Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
malystryx
senior tag
Igen, a Nobushi ellen folyamatosan a sidestep light-ot nyomom, de nagyon gyors a light ütése, nem mindig sikerül védeni. Igen, azt valahol olvastam, ha light-ot parry-zek, akkor az ellenfél olyankor nagyobb "büntit" kap, és több idő van valamivel ellentámadni.
Parry után a side heavy-t szoktam alkalmazni, már ha eléri Mert nem mindig
Nem tudom, a throw distance-nak a parry-re vonatkozóan van hatása? Mert akkor a felszereléseket úgy válogatnám, hogy ne tolja annyira el az ellent.
#1055-re, csak elnagyolt vélemény:
Én személy szerint annyiban átdolgoznám az egészet, hogy kivenném a GB-t vagy csak kevésszer lehessen használni, lehetne cooldown-ja vagy hasonló bünti. Valamint a Warlord védekezését annyiban módosítanám a többi pajzsossal egyetemben, hogy a pajzs jó néhány ütéstől törjön szét, és utána tényleg a skill-re lenne szüksége a védekezéshez. Ha addig nem végezne az ellenféllel, a meccs hátralevő részében bajban lenne
Hamarosan jönnek vendégek, estig benyaltam, ebből nem lesz ma játék