trapem 2 magas volt és működött.

(#1626) Henryk


Henryk
aktív tag

Notch azt ígérte ma adnak ki 1.9 pre release-t, és elvileg lesznek már NPC-k! :C

(#1627) CPT.Pirk válasza veector (#1625) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ez biztos? Akárhány looter építős videót néztem, mindben legalább 3 blokk volt a belmagasság. Am. olyat láttam régebben, hogy a creeper nem tud felrobbanni egy 2 kocka belmagasságú helyen. Persze lehet h. ez egy régebbi bug volt.

netpeti98: ha ágyban vagy, akkor nem tudom mi történik, de ha nem, akkor túl közel vagy. Menj el sétálni egy kört, és mire visszaérsz, lesznek dögök.

cucuska2 írása a spawn rendszerről:

Most a körülötted lévő, 17x17 chunkon spawnolhatnak. Ami ha jobban belegondolok 272x272 blokk. :K

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#1628) netpeti98 válasza CPT.Pirk (#1627) üzenetére


netpeti98
addikt

Akkor ha mondjuk 18 kockányival arrébb viszem a házat akkor már spawolódnak igaz?

Henryk: Jónak néz ki a hírek alapján van benne npc és egy új mob a a hóember ami olyan lesz mint a kutya csak craftoni kel.

Üdv netpeti98

(#1629) CPT.Pirk válasza netpeti98 (#1628) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ha a körülöttünk lévő mindössze 16 kockában nem spawnolnak, akkor igen. Nem tudom pontosan, anno régebben 24*24 kocka volt ez a terület, de most valszeg 16*16 lesz az. Ha megcsinálod, akkor számolj be az eredményről, végre megtudjuk akkor a pontos értéket.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#1630) netpeti98 válasza CPT.Pirk (#1629) üzenetére


netpeti98
addikt

Ok. Akkor tesztelem jelenleg csak a fala van kész a trapnek ha lesz teteje letesztelem és utána befejezem (ki kell gondolnom még hogy nyírhatom ki a mobokat :D ).

Üdv netpeti98

(#1631) X3B6O0X


X3B6O0X
aktív tag

[link]

Elméletileg ez az 1.9 pre-release verziója Azért elméletileg, mert annyira megfogta a gépemet, hogy egyszerűen nem bírom letesztelni a különbséget. Mondjuk nem is egy erőmü ez az integrált csoda...

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#1632) X3B6O0X válasza X3B6O0X (#1631) üzenetére


X3B6O0X
aktív tag

Lejárt a szerkesztési idő

Itt egy kép a falulakókról:

föccer: Próbáld meg :DDD

[ Szerkesztve ]

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#1633) sto1911 válasza netpeti98 (#1630) üzenetére


sto1911
veterán

Na, en most epitettem egy toksotet szobat, kozepen egy 3 szeles 2 magas arokkal, amiben viz folyik a lavacsapda iranyaba. Egy ejszaka alatt egy szorny sem spawnolt, direkt bementem megnezni, hogy hatha csak nem estek bele. A viz vegen vilagit a lava, lehet ez a gond?

(#1634) föccer válasza X3B6O0X (#1632) üzenetére


föccer
nagyúr

Vajon mit szolnak hozzá, ha kisajátítom a házukat? :D

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1635) föccer válasza sto1911 (#1633) üzenetére


föccer
nagyúr

Vagy az, hogy túl közel vagy.

Nézz meg pár videót a trap-ok építéséről, hasznosak tudnak lenni.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1636) sto1911 válasza föccer (#1635) üzenetére


sto1911
veterán

a 24 kocka tutira megvolt, mert direkt tavolabb kezdtem el egyreszt epiteni, masreszt felmasztam a vilagitotornyom tetejere addig :(

Atepitem a veget akkor :(

Videobol loptam ezt a fajta trap-et. :)

(#1637) veector


veector
senior tag

Pre1.9

Mocsár

Már NPC-t is találtam :)

[ Szerkesztve ]

(#1638) Fecniii


Fecniii
tag

én az alábbi módon szoktam trappet építeni:

- jó nagy tó vagy tenger közepére, mivel vízen nem születnek mobok így kénytelenek lesznek a trapben megszületni.
- a trap 2 egység belmagasságú, mert így enderman kivételével minden lesz benne, ami direkt jó mert az enderman elhordja a csapdát.
- a terem közepébe vezetem a mobokat vízzel majd ott egy lyukat képzek ahol a modok a terem alatt lévő lávás megsemmisítőbe hullanak.
- az egyetlen dolog amire oda kell figyelni, hogy meg kell nézni nincs e a tenger fenék alatt barlang és ha van akkor ki kell fáklyázni, mert akkor ott és nem a trapban fognak termelődni a mobok.

Én tegnap építettem kreatív módban egy 50x50-es csapdát a tenger közepére, és elég kevésnek éreztem a termelést így hát leástam a csapda alá a tengerfenék alá, és egy akkora bazi nagy barlangrendszert találtam hogy fél óra volt mire kifáklyáztam az egészet és így is tuti volt olyan járat amit kihagytam. aztán visszamentem a csapdához és igen jó kis termelés indult be. Majd nyomok pár képet róla.

Amúgy hogy tudnám ezt a jó kis trap-et átvinni egy másik mapre?

(#1639) Cucuska2


Cucuska2
őstag

Ha igényesen csinálom, kellene nektek egy minecraft mélyteszt?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#1640) föccer válasza Cucuska2 (#1639) üzenetére


föccer
nagyúr

:K

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1641) Nyiscsák válasza Cucuska2 (#1639) üzenetére


Nyiscsák
aktív tag

Igényt tartok rá! :)

(#1642) P00By válasza Cucuska2 (#1639) üzenetére


P00By
nagyúr

Én ugyan nem játszom, de érdekelne!

(#1643) agentxy


agentxy
csendes tag

Annak én is igen örülnék :)

(#1644) Fecniii válasza Fecniii (#1638) üzenetére


Fecniii
tag

na lőttem pár képet:



(#1645) sto1911 válasza sto1911 (#1636) üzenetére


sto1911
veterán

A lava felett lefedtem vagy tiz kockanyit, majd a masik vegen bovitettem egy kanyarral, hogy veletlenul se latsszon onnan a lava. Kivancsi vagyok lesz-e valami :)

Az enyem alatt van egy(?) barlang, de az ki van faklyazva nagyreszt, meg az elhagyatott banya resze is.

[ Szerkesztve ]

(#1646) MasterDeeJay

MCPH átállt 1.8.1-re

A régi pálya továbbra is elérhető egy kapun keresztül. A kapu használata annyi csak hogy jobb gombbal ráüttök a táblára ami rajta van.
Igyekeztem minden plugint átvinni de nem minden lett kompatibilis így csak apránként ahogy érkezik friss verzió úgy rakom fel.
Azaz jelenleg nem vagyok benne biztos hogy minden régi plugin megfelelően megy-e.
PVP ki lett kapcsolva. Dynmapot visszaraktam egy kicsivel kisebb minőségűre. Fölöslegesen NE mászkáljon el senki messzire mert nincs beállítva határ a pályákhoz.

Jó játékot, Endermanvadászatot :DDD !

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#1647) sto1911 válasza MasterDeeJay (#1646) üzenetére


sto1911
veterán

Mit csinaltok a szerveren? Egyutt banyasztok, vagy epittek valamit?

(#1648) föccer válasza sto1911 (#1647) üzenetére


föccer
nagyúr

Általában építésre állunk össze. Valaki kitalál valamit és ha éppen valaki tud, akkor segít benne.

Masterdeejay: Régebben volt arról szó, hogy wordedittel esetleg át lehet hozni a már megépített cuccokat. Ennek van még realitása?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#1649) MasterDeeJay válasza föccer (#1648) üzenetére

A dynmapon látszik minden régi épület ezért nem gondolom hogy a másik mapra is át kellene vinni akár mit is.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#1650) Weißturul válasza föccer (#1648) üzenetére


Weißturul
senior tag

a szeróra gondolom csak eredetivel lehet felmenni ugye? mert akkor megszívta a bátyám :D

Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.