Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14101) HofiZoli válasza eight (#14098) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Értsd meg, az előfizető a hülye, meg túlforgalmaz, meg nem is éri meg a szolgáltatónak (aki ELTARTJA az ELŐFIZETŐT), meg egyébként is.. :D :D

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#14102) Zordkaszás


Zordkaszás
senior tag

eight
Az elmúlt két évben több mint tíz ismerősöm költözött külföldre. Jellemzően Benelux államokba. Hidd el van lejjebb az itteni szolgáltatóknál. Net bekötés simán 2 hónap. Hibabejelentés és javítás 1-2 hét, már ha sikerül elérni az ügyfélszolgálatot.

Gubek-Einste
Minden kábelt kihúz, bedug? Ez keményen parasztvakítás.

KTTech
Hol is van a magas minőséggel dolgozó ügyfélszolgálat? A szolgáltatásról nem beszélek, mert az olyan amilyen.

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#14103) tomazin válasza Zordkaszás (#14102) üzenetére


tomazin
veterán

Minden kábelt kihúz, bedug? Ez keményen parasztvakítás.

képzeld el volt akinél működött.

(#14104) Gubek-Einste

Zordkaszás
Tévé, STB esetén még érthető lenne, hogy laza kábel okoz gondot de a modemnél ahol rá van csavarva és általában nincsen naponta többször pakolgatva akkor nem hiszem, hogy meglazulna de legalább valami újjal álltak elő.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#14105) tomazin válasza eight (#14098) üzenetére


tomazin
veterán

Nos én félig megértem amit itt Te leírtál,de az az igazság,h ez akkor is egy nagy adag siránkozás.

1. Ha 15-30mbps csomagért 8k-t fizetsz: meg is érdemled.
2. Nem lehet semmire használni: igen biztos azért van az ászfben is a túlzott használat cikk, mert annyira fostalicska ami a szolgáltatóknál van, hogy esély sincs elérni,h 300gbot forgalmazzak 1 hónapban.
3. Ha nem vagy hajlandó elérhetőséget biztosítani,akkor így jártál, és ezt itt valahogy más szavakkal írnám le.És nekem ne áradozz,hogy azért mert neked net kell, nem kell,h legyen telefonod is. Nem, akkor mereszd otthon a ****, és várjad a tch-t, és ha odaért engedd be. Mert nem fog ott állni 2órát, mire Mr. 8 méltóztatik lefáradni beengedni.
4. Anti magyar tetű valaki, mert neked a nagy magyarnak nem simogatják meg a kis buksiját,h jajj szegény brühümm nem megy az interneted, és nem engeded be a szerelőket, jajj csúnya gonosz vállalat.
5. Van matáv,ami megint nem jó, mert őfelségének ott megint nem volt kinyalva a.....

Nos remélem elég érhetően válaszoltam az atomstabil lábakon álló panaszaidra.
Nekem Bp-n upcos kábelnetem van otthon thome dsl, és csodák csodája mennek. Húúú én biztos zsidóbérenc vagyok és nekem jó a netem...
nem azt akarom mondani,h minden jó és szép ezeknél a szolgáltatóknál, meg bármelyiknél is.tényleg undorító néha amit csinálnak. de könyörgöm Te is magadba szállhatnál egy picit. azért mert 8k-t befizetsz nem leszel isten.még aki 80k-t fizet se az(pedig neki 2/2 Mbps nete van ezért)

14104 : És szerinted én honnan tudjam,h Te nem pakolgatod egész nap jobbra-balra a modemet?Volt olyan akinek majdnem ki volt már esve a kábel a csavaros részből. So néha van értelme.
Stbnél meg 10hívásból 7-8 az,mert kiesik a kábel a saját súlyától(amit ugyan nem értek miért nem lehetett megcsinálni csavarosra azt is,de mind1)

[ Szerkesztve ]

(#14106) tomazin válasza 78zolika (#14100) üzenetére


tomazin
veterán

maximális hibaelhárítási idő:72h
minden szolgáltatónál
Ja hogy Te dolgozol rajta, neked nagyon fontos a net? Kérlek: 2mbit le 1 mbit feltöltésű net havi 60-70k.Hiba van vele, 1-2 óra múlva kint áll a szerelő nálad. Jah hogy neked 5kért van 60as neted...bocsi.

Btw abban sajnos nagyon igazat kell adjak neked,h a hűséget egyik szolgáltató sem díjazza. Nekünk ezért van minden évben másik dsl szolgáltatónk.

(#14107) Gubek-Einste válasza tomazin (#14105) üzenetére

1; Ennyi pénzért már 120-ast is lehet kapni.
2; Nekem simán meg van a havi 300 GB forgalom sőt annak a többszörösei. Pl ebben a hónapban egy hét alatt összejött.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#14108) 78zolika válasza Gubek-Einste (#14107) üzenetére


78zolika
senior tag

Hogy lehet ennyit letölteni (1hét - 300 GB ) ? Nyomatod a torrentet rendesen ?

Más :: Az UPC még mindig nem csinálta meg a hibát :W Nagy gebasz lehet náluk :Y
1 órával ezelőtt hívtam őket de nem volt kedvem 7 percet várni a kezelőig

[ Szerkesztve ]

(#14109) Zordkaszás válasza tomazin (#14103) üzenetére


Zordkaszás
senior tag

Csak elképzelni tudom, mert csak képzeletben létezik...

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#14110) emjan


emjan
csendes tag

Van egy ütős UPC, DIGI és csupasz ADSL ajánlatokat összehasonlító cikk az egyik blog oldalon. Nekem 5Mb-es ADSL csomagom van. Pár ezressel többért szívesen előfizetnék 120Mb-es UPC-re, de sajnos UPC nincs nálunk. :(

http://adslvaltas.blog.hu/2010/12/12/adsl_es_kabelnet_arak_osszehasonlitasa

(#14111) Zordkaszás válasza emjan (#14110) üzenetére


Zordkaszás
senior tag

Ütőstől elég messze van. A Makó-Jeruzsálem példát lehetne csak felhozni.

25 Mbps ADSL csomag meg kb. a telefonközponttal szemben elérhető.

Illetve 2500 HUF-ért ott van a 2/0.5 UPC, aminél máris jobb lehet egy 5/0.5 EnterNet DSL 990 HUF/hó áron.

Ezek után egyes alá jeggyel értékelném az "ütős cikket", ha lehetne egyes alát adni...

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#14112) KTTech válasza Zordkaszás (#14109) üzenetére


KTTech
veterán

Mondja a nagy hozzáértő... Talán aki napi szinten hibát hárít el több mindennel találkozik, mint amit te el tudsz képzelni.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14113) KTTech válasza Gubek-Einste (#14107) üzenetére


KTTech
veterán

Változott az ÁSZF, most már csak a feltöltésnél van a 300 GB-s korlát, letöltésnél nincs. Ezért változott meg a forgalommérő oldal is nemrég.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14114) Gubek-Einste válasza 78zolika (#14108) üzenetére

Torrent feltöltésből jött össze.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#14115) HofiZoli válasza KTTech (#14113) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Ez így elég pozitív. Köszi az infot.

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#14116) cascada


cascada
senior tag

Sziasztok!

Ha van valakinek ilyen Routere: Netgear WNB2100, lenne olyan kedves és csinálna screenshotot arról, hogy a Router tűzfalát hol lehet kikapcsolni? :)
Egyik ismerősömnek most kötötte be a UPC az Internetet és ki kellene kapcsoltatni vele, hogy távsegítséggel be tudjak lépni hozzá :) Telefonon könnyebben tudnék neki segíteni, ha pontosan tudom, hogy hol található.

Köszi előre is!

(#14117) Zordkaszás válasza cascada (#14116) üzenetére


Zordkaszás
senior tag

Szerintem az még kevés lesz. A router csak azt a csomagot engedi be, ami válasz egy kimenő kérésre, meg ami külön szabállyal be van engedve. Ez az egyik fele. Ha ezt ki is kapcsolod, tehát nincs tűzfal és szabadon jöhet mehet bármi, akkor is ott a NAT. Egy ilyen router általánosságban 253 IP címet NATol ki a külső 1 IP-re. Ha nincs külön NAT szabály akkor nem fogja tudni, hogy a egy kívülről érkező kérést melyik belső számítógépnek továbbítson. (feltéve, hogy jól értelmezem a távsegítség működését)

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#14118) Zordkaszás válasza KTTech (#14112) üzenetére


Zordkaszás
senior tag

Outsource vagy UPC alkalmazott vagy? Mindegy melyik, akkor sem értem miért véded ennyire a céget.

Jó, igaz, előfordulhat olyan eset, amikor segít. Kb. olyan mértékben, mint ahogy egy patch kábel megfordítása segít: 3 havonta 1 előfizető.

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#14119) cascada válasza Zordkaszás (#14117) üzenetére


cascada
senior tag

Menni fog az! ;) Csak igy vakon nehéz lesz elmagyarázni neki h keressen Security/Firewall opciót :( Nem nagyon ért hozzá sajnos.
Ha valaki ki tudna segíteni screenshottal, ne habozzon! ;)

[ Szerkesztve ]

(#14120) KTTech válasza cascada (#14119) üzenetére


KTTech
veterán

A tűzfal kikapcsolása kevés lesz... portforward is kell az adott gép fele. Sajnos nincs screenshot-om erről a routerről, mert én "némileg" másfajta routereket használok...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14121) KTTech válasza Zordkaszás (#14118) üzenetére


KTTech
veterán

Ahhoz semmi közöd, hogy vagyok ott.

A kábel igazításhoz csak annyit, hogy most nem UPC területen vagyok (bár BP-n sem a UPC a szolgáltatóm, mert ahol a lakásomat vettem, nem szolgáltat, de 7.5 évig voltam előfizetője, ez alatt összesen 5 alkalommal volt kint technikus: egyszer a bekötésnél, majd az ED1-es modemet cserélték, lemondtam a TV-t, azt jöttek kikötni, aztán elromlott az ED2-esem, majd ötödik alkalommal egy ED3-asra cserélték, amikor FP60-ra váltottam. Ezen kívül volt 1 központi hibám és egy pár előre tervezett karbantartás, ami kint is volt az oldalon, szerintem ez nem olyan vészes ekkora időszakra vetítve.), itt vidéken még ED2-es hálózat van, amikor két hétig szabin voltam összesen 12 órát állt a net...

Most nyomulok a neten kemény 5Mbit-es sebességgel, egyszer csak elkezd szakadozni. Na mondom, a Rubicom-ot hívhatom. Egyszer csak off a netnek, látom a Thomson modem offline-ba vágja magát. Vajon mi okozta a gondot... (még mielőtt telefonálni kezdtem volna)? Anyum takarított és kicsit megrendezte a kábeleket a porszívóval. Szépen visszaraktam az F csatiba a kábelt, a modem azonnal online-ba állt és már ment is tovább gőzerővel a net. Elég volt hozzáérni a koaxhoz, hogy ez kiderüljön.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14122) cascada válasza KTTech (#14120) üzenetére


cascada
senior tag

Én is másféle Routert használok. Nem is lenne semmi gond ha csinálna a Netgear is ilyen online router simulator oldalakat minden Router tipushoz...

(#14123) KTTech válasza cascada (#14122) üzenetére


KTTech
veterán

ftp://downloads.netgear.com/files/WNR2000_UM_24FEB09.pdf

Ezzel a PDF-el szerintem elég jól el lehet indulni a beállítások terén... nem pont azonos a WNB2100-al, de a logika megegyezik.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14124) Peak


Peak
addikt

Úgy néz ki most én is beleszaladtam egy problémába, aminek nem tudom 100%-osan a forrását, de azért logikai alapon ki lehet találni.

UPC előfizetőként 15Mbit-es Fibernetem volt 1 hónapja, annak megfelelő "1000 éves" modemmel, de működött normálisan.
A ping hazai oldalakon teljesen egyenletesen működött, a válaszidőkben semmilyen ugrálás nem volt tapasztalható, szintúgy külföldi oldalak esetén.
Online játékok esetén ( NFS, WoW ) a latency tökéletes szinte fix 80-120 ms volt ugrálás nélkül.

Nos aztán meghozták "a Zúúúj internetet", bekötöttek egy Cisco EPC3212 broadband voip modemet és megkezdődött a cumi.
Kezdve azzal, hogy eleinte max. 50Mbps-el működött, bár ez azóta orvosolták és max.on megy.
De a legnagyobb probléma az irgalmatlan latency, a lagolás, az adacsomagok elképesztő késlekedése az interneten, amivel gyakorlatilag megöli a játékot.

Kezdve azzal, hogy a ping válaszidő folyamatosan ugrál 20 és 60 között egy index.hu oldalra, hogy a WoW alatt a latency 100-500 ms között állandóan ugrál, de nem ritka az 1000 ms lagok sem, technikailag játszhatatlanná téve a játékot.

A kérdésem az, hogy kizárásos alapon ha a modem és/vagy a netem szar, akkor ezzel megkereshetem-e a UPC-t, hogy nézzenek utána mit lehet tenni vele?

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14125) cascada válasza KTTech (#14123) üzenetére


cascada
senior tag

Köszönöm! Jó lesz! :)

(#14126) KTTech válasza Peak (#14124) üzenetére


KTTech
veterán

Igen, megkeresheted, bár a Ping-re nincs garantált idő az ÁSZF-ben, csak a hálózaton belüli garantált sebességről. Viszont ez esetben a hibát javasolt a UPC.hu oldalon, levélben - pontosabban webformon - keresztül bejelenteni, mert szükség lesz a következőkre:

- Screenshot a speedtest.upc.hu oldalon mért sebességről
- Tracert-log a kérdéses szerverekről
- Pingstat a kérdéses szerverekről (legalább 20-25 - ha több van nem gond - folyamatos pingeredmény)

Célszerű ezeket az eredményeket normál és csökkentett módban is mellékelni. Természetesen router kiiktatása után, ha az esetleg lenne. Ezeket a lépéseket bele kellene írni a levélbe, a felesleges körök elkerülése érdekében - hiszen nem gondolatolvasó, aki olvasni fogja a levelet. Lehetőleg fileonként kellene feltölteni az eredményt (enged több file-t a rendszer), vagy legfeljebb zip-ben tömörítve. De ha esetleg egy PDF-be összerakod, az sem gond.

Annyit kérnénk, hogy az előfizető adatai form az jól legyen kitöltve... megkönnyíti a beazonosítást :) (ügyfél név, cím, telefonszám és ügyfélszám).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14127) jerry311


jerry311
nagyúr

Bp. 4. ker. egy kisebbik része halott. Nincs visszirány.

[ Szerkesztve ]

(#14128) emjan


emjan
csendes tag

Érdekes cikket olvastam a UPC más európai országokban alkalmazott Fiberpower árairól. Örülhetünk, hogy Románia után itthon a legolcsóbbak a kábelnet csomagjai... Durva lenne, ha svájci vagy ír árakat kellene fizetnünk :)) Ahogy a cikk is megemlíti, az olcsóságot valószínűleg a DIGI okozza, aki ugye Romániából indult.

http://adslvaltas.blog.hu/2010/12/14/upc_kabelnet_arak_elemzese_orszagonkent

[ Szerkesztve ]

(#14129) Peak válasza KTTech (#14126) üzenetére


Peak
addikt

Köszönöm a választ KTTech!
Én is eljutottam végül erre a bejelentő oldalra és este természetesen elkészitem ezeket a reportokat, attól félek, hogy pl. a WoW szerverem, amin játszom a PINGelés elől elrejti magát. Tehát "nem válaszol". Igy nem tudom hogy fogok tudni adni erről ping-statisztikát.

Ellenben magyar szerverekkel ugyan ezt csinálja.

És hát az megint csak tény, hogy mint hűséges ( 7 éve ) UPC előfizető ezelőtt nem tapasztaltam ilyen latency lagolást, csak amióta az előfizetési csomag/broadband modem váltás történt, más változtatás az infrastrukturában nem történt, a routerem sem (olyan) vacak.
Tehát indirekt módon egyértelművé válik, hogy valami gond tényleg a nettel van. :(

Természetesen közvetlen rádugom a notebookomat majd a modemre és úgy fogok tesztelni, és elkészitem a reportokat is.
Nagyon de nagyon reménykedem benne, hogy orvosolni tudják a problémát egy modem finomhangolással, bármivel...

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14130) malakka07


malakka07
csendes tag

Sziasztok!

Előre bocsátom, hogy hülye vagyok a témához, ezért ha offtopic lenne, akkor bocsánat.

Az a problémám, hogy évek óta bérlek egy német játékszervert . A server hosting csapat, nem lévén megelégedve a szolgáltatással, új helyre költözött, Németországon belül.

Állítólag külön játékszerverekre specializált termük van, blablabla. Ez eddig rendben is volna, hasít az új szerver. A csapattársak - külföldiek mind, hollandok, németek, svédek - észrevehető javulásról számoltak be.

Kivéve engem. Én a délután közepétől hajnalig 180-200 körüli pinggel élvezem a szolgáltatást.
Az illetékesek állítása szerint mindenféle szolgáltatóval tesztelték, mindennel javult, csak UPC-vel nem. Az mondjuk nem meglepő, hogy külföldre mit tud a UPC, de a régi szerveren olyan 50-60 pinget értem el (ami egy Fiber 60 esetén szerintem botrány, de ez magánvélemény), itt meg nem megy 180 alá.

Mindkét csapat, a német és a magyar is azt válaszolta megkeresésemre, hogy forduljak a UPC-hez.

Kérdésem az lenne, hogy van-e ennek értelme? Mi lehet a hiba oka, és ha valóban a UPC a ludas, akkor tudnak-e tenni valamit az ügyben? Egyáltalán, fognak-e foglalkozni ilyen jellegű problémával, hogy egy bizonyos szerverhez milyen ratyi a kapcsolat.

Azért kérdezem itt ezeket, mert szeretném tudni, hogy a negyedórás várakozás, majd a modem újraindítását szorgalmazó "megoldásokon", valamint annak közlésén hogy náluk minden rendben van, szóval ezeken túl mire számíthatok.

Ha valaki pedig tud valami megoldást, az elé letérdelek :)))

Kapcsolat Fiber 60, cisco modem, router nincs.

Köszi előre is!

(#14131) Peak válasza KTTech (#14126) üzenetére


Peak
addikt

Javaslatodra megtörtént a bejelentés, mellékelve 5 db. PING report file, minden cím 120x pingetve, ugyan azok a cimek TRACERT reportolva, 3 db. szolgáltató speedtest screenshotja ZIP fileban elküldve udvarias és részletes levél kíséretében.

Remélem tudnak valamit tenni az ügy érdekében, hiszen a családban másnak is UPC előfizetése van, sőt munkahelyen is, és az index.hu 14-15ms, a munkahelyről 2-3 ms válaszidővel pingelhető bármilyen komoly ugrálás nélkül.

Pinging upc.hu [213.46.242.110] with 32 bytes of data:
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=35ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=104ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=193ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=127ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=64ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=61ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=57ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=291ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=32ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=64ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=164ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=140ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=80ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=121ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=65ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=149ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=118ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=75ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=35ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=35ms TTL=249
Reply from 213.46.242.110: bytes=32 time=101ms TTL=249

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14132) jerry311 válasza jerry311 (#14127) üzenetére


jerry311
nagyúr

Tegnap 18:42-kor már újra online volt a modem.

(#14133) jerry311 válasza malakka07 (#14130) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ne telefonon jelentsd be, mert kb. semmit nem tudnak kezdeni vele ott és akkor. Kb. az a dolgod, mint Peak fórumtársunknak pár hozzászólással ezelőtt.

Ha csak az a szerver vacakol, akkor jó eséllyel az AORTA után Németországban lesz a hiba. Ha egyáltalán hiba és nem egy enyhén túlterhelt összeköttetés két szolgáltató között.

(#14134) Peak


Peak
addikt

Urak!

Ha a notebook közvetlen a modemhez csatlakozik, akkor a mutatott default gateway ugye az az eszköz, amihez a modem csatlakozik szintén közvetlen, egyfajta szolgáltatói elosztó?

Ha a default gatewayt pingelve, ami ugye közvetlen vonali kapcsolati pont ugyan ilyen borzasztó latencyt/válaszidőt mutat, akkor az elég jól mutatja a vonal minőségét?

Vagy rosszul értelmezem a kérdést?

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14135) Peak válasza jerry311 (#14133) üzenetére


Peak
addikt

A webes felületen jelentettem nekik mellékelve a report fileokat, ahogyan irtam is. :)
S eleve a modem és az őt kiszolgáló "defaultgateway" eszköz között is szarszemét a kapcsolat. Szvsz a vonalminőséggel van a gond.

ping és tracert report fileokat küldtem ezekről a cimekről:
www.index.hu
www.nvidia.com
upc.hu
Default Gateway IP
DHCP server IP

az összes válaszidő katasztrófa volt.

gondolom ez már csak elég :)

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14136) jerry311 válasza Peak (#14135) üzenetére


jerry311
nagyúr

Azt nem neked írtam, hanem malakka07-nek, hogy jelentse a hibát úgy, mint te. :))

Ha már a gép és a default gateway közt is probléma van, akkor ott lesz a hiba a környéken. Persze ez ettől függetlenül is több hibalehetőséget lehet, mert a géped és a default gateway közt van még pár hálózati eszköz, ami nem látszik trace-ben.

[ Szerkesztve ]

(#14137) Peak válasza jerry311 (#14136) üzenetére


Peak
addikt

Igen értem. :) Már láttam. :)

A modemnek az IP-je 192.168.100.1, amelyet böngészőbe beirva bejön a kezelőfelülete.
Ha ezt pingetem meg, és annak az eredménye jó, akkor vehetem úgy akkor tényleg a modem és az átjáró között van gáz.

Most az ötlött az eszembe, hogy a szerelő a koaxvég és a modem közé tett egy jelcsillapítót ( - 3dB ).
Nem lehet hogy amiatt van ilyen lag, jelveszteség/késlekedés?

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14138) jerry311 válasza Peak (#14137) üzenetére


jerry311
nagyúr

A modem és a gép közt általában nincs olyan gond, ami késleltetést okoz.
Maga a csillapítás sem okoz késleltetést, de okozhat instabil működést, ha túlzottan csillapított a jel. Meg lehet próbálni kivenni és nélküle tesztelni a kapcsolatot.

(#14139) metaldog


metaldog
aktív tag

Hi lenne egy kérdésem. Most van egy fiber power 120-as netem modem cserém is volt cisco modemem van és a probléma hogy torrentezésnél elég sokszor megszakad a netes kapcsolat, win 7-em van és ilyenkor a jobb alsó sarokban a hálózati ikonnál sárga felkialtó jel jelenik meg és akkor lesz megint net ha hibaelhárításra klikkelek és akkor kijavítja a hibát a mindig az hogy az alapértelmezett átjárót alaphelyzetbe helyezi a hibaelhárító. De ez csak torrentezésnél fordul elő klienstől függetlenül. Valaki tud segíteni?

(#14140) MZsoltee


MZsoltee
veterán

Érdeklődnék arról mi azaz adatmennyiség amit lelehet tölteni vagy forgalmazni lehet amíg a upc nem szól be....

A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

(#14141) bivalyolo válasza MZsoltee (#14140) üzenetére


bivalyolo
őstag

:K

"Let's agree to disagree!"

(#14142) KTTech válasza Peak (#14137) üzenetére


KTTech
veterán

Pucold ki a csillapítót, és nézd meg úgy... a hálózat is változhat, lehet, hogy az a csillapító okozza a gondot.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14143) KTTech válasza MZsoltee (#14140) üzenetére


KTTech
veterán

3 havi átlagnak 300GB alatt kell maradnia. Tehát ha egyik hónapban van 600GB, a másik kettőben meg 150-150, akkor jó vagy a szeren.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#14144) Gubek-Einste válasza MZsoltee (#14140) üzenetére

Elméletileg havi 300-ért szólnak és fenn áll a lehetősége, hogy 90 %-ban lekorlátoznak de az utóbbi pár évben nem tudok olyanról akinél megtették volna.
Nekem az utóbbi 3-4 hónapban 1,5TB a havi forgalmam és csak a korlátozás lehetőségéről kaptam két figyelmzetető levelet a múlt hét elején de azóta sem történ semmi vagy csak nem vettem észre.

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#14145) MZsoltee válasza KTTech (#14143) üzenetére


MZsoltee
veterán

Akor semmi gond nyomhatom még neki olyan 70-80Gbnál járok ebben a hónapban...

A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

(#14146) Peak válasza KTTech (#14142) üzenetére


Peak
addikt

Jelentem tisztelettel nincs változás.
A dBmA értékek mind a 8 csatornánál feljebb ugrottak, de a lag és magas válaszidők nem változtak.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14147) Peak


Peak
addikt

Sikerült ma beszélnem UPC ügyfélszolgálattal és egy technikussal is, nagyon készségesek voltak és azt mondták, hogy tudnak a jelenségről, a problémáról, melynek a forrása náluk van valamilyen "központi probléma" miatt, és vadul dolgoznak a megoldásán. Sajnos nem tudnak mondani előre látható időpontot, hogy mikor lesznek kész.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14148) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok!

Az utóbbi napokban elég gyakran előfordul, hogy elmegy a net, modem többszöri újraindítása után, kb. 10 perc alatt áll helyre. Ti tapasztaltatok ilyesmit mostanság? XI. ker., Gazdagrét, Chello 120/10. :R

(#14149) jerry311 válasza ^Clown (#14148) üzenetére


jerry311
nagyúr

Nem, de ez nem jelent semmit.
Ha a modem nem online, akkor legfeljebb otthon lehet ellenőrizni a kábeleket és csatlakozókat. Ha nem segít, akkor tel. 1221.

(#14150) tomazin válasza metaldog (#14139) üzenetére


tomazin
veterán

hány szálon töltesz?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.