Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2001) SteveBeard


SteveBeard
senior tag

aqua electromax

Rendeltem tőlük egy üvegfóliát, a termékleírás szerint kimondottan s6 Edge-hez.
Az alábbi képen látható xart kaptam. :W
A reklamációmra a válasz:
"A beszállító ezt küldte S6 edge fólia-ként, a termékeket nem áll módunkban ellenőrizni.
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!"
Mivel nem túl nagy összegről van szó, (2590 Ft) ezért sem visszaküldeni, sem visszavinni nem éri meg 200 km távolságból.
Soha többet nem veszek innen semmit és ahol tudom hirdetem is ezt az undorító hozzáállást.

Steve

(#2002) 313313 válasza SteveBeard (#2001) üzenetére


313313
addikt

Nem kell ezen így kiakadni, le van kerekítve a készülék kijelzője, ezért ekkora a fólia.
Olyat keress, amin full face felírat olvasható, azzal meg kb az lesz a baj, hogy rálóg a szélére, de nem ragad oda, ha odaragad, akkor nem érzékel a szélén...
"Sík" kijelzős telefont kell venni, amire lehet fóliát rakni.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2003) mukurisho válasza SteveBeard (#2001) üzenetére


mukurisho
tag

Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Samsung betegség...
még a sima S7 re sem kapni értelmes fóliát, mert azon is lekerekített a széle az üvegnek...
több gsm boltossal is beszéltem akik elmesélték, hogy ilyen van, de ezt is kevesen árulják a sok reklamáció miatt.
Ami full cover az drága, ennek ellenére:
vagy nem méret pontos
vagy nem ragad
vagy nem érzékel rendesen a kijelző...

itt egyedül abban hibázott az aqua, hogy nem tett föl képet róla...

(#2004) Polllen válasza 313313 (#2002) üzenetére


Polllen
nagyúr

Ha jól látom, nincs kivágva a front kameránál a fólia. :N

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2005) 313313 válasza Polllen (#2004) üzenetére


313313
addikt

Nem minden készüléknél vágják ki, ahogy az érzékelőknek se. Attól jó rá a fólia és minden működik....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2006) Pszihonaranc


Pszihonaranc
senior tag

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a tér-erővel? (ter-ero.com)

Most csak nagyon tömören leírom mi történt:
-rendeltem új telefont régebben innen
-fizettem, megkaptam
-eltelt x idő, telefon elromlott
-szerencsére még garanciális időn belül
-megkeresem a boltot, hogy érvényesítsem a garanciát
-nem lehet, becsődölt...
FIN

Ilyen csődbement boltok esetén mi a protokol? Semmilyen létező elérhetőségen nem lehet felvenni a kapcsolatot. Hogy, kin keresztül kell érvényesíteni a garanciát?

(#2007) TIT válasza Pszihonaranc (#2006) üzenetére


TIT
veterán

Szia!

A gyártón keresztül esetleg,ha gyári gari volt akkor főleg és nem bolti vagy nem kinti regiós.

(#2008) Pszihonaranc


Pszihonaranc
senior tag

És ha már a gyártói garancia lejárt, és csak bolti maradt? :F

(#2009) mukurisho válasza Pszihonaranc (#2008) üzenetére


mukurisho
tag

Arra vess keresztet.... :K
A bolti gari egyébként is olyan mint egy szép ígéret :U

(#2010) Pszihonaranc válasza mukurisho (#2009) üzenetére


Pszihonaranc
senior tag

Hát igen, csak ez jogliag nem biztos, hogy helytálló kijelentés.
Na mindegy, átbattyogok egy masik topikba, megnézem ott mit tudunk összerakni.
Köszi aki válaszolt!

(#2011) Pszihonaranc


Pszihonaranc
senior tag

Szó mi szó, nem ajánlom a ter-ero.com-ot :DDD

(#2012) Pikkolo^^


Pikkolo^^
addikt

Az Edigital csúnyán át akar verni. Minden raktáron lévő Biotech USA étrenkiegészítő termékre 15% kedvezmény van azonban náluk a matek nem erősség, ezért nem sikerült levonni a megfelelő kedvezményt. A 15%-ot a shaker-re is írják és csak a kuponosok közül válogattam.

Természetesen 2 napja írtam az ügyfélszolgálatra és azóta nem reagáltak. A kosárban benne maradtak a termékek, de némelyik elfogyott, ezért nem lesz belőle vásárlás.

(#2013) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Ipon - Ki akar szétszedett és összevarázsolt laptopot venni új helyett?

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#2014) Polllen válasza Ciccuka (#2013) üzenetére


Polllen
nagyúr

Átpasztázott hűtés? Hmm... Vagy az iponnál valaki kicserélte az új gépet egy szervizeltre (de ebben esetben a szériaszámot és egyebeket is kicserélte vagy a user belenyúlt a gépbe...

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2015) temporello válasza Pikkolo^^ (#2012) üzenetére


temporello
tag

"Egy vásárlás alkalmával egy kupon használható fel, mellyel egy darab, a kupon ajánlatban szereplő, raktáron jelölt termék vásárolható"

(#2016) Pikkolo^^ válasza temporello (#2015) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Jogos, az a fránya apróbetű. Akkor regisztrálok X accountot és kész :)

(#2017) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! PCX-nél nekem idáig nem volt problémám, de most 2 hozzászólásban is írták, hogy használt terméket kaptak csere garanciánál. Illetve lehet, hogy ahol sokan vásárolnak, ott többször lehet probléma is?
Egyáltalán van ajánlható bolt (jó lenne a XIII. kerületben), vagy mindenhol gond van? Nem is értem, hogy miért nincs "Prohardveres" bolt. :)

[ Szerkesztve ]

(#2018) 313313 válasza pinnacle (#2017) üzenetére


313313
addikt

Nem olvastam/hallottam a konkrét esetekről, amit említesz. De az első év után a használtra csere teljesen elfogadott dolog. Pláne ha ezt le is írják, illetve x+x évnek hirdetik a garanciát/jótállást.

Szerk.: Apple is felújított készülékekre cserél, nem újakra...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2019) TIT válasza 313313 (#2018) üzenetére


TIT
veterán

Nem elfogadott,sehova nincs leírva és szabálytalan,én mindig újat kaptam.
Eleve a használt az értékcsökkent és én az új árát fizettem ki.
Apple meg elmegy a fenébe,horror áron adja a vackait és csak 1 év garival és még használtra cseréli?

(#2020) pinnacle válasza 313313 (#2018) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Itt írták. Nem derült ki, hogy mennyi időn belül jelentkezett a hiba, és milyen típusú garancia volt. 1 éven belüli cseregaranciánál jelzi a PCX , hogy nincsen javított alkatrész, ha meghibásodott cseréljük.

Törvény szerint
306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet,

Apple-re valahogy nem vonatkozik a törvény, kérdés nélkül javítottat adnak.
Ezt meg gondolom, senki sem tartja be.

Nekem azt mondták, hogy valami jogszabály miatt írnak 12+24 hónapot, de az 3 év valójában. iPonnál jelzik, hogy 5 év gyári garancia, persze lehet, hogy a számlán már ők is 12+48 hónapot írnak.
Illetve az is írják, hogy
"A Fogyasztó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat."

Cserélni új termékre lehet.

Köszönöm a válaszokat. Hogy más is tanuljon belőle, a mai napi tapasztalat:
Felhívtam az NFV-t (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) és korrektül, gyorsan válaszoltak, új lapot kell, hogy kapjak. Ha véletlenül nem így történik, akkor náluk lehet panaszt tenni és rendezik. Bár szerintük elég csak említeni a kereskedőnek a Hivatal nevét, ez általában célravezető.
Engem még egyenlőre "altatnak", holnap beszélnek a nagykerrel...

[ Szerkesztve ]

(#2021) 313313 válasza TIT (#2019) üzenetére


313313
addikt

Egy év jótállás a kötelező, a többit a gyártó/kereskedő adja a saját feltételeivel.
Itt egy példa, hogy mit is ad az ingyenes plusz 1 év garancia...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2022) 313313 válasza pinnacle (#2020) üzenetére


313313
addikt

Azért használt és használt között is van különbség...(más egy hónapokig használt dolog, és más egy olyan amit megvettek, kipróbáltak, vagy ki se próbálták csak kibontották és visszaküldték hogy nem tetszik...)
Gondolom gyártója válogatja, hogy újat/használtat/felújítottat/akármilyent adnak az 1 év kötelező jótállás után.
Azért bontják meg 1év+xév-re mert különbség van közte. Az első évre vonatkozókat törvény szabja meg, utána a gyártó szabja a feltételeit.

Fogyasztóvédelmet meg hagyjuk, nem egyszer adtak fals infót a fülem hallatára a vevőnek:
- Vett valamit boltba, visszahozta, hogy kéri vissza az árát, mert nem kell neki.Fogyasztóvédő felhív, azt mondja kereskedő 14 napig köteles visszavenni a terméket. Könyörgöm nem netes vásárlás, hanem személyes.
- Vett telefon, terméket visszahozta, hogy nem tetszik neki, 24 órán belül köteles visszavenni a kereskedő. Kereskedő nem veszi vissza (miért is tenné, ha használatba vették a készüléket). Fogyasztóvédelem felhív, ahol megerősítik, hogy 24 órán belül a vevő visszaviheti, kereskedőnek vissza kell vennie...
És egyéb esetek, szerintem olyan, mint normális fogyasztóvédelem nem működik, egy vicc az egész hivatal...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2023) TIT válasza 313313 (#2021) üzenetére


TIT
veterán

Az saját laptopszalon által,az nem jelent semmit.
Ha 2 vagy 3 évet adnak az teljeskörű.

(#2024) 313313 válasza TIT (#2023) üzenetére


313313
addikt

1 év a kötelező, a többi feltételeit a gyártó szabja, 2. évben az akkukra kapásból nincs garancia már...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2025) TIT válasza 313313 (#2024) üzenetére


TIT
veterán

Tudom,de nem az akkukról van szó.Nincs külön feltétel...3 év az 3 év.
Én mondjuk kipréseltem belőlük 1 év után is egy aksit.

[ Szerkesztve ]

(#2026) 313313 válasza TIT (#2025) üzenetére


313313
addikt

Pedig van, Samsung pl az 1 éven felüli jótállást rögtön regisztrációhoz köti. Aztán elehet szemezgetni mikre milyen feltételekkel van "korlátozott Samsung jótállás".
Ezeket a garancia papírokon se szeretik feltüntetni, neten kell utána járni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2027) TIT válasza 313313 (#2026) üzenetére


TIT
veterán

Jó hogy nem veszek semmiből samut.
Szerencsére Lg nem így csinálja+más se.

[ Szerkesztve ]

(#2028) Polllen válasza 313313 (#2021) üzenetére


Polllen
nagyúr

Műszaki eszközökre 1 év jótállás és 1 év szavatosság a kötelező az EU-n belül. A fogyasztó-barátabb gyártó ezt két év jótállásként kezeli.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2029) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Gondolom ez azért 5 év cseregaranciát jelent. Mondjuk nem tudom, hogy RAM-ot egyáltalán lehet-e javítani. Persze az sem derül ki, ha használtat adnak.

Az is kérdés, hogy a garanciaidő alatt csere miatti újrakezdés, 1 éve belül, vagy azon túl is érvényes.

(#2030) 313313 válasza TIT (#2027) üzenetére


313313
addikt

LG a független telefonjaira pl 1 év jótállást vállal, Samsung 2 évet, ha regisztrálod a terméket.

Polllen: A szavatosság 2 év vásárlástól számítva, viszont 6 hónap után a vevőé a bizonyítási teher.

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2031) Polllen válasza 313313 (#2030) üzenetére


Polllen
nagyúr

Az első év alatt jótállás is van, így jön ki az 1 + 1 év. Ha azt írja az ember, hogy 1 év jótállás és 2 év szavatosság, akkor abból mindenki három évet fog kreálni.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#2032) xxxjjjkkk válasza 313313 (#2030) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

"6 hónap után a vevőé a bizonyítási teher"

az attól függ, mobil szerintem az egy éves, meg kell nézni a jogszabályt

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2033) 313313 válasza pinnacle (#2029) üzenetére


313313
addikt

Igen cserélik a terméket, de nem egyből. Az első évben gyorsabban hetek kérdése, utána sokat hallani 1-2 hónapos ügyintézésekről, mivel a gyártóknak küldik vissza.
Hogy mikor és milyen garancai/jótállás indul újra, az gyártója válogatja.
Általában az első 1 évben szokott csak újraindulni, van olyan, hogy nem a teljes x év indul újra, hanem, az eltelt hónapokkal tolódik ki a garancia.
Fél éve cselétek nekem egy HDD-t a 3. évben (olyan 5-6 hét volt, a csere), az eladó elmondás szerint újraindult a 3 év garancia/jótállás.

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#2034) pinnacle válasza 313313 (#2033) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi!

XIII. kerületben tudtok ajánlani üzletet, szervizt, vagy mindenkinél lehetnek gondok? Egyébként nekem a PCX-el idáig nem volt semmi problémám.

[ Szerkesztve ]

(#2035) TIT


TIT
veterán

Lg tv-re,moncsira 3 év a gari.
Ha cserélik a terméket újraindul a gari,csak alkatrésznél tolódik ki.

(#2036) lufi7 válasza TIT (#2035) üzenetére


lufi7
aktív tag

A cserélt alkatrészre is újra indul és az egészre tolódik.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2037) xxxjjjkkk válasza lufi7 (#2036) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Egy éven belül, főalkatrész cserénél vagy teljes cserénél kelll újra induljon.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#2038) TIT válasza lufi7 (#2036) üzenetére


TIT
veterán

Egészre nem tolódhat,csak alkatrész cserére.
Nekem sose tolódott.

(#2039) chester99


chester99
aktív tag

Üdv

2 hete rendeltem a sportfactor.hu oldalról egy rövidnadrágot, facebookos hirdetésen találtam rá, megrendelés közben csak az előreutalás opciót lehetett kiválasztani, kicsit fura is volt, de megtettem. Sajnos 2 hét alatt sem érkezett meg a termék, az emailekre nem válaszolnak, telefonos elérhetőség nincs, facebook oldalukat törölték. Mik a lehetetőségeim, hogy visszakapjam a pénzem (6500 ft)?

[ Szerkesztve ]

(#2040) TIT válasza chester99 (#2039) üzenetére


TIT
veterán

1 cím azért van,már ha ott vannak még,jelentsd fel a rendőrségen.

(#2041) RexpecT


RexpecT
addikt

Sajnos belefutottam az Xpláza(www.xplaza.hu) nevű boltba, és rendeltem egy egérpadot előre utalással.
A termék raktáron volt/van múlt héten hétfőn utaltam a pénzt, és azóta sem adták fel. Pénteken és tegnap is írtam mailt nekik, de nem válaszoltak eddig. Ezt a hetet megvárom, aztán írok a békéltető testületnek, úgy láttam, hogy hozzájuk kell fordulni ilyen ügyekben.

(#2042) #76500480


#76500480
törölt tag

Valaki meg tudná válaszolni, hogyha én az elállás jogával élve nem a pénzt akarom, hanem egy másik terméket azaz cserét, akkor annak kiszállítását az eladó fizeti vagy megint a vevő? (Azt tudom, hogy a reklamált termék visszaküldése a vevő terhe)

[ Szerkesztve ]

(#2043) lufi7 válasza #76500480 (#2042) üzenetére


lufi7
aktív tag

A vevő.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2044) motocoder


motocoder
aktív tag

Kander.hu,xplaza.hu nem ad a termékről áfás számlát/visszaigénylés felejtős/ és megfelelő garancialevelet!!!
Nem ajánlom!

[ Szerkesztve ]

(#2045) , válasza motocoder (#2044) üzenetére


,
addikt

Pedig ezt írják a kander.hu oldalon:
"Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a Kander.hu minden csomagra biztosítást köt."

Ft alapú számlát nem adnak, de ezt előre jelzik is:
"Számláinkat Euroban állítjuk ki aktuális forint árfolyammal feltüntetve. Céges rendelés esetén EU adómentes számlát állít ki a Kander s.r.o. 10100 Praha V doline 1515 1/c."

(#2046) motocoder válasza , (#2045) üzenetére


motocoder
aktív tag

Nekem a csomagba se számla,se garancia levél nem volt.
Telefonon nem lehet őket elérni!
3 nap után válaszoltak a levelemre és küldtek egy 0%-os áfás számlát emailba.
Amin se pecsét se aláirás nem volt.
Ami persze semmire sem jó!
Kérdem Én hol van Eu-n bellül 0% áfás számla?)
Sehol!
Ezek azért tudnak jó áron termékeket eladni ,mert az áfát benyelik!
Adócsaló cég!
A számlát garanciának sem fogadják el sehol!

[ Szerkesztve ]

(#2047) , válasza motocoder (#2046) üzenetére


,
addikt

Félreértés ne essék, én nem védeni akartam őket, csak leírtam, ami a honlapjukon szerepel.
Én is vásároltam már tőlük több alkalommal, szerencsére nekem nem volt velük gondom. Eurós számlát kaptam, ez tölti be náluk a garanciapapír szerepét is, tehát az azon szereplő dátumtól kezdődően él a garancia a vásárolt termékekre.

(#2048) lafaty80 válasza motocoder (#2046) üzenetére


lafaty80
őstag

a 0%-os számla nem ördögtől való, az hogy te nem hallottál esetleg róla az más kérdés. Kérdezni lehet ezt ahogy tetted is, de tehetted volna ezen hsz előtt az interneten is a megfelelő helyen :D . Van pár opció, ami miatt 0%-os lehet...

Én sem védeni akarom a céget,

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#2049) SybenX


SybenX
őstag

Sziasztok!
2017. januárjában a fotoplus.hu webshop-ból vettem egy sony milcet amihez +3 év kiterjesztett garanciát kínáltak ingyen egy promóció keretében az alap 1 évhez. Most tudtam meg, mivel megkérdeztem tőlük ,hogy hogyan működik ez a +3 év gari, mert érdekelt, hogy ha eladom az alap kit objektívet, akkor arra is érvényes-e és megtudtam, hogy kellett volna, hogy kapjak egy sony garancia hosszabbító kártyát amin egy kód segítségével regisztrálás után kaptam volna meg a +3 évet. Na most a helyzet az, hogy én nem kaptam olyan kártyát és nem is tudtam, hogy kell hogy kapjak , mivel nem volt sehol semmilyen tájékoztatás az oldalukon. Valószínűleg kifelejtették a dobozból ,mert online rendeltem ,de most ez így átverés, mert +3 év garival hirdették, de nem kaptam meg. Írtam nekik, nem válaszoltak kedd óta. Árukeresőn is írtam egy szép értékelést, arra általában válaszolnak, de még nem került ki az oldalra.

(#2050) motocoder


motocoder
aktív tag

A Hardverker nevü oldalon rendeltem terméket.
A rendelésemet 2 hét után törölték a rendszerükből,mert nem kaptak elég terméket a beszállitoiktól.....
Ez az információt mondhatták volna elöbb is,mert akkor nem várok erre a kamu webshopra!!!
Furcsáltam is ,hogy mindenhol Ők a legolcsobbak.
Így könnyű,nincs is nekik a termékből!
A HardverKERt nem ajánlom senkinek sem!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.