Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14251) optikus válasza Joe.36 (#14250) üzenetére


optikus
senior tag

egyreszt ilyet nem veszunk boltban kp-re mert akkor elesunk a 14 napos indok nelkuli elallastol.
masreszt olyan nincs hogy penzt kotelessek visszaadni. ma mar ugy van hogy ha 3 napon belul elromlik akkor kotelesek cserelni, azonos tipusra. ha nincs akkor vasarlasi ar vissza (nem szervizeles meg kuponozas meg hasonlok csak a csere elfogadhato).
ha 3 napon kivulre csuszol az cumi mert akkor mar szervizelhetik. gyak barhanyszor barmennyi ideig, erre nincs megkotes. ha mar soxor es sokaig akkor lehet kerni az elallast hisz megalapozott.
szoval spuri vissza es megmutatni a hibat kerni a cseret (megprobalhatod a penzt is visszakerni, de tudni kell hogy erre nem kotelessek). aztan legjobb ha a cseredarabot ott helyben kibontod es megnezed jo e (pixelhibak, erintokijelzo, toltes, kartyakat latja, hattervilagitas megy, nem fagy, nem indulgat e ujra, fulhallgato joe, wifi megye, gps, kamera, hangszoro, stb-stb amit csak lehet, sajat magadat szopatod ha ujra vissza kell menni, szoval szanj ra egy kis idot).
ha nem hajlandoak a cserere akkor felemlegeted a jogaidat es a vasarlok konyvet. ha meg ekkor sem akkor beleirsz.

Buy books not gear.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.