A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fecniii
tag
PH szerverről van valami hír? Vagy csak én nem tudok belépni?
föccer
nagyúr
Egynelőre még nincs az 1.8.1-re updatelve. MasterDeejay fórumtárusn rajta van a témán, szerintem amint van ráérő ideje beröffenti
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Weißturul
senior tag
lehet majd én is beugrok
amúgy mi újat hozott az 1.8.1? én nem veszek észre semmit
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
Ilsyde
őstag
Weißturul
senior tag
mobilon?
amúgy megettem egy nyers Rotten Flesht
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
föccer
nagyúr
Elvileg hánynod kellene tőle, és kiürül az éhség jelződ, így azonnal elkezdesz sebződni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Weißturul
senior tag
csak bezöldült a mutató... de ez még mezei 1.8 alatt volt... ha kisütöm ehető lesz?
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
sto1911
veterán
Nem lehet kisutni
CPT.Pirk
Jómunkásember
2 egység éhséget csillapít, ugyanakkor 75% az esélye ételmérgezésnek, ami gyorsítja az éhség kialakulását. Amire igazából jó, hogy a farkasokat lehet vele etetni, ők nem fognak mérgezést kapni tőle.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
athos79
tag
Na most nagyon felcseszett az egész Minecraft!!!
Egy flat sandstone pályán épitgetek 4-5 napja, próbálgatok ezt-azt. Ma Enderman trap-ot kivitelezgettem, mostanra úgy gontoltam, hogy már talán működnie kell. Erre benyomom a Hard-ot, bemászok megnézni hogy, vannak-e, és ha igen, akkor szét tudják-e szedni. Persze meghaltam, de sebaj, Respawn.....éééééééééééés bedob egy teljesen normál pályát fákkal, tengerrel, hegyekkel, állatokkal. Amiket meg épitettem, az husss...elszállt. Ha betöltöm a pályát, akkor már ezt az újat dobja, tehát megérte tervezgetni, meg épitgetni.
Komolyan mondom, egy ingyenes játéknál is kell egy szinvonal, de hogy még fizetek is érte ez már ezért durva.
Sok dologra rámondom, hogy "hát ez a minecraft", itt-ott bug meg érthetetlen dolgok - az még belefér. De! Azért hogy 1 másodperc alatt elvesszen minden amit eddig kigondoltam, hogy majd megépitem az 1.8-as szerveren, az már tényleg sok.
It's not a bug - it's a feature!
föccer
nagyúr
Ez még nem a végleges játék, hanem csak egy béta teszt. Azért ezt vedd figyelembe
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
brd
nagyúr
Részvétem, de én azt nem értem, hogy ha már ennyire fontos volt neked, miért nem mentegetted a játékállást?
The only real valuable thing is intuition.
athos79
tag
Hisz épp az a baj, hogy átírta a mentést is és egy teljesen új normális pályát tölt be, holott egy teljesen lapos sandstone pályának kellene lennie. Az meg szerintem manapság nem normális, hogy ötpercenként backupoljam a pályákat. Nem arról van szó, hogy annyira fontos volt, ez csak egy játék, de azért ez több mint bosszantó.
Föccer: mint irtam is, igen figyelembe veszem, hogy ez csak egy beta. Nem is nagyon zavar ha beakadok valahová, ha kilép a játékból egy hibaüzenettel, pár kockával odébb spawnolok (erről te is tudnál beszélni ), de hogy meghalok egy teljesen lapos pályán, ahol csak 5-6 épület van, és spawnolásnál egyszercsak az erdőben találom magam, körülöttem viz meg hegyek - hát arra nemigen lehet ráfogni, hogy mert beta. Alapból, ha nem tudja visszagenerálni az aktuális állapotot (halál, vagy programleállás esetén), akkor a legutóbbi mentést kellene betöltenie, és nem egy üres pályát generálnia, amivel még felül is írja a régit!
Na mindegy, azért azzal az enderman csapdával megpróbálkozom mégegyszer
[ Szerkesztve ]
It's not a bug - it's a feature!
Az MCPH szerver mai napon karbantartás alatt van.
Részben 1.8.1 átállás miatt, valamint (kijött az RB bukkit pack 1.8.1-hez) a szerver kap egy másik procihűtőt (egy szép nagy 9700-as zalmit venti nélkül).
A szerveren ha bírja akkor üzemelni fog egy Red Orchestra 2 szerver is.
Vintage Story PH szervere újra fut!
athos79
tag
It's not a bug - it's a feature!
föccer
nagyúr
Jó hírek
Red Orchestra 2 szerver
ez mit tud?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Korábban is úgy volt hogy a szervert RO2 magyar szerver futtatása miatt hoztam létre, a minecraft csak úgy extraként fut rajta (24 slotos Apartments pálya 24/7 lesz).
Na ez a dolog megfordult, így nagyobb szelet jut a minecraftra és kisebb a RO2-re. Minecraftból marad a 12 slot, ha kell akkor bővítem.
Dynmap az amiből vissza kell vennem a régire a minőséget, nincs elég sávszél a HD-s map nézegetésre.
Vintage Story PH szervere újra fut!
brd
nagyúr
Ahogy érzed, nekem aztán teljesen mindegy, csak kíváncsi voltam, mi az oka. Ha bosszant, akkor miért nem teszel az ellen, hogy bosszantson? Kb. 3 másodperc biztonságba helyezni a mentést.
The only real valuable thing is intuition.
athos79
tag
Hát nem tudom te hogy vagy vele, de engem akkor bosszantana ha lenne mentésem. Ha így kellene gondolkodnom, akkor lassan már telepakolhatnák egy szobát merevlemezekkel, hogy mindenről legyen mentésem, meg persze a mentés mentéséről is, mert azzal is történhet valami
[ Szerkesztve ]
It's not a bug - it's a feature!
brd
nagyúr
Egy Minecraft mentés pár tíz MB csak...
Mindenről nem kell, csak a fontos, és pótolhatatlan digitális adatokról.
The only real valuable thing is intuition.
netpeti98
addikt
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: ha csinálok egy szép nagy sötétkamrát akkor abban termelődnek a zombik?
Üdv netpeti98
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ha legalább 3 blokk magas, és nem vagy benne, akkor igen. (közvetlen közeledben nem születnek dögök)
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
netpeti98
addikt
Attól hogyha mellette van 3 kockányira házam és közvetlen a házban az ágyam fognak születni?
üdv netpeti98
veector
senior tag
Minek a 3 blokk? Eddig minden trapem 2 magas volt és működött.
Henryk
aktív tag
Notch azt ígérte ma adnak ki 1.9 pre release-t, és elvileg lesznek már NPC-k!
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez biztos? Akárhány looter építős videót néztem, mindben legalább 3 blokk volt a belmagasság. Am. olyat láttam régebben, hogy a creeper nem tud felrobbanni egy 2 kocka belmagasságú helyen. Persze lehet h. ez egy régebbi bug volt.
netpeti98: ha ágyban vagy, akkor nem tudom mi történik, de ha nem, akkor túl közel vagy. Menj el sétálni egy kört, és mire visszaérsz, lesznek dögök.
cucuska2 írása a spawn rendszerről:
Most a körülötted lévő, 17x17 chunkon spawnolhatnak. Ami ha jobban belegondolok 272x272 blokk.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
netpeti98
addikt
Akkor ha mondjuk 18 kockányival arrébb viszem a házat akkor már spawolódnak igaz?
Henryk: Jónak néz ki a hírek alapján van benne npc és egy új mob a a hóember ami olyan lesz mint a kutya csak craftoni kel.
Üdv netpeti98
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ha a körülöttünk lévő mindössze 16 kockában nem spawnolnak, akkor igen. Nem tudom pontosan, anno régebben 24*24 kocka volt ez a terület, de most valszeg 16*16 lesz az. Ha megcsinálod, akkor számolj be az eredményről, végre megtudjuk akkor a pontos értéket.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
netpeti98
addikt
Ok. Akkor tesztelem jelenleg csak a fala van kész a trapnek ha lesz teteje letesztelem és utána befejezem (ki kell gondolnom még hogy nyírhatom ki a mobokat ).
Üdv netpeti98
X3B6O0X
aktív tag
Elméletileg ez az 1.9 pre-release verziója Azért elméletileg, mert annyira megfogta a gépemet, hogy egyszerűen nem bírom letesztelni a különbséget. Mondjuk nem is egy erőmü ez az integrált csoda...
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
X3B6O0X
aktív tag
sto1911
veterán
Na, en most epitettem egy toksotet szobat, kozepen egy 3 szeles 2 magas arokkal, amiben viz folyik a lavacsapda iranyaba. Egy ejszaka alatt egy szorny sem spawnolt, direkt bementem megnezni, hogy hatha csak nem estek bele. A viz vegen vilagit a lava, lehet ez a gond?
föccer
nagyúr
Vajon mit szolnak hozzá, ha kisajátítom a házukat?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
föccer
nagyúr
Vagy az, hogy túl közel vagy.
Nézz meg pár videót a trap-ok építéséről, hasznosak tudnak lenni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
sto1911
veterán
a 24 kocka tutira megvolt, mert direkt tavolabb kezdtem el egyreszt epiteni, masreszt felmasztam a vilagitotornyom tetejere addig
Atepitem a veget akkor
Videobol loptam ezt a fajta trap-et.
veector
senior tag
Fecniii
tag
én az alábbi módon szoktam trappet építeni:
- jó nagy tó vagy tenger közepére, mivel vízen nem születnek mobok így kénytelenek lesznek a trapben megszületni.
- a trap 2 egység belmagasságú, mert így enderman kivételével minden lesz benne, ami direkt jó mert az enderman elhordja a csapdát.
- a terem közepébe vezetem a mobokat vízzel majd ott egy lyukat képzek ahol a modok a terem alatt lévő lávás megsemmisítőbe hullanak.
- az egyetlen dolog amire oda kell figyelni, hogy meg kell nézni nincs e a tenger fenék alatt barlang és ha van akkor ki kell fáklyázni, mert akkor ott és nem a trapban fognak termelődni a mobok.
Én tegnap építettem kreatív módban egy 50x50-es csapdát a tenger közepére, és elég kevésnek éreztem a termelést így hát leástam a csapda alá a tengerfenék alá, és egy akkora bazi nagy barlangrendszert találtam hogy fél óra volt mire kifáklyáztam az egészet és így is tuti volt olyan járat amit kihagytam. aztán visszamentem a csapdához és igen jó kis termelés indult be. Majd nyomok pár képet róla.
Amúgy hogy tudnám ezt a jó kis trap-et átvinni egy másik mapre?
Ha igényesen csinálom, kellene nektek egy minecraft mélyteszt?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
föccer
nagyúr
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Nyiscsák
aktív tag
Igényt tartok rá!
P00By
nagyúr
Én ugyan nem játszom, de érdekelne!
Fecniii
tag
sto1911
veterán
A lava felett lefedtem vagy tiz kockanyit, majd a masik vegen bovitettem egy kanyarral, hogy veletlenul se latsszon onnan a lava. Kivancsi vagyok lesz-e valami
Az enyem alatt van egy(?) barlang, de az ki van faklyazva nagyreszt, meg az elhagyatott banya resze is.
[ Szerkesztve ]
MCPH átállt 1.8.1-re
A régi pálya továbbra is elérhető egy kapun keresztül. A kapu használata annyi csak hogy jobb gombbal ráüttök a táblára ami rajta van.
Igyekeztem minden plugint átvinni de nem minden lett kompatibilis így csak apránként ahogy érkezik friss verzió úgy rakom fel.
Azaz jelenleg nem vagyok benne biztos hogy minden régi plugin megfelelően megy-e.
PVP ki lett kapcsolva. Dynmapot visszaraktam egy kicsivel kisebb minőségűre. Fölöslegesen NE mászkáljon el senki messzire mert nincs beállítva határ a pályákhoz.
Jó játékot, Endermanvadászatot !
Vintage Story PH szervere újra fut!
sto1911
veterán
Mit csinaltok a szerveren? Egyutt banyasztok, vagy epittek valamit?
föccer
nagyúr
Általában építésre állunk össze. Valaki kitalál valamit és ha éppen valaki tud, akkor segít benne.
Masterdeejay: Régebben volt arról szó, hogy wordedittel esetleg át lehet hozni a már megépített cuccokat. Ennek van még realitása?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
A dynmapon látszik minden régi épület ezért nem gondolom hogy a másik mapra is át kellene vinni akár mit is.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Weißturul
senior tag
a szeróra gondolom csak eredetivel lehet felmenni ugye? mert akkor megszívta a bátyám
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik