Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#901) Воланд válasza ppszabi (#900) üzenetére


Воланд
titán

Nem jó topik.

Jelentsd a csalókat! Olvasd el az #1 hsz-t!
Akikkel jó vigyázni üzletelés során! (Az első hozzászólást olvassátok el.) (kiemelt téma)
Mit tehetsz ha átvertek, megkárosítottak (Jogi segítség, hogy feljelenthesd a csalókat)

"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."

(#902) shteer


shteer
titán

a globelectro webshop-ját nem ajánlom senkinek - az még ok, hogy technikai malőr miatt nem teljesítik a megrendelést, de az, hogy ahogy telefonban kioktatnak az felháborító

"csak nem képzeli, hogy egy 115 ezer forint értékű alkatrészt odaadunk 56-ért?" - a hangnemet sajnos csak közelíti

www.globelectro.eu - nem ajánlott!

..szerintem jónak tűnik

(#903) D1Rect válasza shteer (#902) üzenetére


D1Rect
félisten

Dettó.
Szó szerint. :DDD

www.globelectro.eu - nem ajánlott!

[ Szerkesztve ]

(#904) realmadrid92


realmadrid92
tag

Globalelectro nevezetű boltról valami infó?
ja, most olvastam felette, úgy értem garancia ügyben stb.

[ Szerkesztve ]

(#905) phaet0n


phaet0n
tag

Nem írok bolt nevet, inkább csak egy "érdekes" történetnek szánom.
Nem túl gyakran jártam be - mert nem volt rá szükségem -, de párszor már vásároltam ebben a boltban az elmúlt 6-7 évben, mindig is elégedett voltam az áraikkal, ezért olyan nagy csalódás, amit ma tapasztaltam.
N héten kinéztem az árlistájukról egy X terméket, be is mentem a boltba, érdeklődtem, hogy van-e, mondták, hogy nincs, de Y HUF-ért (pár száz forinttal drágábban, mint ami az árlistájukon van, szóval lényegtelen) tudnak rendelni. Mondom, ok. Mondták, kb egy hét.
Mentem is egy héttel később a termékért, kifizetem, hazahozom, örülök.
Aztán nézem árlistájukat (még ugyanazon a napon), látom, ~10%-kal olcsóbban hirdetik, mint amit én kifizettem.
Most én fizettem ki a leszállítást, vagy mi? Vagy jogtalan a csalódásom?

(#906) stol válasza phaet0n (#905) üzenetére


stol
addikt

Nem feltétlen. Lehet, hogy az adott termék valóban olcsóbb egy x nagykernél, csak épp irreálisan nagy határidővel szállítható.

(#907) maross


maross
veterán

electrobox-al van mostanaban problema? ahogy neztem argepen, februarig az osszes hozzaszolas negativ, azota az osszes pozitiv, nemigazan ertem :). egy wb2000 fenykepezogepet szeretnek venni, nem sok helyen talaltam eddig. barati aron pedig csak pixmanian, de az ugye nem jatszik.

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#908) phaet0n válasza stol (#906) üzenetére


phaet0n
tag

Lehet, csak véletlen egybeesés volt, de én úgy képzeltem el a helyzetet, hogy végül olcsóbban megkapták a rendelt terméket, és bár nem feltétlenül elvárható, de máshol (jó, nem feltétlenül számtech boltban) már tapasztaltam, hogy ha olcsóbban kapták, olcsóbban adták. (nem pedig amiatt, hogy rendelni kellett, drágábban, mint ahogy a saját árlistában van).
Persze az élet megy tovább. :)

(#909) stol válasza phaet0n (#908) üzenetére


stol
addikt

Az a gáz, hogy én is naponta beleesek ebbe.
Mert mi "juróban" vásárolunk. Nem ritka, hogy naponta 2x változnak az árak. :W
Ez nem a mi hibánk, hanem a kormányé, hogy fos a forint. :(

(#910) phaet0n válasza stol (#909) üzenetére


phaet0n
tag

Igaz. (bár a forintos rész.. Hát, a devizapiac már csak ilyen.)
Az is lehet, hogy csak azért van ellenérzésem, mert nem volt szerencsém. Így jártam. :)

(#911) csucsbicep


csucsbicep
nagyúr

Hali!

Erről tudna nekem vki véleményt mondani: Ostrom kft/Ready Computers?

(#912) Flashget


Flashget
félisten

Ál-webes boltokat hoztak létre internetes bűnözők
Bár ez az eset Németországban történt sajnos nálunk is már kezd elterjedni.

Realme GT Master Edition

(#913) energy_


energy_
senior tag

Sziasztok olcso-alkartesz.hu ról van vmi informácio? gyanusan olcsók ott az árak :U

(#914) blueMerle válasza energy_ (#913) üzenetére


blueMerle
veterán

Nem tudom, de nagyon érdekes hogy sehol sincs feltüntetve egy cégnév, ez azért több mint gyanús, fel kellene hívni azt a számot és erre rákérdezni.

(#915) energy_ válasza blueMerle (#914) üzenetére


energy_
senior tag

mondjuk ingyen házhozszállitás,ha kihozzák és meglehet nézni a cuccost akkor nem lehet problémo

(#916) stol válasza energy_ (#915) üzenetére


stol
addikt

Utánvét az....
Azaz, míg nem perkálsz, nincs csomag bontás.

(#917) blueMerle válasza stol (#916) üzenetére


blueMerle
veterán

Ez azért nem pontosan igyvan. Ha nem ok, akkor azonnal visszacsomagolod, lóvé vissza futartol avagy postan es megy vissza a feladonak, eddig ez nalam mindig mukodott, idestova 3 sajnalatos esetben mikor 2x vasdarab és egy kisebb fadarab volt a csomagokban még régen (aprohirdetes utjan vasarolt cuccok)

(#918) energy_ válasza blueMerle (#917) üzenetére


energy_
senior tag

mindenesetre sokat nem veszthetek,megjön a csákó rázárom az ajtót,azt lássuk mit rejt a doboz :) ha meg nem engedi megnézni akkor soryy :C

(#919) marosit


marosit
csendes tag

Üdv mindenkinek!

A bishopx2 féléve tartozik nekem, és csak halogat. Mit lehet ilyenkor tenni? Én pozitív dologra gondolok. Esetleg tudja valaki a címét?

(#920) syberia válasza shteer (#902) üzenetére


syberia
veterán

Sajnos én is megjártam velük, raktárkészlet hiányra hivatkozva
magasabb árat írnak ki :Y a webshop-ban és még neki áll feljebb hogy ezt
szóvá merem tenni, érződik a hangján hogy hülyének nézi a vevőket.
Bele sem merek gondolni milyen lehet náluk a garanciális ügyintézés,
ha így állnak hozzá a vásárlókhoz!

Ezért csatlakozom: www.globelectro.eu - nem ajánlott!

[ Szerkesztve ]

https://howbad.info/

(#921) Senkyke


Senkyke
csendes tag

Sziasztok!
VIP-Phone-ról ki mit hallott? Elég jó csomagot adnak és jó lenne tudni mennyire "híg a leve".
Köszi!

(#922) webshopos


webshopos
újonc

Minden, amit tudni akarsz a webshopokról, avagy.. gyere át a túloldalra, mielőtt reklamálnál.

Először is, tisztázzuk a Magyarországi helyzetet, szemben az Európai, tengerentúli helyzettel.
Külföldön teljesen természetes viselkedés, hogyha megrendelsz egy terméket, akkor ugyanazt nem követed el ötször-hatszor más webshopokban is.
Ennek egyszerű magyarázata van; Vagy mert ELŐRE kell fizess, vagy van annyi etikai és gazdasági érzéke a Vevőnek, hogy egy vásárlással nem okoz kárt másik négy webshopnak.

Hogyan is működik a webshopok legtöbbje.
Leadod a megrendelést, majd általában "külső raktárból" teljesítik a megrendelésed, mivel a webshopok többsége már nem meri bevállalni a raktárkészlet tartását. A másik ok, hogy így tudnak a számodra ELŐNYÖS árat szolgáltatni, hisz amint egy termék belép a határon belülre, belekerül egy láncolatba és a kiskereskedelemben már a rátevődött haszonkulccsal együtt kell kifizesd.
Magyarul; Általában a GYÁRTÓ és a webshop között EGYETLEN külföldi beszállító van, "valahol Európában". Ez nem egy 2 napos folyamat, amit elvárhatnak a Vevők.

Mi történik a megrendelés után:
A webshop leadja a rendelést a külföldi beszállítónak, majd amikor képződik egy szállításra alkalmas egység, akkor beszállítatja, ezzel is spórolva a költségeken, csak azért, hogy neked jó árat tudjon biztosítani. Természetes, hogy egy egérrel nem indul el egy kamion, teherautó.. Ehhez legalább egy hét átfutás szükséges.
Magyarul: A jó árat biztosító webshopok a TÜRELMES embereknek ajánlott. Akinek sürgős a termék, az vegye meg valamivel drágábban a sarki boltban. Ezt minden esetben közli a webshopos, mert nem szeretne becsapni, vagy hiába váratni, játszani a türelmeddel.

Amikor probléma merül fel:
Az általad megrendelt termék készlethiányos. Ekkor értesítenek, így még mindig meggondolhatod magad, elállhatsz a megrendeléstől. Ezt egyébként 8 NAPON BELÜL is megteheted a vásárlástól számítva.

Megrendeled több helyen a terméket, majd "elfelejted" értesíteni az előzőleg megrendelt helyeken a webshopokat, hogy NE SZÁLLÍTSANAK, mert voltál olyan "rafinált" és megvetted egy másik webshopban. Egy 100 ezres VGA-kártya vásárlásával így legyártasz 4-500 ezernyi kárt, mert szerencsétlen többi webshopnak ott fog állni a polcán, míg talál egy ilyen "korrekt" vevőt a "nem kurrens" termékedre.
Rengeteg webshopot tettek már tönkre az ilyen vevők, ezért hat vissza a folyamat, hogy; NEM TARTUNK RAKTÁRKÉSZLETET!

Mindent összefoglalva;
A webshopok mögött is emberek dolgoznak, nem gépek. Ők is lehetnek fáradtak, kimerültek, hibázhatnak. Tartsátok ezt szem előtt, mielőtt bármi bírálatot meghoznátok, hisz értetek vagyunk, nem ellenetek. Ha egy 100 ezres kártya tévesen volt kint 50 ezerért, fogadjátok el, hogy nem teljesíthető, főleg, hogy erre törvény is van, de minimum az

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

"A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Partner elállhat vásárlási szándékától."

amit sosem olvastok el, pedig hasznos lenne és sok konfliktust lehet vele megelőzni!

Higgyétek el, ezen az oldalon is rengeteg sztori képződik, volna mit mesélni az elmúlt 2-3 év során, csak egy a sok közül;

300 ezer Ft-os plazmaTV rendelés vidékre. Termék időben érkezik, főleg, hogy a Vevő közölte, születésnapra kell. Értesítem a Vevőt, hogy megérkezett a termék, szeretnénk postázni. Gúnyos nevetéssel a következőt közli;
- Képzelje uram, ma reggel lementem a garázsba és egy pont ugyanolyan TV állt a garázsban kibontatlanul, mint amit önöktől rendeltem! A feleségem meglepett vele!

Figyelembe véve a Magyarországi vásárlási etikát, kitermelődött nálunk is egy BLACKLIST, ahogy a bankoknál a BAR lista. Az ilyen inkorrekt Vevők bekerülnek egy adatbázisba, hogy megelőzzük az ilyen helyzeteket.
Ne kerülj olyan helyzetbe, hogy azért nem tudsz belépni egy webshopba, mert a neved és elérhetőségeid feketelistára kerültek!
Tehát, a tisztelet - türelem - és tolerancia mindkét irányban szükséges, akkor elégedett a Vevő is, és a webshopos is!

Köszönettel!

a webshopos

(#923) Honest válasza shteer (#902) üzenetére


Honest
csendes tag

Én többször is vásároltam náluk, mivel;

1. A legjobb árakkal vannak a piacon
2. Mindig udvariasak, és készségesek.

Bizony, én is vártam egy hetet, mire megjött a termék, de nekem nem volt sürgős és jóval a piaci ár alatt jutottam hozzá egy alaplaphoz!

Szomorú, ha "kioktatásra" kényszerülsz olyan esetben, amin a vak is látja, hogy IRREÁLIS.
Én sem mondanék neked mást, mint "csak nem képzeled, hogy egy 115 ezres kártyát 50 ezerért fogunk árulni". - ezt biztosan megelőzte udvarias bocsánatkérés, valamint tényekkel alátámasztott információ.

És hogy ne csak én mondjak jót róluk, álljon itt a legutóbbi értékelések az egyik legnagyobb árgyűjtő oldalról:

"Boltértékelések
Ügyfélszolgálat
Ha megérkezik a termék, akkor egyből telefonálnak. Nagyon jó fejek az eladók!

Rendelés
Egy Logitech G500-as egeret rendeltem tőlük. És hogy miért pont tőlük? Mert az egész országban itt volt a legolcsóbb.

Szállítás
Személyesen mentem érte.

Fizetés
Kp-val fizettem.

Reklamáció
Reklamációm nincs. Eddig is vásároltam tőlük (pár éve egy Seagate 320GB 7200rpm notebook hdd-t), és ezután is fogok. De jobb lenne, ha közelebb költöznének a belvároshoz...

[Értékelés bezárása]

B Ádám
2011.05.27.

ÜgyfélszolgálatPontos,korrekt tájékoztatás

RendelésGyors,gördülékeny

SzállításGyors,pontos

Horváth Richá
2011.04.06.

ÜgyfélszolgálatFolyamatosan tájékoztattak a rendelés állapotáról.

RendelésKönnyen, egyszerüen lehet rendelni.

SzállításSzemélyesen mentem érte, gyors ügyintézés!

ReklamációMinden nagyon rendben volt.

Karcag Szilár
2011.02.11.

Ügyfélszolgálatrugalmas,illedelmes

SzállításGyors, pontos"

Én, ellenben az előttem szólókkal;

MINDENKINEK AJÁNLOM A www.globelectro.eu-t

(#924) balpis válasza Honest (#923) üzenetére


balpis
őstag

Én is ezt a boltot néztem épp az árgépről, de valami rémlettt, hogy olvatam róla rosszat. Így keveredtem ma ide.
Azt hiszem, ezen utolsó, 0 napos reggel 1 hozzászólásos megjegyzés nem győzőtt meg teljesen - az előző jónéhány negatívval szembeállítva. :(

Habár nem mondom, hogy kamu, mert azért van benne ráció, hogy féláron kínált cuccok elírások. Sőt, kicsi az esély, hogy nem az...
Úgyhogy nme kizárt, hogy egyszer kipróbálom, de most épp találtam jóval közelebb is egy sokkal megbízhatóbbnak tűnő üzletet 1% különbségen belül :)

notebookba (lenovo T400-ban volt, de sok másba is jó) SATA-I HDD caddy eladó

(#925) syberia válasza balpis (#924) üzenetére


syberia
veterán

"Azt hiszem, ezen utolsó, 0 napos reggel 1 hozzászólásos megjegyzés nem győzőtt meg teljesen - az előző jónéhány negatívval szembeállítva. :("

Nekem az árgépre írt értékelések gyanúsak, mi a garancia rá hogy nem a globelectro-s ürge véste be azokat ;]
Honest eltévesztette a házszámot mikor ide írt, a PH! olvasói szerencsére
alaposabban tájékozódnak és nem vásárolnak megbízhatatlan helyekről.
:P

[ Szerkesztve ]

https://howbad.info/

(#926) webshopos válasza syberia (#925) üzenetére


webshopos
újonc

"Nekem az árgépre írt értékelések gyanúsak, mi a garancia rá hogy nem a globelectro-s ürge véste be azokat."

Mielőtt kérdezel, esetleg vádaskodsz; tájékozódj!

Részlet az Árgép értékelési oldaláról;
"Kérjük, vegye figyelembe boltértékelés leadásakor:
• Kérjük, ügyeljen az email cím helyes megadására! Értékelése leadása után erre a címre küldjük el azt a linket, mellyel aktiválni tudja értékelését. Az email címet bizalmasan kezeljük, és harmadik fél részére nem adjuk át.
• Kérjük, nyilatkozzon tárgyilagosan a bolttal kapcsolatos tapasztalatairól, és kerüljön bármiféle vádaskodást, feltételezést, általánosítást, sértegetést vagy trágár kifejezéseket! Ne bátorítson más felhasználókat bolttal szembeni akciók megtételére!
• Kérjük, adja meg a bolttól kapott ügyfél- vagy rendelési számát! Erre az adatra a valótlan értékelések kiszűrése érdekében van szükség, és negatív értékeléseket csak valós ügyfél- vagy rendelési szám megadásával tudunk elfogadni, melyet szükség esetén a tényállás tisztázása érdekében az érintett bolt üzemeltetőjének továbbítunk. Így a bolt reagálni tud az Ön panaszára"

Kiemeltem a fontosabbakat, illetve megismételném;
"A webshopok mögött is emberek dolgoznak, nem gépek. Ők is lehetnek fáradtak, kimerültek, hibázhatnak. Tartsátok ezt szem előtt, mielőtt bármi bírálatot meghoznátok, hisz értetek vagyunk, nem ellenetek."

Még egy fontos dolog; a nagy számok törvénye.
Minél több egy webshop forgalma, annál több esély van belefutni egy konfliktusba. Gondoljatok arra is - mielőtt megpróbáltok bárkit is saját sérelmetek által általánosítani -, hogy több ezer elégedett Vevő mellett, esetleg rosszkor voltatok, rossz helyen. "Ez benne van a pakliban" - mint említettem, a webshopokban is emberek dolgoznak, arra törekszünk, hogy a megnövekedett forgalom ellenére, a problémák száma ne növekedjen.
Kérhetnénk a Vevőinket, hogy tegyenek egy ellenvéleményt az ilyen Fórumokon, mikor elégedetten, mosolyogva távoznak, de nem tesszük. Igyekszünk mindenkit elégedetté tenni, ez éppen elegendő, és mi sem a néhány kezelhetetlen "blacklistás" Vevő alapján ítélünk meg mindenkit.
És ahogy mi sem teszünk nyilvánossá adatokkal inkorrekt Vásárlókat - mert törvénybe ütközne és sértené az etikai hozzáállásunkat - úgy ez elvárható volna viszont is.
Mivel a Magarországi kereskedelmi törvények alapján a Vevő szinte korlátlanul mindent megtehet, a legminimálisabb, hogy (mint az Árgépen is olvasható) a másik oldal is meghallgattatik.
Ilyen esetekben, levonjuk a szükséges következtetéseket, javítjuk a hibákat, megköszönjük az építő jellegű kritikát.

Köszönettel!

a webshopos

(#927) gYaLo válasza csucsbicep (#911) üzenetére


gYaLo
őstag

Szia.
Itt van az utcánkban, nekem eddig nem volt vele problémám :)

iPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!

(#928) syberia válasza webshopos (#926) üzenetére


syberia
veterán

Nem győztél meg, ez a webshop már leszerepelt nálam :(

https://howbad.info/

(#929) mzprox


mzprox
tag

webshopos gari valahol félúton van a kiskeres gari és a nincs gari között :). Én a webshoposokat is megértem, nekik se könnyű. Vevő bármikor visszaléphet még az átvétel után is pl. Én vásároltam a globelectrotól, minden simán ment.

(#930) webshopos válasza realmadrid92 (#904) üzenetére


webshopos
újonc

"Globalelectro nevezetű boltról valami infó?
ja, most olvastam felette, úgy értem garancia ügyben stb."

Tegnapi történet. Tő mondatokban.

Vevő megrendelt egy külső DVD írót 2011.05.13.
A termék időben érkezett, Vevő fizetett, elégedetten távozott.
Néhány nap után vevő jelzi, hogy az író nem olvassa a régebben megírt lemezeit.
Rendben, hozza vissza, leellenőrizzük, hogy a termék hibás-e.
Vevő visszahozza, de mivel sürgős, azonnal rendelek neki egy vadonat újat, mi meg majd megfutjuk a garanciális kört.
Vadonatúj író megrendel, megérkezik, Vevőt értesítem.
Vevő megérkezik egy notebookkal.
Készségesen segítek neki, felszabadítok egy asztalt, Vevő nekilát a termék próbájának.
Fél óra múlva jelzi, ez a termék sem jó.
Szerencsére épp egy másik gépünkön frissen települt egy Win7.
Termék felrak, gyári driver installál, bontatlan TDK DL 8.5GB lemez kinyit.
2Mb-os jpeg kép felír a DVD-re, majd ugyanez egy normál CD-re is.
Vevő szabadkozik, hogy nem kellett volna..
Uram, 1000-ből egy, ha van ilyen bolt, ahol ezt megteszik Önért.
Vevő visszarakja a notebookjára az írót, miután meggyőződött róla, hogy a termék

HIBÁTLAN!

Még félórát szöszmötöl - közben dolgozunk, telefonok csengenek - majd közli;

- "Szeretnék élni az Elállás jogával.."

Megőrzöm a higgadtságomat, majd elkérem a Vevő bankszámlaszámát, amire a termék árát visszautaljuk. Nem hagyom ki, hogy megjegyezzem, hogy ezáltal 2db BONTOTT termék lesz a polcunkon, amibe rengeteg időnk, energiánk, pénzünk van, s mivel nem egy kurrens termék, nem garantált, hogy eltudjuk adni, főleg, hogy bontott, vagy ismerősnek, vagy családon belül talán.. Ezért mi sem igyekszünk a termék árának visszautalásával, hisz törvény szerint erre 30 napos határidő van.
Vevő szabadkozik, beleegyezik.
Nyelek egy nagyot, majd biztosítom, hogy azonnal átutaljuk a termék árát, majd elköszönök a Vevőtől.
Az már csak hab a tortán, hogy 2011.05.13. óta lejárt a 8 napos elállás joga, de inkább veszítsünk, és legyen ő az Elégedett Vásárló.
Nos, ennyit a garanciáról.

* * *

Ezennel elköszönök erről a Fórumról, mindent leírtam, ami a Magyarországi webshopokra és célközönségére jellemző. A kiragadott példáim remekül szemléltetik, hogy bár vannak problémás esetek, de ezekből messzemenő következtetéseket nem lehet, és nem is szabad levonni. Aki tisztességesen kereskedik, annak is becsúszik 1000 Vevő mellett 1-2 elégedetlen, vagy saját, vagy a vevő hibájából.

Végezetül egy jó tanács; Ha problémátok akad a webshopokkal, próbáljatok meg személyesen megoldást keresni vagy az adott személynél, vagy a felettesénél. A legtöbb esetben minden konfliktus megoldásra talál, hisz mint mondottam; értetek vagyunk, nem ellenetek.

Köszönettel!

a webshopos

[ Szerkesztve ]

(#931) Flashget válasza webshopos (#930) üzenetére


Flashget
félisten

bontatlan TDK DL 8.5GB lemez kinyit.

Verbatim és Ricoh kívűl mást ne áruljatok mer szar lemezek és az íróra fogják, hogy hibás a megírt lemez. ;)
TDK évek óta nem gyárt lemezt..

Realme GT Master Edition

(#932) stol válasza Flashget (#931) üzenetére


stol
addikt

Azt árusít, ami a vevőnek kell.
Tőlünk is a TDK-t viszik, mint a cukrot, a Verba meg félév alatt kopik el.

(#933) djculture


djculture
félisten

dvd-r kínai verba a legrosszabb most ,úgy hogy erröl ennyit.Boltba mást se látok csak azt.

[ Szerkesztve ]

(#934) Balinov válasza stol (#932) üzenetére


Balinov
félisten

errol a regi vicc jut az eszembe: Gyerekek, ne vegyetek meg a japan TDK egyuttes legujabb kazettajat. En megvettem, de szar es elvezhetetlen.

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#935) stol válasza Balinov (#934) üzenetére


stol
addikt

"...végighallgattam mindkét oldalt és nincs rajta semmi!"
Ha idézel,. pontosan tedd azt :P

(#936) sNORh válasza stol (#935) üzenetére


sNORh
addikt

jaja, így van végig, és pont ez üt a legnagyobbat :DDD

[ Szerkesztve ]

Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84

(#937) Balinov válasza stol (#935) üzenetére


Balinov
félisten

:R jogos, ugy latszik oregszem es romlik a hosszutavu memoriam :B

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#938) eladohardver


eladohardver
őstag

üdv!

Jóshop nevű boltról valamilyen infó?

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#939) Oppenheimer


Oppenheimer
veterán

Thanator meg akarta venni a Galaxy S-em, de nem jött el a találkozó helyszínére és a telefont sem vette fel. Ne bízzatok meg benne, kerüljétek!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#940) Oppenheimer válasza Oppenheimer (#939) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Lehet rossz helyre írtam :DDD

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#941) Balinov válasza eladohardver (#938) üzenetére


Balinov
félisten

sztem kamu, ugyanaz a ceg a gyemantshop.hu-n is van. ha megnezed a ceget egy csaladihaz kanadaban

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#942) eladohardver válasza Balinov (#941) üzenetére


eladohardver
őstag

Hát naon danke!:) Másik kérdés valakinek tapasztalata? www.ematrix.hu -val?:)

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#943) talpas válasza Flashget (#931) üzenetére


talpas
aktív tag

:C
TDK ?? bolond lenne gyártani. Ugye viccnek szántad. :W .Nézz a TV mögé vagy bele!. A konyhai v. akármi szórakoztató elektr. termékekre. Az Audi gyártja az autóit?.És az Opel, Sony Nec, Adidas ,a többi sokezer neves gyártó mit gyárt?.Gyártat.Azért a verba lemezeket sem dicsérik mostanában annyian, sőt...

"Veled, Uram, de nélküled..."

(#944) csibe1 válasza energy_ (#913) üzenetére


csibe1
addikt

Üdv!
Június 9-én rendeltem az olcsó@lkatrész webshopjából egy Gigabyte GM-6900-as egeret,és egy Steelseries QCK Mini egérpadot.
Június 16-án jött email miután írtam a weblap ügyfélszolgálat részén,hogy beszerzés alatt vannak a megrendelt termékek.
"Egér raktárról elérhető a pad nem volt készleten, viszont holnap már
érkezik belőle és még aznap küldjük a megrendelését."
Ehhez képest 21-én kedden délelőtt jött meg a futár.Mindegy,végre itt van.
Beüzemeltem,az oprendszer feltette az eszközillesztőt,ki is próbáltam játék közben,tökéletesen működött.Szerdán dolgoztam,csütörtökön reggel meló után gép indít,
megint illesztőprogramtelepítés.Kivárom,egér nem működik.Ugyanazon az usb porton másik két egér minden gond nélkül használható.Utána nézem,hogy az egér érzékelője világít,de felül a dpi jelző lámpák nem.
Írtam az ügyfélszolgálatnak a weblapjukon a garanciális ügyintézés rendezése miatt,semmi és emailben sem válaszolnak.
28-án már nem volt kedvem irogatni ezért gondoltam,hogy felhívom őket,de a megadott vezetékes számot senki sem veszi fel.Kétszer is hívtam őket,de semmi.
Aztán mégis írtam a weblapjukon,és emailben is,miután megkérdeztem a Garancia kérdés,fogyasztóvédelem topikban,hogy mit lehet tenni.

"Tisztelt V*****l Computer Kft.!
Többszöri megkeresésemre sem válaszoltak /email és az itteni üzenetek/,és a telefont sem emeli fel senki az ügyfélszolgálaton.
Nem tudom mire vélni ezt a viselkedést.
Mivel a **** számú rendelés kézbesítés egy hete történt ezért elállok a Gigabyte GM-6900 egér vásárlásától,és visszakérem az egér 3475 Ft-os vételárát.
Az egér linkje:
http://www.olcso-alkatresz.hu/termek/eger/gigabyte_gm_minus_m6900_optikai_usb_eger_feket
Kérem az egér általam kifizetett 3475 Ft-os ellenértékét mielőbb juttassák el hozzám,továbbá tájékoztassanak az áru visszaszolgáltatásának menetéről.
Ezt az üzenetet elküldöm a rendeles@olcso-@lk@tresz.hu email címre is."

Pár napig semmi sem történt.Végre felébredt vagy gépközelbe tévedt valaki
(2011. június 30., csütörtök, 22:48:10),mert jött egy email:

"Tisztelt ***** *****!
Természetesen visszavesszük a terméket.
Küldje vissza címünkre a terméket eredeti-bontatlan csomagolásban
mellékelve a számlát és a garancialevelet is.
Kérem írja le a bankszámla számát és arra visszaérkezés után utaljuk az
összeget.
Elnézést a kellemetlenségekért.
Üdvözlettel:
V****l Computer Kft."

Én nem értem,hogy nem mentek még csődbe ilyen hozzáállással. :F
Napokig nem emelik fel a telefont,nem válaszolnak az emailre.
Amikor meg válaszolnak,mintha egyáltalán nem lett volna képbe aki írta:
a csomagolás nem bontatlan,mert már kipróbáltam,ahogy a garanciás topikban többen is megjegyezték. :W
Kicsit olyan érzésem volt,hogy az éjjel valaki beszédült pötyögni egyet,de hogy miről azt már ő se nagyon tudta?Olvasta egyáltalán az előző levelet,vagy csak az elállás ténye jött le ebből?
Szóval részemről bármilyen jó árak lehetnek,inkább kihagyom.
Erről így hirtelen Pató Pál úr jutott eszembe:"Ej, ráérünk arra még!"

[ Szerkesztve ]

" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "

(#945) Flashget válasza talpas (#943) üzenetére


Flashget
félisten

Kicsit tájékozódj aztán írj TDK lemezzel kapcsolatban itt
De segítek a napjainkban kapható Pioneer DVD írók sem Piok már hanem QSI írók valójában csak a név maradt. gyenge mínőség
Kb. ugyanezt a szint a TDK lemez is.

Realme GT Master Edition

(#946) talpas válasza Flashget (#945) üzenetére


talpas
aktív tag

Fenntartom, gyártatnak. De! ha valaki ráakad arra a párszáz darab "eredetire"/mit is takar,hogy eredeti?/ akkor lecsap rá:).Anno ha a C-64 hasán germany.volt akkor hűű ez biztos jobb.......Hardwerekről én is így gondolom ill. látom, tapasztalom.

Megkért szomszédom, válasszak neki wifi-s routert. Közeli üzlet kifigyel, regelve olcsóbb a megrendelt termék, üzletben átvehetem. Csak a gari miatt döntöttem így és az üzletben a két arc sem idegen. P.Bá.is we..hop /direkte így/. 10-én regeltem, 11-én kapom levelet tőlük "Munkatársunk hamarosan fel fogja venni Önnel a kapcsolatot a megrendelés visszaigazolását illetően. Az Ön rendelésének száma: 2011/stb.stb".Gondolom ez auto volt. A levél a spamból került elő :W . Hétfőn azért bementem az üzletbe mert dolgom is volt arra. Szerdára mehetek, megkapom a routert. Szerda /ismerős srác/ router az nincs majd kapok telefonra értesítőt. Nnaa mondom fék, mert még a visszaigazoló mail sincs. Telefonálás, hallom meg sem rendelte x. Enyhe letolás, eligazítás, másik városba levő üzletük intézi. "Rendelj 5 házat mellé routert hozza a futár old meg!".hallom. Húzzak haza, a héten bizt........Ma péntek du.hívom a boltot és ott tartunk, hogy igéretet kaptam, Ő hozza el kb. szerdára :Y. Mail semmi, szomszédom türelmes. Én már ha magamnak veszem, szerdán visszalépek, és rendelek a sok pesti lehetőség közül. A fenti dolgok elszomorítanak, ha megnézed a shop, "küldetésünk" alatti szöveget akkor...nem is mondom.......tovább.

"Veled, Uram, de nélküled..."

(#947) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Hali!

Wox computer
Garinál nem adnak vissza pénzt. Bár ennyi problémát tudnék felhozni, amúgy (ha nem Logitech hangfalakról van szó :D ) akkor jó cuccokat adnak és házhoz is szállítanak.
Szóval a pénzvisszafizetés az necces náluk. Nem adnak vissza.

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#948) masterful87


masterful87
senior tag

Hali!

Pc-vilag.hu
BERGOO DESIGN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
1193 Budapest Csokonai utca 16. 8.em.29.
Telefon: (30) 681 2075 / 06/20-502-0475
oldalról kép:

Ismeri valaki a céget? Én tőlük rendeltem egy évvel ezelőtt, és most garanciát kéne intéznem, de már másfél hete nyaralni vannak:
"Jelen pillanatban szabadságolások miatt az esetleges megrendeléseket csak a következő héten tudjuk teljesíteni."

Eltűnt volna a süllyesztőben, vagy egyszer véget ér az a nyaralás?

PS: és amúgy hogyan tudnám a TP-Link routeremet gariztatni, ha a bolt megszűnt? :(

(#949) Fridok


Fridok
csendes tag

Üdvözletem mindenkinek!

A következő webshopról, pc-s boltról kellene nekem tapasztalat: PCOUTLET (egyben nem a kötőjeles)
Körbenéztem itt-ott, de nem sokan írnak róla konkrétumot többnyire inkább csak "megnéztem az oldalt és nem tetszik", vagy "telefonon csúnyán beszéltek velem".
Így akinek bármiféle tapasztalata van kérem írja meg, a válaszokat előre is köszönöm.

(#950) Dooby


Dooby
tag

Sziasztok!

Már egyszer problémám volt egy prohardveres társunkkal.
Csak1kaland megint a hírdetésemnél ólálkodik és enyhén próbálkozik provokálni.
Hirtelen feltűnt egy érdeklődő is aki ma regisztrált be. A gyanúm az, hogy a két személy ugyanaz Dorrys77 és Csak1kaland. Ha ránéznétek.......
Köszönettel: Dooby

Kifordítva, minden ember rózsaszín! Utálom az olasz bort!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.