Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-01-31 10:30:54

LOGOUT.hu

A warez minden formában tilos a topicban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2901) escape


escape
aktív tag

Na hali.

Paszuj segítségével végül sikerült megvalósítani az elképzelésemet. A terv az volt, hogy egy 5*5-ös területre becsaljuk a mobokat, majd pistonok segítségével a földből felemelkedik egy fal ami körbeveszi ezt a területet, majd végül kapnának a nyakukba egy égből pottyant TNT-t.
A TNT-s dolog még várat magára, kipróbálva élesben még nem volt, de a nyitó-záró szerkezet működik.
Az 5*5-ös terület láva+víz kombóból alkotott kővel lesz leburkolva, remélem azt nem tudja tönkretenni a TNT. A fal ha gyakran sérül, akkor kicsit felnagyítom 7*7-esre mondjuk :)

A hatásfoka a hagyományos trap-ekétől sokkal rosszabb, de itt az építés volt a lényeg :)
Csupán csak mutatóba íme pár kép.

Kívülről:

És a belseje:

[ Szerkesztve ]

Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...

(#2902) Sirandrish válasza escape (#2901) üzenetére


Sirandrish
legenda

két kérdés.:)
1. Mivel csalod oda a mobot?
2. Ha véletlenül odatéved valami...a TNT nem küldi szét az egész rendszert? :U

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#2903) escape válasza Sirandrish (#2902) üzenetére


escape
aktív tag

Szerkesztettem közben, de:

1. Ketten vagyunk, elszórakozunk vele :D
2. Obsidian lesz az alja, azt remélem nem küldi szét a TNT, a fal meg pótolható.

Nem is igazán akarom én ezt annyit használni, csak kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e építeni. Ismerkedek a redstone-nal. :)

Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...

(#2904) Cucuska2 válasza escape (#2903) üzenetére


Cucuska2
őstag

Elég lenne csak vizet beönteni a tnt mellé.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2905) Sirandrish válasza escape (#2903) üzenetére


Sirandrish
legenda

Királyság :)
Tényleg érdekelt hogy hogy gondolod :R

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#2906) escape válasza Cucuska2 (#2904) üzenetére


escape
aktív tag

:R . Ki fogom próbálni. Azt hiszem elvonulok aludni, további jó kockulást mindenkinek :DD

Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...

(#2907) netpeti98


netpeti98
addikt

Az inda milyen fákon a leggyakoribb ? (nem nem azt kérdezem mivel lehet aratni azt tudom :D )
Azaz ha ültetek a víz közepébe egy fát ott azon lesz inda is?

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#2908) Dzsokszer válasza netpeti98 (#2907) üzenetére


Dzsokszer
csendes tag

A mostani mapomon majdnem minden fán van inda, szerintem ha kipróbálod akkor meglátod, de ha nem lesz rajta inda, akkor rakj rá egyet magad és valószínűleg le fog nőni a földig ^^

(#2909) netpeti98 válasza Dzsokszer (#2908) üzenetére


netpeti98
addikt

Akkor szerintem lesz belőle egy két szigetes séta mert nekem még a régi vágású 1.6-os mapom van és egy kis séta után elkezdi az újat is generálni. :D

Üdv netpeti98

(#2910) Cucuska2 válasza netpeti98 (#2909) üzenetére


Cucuska2
őstag

swampokban minden fán van.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2911) föccer


föccer
nagyúr

Üdv!

Arra van valamilyen információ, hogy egy sötét helyet (a'la trap) milyen gyakorisággal (időben) és milyen sűrűn (alapterületen) spawnolnak a mobok?

Teszem azt van egy kb 52.000 négyzetblokknyi spawn terület, akkor azon mi a várható "hozam"?

Köszi,

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2912) Cucuska2 válasza föccer (#2911) üzenetére


Cucuska2
őstag

Az 52000 az hogy 52000?
Mennyiszer mennyi?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2913) föccer válasza Cucuska2 (#2912) üzenetére


föccer
nagyúr

3 szinten 100*180. Ez 54.000, de ebből lejönnek az elvezető csatornáknak az alapterülete, amit most had ne számoljak ki, hogy mennyi :)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2914) Cucuska2 válasza föccer (#2913) üzenetére


Cucuska2
őstag

Már fél órája nézegetem az algoritmust, de még most sem tudok rájönni.
De ha tippelnem kéne, akkor max 90 mob lehet a csapdában, és ezek 3-4 perc alatt spawnolnak le.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2915) kexksz


kexksz
addikt

Ti komolyan 1 hónapja csak a mobtrapekről beszélgettek? Most fedeztétek fel, vagy mi? :F

(#2916) Cucuska2 válasza kexksz (#2915) üzenetére


Cucuska2
őstag

Én nem beszélgetek, csak hszt gyűjtök. Ja, meg szerveremen poénkodok folyamatosan hogy 'csináljuk egy hamachis szervert, és rajta mob trapet!' :(

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2917) netpeti98 válasza kexksz (#2915) üzenetére


netpeti98
addikt

Volt itt más téma is ám. ;)
Egyébként ha már mob trap pénteken neki tudok kezdeni végre a lávás trapemnek. :D

Üdv netpeti98

(#2918) sto1911


sto1911
veterán

Letezik, hogy 1.8.1 alatt nem mukodik a lavas trap? Megoli az aldozatot, de az nem dob semmit?

(#2919) föccer válasza sto1911 (#2918) üzenetére


föccer
nagyúr

De működik, csak jóval kevesebbet droppolnak, mint eddig.

Cicus: Ez most komoly? Hogy számolja a 90 db-ot? Egy zárt térben, vagy egy chunk-on belül?

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2920) Cucuska2 válasza föccer (#2919) üzenetére


Cucuska2
őstag

Cicus. :(((
Most ugrik be, egy chunk nem 32x128x32, hanem 16x128x16.
Majd holnap újra neki látok.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2921) föccer válasza Cucuska2 (#2920) üzenetére


föccer
nagyúr

Hívjalak inkább kutyusnak? ;]

Köszi szépen az infókat. Egyébként milyen programmal fejted vissza a jar fájt? Szívesen belekukkantanék én is. ha nem túl macerás bele látni a forrásba...

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2922) Weißturul válasza föccer (#2921) üzenetére


Weißturul
senior tag

Én egy mezei WinRAR-ral megnyitom (bejön egy képernyő) és onnan lehet szemezgetni, hogy mit másolnál ki és vissza (így raktam be a modokat).

Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

(#2923) Cucuska2 válasza föccer (#2921) üzenetére


Cucuska2
őstag

[link]
Detailed mob spawn algorythm fül alatt. Bár elég száraz olvasmány.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2924) sto1911 válasza föccer (#2919) üzenetére


sto1911
veterán

Hmm, valoban, 10-ede se jon ki belole, ha kezzel legyakom jobban jarok. :(

Viszont az Optifine-t es a Too many items-et nem tudtam egyszerre mukodokepesse tenni, 181 alatt, bemasoltam, elindult, de nem jon be a TMI menuje :( Pedig jo lenne, egyszerubb, mint a Single player commands :(

(#2925) föccer válasza Cucuska2 (#2923) üzenetére


föccer
nagyúr

Mi más mint a wiki :U

Este nekifekszem és átnyálazom. Ha jól sejtem, akkor a függőleges skálázás nem is jelent egy idő után többlet hozamot, mert a chunkokból függőlegesen csak 1 van.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2926) netpeti98 válasza föccer (#2919) üzenetére


netpeti98
addikt

Micsoda?
Pont mikor rászánnám magam hogy lávásat építsek akkor derül ki ez? :D
Lehet mégis fullasztósat kellene építenem de nem tudom hogy kezdjek neki. :D
Esetleg vki adna egy pontos tutorialt? ;)

Üdv netpeti98

(#2927) Cucuska2 válasza föccer (#2925) üzenetére


Cucuska2
őstag

Én sem tudom miért jó a több szintes, mert valóban nincs többlethozam.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2928) netpeti98 válasza netpeti98 (#2926) üzenetére


netpeti98
addikt

Bocs lejárt a szerk Közben találtam egy videót róla megpróbálom azt lemásolni. :)

Üdv netpeit98

(#2929) föccer válasza Cucuska2 (#2927) üzenetére


föccer
nagyúr

Eddig én nekem nem volt meg az infóm. Azt gondoltam, hogy a beépített területtel egyenesen arányosan fog nőni a hozam. Az egészben az a szívás, hogy az elmúlt 2 este Atomantival a nagy trap bővítésén dolgozunk gőzerővel. Az alábbiakat olvasva kb feleslegesen :( Az alapterületet meg nem nagyon lehet tovább növelni, mert ha középen a trap alatt alakítjuk is ki a kiadót, akkor is a trap csöcskei már kivül esnek azon a határon, amin belöl spawnolnak a mobok. :(

Na mindegy, ma este már akkor is befejezzük ;]

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2930) sto1911


sto1911
veterán

Van arra lehetoseg, hogy tobb mod egyszerre legyen aktiv?

Az alabbiak kozul egyik-masik osszeveszik, es nem indul, jo lenne, ha nem kellene valogatnom... :( Elvileg a modloader erre lenne jo?

DrZhark's Mo'Creatures Mod v2.14.1.zip
GuiAPI-0.11.1-1.8.1.zip
ModLoader.zip
SinglePlayerCommands-MC1.8.1V2.12.1.jar
TooManyItems2011_10_27.zip
[FileCopter]OptiFine_1.8.1_HD_MT_D.zip

(#2931) Sirandrish válasza Cucuska2 (#2927) üzenetére


Sirandrish
legenda

Bábábábummm..Ezt osztán hamarabb is lefirkálhattátok volna :)

Végül is mindegy..így sem bírjuk elhasználni a cuccot pedig 20x20nál is kisebb a trap :)

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#2932) Cucuska2 válasza sto1911 (#2930) üzenetére


Cucuska2
őstag

Ha nem kompatibilisek akkor nem lehet velük mit tenni.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2933) KicsiPaszuj válasza sto1911 (#2930) üzenetére


KicsiPaszuj
tag

A singleplayer commands 1-2 classt átír, lődd ki...

(plussz rakd föl az audiomodot a mo'creatureshez)

[ Szerkesztve ]

"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon

(#2934) brd válasza KicsiPaszuj (#2933) üzenetére


brd
nagyúr

A MOD-nak nem az a lényege, hogy változtat az alapjátékon? ;) A topictárs által írt lista jó részét nem ismerem, de szerintem mindegyik módosít valamilyen class-on.

sto1911: Ha elkezdesz kizárásost játszani, akkor, ha javasolhatom, az OptiFine-nal kezdd, az sok mindennel össze tud veszni sajnos, mivel rengeted MC *ságot javít.

[ Szerkesztve ]

The only real valuable thing is intuition.

(#2935) KicsiPaszuj válasza brd (#2934) üzenetére


KicsiPaszuj
tag

A modloader lényege, h külső fájlokat is beloadol, így nemkell meglévőt módosítani= nagyobb kompatibilitás. A SPC ezt bizonyos szinten lekakkantja, és módosít alap MC classokon, amit a többi mod (ha adott esetben hivatkoznak rá) ezt nem annyira szereti.

Az OptiFine gyak. mindennel kompatibilis lassan (Forgos modokkal is Pl)

(személyes tapasztalat: Mo Creatures + optifine + zan map simán pörgött. Accem pl a zan mapot előbb kell felpakolni mint a toomanyt, mer amúgy összevesznek.. Ha az SPC köt bele vmibe, akk ahogy mondtam lőjje ki.

"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon

(#2936) brd válasza KicsiPaszuj (#2935) üzenetére


brd
nagyúr

Igen, csak ahhoz a MOD-ot úgy kell elkészíteni, hogy a modloader kezelni tudja. Az Optifine (és pl. a GuiAPI) pl. úgy nyúl bele a MC-ba, hogy nem ilyen (vagy nem tudják/akarják modloader-képesre elkészíteni, nem értek a JAVA-hoz).

Optifine+watershader? (Igen, néhány verziójával működik, amihez külön gyártanak patchet, azaz módosítják úgy az Optifine bizonyos .class filejait, hogy működjön vele együtt a watershader, de az általam használt MT-shez nincs, sőt, az AA-t támogatóhoz sincs.) Class-okat kell elhelyezni és lecserélni a .jar fileban (a modloader ezért itt sajnos nem játszik), így ha két ilyen mod ugyanazt a class-t cserélné le (más tartalommal), akkor probléma van.

The only real valuable thing is intuition.

(#2937) netpeti98


netpeti98
addikt

:C
Sikerült a gyilkolót összehozni kicsit bővítettem is a trapot már csak a termést kéne növelni. Találtam egy két barlangot kifáklyáztam találtam mob spawnert amit kilőttem és a trap körüli sivatagot is fáklyáztam így növekszik a termés.

Üdv netpeti98

(#2938) netpeti98 válasza netpeti98 (#2937) üzenetére


netpeti98
addikt

Kis reklám ha nem haragszotok blogom októberi száma:[link]

Üdv netpeti98

(#2939) KicsiPaszuj válasza brd (#2936) üzenetére


KicsiPaszuj
tag

Énis ezt mondtam, de köszönjük. ugyan én az Spc-t vettem alapul nem az optifine-t. (többek között mert nekem működött az :

Optifine
Industrialcraft2
Buildcraft
Smp mocreatures
GUIAPI
Audiomod
Smartmove
Flan's Planes
Flan's Vehicles
Flan's ww2 weapones.
modloader
modloadermp
PlayerAPI
MinecraftForge

1 SZERVEREN!, szal sztem nem az optifineal van a gond. Többek között mert ez van a honlapján:

"Compatible with: ModLoader, Forge, SinglePlayerCommands, TooManyItems, PlasticCraft, CJB's Modpack, Zan's Minimap, Rei's Minimap, DynamicLights, The Aether and many other.
Not compatible with: GSLS Shaders, MinecraftExtended, CCTV."

Szal sztem ezt túltárgyaltuk.
Annyi,h a modloadert/Forge-ot hamarabb kell telepíteni mint az OF-t.

Míg ahogy -szintén írtam- az SPC kicsit "népszerűbb" classokat szerkeszt más modokra különösebb tekintet nélkül.

Emelett -amit már szintén írtam- azis problem lehet, h a Zant hamarabb kell felrakni mint a Toomanyt.

Az optifine pl a modloader classét is szerkeszti, de nemszámít, mert a már modloader álltall szerkesztettet írja tovább. így a sorrenden kívül más hibafaktor nincs. ezzel szemben az SPC Lefossa a többi modot.

(amúgy meglehet csinálni az összes modot full modloaderrre. Ha a Forge-nak sikerült egy igencsak átfogó APIt készíteni, akk gondolom a GUIAPI is menne, szimplán csak később lett portolva, így kompatibilis a modloaderrel, de nem használja ki 100%ban.)

[ Szerkesztve ]

"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon

(#2940) netpeti98


netpeti98
addikt

Minecraft hírek:
Bejelentették a végleges verzió a Minecraft 1.0

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#2941) Cucuska2 válasza netpeti98 (#2940) üzenetére


Cucuska2
őstag

Ezt eddig is tudtuk, vagy nem?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2942) netpeti98 válasza Cucuska2 (#2941) üzenetére


netpeti98
addikt

Megjelenés: okt 19. (mármint a cikk). A minecraft hu úgy hozta fel mint ha friss lenne de nem az le vannak ragadva a pr3nál. :(

Üdv netpeti98

(#2943) dabadab válasza netpeti98 (#2942) üzenetére


dabadab
titán

"Megjelenés: okt 19. (mármint a cikk)."

A benne talalhato infok meg okt. 11-en mar ott voltak notch blogjaban :D

DRM is theft

(#2944) kexksz válasza dabadab (#2943) üzenetére


kexksz
addikt

Szó mi szó szánalmasan semmi ez a mc.hu :D

(#2945) Dzsokszer válasza kexksz (#2944) üzenetére


Dzsokszer
csendes tag

Ahogy mondod :K Semmi értelmes nincs a honlapon. Az itteni első hsz több információt tartalmaz, mint amit eddig az mc.hu felrakott. Mivel "unofficial magyar fansite" ezért ez elvárható lenne. De amint látom srv bérlés van. Pénzkeresés van: "Nem utolsósorban 276 darab konfigurált pluginunk van, ami szabadon felhasználható!" A bukkit.org-ról letöltöm és odaírom, hogy konfigurált azért az kicsit erős :(((

(#2946) netpeti98 válasza Dzsokszer (#2945) üzenetére


netpeti98
addikt

Hát igen. Azért egy oldalon több értelmes hírnek kellene lennie mint ezen az mc.hun. :(((

Üdv netpeti98

(#2947) föccer


föccer
nagyúr

Kérdés:

FPS limitet nem lehet a játékba rakni? Most nézem, hogy 85-90 fps-en tekeri neki (tök feleslegesen)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2948) netpeti98 válasza föccer (#2947) üzenetére


netpeti98
addikt

Ha jól emlékszem a vidoó settingsbe van vmi fps korlátozó beállítás.

Üdv netpeti98

(#2949) föccer válasza netpeti98 (#2948) üzenetére


föccer
nagyúr

Jé, tényleg. Úgy hívják, hogy performance:power saver.

Ez kb lefelezi az fps-t. Vissza is ugrott a cpu usage 30%-ra az 55%.

Köszi,

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#2950) X3B6O0X válasza föccer (#2947) üzenetére


X3B6O0X
aktív tag

Fú, de örülnék neki, ha az én gépemen kéne korlátozni az FPS-t ;]
Most a YogBoxxal eléggé bemegy 20 FPS alá is elég gyakran.

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  [Re:] Minecraft (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.