Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26401) Zoli-bácsi válasza IldiH (#26399) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

"a postai szolgáltató jelenlétében a csomag kibontásával is történhet, amelyről minden esetben jegyzőkönyv készül."

Erről a jegyzőkönyvről kérhet másolatot, amiben szerepelnie kell hogy mi volt a csomagban. Gondolom.

(#26402) AtiSnatch válasza Zoli-bácsi (#26401) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

"Na igen ezt kérdeztem a postai dolgozótól is hogy most akkor nekem erről van papírom, hogy kinyitották, nem az volt benne, ukmukfukk? Azt mondta büntetőjogi felelőssége tudatában szóban tudja bizonyítani."

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#26403) Zoli-bácsi válasza AtiSnatch (#26402) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Akkor viszont jogszabályellenesen jártak el.

(#26404) wierra válasza Tsebacsi (#26397) üzenetére


wierra
senior tag

Csinálj minél előbb PP accountot. Ingyen van, pár nap alatt el lehet intézni. Mindenhol egy plusz biztosíték, amit a webkártyád sosem fog tudni. :K

[ Szerkesztve ]

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#26405) mbernie válasza englishman (#26395) üzenetére


mbernie
csendes tag

ugyanigy jártam én is, stimmelnek a dátumok is, és szintén tablet (lenovo p8). úgy tűnik elveszett egy konténer...
én leveleztem velük már erről a csomagról, de csak a sablonszöveget kaptam...nekem még nem írták hogy az országban van a csomag.. dpd.uk-nek írtam de még nincs válasz, nem tudom mit lehetne még tenni, türelmes várakozáson kívül. :)

(#26406) Masooo válasza mbernie (#26405) üzenetére


Masooo
aktív tag

nem volt valami aktív "kalóz támadás" a térségben vmelyik hanjin konténerhajó ellen? Mert lassan nincs magyarázata annak, hogy miért nem jönnek a csomagok, nekem is elkeveredett érdekes mód 1 db novemberi. A többi eddig megjött, ami meg jön még úton van.

Politikáról priviben sem vitáznék, mert hát ki a bolondabb? A bolond, vagy aki követi őt?

(#26407) kóóó


kóóó
aktív tag

Most jott meg nekem is :

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.

There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.

Kindly wait for your package to arrive.

We sincerely appreciate your patience and kind support.

Best regards,

Support center

Gearbest Customer Service

[ Szerkesztve ]

Üdv.: kóóó!

(#26408) petipetya válasza petipetya (#26322) üzenetére


petipetya
nagyúr

Ma délben már a Pesti kozpintban van az EU expressz, még mindig türelemmel várok. :)

"nincs rá lezsóidő"

(#26409) adorjant válasza petipetya (#26408) üzenetére


adorjant
senior tag

Dec 14. feladásút ma vettem át, szóval nem sokat kell már várnod :)

(#26410) XenHai válasza kóóó (#26398) üzenetére


XenHai
senior tag

Nálam is ez a helyzet. a track24.net még írja a Parcel arrival at Prague , Czech részt.

(#26411) cidalain válasza Masooo (#26406) üzenetére


cidalain
veterán

Kizart, mert nem hajon jon. A hajo also hangon is 1 honap mig ater. A csetreszeink mind legipostaval jonnek.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#26412) grimm2015


grimm2015
senior tag

Én most kaptam emalt (már am is írni akartam volna nekik lassan), Nov 10 fizetett 16.kapott szállítási számot, 20 vitték el a geartól... EU Express.
Azt írja, hogy volt egy "kis" késedelem a szállításban, és ma már Magyarországon van a csomag...
(persze nekem a szám nem ezt mondja.)

Lehet ennek hinni? (persze semmi kártérítést nem ajánlottak :D )

Battlenet: Grimm#22690

(#26413) mbernie válasza kóóó (#26407) üzenetére


mbernie
csendes tag

nekem is megjött ugyanez a körlevél.. :)
nemsokára kiderül lehet-e hinni neki.

(#26414) akom válasza grimm2015 (#26359) üzenetére


akom
senior tag

Ez érdekes, mert nekem is 3 dolog nem jött még meg amit Nov 16. rendeltem.
A legrégebbi amit várok az Nov 10.
Biztos volt valami a Nov 16. rendelt dolgokkal.

(#26415) vandor01 válasza cidalain (#26411) üzenetére


vandor01
őstag

ha legipostanak szamit a vasuti szallitas akkor igen mind :DDD
a legszebb benne, hogy legipostaert tartjak a markukat aztan vonatoztatnak
kina-lengyel 4het + lengyel->cimzett 3het... de benne vannak a 60 napba :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#26416) grimm2015 válasza akom (#26414) üzenetére


grimm2015
senior tag

Aha, már látom, más is megkapta ezt a sablon dumát:D (de legalább foglalkoznak vele)

Battlenet: Grimm#22690

(#26417) anadroid válasza grimm2015 (#26416) üzenetére


anadroid
senior tag

Nekem a másfél órával korábban kézbesített DPD-csomagomra írták (más nem nagyon lehet, mert azok filléresek).

Ebben a pillanatban jött a második.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#26418) gombii


gombii
tag

én is kaptam ilyen levelet - november 20-ai EU Expressz rendelésem volt, amiről még semmi hír, kiváncsi vagyok tényleg megindulnak-e.

(#26419) Krogoth


Krogoth
senior tag

Hy.

Kifizette rendelés, de még processing státusz. Vásárláshoz pontokat is használtam. Ha kérném a rendelés törlését, akkro jól gondolom, hogy csak a lóvét kapom vissza, a pontokat nem?
:R

(#26420) bazsimano válasza Krogoth (#26419) üzenetére


bazsimano
őstag

egy kis noszogatassal ha automatikusan nem kapod vissza, akkor visszakerheto! nekem volt mar tobbszor...

(#26421) AtiSnatch válasza Krogoth (#26419) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Én visszakaptam alapból, nem kellett toszogatni őket. :)

[ Szerkesztve ]

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#26422) Bornie127 válasza Krogoth (#26419) üzenetére


Bornie127
senior tag

Noszogatás nélkül is visszakaptam a pontokat.

(#26423) bl4ze válasza hpsafl (#1) üzenetére


bl4ze
veterán

Kisebb értékű (35-40 USD) vásárlásoknál érdemes alkalmazni, ez már rég érvényes, csak kevesen élnek vele :
[link]

.:. bl4ze .:.

(#26424) englishman


englishman
csendes tag

Ahogy korábban írtam, ma több fórumtársamhoz hasonlóan én is kaptam üzenetet a Support Centertől, miszerint még egy kis türelmet kérnek a novemberi rendeléseket illetően, "the package is now in your local country and will be delivered to you soon", tehát mát itt van az országban.
Engem azért nem hagyott nyugodni ez a "körlevél", nemrég felléptem a Track24.net-re, ahol a TN alapján ez fogadott:

Added to database 18.01.2018 15:58:06
Last update 18.01.2018 15:58:07
Estimated delivery period 17.02.2018 - 09.03.2018

Alatta van egy chat-folyam, ahol az oldal operational manager-ét lehet kérdezni az aktuális státuszról a TN megadásával. Meglepetésemre ő is megerősítette, hogy a rendelésem ma lett postázva és elküldve:
"this order was posted and sent today.with estimated delivery in march 9.please wait 20 days for updates and more infos"
Mi van??... Lehet, hogy ezért kaptuk a mai üzit, mert még csak ma indították el valahonnan valamivel a pakkokat? Így viszont elég inkorrekt azt írniuk, hogy már Magyarországon van. Ja, és március 9-ig újabb időt nyertek... Most már csak kívánom mi lesz a vége, hátha 3 és fél hónap alatt ideér az "express" :DD

[ Szerkesztve ]

(#26425) anadroid válasza englishman (#26424) üzenetére


anadroid
senior tag

A track24.net ebből a szempontból debil. Abból indul ki, hogy a tracking számot rögtön a kézhezvétel után beírod, és a hasára ütve ad valamit, hogy nyugton légy. Nézd meg néhány nap múlva, addigra lekérdezi a valós adatokat.

3 nappal a kézbesítés előtt kérdeztem le a hét elején valami, ugyanilyen szemetet adott vissza, aztán tegnap már jó volt, ma meg is kaptam.

[ Szerkesztve ]

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#26426) englishman válasza anadroid (#26425) üzenetére


englishman
csendes tag

Úgy lesz, szoros nyomkövetést alkalmazok :)

(#26427) englishman válasza anadroid (#26425) üzenetére


englishman
csendes tag

A track24-en a TN elé kell írni az 1550-et? Mert a fenti infó 1550 nélküli. Viszont 1550-el a szokásos szöveg van: 11.21-én a rendelési információ elküldve a DPD-nek, és a várható kiszállítási időszak: 21.12.2017 - 10.01.2018, amin már túlvagyunk.

(#26428) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

Sziasztok.

Valaki tudja hogy kb. mikor teszik vissza az EU Express opciót úgy ahogy ezelött volt (2kg nélkül)?

(#26429) cidalain válasza Bl.Gyo. (#26428) üzenetére


cidalain
veterán

Na, odaultem a varazsgomb ele, es azt mondta februar 30. :U
Vajon honnan tudnank ezt? Ez egyedul a Gearbest kereskedelmi reszlege tudhatja, de tudtommal kozulunk senki sem alkalmazott.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#26430) Bl.Gyo. válasza cidalain (#26429) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Hát honnan; hátha a GearBest közzé tette valahol az oldalon csak én nem találtam meg, és valaki aki jobban résen van e téren itt a GearBest fórumban, esetleg tud róla, rákérdeztem hátha :) például . Ennyi. De köszi azért :R . Jöhetne már vissza, mert így nem rendelek semmi drágábbat, nem kell az áfa stb. :)

(#26431) V/ válasza bl4ze (#26423) üzenetére


V/
titán

Nem kívánok vitát nyitni, csak a tisztánlátás érdekében szólók hozzá, ha elhiszitek ezt a városi legendát ám legyen, de előtte olvassátok el a 162. §-t teljes egészében. Mert egy jogszabály pont egy bekezdésének kiemelése a szövegkörnyezetből félrevezető lesz. A vám és az Áfa szó sem azonos.

Gondja van az értő olvasással. Céges importról van szó és ki- és be vámokról az idézett jogszabályban
Mivel nem fizetünk magánszemélyként vámot, így azon is nincs ez a 10 €-os áfa móka.
Az Áfa törvény alapján fizetjük a magánszemély vásárlásos importjának a áfá-ját, nem a Vámkódex alapján.
Amelyik a példákat hozza ahhoz nem tudja felmutatni azt a határozatot amiben ezt a kedvezményt a NAV lekönyveli, mert bizony ők ezt a részét sem értik: Az így meg nem fizetett összeget vámigazgatási eljárás lezárásával egyidejűleg törölni kell, a vissza nem térítendő összeget pedig bevételként köteles elszámolni a vámhatóság. Határozat nélkül nincs lezárás, mert valami alapján azért el kell számolni.
Azt hiszi, hogy amikor "átcsúszik" a dolog akkor ez történik.

És még néhány hozzáfűznivalóm ahhoz a cikkhez:

(#26432) szabi__memo válasza V/ (#26431) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Tehát azt mondod 22€ felett elvileg kiszabható az áfa!? Nincs 10€-s móka?

(#26433) V/ válasza szabi__memo (#26432) üzenetére


V/
titán

Nem, én az mondom hogy ne keverjük a vám fizetésre vonatkozó szabályokat az EU-n kívülről magánszemély által vásárolt termék ára után fizetendő Áfa-val. Két teljesen más dolog van agyilag egybemosva.
A vásárolt termék ára után fizetendő Áfá-t nem lehet elengedni. Nem is azt írják a jogszabályban, mert ez nem arról szól.
Ha úgy lenne akkor 12000 Ft lenne a kedvezményes határnak írva a NAV tájékoztató oldalán, de nem. Talán csak tudnának róla és nem "titkolnák".

De írtam, nem szeretnék különösebben vele foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

(#26434) azbest válasza V/ (#26433) üzenetére


azbest
félisten

A navos oldal példái természetesen pont nem fedik le a problémás esetet :)

Előző évben is beszélgettünk hasonlóról: [link]

Az idézett rész pontosan a vámról és az áfáról szól, mivel az értelmező rendelkezés ugyanott (2. § /2) kimondja, hogy egy egyéb teher alatt többek közt az áfát kell érteni.

Remélem nem te írtad azokat az oldalra, mert szövegértésből nem a legügyesebb a srác ;)

Abban igazad van, hogy nem nyomtalan az átegnedés sem. A küldeményhez mellékelik a papírt arról, hogy átmehet fizetés nélkül. De emlékeim szerint ez kb egy x-elős fecni felragasztva, pecsételve, aláírva.

[ Szerkesztve ]

(#26435) V/ válasza azbest (#26434) üzenetére


V/
titán

Oké, akkor majd küld el az a levelet te is.
Ezek szerint te végig olvastad a 162 §-t és úgy látod, hogy egyértelműen hazudnak a NAV oldalain, hazudnak a Magyar Posta oldalain, meg a futár cégek oldalain és benne vannak egy nagy összeesküvésbe amely szerint a 22 €-s határhoz való ragaszkodásukkal megkárosítják a külföldről, EU-n kívülről vásárlókat.
Akinek 43 $ alatt kiszabták, az miért nem vizsgáltatja felül a vámeljárási határozatát?
Egy DHL-es vámeljárás esetén 10000 Ft-ot a Posta esetén 6000 Ft-ot bukott.
Hajrá neki, még nem késő.
Én vagyok olyan hülye, hogy ezt a 6 ügyet nem fogom megreklamálni, mert én tudom értelmezni a szöveget.

[ Szerkesztve ]

(#26436) davenport válasza V/ (#26433) üzenetére


davenport
aktív tag

Meg kell nézni egy vámhatározatot, és ott csak írnak egy jogszabályi hivatkozást, ami alapján az áfát kiszabják. Amennyiben az uniós vámjog végrehajtásáról szóló törvény alapján történik a határozat kiadása,és valszeg az alapján történik, és az alapján (is) szabják ki az áfát, mint egyéb terhet, akkor miért ne lenne alkalmazható a 162. §. Különösen hogy a posta honlapja ahol a vámügynöki hivatkozását hirdeti is többek között erre a jogszabályra hivatkozik.

Az Áfa tv. erre vonatkozó rendelkezései pl.: a 22 EUR limit az ún. vámmentességi rendelet alapján lett megállapítva, amire viszont az uniós vámjog végrehajtásról szóló törvény adott felhatalmazást, így az egész egy szép nagy ördögi kör. Ez a tájékoztató oldal eléggé lebutítottan adja elő a történetet.
De ha megnézed pl. az Szja törvényt ott is van limitösszeg amit nem tartanak nyilván, és nem írnak elő, azaz maga az ötlet annyira nem az ördögtől való.

Egyébként itt van bárki, aki 10 EUR alatti áfát fizetett?

[ Szerkesztve ]

No money, no honey.

(#26437) V/ válasza davenport (#26436) üzenetére


V/
titán

Ezt írtam: a 6 ügyet nem fogom, van határozat.

A vámügynöki tevékenység az más, nem arról van szó.
Magyar Posta oldala:
Van ez: Magánszemélyek részére érkező küldemények vámkezelése
és van ez: Gazdasági társaságok – beleértve az egyéni vállalkozók körét is – részére érkező küldemények vámkezelése a szabad forgalomba bocsátás vámeljáráshoz.

Más nyomtatványok használatosak, az sem véletlen.
Ne engem győzz meg, ha odakerülsz bátran hozakodj elő ezzel.

Nem a Gearbest topik témája ez, lehet itt agyalni, meg vannak a jogszabályokat alkalmazó hivatalok.
Sok lesz az off, én sem szeretem a topikban.
Részemről ennyi. :R

[ Szerkesztve ]

(#26438) Flashy


Flashy
veterán

hadd kérdezzek a jogszabályok között egy gyorsat. nem csak Gearbest-tel kapcsolatos a kérdés, de nálam most velük került elő: visszaküldök egy telefont, kell CN22 vagy CN23, amire rá kell írni, hogy mi van benne és mi az értéke. a kínai azt írta, hogy lehetőleg kamu árat írjak és hogy "Faulty products returned under warranty", hogy ne vámolják meg náluk befelé menet. a magyar posta a CN22 és 23 útmutatójában azt írja, hogy minél pontosabban legyen kitöltve. én csere telefont szeretnék, tehát nekem az is lényeg hogy össze tudják párosítani, hogy elhiggyék ami kiment és visszajön az összetartozik és nem külön vásárlás. az értéket se kéne hazudnom, hogy ha elveszik, akkor legyen kártérítés. de ha nagy összeget írok rá, a kínai vám megvámolja, Gearbest meg rám tolja a kínai vám összegét. szerintetek?
még egy, még gyorsabb: "kiviteli vámkezelési megbízást" is kell töltenem, vagy elég a CN22 vagy CN23?

(#26439) azbest válasza Flashy (#26438) üzenetére


azbest
félisten

"Levélküldeményekhez CN22 nyomtatvány is csatolható, a többi postai küldemény
esetében CN23 nyomtatvány csatolása viszont kötelező. "

Külföldre menő ajánlott levére nem érvényes az a méretmegkötés, ami a belföldire, szóval nem muszáj horror áron fealadni.

nem találom a posta oldalán a linket a legújabbra, de van erre is tájékoztatójuk [link]

Az összegeket neked kell kitalálnod. Két példányban kell kitölteni, a másodikat a postán lepecsételtetni. De úgy emlékszem van hogy matricaként adják valamelyiket a postán. Lehet nem adnak másod példányt akkor, hanem fotózd le az eredetit lepecsételés után. Van, hogy a saját weblapjukról letölthető cn22 23 nyomtatványt sem fogadják el, hanem helyben újraíratják. Vagy kisebb postán fogalmuk sincs semmiről. Vegyes tapasztalatokat írtak a különböző emberek.

[ Szerkesztve ]

(#26440) V/ válasza Flashy (#26438) üzenetére


V/
titán

A CN22-t nem javaslom, nem tudod ráírni a megfelelő információkat. A CN23-an van ilyen jelölés a 10-s pontnál hogy Returned goods. Kínába az angol nyelvű kell ez a linkje és sajnos a postán a küldemény átvevők nem mindegyike ismeri a saját szabályukat sem, hogy csak ennek csatolásával vehetik át a EU-n kívülre menő küldeményeket.
Ezt 2 példányban kel csinálnod és a nálad maradó példányon is ott kell lenni a posta átvételi igazolásának 9. pont a feladási díj alatta a kocka. (Néha nehézkesek ebben is)
Nekem elfogadták eddig azt amit én nyomtattam ki, a CN23 nem minden Postán van, a CN22 enyvezett az szokott lenni, de nem jó neked.
Itt egy kitöltési minta.
A kiviteli 1000 € alatt nem kell.
Nem a vámárú-nyilatkozat alapján fizet kártérítést a Posta. az ajánlott eset úgy 12000 Ft átalány , vagy pedig értéknyilvánítással küldöd és akkor annyit, amennyire kifizetted a megkezdett 5000 Ft-oként a 425 Ft (6*42=2550Ft és ekkor elvesztés esetén kapsz 30000 Ft-ot). Kérdés az, hogy egy hibás telefonnak mennyi az értéke.
Kínában nem 22 € a határ a vámeljárásra, de ha látják hogy javításra megy vissza akkor náluk sem végzik el.

Ha cserekészülék jön be és vámeljárás alá kerül, akkor kell az eredetinek a vámhatározata, ez a nálad lévő CN23 és egy nyilatkozat tőled, hogy ez nem vásárolt, hanem csere telefon. Célszerű még valami GB "hibabejelentési" papírt is mellé tenni, levalezés stb.
Nézz be ide. a 8. pont végén szállítási téma.

[ Szerkesztve ]

(#26441) kóóó válasza englishman (#26424) üzenetére


kóóó
aktív tag

En arra jutottam, hogy nem fogok szarakodni es amint letelt a 60 nap, kerem vissza a penzem...
Cigany banda ez. Ket honapig varunk a csomagra es valoszinu most adjak fel, hat elmehetnek......
Nov 23-an adtam le a rendelest most 23-an inditom is a paypal refundot.

Üdv.: kóóó!

(#26442) vendingo


vendingo
veterán

Nekem 28 nap alatt ért ide a december 20.-án leadott rendelésem. Sima unregistered mail volt.
Kicsit féltem, hogy mikor fogom megkapni a sok negatív kritika miatt.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26443) UberMutant válasza vendingo (#26442) üzenetére


UberMutant
őstag

a picsogás csak a hangos kisebbségtől jön :)

(#26444) anadroid válasza kóóó (#26441) üzenetére


anadroid
senior tag

Megnézted a hivatalos nyomkövető oldalon? A track24.net ebből a szempontból közömbös, ha bármi oknál fogva nem talál adatot, akkor "hasra üt" és felveszi az adatbázisba. Próbáld meg, hogy beírsz egy kamu számot, még csak hibátlan szintaktikájúnak sem kell lennie! Egy ma kézbesítés alatt levő csomagom számát egy helyen megváltoztattam (az ellenörző összegnél, tehát ki kellett volna buknia), és ezt kaptam vissza:

Information about tracking number: RF513939426SG
Added to database
19.01.2018 10:53:52
Last update
19.01.2018 10:53:53
Estimated delivery period
18.02.2018 - 10.03.2018

Pedig ilyen számú csomag nem létezhet.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#26445) kóóó válasza anadroid (#26444) üzenetére


kóóó
aktív tag

Mindennap nezem a dpd oldalat 11.25 ota southallban van allitolag...

Panasia oldalan tegnap valtoztak az adatok, megpedig rossz iranyba, eltunt pl, hogy pragaba jart stb.
Jott a gearbestol level, bocs, hogy nm erkezett meg meg a csomag, varjal turelmese.
Hat itt minden arrol arulkodik, hogy a csomagnak gatya van, en meg nem fogok fel evet varni, 2 honap belefer, kulfoldi rendeles, de kitudja meddig hitegetig az embereket....

Üdv.: kóóó!

(#26446) cris78


cris78
őstag

Egy kis pozitívum. Január 9-én rendelt eu express csomagot most hozza a DPD.
Mondjuk van decemberi ami sehol nincs.....

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#26447) Silent77 válasza cris78 (#26446) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nekem is jön kettő. :P
Ha nem lesz cipő, mérges leszek. :DDD
Dec dettó, meg az bizonyos 21-ei 3 csomag, egyik belőle fórumos kollégának.

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#26448) cris78 válasza Silent77 (#26447) üzenetére


cris78
őstag

December 24-es elindult :))

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#26449) mbernie válasza kóóó (#26441) üzenetére


mbernie
csendes tag

nekem január 21-én jár le a 60 nap. rákérdeztem, hogy a tegnapi körlevelüknek megfelelően valóban az országban van-e a csomag és ez a válasz jött erre:
...
Thank you for your response.
I understand you wish to receive the items as soon as possible. Kindly note, that most package will arrive at destination within 25 business days. If it was returned, it takes 25 business days to reach us.However a smaller percentage of the order can take up 2 months to arrive due to weather, holidays, and peak season etc. Please rest assured your package is still on its way as we ship to your country every time with this shipper. This is why we have set this timeframe. Once it has been exceeded, please recontact us with all the details.Please free to contact us on 21-1-2018 if you haven't received the package. Then we may offer you the possible solutions as a proof of goodwill.Thank you very much for you patience and understanding.
...

szóval ködösítenek erősen. lehet paypal lesz ebből, de azért hétfőn írok nekik kiváncsi vagyok mit ajánlanak...én kiegyeznék abban is ha újraküldenék(vagy elküldenék)a tabletet amit rendeltem, ha már a tok és az üveg megérkezett hozzá tőlük..

azért ránéztem a paypal oldalára, de nem találtam olyan opciót, hogy azért refundolok mert nem érkezett meg a csomag, ezt hol találom?

üdv,
bernie

(#26450) qqzs válasza cris78 (#26446) üzenetére


qqzs
őstag

szuper nekem is 10 napra jott. remeljuk ez marad is igy sokaig :)

Eladó: GTS450

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.