A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
escape
aktív tag
Na hali.
Paszuj segítségével végül sikerült megvalósítani az elképzelésemet. A terv az volt, hogy egy 5*5-ös területre becsaljuk a mobokat, majd pistonok segítségével a földből felemelkedik egy fal ami körbeveszi ezt a területet, majd végül kapnának a nyakukba egy égből pottyant TNT-t.
A TNT-s dolog még várat magára, kipróbálva élesben még nem volt, de a nyitó-záró szerkezet működik.
Az 5*5-ös terület láva+víz kombóból alkotott kővel lesz leburkolva, remélem azt nem tudja tönkretenni a TNT. A fal ha gyakran sérül, akkor kicsit felnagyítom 7*7-esre mondjuk
A hatásfoka a hagyományos trap-ekétől sokkal rosszabb, de itt az építés volt a lényeg
Csupán csak mutatóba íme pár kép.
[ Szerkesztve ]
Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...
Sirandrish
legenda
két kérdés.
1. Mivel csalod oda a mobot?
2. Ha véletlenül odatéved valami...a TNT nem küldi szét az egész rendszert?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
escape
aktív tag
Szerkesztettem közben, de:
1. Ketten vagyunk, elszórakozunk vele
2. Obsidian lesz az alja, azt remélem nem küldi szét a TNT, a fal meg pótolható.
Nem is igazán akarom én ezt annyit használni, csak kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e építeni. Ismerkedek a redstone-nal.
Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...
Elég lenne csak vizet beönteni a tnt mellé.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
Sirandrish
legenda
Királyság
Tényleg érdekelt hogy hogy gondolod
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
escape
aktív tag
. Ki fogom próbálni. Azt hiszem elvonulok aludni, további jó kockulást mindenkinek
Azért kell sportolnunk, hogy szép, izmos halottak legyünk. - Egyelőre hadjárat...
netpeti98
addikt
Az inda milyen fákon a leggyakoribb ? (nem nem azt kérdezem mivel lehet aratni azt tudom )
Azaz ha ültetek a víz közepébe egy fát ott azon lesz inda is?
Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
Dzsokszer
csendes tag
A mostani mapomon majdnem minden fán van inda, szerintem ha kipróbálod akkor meglátod, de ha nem lesz rajta inda, akkor rakj rá egyet magad és valószínűleg le fog nőni a földig ^^
netpeti98
addikt
Akkor szerintem lesz belőle egy két szigetes séta mert nekem még a régi vágású 1.6-os mapom van és egy kis séta után elkezdi az újat is generálni.
Üdv netpeti98
swampokban minden fán van.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
föccer
nagyúr
Üdv!
Arra van valamilyen információ, hogy egy sötét helyet (a'la trap) milyen gyakorisággal (időben) és milyen sűrűn (alapterületen) spawnolnak a mobok?
Teszem azt van egy kb 52.000 négyzetblokknyi spawn terület, akkor azon mi a várható "hozam"?
Köszi,
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Az 52000 az hogy 52000?
Mennyiszer mennyi?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
föccer
nagyúr
3 szinten 100*180. Ez 54.000, de ebből lejönnek az elvezető csatornáknak az alapterülete, amit most had ne számoljak ki, hogy mennyi
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Már fél órája nézegetem az algoritmust, de még most sem tudok rájönni.
De ha tippelnem kéne, akkor max 90 mob lehet a csapdában, és ezek 3-4 perc alatt spawnolnak le.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
kexksz
addikt
Ti komolyan 1 hónapja csak a mobtrapekről beszélgettek? Most fedeztétek fel, vagy mi?
Én nem beszélgetek, csak hszt gyűjtök. Ja, meg szerveremen poénkodok folyamatosan hogy 'csináljuk egy hamachis szervert, és rajta mob trapet!'
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
netpeti98
addikt
Volt itt más téma is ám.
Egyébként ha már mob trap pénteken neki tudok kezdeni végre a lávás trapemnek.
Üdv netpeti98
sto1911
veterán
Letezik, hogy 1.8.1 alatt nem mukodik a lavas trap? Megoli az aldozatot, de az nem dob semmit?
föccer
nagyúr
De működik, csak jóval kevesebbet droppolnak, mint eddig.
Cicus: Ez most komoly? Hogy számolja a 90 db-ot? Egy zárt térben, vagy egy chunk-on belül?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Cicus.
Most ugrik be, egy chunk nem 32x128x32, hanem 16x128x16.
Majd holnap újra neki látok.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
föccer
nagyúr
Hívjalak inkább kutyusnak?
Köszi szépen az infókat. Egyébként milyen programmal fejted vissza a jar fájt? Szívesen belekukkantanék én is. ha nem túl macerás bele látni a forrásba...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Weißturul
senior tag
Én egy mezei WinRAR-ral megnyitom (bejön egy képernyő) és onnan lehet szemezgetni, hogy mit másolnál ki és vissza (így raktam be a modokat).
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
[link]
Detailed mob spawn algorythm fül alatt. Bár elég száraz olvasmány.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
sto1911
veterán
Hmm, valoban, 10-ede se jon ki belole, ha kezzel legyakom jobban jarok.
Viszont az Optifine-t es a Too many items-et nem tudtam egyszerre mukodokepesse tenni, 181 alatt, bemasoltam, elindult, de nem jon be a TMI menuje Pedig jo lenne, egyszerubb, mint a Single player commands
föccer
nagyúr
Mi más mint a wiki
Este nekifekszem és átnyálazom. Ha jól sejtem, akkor a függőleges skálázás nem is jelent egy idő után többlet hozamot, mert a chunkokból függőlegesen csak 1 van.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
netpeti98
addikt
Micsoda?
Pont mikor rászánnám magam hogy lávásat építsek akkor derül ki ez?
Lehet mégis fullasztósat kellene építenem de nem tudom hogy kezdjek neki.
Esetleg vki adna egy pontos tutorialt?
Üdv netpeti98
Én sem tudom miért jó a több szintes, mert valóban nincs többlethozam.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
netpeti98
addikt
Bocs lejárt a szerk Közben találtam egy videót róla megpróbálom azt lemásolni.
Üdv netpeit98
föccer
nagyúr
Eddig én nekem nem volt meg az infóm. Azt gondoltam, hogy a beépített területtel egyenesen arányosan fog nőni a hozam. Az egészben az a szívás, hogy az elmúlt 2 este Atomantival a nagy trap bővítésén dolgozunk gőzerővel. Az alábbiakat olvasva kb feleslegesen Az alapterületet meg nem nagyon lehet tovább növelni, mert ha középen a trap alatt alakítjuk is ki a kiadót, akkor is a trap csöcskei már kivül esnek azon a határon, amin belöl spawnolnak a mobok.
Na mindegy, ma este már akkor is befejezzük
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
sto1911
veterán
Van arra lehetoseg, hogy tobb mod egyszerre legyen aktiv?
Az alabbiak kozul egyik-masik osszeveszik, es nem indul, jo lenne, ha nem kellene valogatnom... Elvileg a modloader erre lenne jo?
DrZhark's Mo'Creatures Mod v2.14.1.zip
GuiAPI-0.11.1-1.8.1.zip
ModLoader.zip
SinglePlayerCommands-MC1.8.1V2.12.1.jar
TooManyItems2011_10_27.zip
[FileCopter]OptiFine_1.8.1_HD_MT_D.zip
Sirandrish
legenda
Bábábábummm..Ezt osztán hamarabb is lefirkálhattátok volna
Végül is mindegy..így sem bírjuk elhasználni a cuccot pedig 20x20nál is kisebb a trap
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Ha nem kompatibilisek akkor nem lehet velük mit tenni.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
KicsiPaszuj
tag
A singleplayer commands 1-2 classt átír, lődd ki...
(plussz rakd föl az audiomodot a mo'creatureshez)
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
brd
nagyúr
A MOD-nak nem az a lényege, hogy változtat az alapjátékon? A topictárs által írt lista jó részét nem ismerem, de szerintem mindegyik módosít valamilyen class-on.
sto1911: Ha elkezdesz kizárásost játszani, akkor, ha javasolhatom, az OptiFine-nal kezdd, az sok mindennel össze tud veszni sajnos, mivel rengeted MC *ságot javít.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
KicsiPaszuj
tag
A modloader lényege, h külső fájlokat is beloadol, így nemkell meglévőt módosítani= nagyobb kompatibilitás. A SPC ezt bizonyos szinten lekakkantja, és módosít alap MC classokon, amit a többi mod (ha adott esetben hivatkoznak rá) ezt nem annyira szereti.
Az OptiFine gyak. mindennel kompatibilis lassan (Forgos modokkal is Pl)
(személyes tapasztalat: Mo Creatures + optifine + zan map simán pörgött. Accem pl a zan mapot előbb kell felpakolni mint a toomanyt, mer amúgy összevesznek.. Ha az SPC köt bele vmibe, akk ahogy mondtam lőjje ki.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
brd
nagyúr
Igen, csak ahhoz a MOD-ot úgy kell elkészíteni, hogy a modloader kezelni tudja. Az Optifine (és pl. a GuiAPI) pl. úgy nyúl bele a MC-ba, hogy nem ilyen (vagy nem tudják/akarják modloader-képesre elkészíteni, nem értek a JAVA-hoz).
Optifine+watershader? (Igen, néhány verziójával működik, amihez külön gyártanak patchet, azaz módosítják úgy az Optifine bizonyos .class filejait, hogy működjön vele együtt a watershader, de az általam használt MT-shez nincs, sőt, az AA-t támogatóhoz sincs.) Class-okat kell elhelyezni és lecserélni a .jar fileban (a modloader ezért itt sajnos nem játszik), így ha két ilyen mod ugyanazt a class-t cserélné le (más tartalommal), akkor probléma van.
The only real valuable thing is intuition.
netpeti98
addikt
Sikerült a gyilkolót összehozni kicsit bővítettem is a trapot már csak a termést kéne növelni. Találtam egy két barlangot kifáklyáztam találtam mob spawnert amit kilőttem és a trap körüli sivatagot is fáklyáztam így növekszik a termés.
Üdv netpeti98
netpeti98
addikt
Kis reklám ha nem haragszotok blogom októberi száma:[link]
Üdv netpeti98
KicsiPaszuj
tag
Énis ezt mondtam, de köszönjük. ugyan én az Spc-t vettem alapul nem az optifine-t. (többek között mert nekem működött az :
Optifine
Industrialcraft2
Buildcraft
Smp mocreatures
GUIAPI
Audiomod
Smartmove
Flan's Planes
Flan's Vehicles
Flan's ww2 weapones.
modloader
modloadermp
PlayerAPI
MinecraftForge
1 SZERVEREN!, szal sztem nem az optifineal van a gond. Többek között mert ez van a honlapján:
"Compatible with: ModLoader, Forge, SinglePlayerCommands, TooManyItems, PlasticCraft, CJB's Modpack, Zan's Minimap, Rei's Minimap, DynamicLights, The Aether and many other.
Not compatible with: GSLS Shaders, MinecraftExtended, CCTV."
Szal sztem ezt túltárgyaltuk.
Annyi,h a modloadert/Forge-ot hamarabb kell telepíteni mint az OF-t.
Míg ahogy -szintén írtam- az SPC kicsit "népszerűbb" classokat szerkeszt más modokra különösebb tekintet nélkül.
Emelett -amit már szintén írtam- azis problem lehet, h a Zant hamarabb kell felrakni mint a Toomanyt.
Az optifine pl a modloader classét is szerkeszti, de nemszámít, mert a már modloader álltall szerkesztettet írja tovább. így a sorrenden kívül más hibafaktor nincs. ezzel szemben az SPC Lefossa a többi modot.
(amúgy meglehet csinálni az összes modot full modloaderrre. Ha a Forge-nak sikerült egy igencsak átfogó APIt készíteni, akk gondolom a GUIAPI is menne, szimplán csak később lett portolva, így kompatibilis a modloaderrel, de nem használja ki 100%ban.)
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
netpeti98
addikt
Ezt eddig is tudtuk, vagy nem?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
netpeti98
addikt
Megjelenés: okt 19. (mármint a cikk). A minecraft hu úgy hozta fel mint ha friss lenne de nem az le vannak ragadva a pr3nál.
Üdv netpeti98
dabadab
titán
"Megjelenés: okt 19. (mármint a cikk)."
A benne talalhato infok meg okt. 11-en mar ott voltak notch blogjaban
DRM is theft
kexksz
addikt
Szó mi szó szánalmasan semmi ez a mc.hu
Dzsokszer
csendes tag
Ahogy mondod Semmi értelmes nincs a honlapon. Az itteni első hsz több információt tartalmaz, mint amit eddig az mc.hu felrakott. Mivel "unofficial magyar fansite" ezért ez elvárható lenne. De amint látom srv bérlés van. Pénzkeresés van: "Nem utolsósorban 276 darab konfigurált pluginunk van, ami szabadon felhasználható!" A bukkit.org-ról letöltöm és odaírom, hogy konfigurált azért az kicsit erős
netpeti98
addikt
Hát igen. Azért egy oldalon több értelmes hírnek kellene lennie mint ezen az mc.hun.
Üdv netpeti98
föccer
nagyúr
Kérdés:
FPS limitet nem lehet a játékba rakni? Most nézem, hogy 85-90 fps-en tekeri neki (tök feleslegesen)
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
netpeti98
addikt
Ha jól emlékszem a vidoó settingsbe van vmi fps korlátozó beállítás.
Üdv netpeti98
föccer
nagyúr
Jé, tényleg. Úgy hívják, hogy performance:power saver.
Ez kb lefelezi az fps-t. Vissza is ugrott a cpu usage 30%-ra az 55%.
Köszi,
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
X3B6O0X
aktív tag
Fú, de örülnék neki, ha az én gépemen kéne korlátozni az FPS-t
Most a YogBoxxal eléggé bemegy 20 FPS alá is elég gyakran.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
Teszt Minecraft
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XBOX Series S 512GB, 2025.12.30-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- i5-13600KF (14 mag/20 szál) +hűtött VRM-es B660/B760 lap +16-32-64GB DDR4! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)