Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő.
-> Általában igen, ezért sem viszem hagyományos tuningra.
ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz
Kivéve, ha ez a limiter az utolsó a sorban, ami ténylegesen limitált is bizonyos szituációkban. (Nem mondom, hogy itt így van a gyakorlatban is lehetséges szituációk bármelyikében, de általánosságban szólva...)
ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el
Mit értesz ez alatt? (Szerintem valami olyat olvastál bele a hsz-embe, amit nem is hallottam még.)
Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad
A fékpadosoknak az a véleménye, hogy a CVT-s autót nincs értelme rágurítani, mert rá lehet ugyan venni a CVT-t is hogy fix nyomatékarányt tartson, de nyilván nincs értelme úgy használni. Autó módban pedig folyamatosan változik a fordulat és az áttét is, így az eredmény érdemben nem vethető össze semmivel.
adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-> Visszatérve az első bekezdésre: nem hagyományos tuningot szeretnék. A mostani elvi ~310Nm csúcsot nem akarom még fentebb tolni (egy hagyományos tuningoló így járna el), hanem körülötte akarom picit megsimítani (kisebb fordulaton is jobban közelítse, és a magasabb fordulattartományokban is tovább tartson).
Amúgy meg én is megtehetem, hogy finoman játszok a turbónyomásokkal és a smoke map-al. Csak az elején elmondtam, hogy nem feltétlenül akarok.
Első körben meg akarom nézni mit eredményez, ha egyedül a torque mapot piszkálom, és majd eldöntöm, hogy hozzányúlok-e esetleg máshoz.
Ha majd ráérek és sokat unatkozok nyáron, akkor itt van az olcsó ember fékpadja: VCDS-el naplózni a gyorsítást és üresben lassulást, aztán excelben kiszámolni a nyomatékot/teljesítményt.
Nálam szerintem nagyobb élményfaktor önmaga a ténykedés (kitanulni, hogy mi mire való, hogy kell kezelni, stb), mint az, ha kicsit jobban megy, mikor véletlenül a gázra lépek.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."