Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) Ndruu válasza dave93 (#500) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

digitalmix.hu - ennyi maradt belőlük
Hasonlóan jó áron volt egy termék (még márciusban), rendeltem, írták hogy kell rá várni akár 3-4 hetet is. Jeleztem nekik, hogy ha addig (amíg ismét lesz) nem változik az ára, akkor igényt tartok rá és jelezzék felém, ha érkezik szállítmány. Egy hónapot vártam, semmi nem történt, nem értesítettek. Küldtem nekik e-mailt, azóta is várom rá a választ... :U

Amikor a bizonyos termék után kutattam, a digitalmix.hu és a digitall.hu-nál volt a legolcsóbb (Sansa Clip). Azért választottam a digitalmix-et, mert pár száz forinttal olcsóbb volt náluk. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy egy kaptafára készült mindkét cég.

Harrrr!!!!

(#502) Brezo


Brezo
csendes tag

www.aqua.hu - garanciakezelés 0!

Üdv mindnekinek!
Hát hol is kezdjem, talán ott, hogy semmi bajom amúgy az aqua-val, többször is vásároltam ott, csak ha garanciát kéne kezelni, nevetnek a boltban.
Tönkrement egy náluk vásárolt termék, garancia hozzájuk szól. A Dohány utcai bolt melletti szervíz van megadva ilyen ügyekre, de mivel csak hétközben 10-18ig van nyitva, nem tudok ebben az időpontban oda elmenni. Ezért is vettem meg ebben a boltban a terméket, mert nyitva vannak este 8ig. Hát mondom sebaj, hiszen jogszabály szerint a bolt köteles a garancia kezelésre, nem kell nekem ahhoz szervízbe mennem, ha nincs lehetőségem rá, nem véletlenül van ez így.
Bementem, mondom mi a bajom, ők jönnek a szervízzel, hogy oda vigyem, d emondtam nekik, hogy az nekem nem jó, oldjuk meg. Ők a vállukat húzták, hoyg nem tehetnek semmit, csak a szervíz, de ha 1x oda nincs időm elmenni...? Akkor sem tudnak mit csinálni. Jöttem azzal, hogy a kereskedő köteles az általa eladott termék garanciális ügyintézésére és én ebben a boltban vettem és nem véletlenül a nyitvatartás miatt, de nem érdekelte őket. Hát erre nagyon szívesen írtam nekik egy megjegyzést a vásárlók könyvébe, persze tudom, hogy semmit sem ér.
Jöttek azzal, hogy a garanciajegyen rajta van, hogy a szervízbe kell elvinni és abban az időpontban, és én hiába jöttem azzal, hogy az egy dolog, de ők is kötelesek tőlem átvenni, amire csak nevetve az volt a válasz, de hoyg ők nem tudják átvenni...

Na jó, ebből ennyi elég is volt, elmentem, utólag még elolvastam a garanciapaírjukat amin az van, idézem: "A jótállás és szavatossági igény a Bp., VII. Dohány u. 36. alatti üzemelő szakszervízben vagy a vásárlás helyszínén érvényesíthető..."
Na most erre mit mondjak? Tudatlan, illetlen és nula segítőkészség!
Majd valószínüleg a vezetőség jobban értékeli a levelem, mint ők.
Hát ennyi.

(#503) dave93 válasza Brezo (#502) üzenetére


dave93
őstag

De a vásárlás helyszínén csak 3 napon belül érvényesíthető nem? Mert akkor cserélik, vagy pénzt adnak vissza. Ellenkező esetben szervíz. Ha elvitted volna szerintem megcsinálták volna, nem tudod odaadni egy ismerősödnek például aki elviszi?

(#504) Brezo válasza dave93 (#503) üzenetére


Brezo
csendes tag

Nem, amíg garanci van rá és ha kiadták volna a garjegyet, ami egy másik márkaszervízbe szólna, akkor is kötelesek ők a garanciát intézni, ahol vettem.
Ha meg el tudnék menni, nem foglalkoztam volna témával, és ez a jogszabály sem véletlenül van, mert ha 1x megvetted abban a boltban a nyitvatartási időben, valószínüleg akkor már máskor el tudsz oda menni, ha valami probléma van.

(#505) samatt


samatt
csendes tag

Sziasztok!

Hardverker online rendelés....megjön a futár ,hurrá itt az új videókarim asus 4870.Doboz kinyit kártya be a gépbe,jaj kell az átalakitó a táphoz...az nincs.Telepitő cd sincs,de a manual utility az megvan.Irány a legközelebbi számtek bolt 2db egy ezres.Az asus honlapról persze letöltöttem ami kell de akkor is bosszantó.Piti lopás de engem felidegelt 1 perc alatt. :( :(

az én anyámat...mi?!

(#506) Brezo válasza samatt (#505) üzenetére


Brezo
csendes tag

Hát elhiheted, hogy nem a Hardverker tehet róla, hogy nincsen benne tápátalakító!
Drivert meg mindig érdemes a legfrisebbet letölteni... :D

(#507) samatt válasza Brezo (#506) üzenetére


samatt
csendes tag

Nem,akkkor ki??
Biztos muter matatott a dobozban miközben a garancia matricát ragasztotta fel.A cd meg elvi kérdés.....de lehet ,hogy igazad van,legközelebb majd a videókártyát nyúlják le.Na mindegy,szerencsére többszáz correkt cég van a hardverker számomra nem az.

az én anyámat...mi?!

(#508) TazLeacher válasza samatt (#507) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Nekem se volt mindegyik karimhoz tápátalakító, és bontatlan dobozba voltak.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#509) Brezo


Brezo
csendes tag

Hát igen, ezt mondom, hogy a forgalmazó arról nem tehet, hogy a gyártó nem rak bele tápátalakítót, nem arról van szó, hogy kiveszik. A kártya igényel egy bizonyos tápellátást, és olyan tápot kell venni hozzá és a gyártó is ezt feltételezi, hogy aki ilyen kártyát vesz, annak tápja is van hozzá. Én pölö úgy kerestem magamnak tápot, hogy az alaplapi 8 pólusú és 2db PCI-E tápcsati legalább legyen rajta.

(#510) Baboon


Baboon
senior tag

Gyrotech computer

Rendeltem egy logitech harmony 515-ös távirányítót náluk. Tekintsünk el attól hogy pont 2 hét alatt jött meg mert nem fetétlen rajtuk múlik. Átveszem, ok. Kibontom, vmi el van törve benne, ha rázom vmi zörög a távirányítóban.
Visszaviszem mondom mi a baj, javítani kéne. Mondja nincs kedve ezzel foglalkozni, mondom akkor elállás joga please. Rendben pénzt visszakapom. Megyek kifele 1 perc múlva telefon fáradjak vissza hiba történt. Namondom most kezdődik a gáz.

Visszamegyek másik csávó mondja nekem nem élhetek az elállás jogával mert kibontottam a csomagot. Mondom ez nem nyert mert csak szoftverre ill. audió/vizuális cucc rögzításáre alkalmas dolognál van. Mutogatott nekem egy FÓRUMOT ahol azt írták neki van igaza.
Mondom nézzük a törvényt, persze ott nekem volt igazam. Erre a csávó azt mondja hogy ok akkor RÁMPERLI a készülékkel kapcsolatos összes szállítási költségét. Mondom nem nyert mert a törvény szerint csak a visszaszállítás költségét kell állnom és én hoztam vissza. Erre azt mondja akkor nem rendeltetés szerű használat miatt megtagadja az átvételt. Mondom ilyen nincs ez hülye, most bontottam ki. Mondja elejtettem azért tört el benne vmi. Mondom nem, erre ő hogy akkor elküldik a szervízükbe és ott megmondják. Mondom oda tuti nem mert saját szervízbe azt mondanak amit ő akar. Függetlenbe mehet. Erre ő hogy Ő MAJD ELDÖNTI HOVA KÜLDJÜK. Mondom akkor hívjuk ki a fogyasztóvédelmet. Erre már nem akart mit mondani. Csak annyit hogy nem kísér ki mert magamtól is megtalálom az ajtót.
Ennyit a Gyrotechről

''Bocsánat, hogy ilyen közel megyek Ön előtt''

(#511) gaborbol válasza Baboon (#510) üzenetére


gaborbol
őstag

BALKAN, basszus, komolyan mondom.

Latom felkeszultek ok is a temabol, ezek szerint nem most kellett eloszor bevetni az "ugyfelmegtarto" hozzaallast. :Y

Mondjuk nagyresze ennek koszonheto szerintem, azoknak a troger alakoknak, akik a garido vege elott elrontjak a cuccot, hogy jobb, ujabb cuccot csikarjanak ki a boltbol.Meggondolta magat, megse ilyet akart,kell a penz most inkabb, aztan rotty, mehet is vissza a boltba, penz vissza, le van tudva.

Es ilyenkor persze te faragsz ra... :(

Egyszer en is megkaptam a csomagomat .3 ev garos 9k-s 478-as alaplap gar lejarta elott 1 nappal behalt.Viszem vissza a boltba. Mondom mi van, kerdezi a srac:
Mit csinaltal vele?
Mondom, hogy erted?
3 evig jo volt es pont most szart be,gar vege elott 1 nappal, mit csinaltal vele, megsutotted?
Na ne, ezt meg hallani se akarom.
Tudod hanyan csinaljak ezt? Megvette a 7600gt 40k-ert 2-3 eve aztan gar lejarta elott behal hirtelen, adjuk vissza a penzt vagy csereljuk ki valamire a polcrol, de gyorsan....
Mondom ceges gep alaplapja volt, nekem igazabol mind1 csereled-e ,vagy nem.
Aztan csereltek persze, de rohadt ego volt nekem a 9k-s alaplap miatti enekles...

[ Szerkesztve ]

(#512) eladohardver válasza Baboon (#510) üzenetére


eladohardver
őstag

Gyrotech-es suttyóval nekem is volt ilyen negatív tapasztalatom, illetve, addig nem jutottam el hogy vásároljak tőle.
Történet: Felhívom, hogy xy típusú tft monitort szeretnék vásárolni, és hogy van e rá 3 napos pixelgari, mikorra tudja kiküldeni, (Aszondta jövőhét csütörtök) és hogy megtudja e nézni h a nagykerbe van e több ilyen monitor, hogyha netán pixelhiba lenne akkor tutira tudják cserélni... Aszondja nem érti, többet akarok venni? Mondom, Nem vegye tárgytalannak amit mondtam, erre lebassza a telefont....
Megrendeltem a monitort, eltellik 3 nap felhívom, hogy mikorra jön a monitor, aszondja 14 nap rendelés után. Majd írtam egy olyan levelet hogy ha most péntekre nem tudja kiszállítani akkor lemondom a rendelést... majd fél óra múlva kerestem egy másik helyet ahol megtudtam vásárolni a monitort és péntekre itt van... Lemondtam végleg a rendelést, erre küld egy olyan levelet a faszi hogy a hülye üzletpolitikánk miatt ön már csak előreutalással tud tőlünk vásárolni. Erre válasz egy laza anyád, mire visszaír hogy blacklist, hát jobb is, így tuti nem vásárolok ilyen paraszttól.

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#513) mokkacsoki


mokkacsoki
tag

Üdv,velem is történt egy érdekes eset nem most hanem 2008.7 hó környékén.Régóta akartam már egy újabb VGA-t és elhatároztam hogy egy HD 4850 est veszek.Az eggyik illető árult club 3D ben.És a sok pozitív értékelés miatt azthittem ez bizony jó üzlet lesz,hagy ne mondjam hogy már kispár emberrel üzleteltem itt előtte.Az illető neve kopy33,biztos sokan ismeritek,meg is kövezhettek majd hogy miért írom ezt rólla.Még régebben beszéltem vele 1 szer nagyon rendesnek tűnt.Hát tőlle vettem,a kártya megjött minden oké,erre elkezd szemetelni.Nah most nem akartam egyböl a kártyára fogni..hát próbáltam minden hűtést stb..stb... ekkor nem volt még húzva.Talán ha 20-30 -+ ba rakam hogy megnézzem csinálja e azután is a szemetelést....azután szervízbe vittem.Ottsem tudtak semmit mondani rá.Ekkor visszaküldtem gariztatni(kicsit ideges voltam mert már sok pénzem elment) raktam a dobozba pénzt is hogy visszaküldje.....nah most a pénz eltünt,ez már fura volt,de az még furább hogy teljesen hülyének nézett,tehát meg is gyanusított hogy kamuzok... 2 tanu is volt rá hogy a pénz belemegy a dobozba...a postán meg nem bontják ki...a lezárt csomagot...de hát "úgylátszik " itt igen. Visszakaptam egy originált kártyát..ami abból ált hogy volt egy zacskó benne kártya és az leragasztva egy papír csíkkal:) hát ehez nem kelett volna valami sok sansz,de a kártya továbbra is szar lett azóta már procit,lapot,ramot cseréltem többször megnézettem a tápom...mindig megfelelt....szóval a lényeg az 100% kizártam hogy itt a baj..garancia most lejárt ezt kivártam..ugyanis hiába küldtem volna vissza miután 2 szer így kaptam meg.Így körülbelül 40k ment rá... de felesleges itt vernem a nyálam 1 év alatt nem irtam sehol egy rossz szót se,most hogy már minden kapcsolat megszakadt vele ezt leírtam..pedig eddig sose történt még ilyen velem főleg ha még a stílusára is visszaemlékszem,Ha én eladok valamit akkor általában azt a luxust hogy lekezelő bunkó vagyok nem engedhetem meg magamnak,de valaki igen.Végszó: Drága biznisz volt ez...hálistenek azóta se történt hasonló velem. Az illetőt meg messze elkerülöm,inkább fizetek pár ezer Ft al többet,de velem nelegyen az illető lekezlő,mikor ő húz hasznot rajtam. :R

A processzorok füsttel mûködnek. Ha kijön belõlük a füst, nem mûködnek tovább.

(#514) mokkacsoki


mokkacsoki
tag

bocs hogy ide irtam de szerintem nem egy lelkes újoncról van szó aki évente ad el 2 db egeret:)

A processzorok füsttel mûködnek. Ha kijön belõlük a füst, nem mûködnek tovább.

(#515) Gyuri27 válasza mokkacsoki (#514) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link] ide kellene. Had halljuk a másik felet is.

Amd - Radeon - Ryzen

(#516) Kari1


Kari1
aktív tag

Ma vettem a hardverkerben egy ati gigabyte hd4850-es videókártyát, ilyet [link]
Mikor kibontottam akkor nem volt benne crossfire bridge illetve s-video/rca átalakító pedig több youtube-os unboxing videónál ill fórumon képek között is szerepelnek ezek mikor a kártyát kibontják. Felhívtam őket és először mondták hogy ilyeneket nem adnak a dobozhoz, mikor megemlítettem hogy több helyen is mutatják hogy pedig járna hozzá akkor azt mondták hogy majd megkérdezik a beszállítót. Most várom a fejleményeket.

(azért kíváncsi vagyok mit fognak mondani ill ha valakinek van ilyen kártyája (GV-R485ZL-512H) pls mondja meg hogy neki miket adtak a kártya mellé)

(#517) eladohardver válasza Kari1 (#516) üzenetére


eladohardver
őstag

Hali! A linkednél Accessories Fülnél megtalálod! szvsz küld el nekik, hogy ezt várod, vagy menj vissza elállni a terméktől. Tán utóbbi gyorsabb... gondolom találsz máshol is ilyet:)

[ Szerkesztve ]

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#518) Kari1 válasza eladohardver (#517) üzenetére


Kari1
aktív tag

Most még ráérek mivel a 3 napban benne leszek, csak kíváncsi vagyok hogy ők mit fognak mondani (bár a gigabyte oldala is érdekes mivel én is néztem ott a tartozékokat és ott s-video/rca nincs, itt [link] viszont látszik a sárga vége)

(#519) Kari1 válasza Kari1 (#516) üzenetére


Kari1
aktív tag

Felhívtam őket most délután és azt mondták hogy a külföldi beszállító nem mindegyik dobozba teszi ezeket bele (ez is talán olyan mint a lottó vagy ilyen elektronikai zsákbamacska :C ) . Szóval akkor most nem jutottunk sokkal közelebb a megoldáshoz, hogy vagy a beszállító spórolja ki ezeket vagy pedig a boltból tűnt el...

(szerencsére nem olyan nagy dologról van szó mivel pl bridge-t kapok majd az új alaplapomhoz is, bár biztos vagyok benne hogy valakit jobban zavarna a dolog)

(#520) CaNNa3IS válasza eladohardver (#517) üzenetére


CaNNa3IS
senior tag

Az accessories mellett ott van hogy optional szal kiveszi eladja és erre hivatkozik.ennyi.
Amúgy talán ez a srác ott dolgozik vagy mi. [link]

Stay up Stay humble Ride hard Get stoked

(#521) Dany007 válasza Kari1 (#519) üzenetére


Dany007
veterán

Ez szerintem röhej, és nonsense.
Ezeket gyárban csomagolják futószalagon... Ott nem úgy megy, hogy egyikbe teszek, másikba meg nem.
Btw 3 napon belül vissza lehet cserélni szó nélkül. Hajrá.

(#522) kbtm


kbtm
csendes tag

Hardverker.hu
Naszóval rendelek egy Genius SW-HF 5.1 3000 hangfalat, minden ok, várok. Kiküldik, majd látom, hogy ez nem az, hanem egy "sima" SW 5.1 3000-es. Felhívni 2 órán át nem sikerül őket (egy nap csúszás eleve, mert aznap már nem tudják feladni), írok mailt nincs válasz, aztán sikerül a hívás. Hát "...mi ezt kaptuk, mint 3000-es, a betűket nem frissítjük, mert akkor hetente írhatnánk át..." a válasz. Ha nem tetszik, akkor rendeljek meg másikat, annak az árából levonják, de két futárdíjat számolnak fel. Szerencsére árulnak olyat, amiből nincsen csak HF-es (remélem :)), ez a 4000, kérek egy olyat, de min. 2500-at és 4 napot már buktam rajta. Ha nem kérnék semmit, akkor saját költségen visszaküldhetem ezt, azt gondolom azért visszafizetnék, de nekem kéne egy hangfal :).
A jó áraik tehát semmit sem jelentenek, a telefonos emberke meg nagyon nincs képben a webshop üzemeltetés alapjaival, illetve az EU-s joggal. Mindegy, legközelebb nem rendelek náluk, tanultam az esetből.

Legyen szép napod!

(#523) Kari1 válasza kbtm (#522) üzenetére


Kari1
aktív tag

Én ezért nem szeretek semmit a neten rendelni, szerencsére nekem a videókártyás dolgon kívül más panaszom nincs rájuk pedig elég sok mindent vásároltam tőlük.
(mondjuk én viszonylag közel lakom az üzletükhöz azért is vásároltam náluk mondjuk az ár sem elhanyagolható)

(#524) Hugo85


Hugo85
aktív tag

ITCapital-tól ne rendeljen senki, felesleges.

Regisztráltam a webshopjukban (mert muszáj :(((), semmi visszajelzést nem kaptam, de be tudtam lépni.
Megrendeltem a terméket (ez volt pénteken délelőtt), minden okés, azt írta a webshop motorja, hogy felveszik velem a kapcsolatot. Semmi visszajelzést nem küldtek, és nem jelentkeztek utána sem.
Mivel abban is kételkedtem, hogy a rendelésem célhoz ért, ezért hétfőn írtam egy e-mailt az ügyfélszolgálatuknak, amire kaptam két darab "olvasási visszajelzést" 2 órán belül, de senki sem válaszolt.
Ma szerda van, eltelt még két nap, és továbbra sem történt semmi.
Ne pazaroljátok az időtöket erre a boltra, felesleges! :(

(#525) Hugo85 válasza Hugo85 (#524) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Most, azaz több mint egy héttel a rendelés után felhívtak, és egy nő elmondta, hogy 3-4 hét lenne a szállítás... (utóbbi nem akkora gond, nyilván nem rajtuk múlik). Megmondtam neki, hogy köszi, de már ezer éve rendeltem, azóta semmit nem böffentettek, így már vettem egy másik lejátszót. :(((
Ezek szerint legalább léteznek, ugyanakkor még mindig nem az ügyfélbarátság csúcsa, amit művelnek...

(#526) csaba54


csaba54
tag

TopShop
csak a tv-ben szép és jó,ha megkapod és ki bontod a csomagot, akkor látod milyen gagyi

...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet

(#527) Biznisz Elek


Biznisz Elek
aktív tag

Fekete pont, 10 perc alatt rendelés majd lemondás mizután az utánvételes csom,agot feladtam :W :((( :

ged667

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#528) eladohardver válasza Biznisz Elek (#527) üzenetére


eladohardver
őstag

Ez nem bolt! Ezt egy másik topicba kéne nem?:)

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#529) moongoose


moongoose
őstag
LOGOUT blog

sziasztok!

rendeltem a lambdacomputer.hu-ról egy hd502hj típusú hdd-t.
visszaigazolás az e-mailban ok!
gls hozza.
várom a motyót...
ma megérkezik és kibontva látom, hogy egy hd502ij-t kaptam.
ezután felhívtam a céget és érdeklődtem, hogy hová tűnt a hj-s vincsi?
azt mondták ezt tudták hozni, mivel ez van forgalomban az országban.
heee...kérdem.
engem ez nem vígasztal, kérek hj-t.
visszaküldöm a költségükre a hdd-t, és visszafizetik az árát.
ez nem tetszett nekik,de beszél a telefonos srác a főnökkel róla.
vajon miért nem tetszett?!
telefon le és gondolkodás.
...fogyaszttóvédelem.
elmondom a kis történetem ott is.
igaz, hogy a cég hibája mivel nem azt küldte amit kellett,de nekem kell megegyeznem velük, vagy a békéltető társaságnál próbálkozhatom 60 napon belüli ügy rendezéssel.
f@sza...
valszínűleg marad a hdd nálam.
mivel sem bíróságra, sem békéltetőhőz nem nagyon van herótom menni.
10000 forintért mászkálja össze vissza, várjak heteket, hónapokat és ugye be se üzemeljem a vincsit,mivel az már használatnak minősül.
szomorú,de ez a nagy büdös helyzet.

Amit zokon vettem, az az, hogy fel sem hívtak, e-mail nem írtak, hogy csak IJ-s van, jó lesz-e?
ők frankón visszajeleztek, hogy megy a motyó, mintha az lenne benne amit várok.

rátok bízom,ezek után,mit reagáltok, mit lehetne tenni, valamint vásároltok e náluk ezek után a jövöben.
lehet, a boltban bent az van amit kérsz, de nekem nem az jutott,amit rendeltem.
szomorú eset, és tanulságos.

üdv
gúZ!

[ Szerkesztve ]

Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. "Chasing Spiders and overheat"

(#530) antta


antta
csendes tag

hali.
bocs hugo, tényleg igazad van, nem vitatom, csak mégis hadd írjam le, hogy velem ITcapital korrekt volt (lehet azóta magukba szálltak :) ) (bár tudom, van, aki a pixmaniát is megússza :D ...)
de tényleg, velem nagyon korrektek voltak, két nap alatt kinn volt, szállítás előtti nap futárszolg. emailben jelzi, hogy holnap csomag jön
ITcapital pedig telefonon hívott is, hogy mikorra szeretném, mondtam, ha lehet, 9-12
aztán visszahívtak, hogy csak 9-16 lesz jó a futárnak

visszaküldtem, mert nem volt jó a kábele (mint kiderült, mert nekem másikkal sem jött össze itthon), persze előtte lebeszéltem sráccal tel., utána pár nappal hívtam, hogy akkor mikorra kapok cserét, mondta, pár napon belül megkapom

erre másnap (péntek) külön felhívtak azért, hogy kedden fogom megkapni

majd hétfőn külön felhívtak azért, hogy mégse kedden, hanem szerdán kapom csak meg
(kedden aztán ugye még futár email, h. másnap küldemény jön)

szal, ha olyanba nyúltok, ami van nekik (egyébként én clipet vettem, és net szerint nem volt nekik raktáron, a valóságban viszont mégis), vagy esetleg rákérdezni előre, onnantól

én - egyszeri élmény alapján ugyan csupán -, de csak ajánlani tudom, korrektek, segítőkészek, és ha van mit :D , akkor azt gyorsan odaadják és nagyon szorgalmasan jelzik előtte, hogy pontosan mikor

legalábbis nálam ez volt, üdv: antta

(#531) Fryskitt válasza dave93 (#500) üzenetére


Fryskitt
addikt

Digitall.hu e-bolt:Csatlakozom. A boltot nem lehet elérni, a szállítási információk (ha vannak) megbízhatatlanok, visszahívás kérésnek csak elvétve tesznek eleget, majd amikor ők ígérik a szállítási információt és nem adják meg, azzal védekeznek, hogy "az én fejem nem káptalan". :W Aztán törlik a megrendelt arút a kínálatból is, de még ekkor sem vallják be, hogy nem tudják beszerezni, erre törlöm a megrendelést, amire nekem is annyit íírnak, hogy "Töröltük.", majd egy nap múlva hívnak, hogy bizonytalan a termék érkezése !!!! :W , mondom, hogy de hát törölték a rendelést, vagy nem? Mire kiderült, hogy nem tudnak a törlésről, így szóban megerősítem, remélem, most már törölve van. :W Legszebb az egészben, hogy az eset után az argep.hu törölte az érékelést az oldaláról, mondván: nem ért kár mert törölték a rendelést. :F Felmerül, miután mindkét boltnak láthatóan van német kapcsolata, van-e köztük kapcsolat???? Meg, ahogy látom, másnak is van baja a bolttal, tessék csak olvasni a többi Árgépes értékelést! Sajnos úgy tűnik, ma Magyarországon bárki bármit megengedhet magának és még nekik áll feljebb. :W :W :W :W

[ Szerkesztve ]

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#532) Gyuri27 válasza Fryskitt (#531) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ilyenkor derül ki, hogy a jó ár (esetenként 500-100 forintal olcsóbb) nem minden.
Tessék elgondolkodni mitől is ilyen olcsóak egyes shopok.

Amd - Radeon - Ryzen

(#533) Fryskitt válasza Gyuri27 (#532) üzenetére


Fryskitt
addikt

Sajnos. És még sajnosabb, hogy folytatólagosan is megtehetik....

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#534) hejesírásó válasza Baboon (#510) üzenetére


hejesírásó
senior tag

nagyon kemény.

látom jó topicot találtam szeretem olvasni a tirpákságokat amiket boltosok csinálnak!

:D

:R

+1 rendszeres olvasó. :R

(#535) JetiRulez


JetiRulez
őstag

Ahogy visszaolvastam a témában, láttam, hogy másnak is meggyűlt a baja a DigitAll e-bolttal. Én is csatlakozom ebbe a táborba.
Először egy AKG fejhallgatót rendeltem tőlük, egy hetes beérkezéssel. Két hét múlva írtam nekik, hogy már jó lenne előkeríteni azt a vackot, a harmadik héten pedig végre érte mehettem. Így elsőre azt gondoltam, valami véletlen hiba okán történhetett ez.
Másik alkalommal egy pendrive-ot rendeltem tőlük, szintén egy hetes szállítással. Valahogy megfeledkeztem erről a rendelésről, majd 3 hónap után eszembe jutott a dolog. Megnéztem a rendelés állását, és még csak föl se vették. Hát írtam is nekik, hogy ez nevetséges és lemondom. Laza fél mondattal rá is bólintottak (semmi "elnézést")
A másik bolttal pedig semmi bajom nincs, de a futárszolgálatukban már nem tudok megbízni. Ez a GRX Outlet e-bolt. Ha a futáruk nem is, ők pontosak és megbízhatóak voltak a második rendelés alkalmával is.

szerk.:
(#510) Baboon
Az nem semmi, hogy lerendezted és ilyen biztosak voltak a dolgukban azok a szemetek végig? :Y

[ Szerkesztve ]

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#536) JetiRulez


JetiRulez
őstag

Hoppsz, amit még elfelejtettem leírni:
Bemutatóterem e-boltból sem rendelek többet.
Rendeltem tőlük egy hangszórót, jött rögtön az automata levél, hogy várható beérkezés egy héten belül. Vártam egy hetet, nem jött válasz, írtam nekik, semmi sem történt, írtam nekik pár nap múlva megint, akkor már írták, hogy nem tudják a terméket beszerezni, készlethiány van, miegymás és lemondhatom a rendelést, ha akarom. "Akarom", válasz "Lemondva" (szintén semmi "elnézést").

[ Szerkesztve ]

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#537) Fryskitt


Fryskitt
addikt

Nem azért, mert egyik bolt rosszabb lenne, mint a másik, de azért ekkora különbség talán csak nem indokolt:

1. bolt: [link]
2. bolt: [link]

:F :F :F :F :F

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#538) eladohardver válasza Fryskitt (#537) üzenetére


eladohardver
őstag

Hát az nem különbség! Ezt figyeld:

A4Team

Pixmania

Meg kérdeztem tőlük, hogy ugye 2db videokártyát adnak ezért az árért, vagy csak egy elírás. Válasz:

"Tisztelt X Y !

Köszönjük a pixmania.com oldalán tett látogatását!
Az ár nem elírás. De ahogy a termék neve is tartalmazza a csomag két terméket tartalmaz.
Ha további kérdése van kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Tisztelettel:
PIXmania csapata"

Lol? :C

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#539) Fryskitt válasza eladohardver (#538) üzenetére


Fryskitt
addikt

2 terméket? Nem is látom? :F

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#540) ticzi01 válasza Fryskitt (#539) üzenetére


ticzi01
aktív tag

énsem...

(#541) Fryskitt


Fryskitt
addikt

Úgy látom, nemcsak leszedték a múltkori negatív értékelésemet a DigitAll e-boltról az ÁrGép oldalon, hanem gyorsan sikerült is pár pozitívval ellensúlyozni. Pedig most is azt gondolom, hogy egy bolt, amit NEM LEHET FELHÍVNI, AZ NEM EURÓPÁBA ÉS A XXI. SZÁZADBA TARTOZIK.

Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

(#546) wwenigma válasza JetiRulez (#535) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Nem tudom, én csak ajanlani tudom,többször vásároltam személyes átvétellel és mindig hivtak ha megjött a cucc. Elfelejtes sem volt. :U

mod: Digitall

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#547) JetiRulez válasza wwenigma (#546) üzenetére


JetiRulez
őstag

Furcsa... :U

Mai tapasztalat:
Majabirodalom webbolt. Így az első rendelés alkalmával leszűrtem, hogy megbízhatóak (az e-mailjüket valami hiba folytán nem kaptam meg, de ez nem az ő hibájuk).

[ Szerkesztve ]

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.