Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43101) n_stolz


n_stolz
tag

Konyhai munkalap témában kérdeznék. Mennyire szoktátok rátolni a falra? Szóval mennyi rést hagyjak el a faltól? Megy rá vízvető...

Köszönöm! :C

n_stolz

(#43102) MrChris válasza kavalkád (#43100) üzenetére


MrChris
nagyúr

Készítettem egy csak maró asztalt a Makita 3709 Élmaróhoz. Lehetett pont hozzá való alu felső lapot venni az ebayen aminek nagyon örültem. Persze ez nem nagy teljesítményű cucc, nem ajánlott bikázni. Sajnos a sín elég gyenge, sajnáltam venni odavalót, 5-10ezerért mérik méterét, talán csak rendelésre, a megfelelő C aluprofilt meg csak nagy mennyiségben messziről, rendelésre... Valszeg két 4x20-as alut fogok szintbe süllyeszteni és lecsavarozni. Ajánlom az állítható támaszt is odatervezni.

(#43103) mdk01 válasza n_stolz (#43101) üzenetére


mdk01
addikt

Teljesen...

(#43104) pali923 válasza n_stolz (#43101) üzenetére


pali923
aktív tag

Én ugyan igazi amatőr vagyok, de abban szinte biztos vagyok, hogy nem jó, ha víz folyik a munkalap és a fal között. Vagyis csatlakozom az előttem szólóhoz. :)
Utoljára anyám lakásában telepítettem konyhát 4 éve. A falig toltam, és a csatlakozásnál kihúztam némi sziloplaszttal. A vízvető talán a 80-as évek találmánya, ez meg itt már a 21. század. :)) Bár boltokban még lehet kapni, de a 16 éves konyhánkban sincs, csak sima szilo a fal mellett, azóta is működik. De az is lehet, hogy azóta vannak még jobb megoldások.

A helyzet reménytelen, de nem komoly.

(#43105) pali923 válasza kavalkád (#43100) üzenetére


pali923
aktív tag

Mivel mi is a youtube-ról, újságokból meg innen merítünk ihletet, mi is ilyet csinálnánk. :D
A méreteket nyilván érdemes a meglevő cuccokhoz (no meg a helyedhez) igazítani, legyen az a fűrész vagy a marógép, esetleg hozzá való betét. Ha még nincs meg valami, akkor előbb azt érdemes beszerezni, vagy legalábbis a méretének utánanézni.