Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) Szten Márs válasza Wyll (#349) üzenetére


Szten Márs
nagyúr

Mi történt, mi lett az akcióból? :D

(#352) Wyll válasza Szten Márs (#351) üzenetére


Wyll
őstag

végülis nem lett semmi.
odaértünk kb 16:55-kor de a roló le volt húzva. pedig van vagy volt ott bolt tuti, mert van ilyen cégér is meg minden. lehet holnap mégegyszer elnézek arra.

MOD:
Tibeerius, holnap nem akarsz te is jönni? :DD

[ Szerkesztve ]

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll

(#353) Wyll


Wyll
őstag

No, pénteken ott voltam 11 körül, és roló ugyanúgy lehúzva....
Szóval ez is feketelistás csak nem BAD hanem RIP értelemben ;]

[ Szerkesztve ]

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll

(#354) Szten Márs válasza Wyll (#353) üzenetére


Szten Márs
nagyúr

Gyász. Béke poraira.

(#355) 04ahgy válasza R.P. (#339) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Most olvasgattam egy kicsit vissza a topikban! Ugyanez játszódott le velem is az ICSMedia-val kapcsolatban.. Depo.hu-n láttam, van náluk 350W-os FSP Bluestorm raktáron. A BME-ről felhívtam őket, hogy ne adják el, míg odaérek (a város másik vége). Ekkor közölte eléggé unott, flegmába hajló hangon az eladó, hogy nincs raktáron, a Depo rosszul jelzi. Viszont gyorsan hozzátette, hogy meg tudom rendelni. Meg is tettem, nevem, számom, mindent bediktáltam. Pénteki nap volt, még októberben!
Na, azóta is hívnak, hogy megérkezett a táp...

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#356) Traxx


Traxx
őstag

Nem ide tartozik, pontosabban übernagy off, de mivel az említett üzletről elég szépen érkeztek rossz vélemények, ezért: [link]

"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

(#357) Hawk1979 válasza Traxx (#356) üzenetére


Hawk1979
őstag

Végre :R
Ha lehúzzák a rolót,legalább több embert nem csapnak be garis ügyekben !

(#358) looser válasza AMD Power (#312) üzenetére


looser
addikt

Kíváncsi lettem volna, mi történik, ha ők is éppen akkor kaptak volna árut ;)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#359) pentium4


pentium4
senior tag

Hali mindenki!

multhét kedden vásároltam az Ostrom kft től, másnéven a Ready Computertől!
2db WD5001ABYS tipusu hdd t, pénz átutalva szerdán jön a csomag, kibontom, a megrendelt vinyók helyett 2db wd5000abys tipusut küldtek, na mondom ez még elmegy, de ami utána jött!!
kicsomiztam, be a gépbe, áramot neki, sata kábel, gép bekapcs.....
az egyik kattog mint nagyfater bimbammos órája, és össze vissza pörög,a másiknak nemvolt hangja, na mondom legalább az jó, szar kivesz, nézem a másikat, az felse pörgött elsőre,a postolásnál felpörögtt pár mp erejéig, aztán leis állt sokszori inditásra is szar volt!!
hivom a boltot, mondom nem azt küldték amit rendeltem és mind2 szar!!
erre a faszi mondja hogy elnézték a rendelést, mondom anyád......
utána meg mondja nekem hogy 20 éves pályafutása alatt nem történt még vele iylen hogy 2ből mind2 szar, és hogy megvan döbben ezen teljesen, hát még én..................
no mind1 holnap feladom nekik postán és kedden megkapják, mondta hogy alaposan megvizsgálják, hogy nem e én tettem tönkre dobtam le a földre vagy cseréltem panelt stb.
aztán ha ok akkor cserélik de mondtam nekik hogy adják vissza a pénzem beleértve a felpostázás költségét!!
majd irok kedden vagy szerdán hogy mi lett a végeredmény!

P4

(#360) looser válasza pentium4 (#359) üzenetére


looser
addikt

Eyha! Ezt nem tudtam, hogy az Ostrom, az a 'jó' öreg Ready computers...
Egyébként ha rendelve volt a cucc, lehetett még a Posta (vagy amely szállító hozta) bűne is, hogy szépen dobálták (mert esetleg lespórolták a törékeny árura vonatkozó különdíjat) és úgy lett baja. De az, hogy nem azt kapod, amit rendelsz, az gáz. Ez az amit nem értek - s most általánosságban mondom -, tengernyi számtech bolt van, versenyezniük kellene a kegyeinkért, nem úgy forgalmazni, hogy utána biztosan ne menj oda.
Feljebb említették az iPon-t, nekem velük még nem volt bajom (3 rendelés, igaz, személyesen átvéve), s még a hely is szimpatikus a Duna-panorámával...de ez már más tészta :)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#361) pentium4 válasza looser (#360) üzenetére


pentium4
senior tag

hát lehet hogy dobálták de jól volt becsomizva 4-5 réteg szivacs volt benne, szal nemhiszem hogy a dobálástól ment szét, de kitudja ez nem változtat a tényen!
amugy tegnap megkapták és megis nézték, tényleg szarok votlak!
pénzt visszautalták, bár amit én fizettem a postán 920 at a visszaküldésért nem fogják kifizetni, ezért is bassz**k meg!! többet tőlük se vásárlok!!
maradok a jólbevált helyeknél!!

P4

(#362) koma106


koma106
senior tag

Cellcom Online bazi nagy fekete pontot kap tőlem.

A mai napon megrendeltem náluk egy videókártyát (PCI Club3d AMD HD 3850 512Mb) bruttó 18k. Gondoltam ez ám az akció! Biztos elért végre minket is a régóta várt áresés. Megrendeltem. Visszaigazolták. Fél órával később írtak egy egysoros e-mailt, hogy "Sajnálattal közöljük, de a rendszerünk hibásan vitte fel a rendelt termék összegét.
Jelenlegi Bruttó ára: 31.500.-Ft" és egy elegáns mozdulattal törölték a rendelésem (erről persze nem tájékoztattak).

Na de én megrendeltem, Ők meg visszaigazolták! Ez olyan, mintha szerződtümk volna.
Belátom elég olcsónak tűnt a kártya a hazai árakohoz képest, amit ugye a raktárkészletek miatt szándékosan tartanak magasan...de engem leginkább az eljárás bosszant!

Na, most már jobb egy picit. :U

-

(#363) looser válasza koma106 (#362) üzenetére


looser
addikt

Volt egyébként hasonló sztori néhány éve az Amazonnál, ha jó emlékszem iPod volt 10 dolcsi körül. Akik megrendelték, természetesen megkapták, az pedig, aki ezért felelős volt...hát nem tudom. Lehet egyébként, hogy marketing volt az egész. de a te esetedben erről szó sincs, sajna. Pedig odaadhatták volna :)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#364) martens77 válasza Wyll (#349) üzenetére


martens77
csendes tag

Csak olvasgatom a hsz-eket és nem értem miért vagytok ilyen rosszindulatúak?
Ez a legjobb példa amit kiragadhattam...
...szegény eladó ALKALMAZOTT srác lehet elbukta élete szerelmét vagy eltemette a testvérét vagy tudom is én milyen oknál fogva szar napjai vannak ezért dekoncentráltságából fakadóan elszúrt egy árat az álistán,mikor ti megérkeztek a főnöke melle áll.
mivel a TULAJ pont végighalgatja a sztorit és pont leszarja az alkalmazottját, az üzlet érdeke miatt, neked fog igazat adni, kiadják a karit te jól jártál a srác meg a szopó 2 hete után 1 azaz egy hibájárét még fizut is alig visz haza,De mivel minimálbéres és természetesen béréből fizeti ki a különbözetet és persze megtakarítása nincs, a maradék fizuból nem fizeti ki az albit és kiteszik, nem lesz hol laknia .....nem sorolom mert magamat spanolom csak fel,stb stb....

szomorú, hogy nem vagyunk emberek és másnak nem nézükk el a hibáit.
hogyis van "csak az hibázik aki dolgozik" valamilyesmi.

legyen szép napod Wyll!

Amugy nem személyeskedni szándékoztam bocs,csak a gyarlóságainkra felhívni a figyelmet,bárkire irhattam volna mert sokan igazságtalanok....

(#365) sniper elite


sniper elite
senior tag

sziasztok!

Úgy döntöttem hogy megosztom veletek a bánatom és csalódótságomat amit az elmúlt 3 hétben éltem át,az történt ugyan is hogy összerakattam egy gépet az ipon webáruházában, és meg is rendeltem!2 napra rá megjött a gép, külsőleg semmi probléma nem volt vele, és ahogy megjött rögtön bele raktam a régi konfigurációból a vincsesztereket amiken rengeteg adat volt, amit a munkám során is fel kell használnom! Szóval 10 perc alatt beraktam a 3 vinyot, plusz volt is benne egy amit még náluk vettem Raptor vincsesztert 150gb-os!Az első bekapcsolás után nem történt semmi csak ment a gép de se kép se hang nem volt, reset gyorsan... a másodiknál már volt kép de a biosban csak egy vincsesztert ismert fel a 4-ből! Azt amelyik a rackben volt! Érdekes gondoltam... próbálkoztam vele még egy darabig,ellenőriztem a kábeleket de minden rendben volt....Szóval másnap bevittem egy szakszervizbe, mert arra gondoltam hogy valami bios beállítás szükséges hogy lássa mindegyik vincsesztert! Bent hagytam a gépet, kb 2 nap múlva szólt a szakember hogy óriási nagy baj van mivel azok a vincseszterek amik nem voltak bent a rackben azok teljesen elromlottak, még a Raptor vinyo is ami elég strapabíró elvileg, nagyon megijedtem hiszen borzasztó sok adatom volt a 3 vinyon, sajnos több napi vizsgálat után is csak azt tudta javasolni az itteni szakember hogy vegyem fel a kapcsolatot az Iponnal és beszéljem le velük ezt az egészet, mert ez tuti hogy valamelyik olyan hardverből fakadó hiba amit ők raktak be! Hát nagyon szomorúan vettem tudomásul hogy ez megtörtént! Egy szakvéleménnyel a kezemben felvettem a kapcsolatot az iponnal és megbeszéltem velük hogy felküldöm a gépet!Fel is küldtem, kb 2 nap múlva hívott egy férfi a boltból hogy sajnos egyik termékre se vállalnak garanciát amit ők raktak bele mert úgy vették észre hogy hiányzik pár rögzítő csavar vagy másmilyen van benne, meg megtört a vízhűtés csöve egy kicsit, amúgy a vízhűtés csövet ők szerelték össze tehát volt pofája erre hivatkozni... Na de mindegy vitatkozni nem akartam vele, ezért megkértem hogy gondolkodjanak el rajta milyen dolog az hogy egy teljes konfigot összerakok náluk, majdem 400 ezer forintért erre tönkre teszi az egész adat állományomat! És se garit se kártérítést nem vállalnak!Természetesen jogi útra fogom ezt az egészet terelni, mert ha csak azt nézzük hogy a biztosan hibás vagy tönkre ment termékek közül a Raptor150GB-os vinyora 60hónap garancia van az Asus strike extreme alaplapra kb 2 év! A thermaltake 850W-os tápra 1 év....stb szóval ilyen nincs hogy ők elhatározzák hogy márpedig semmire nem vállalnak garit! Nos direkt azért írtam egy ilyen hozászolást hogy felhívjam a figyelmet arra hogy aki az iponnál vesz valamit az számítson arra hogy lehet a csere garacia helyet kifogás és nem törődöm stílust kap!A hab a tortán az hogy küldtek nekem egy levelet, amiben azt javasolják hogy a náluk vett tápot ne dugjam rá semmire se mert ő szerintük is rossz!!! Bevallják hogy rossz terméket adtak el nekem és nemhogy kicserélnék vagy vissza küldenék a gyárnak hanem ugyan úgy vissza rakják a gépbe és azt mondják ne is próbáljam meg használni!!!A rossz vincseszterek amik a sajátjaim voltak is totál tönkre mentek, kb 1,5TBnyi adatom ment a füstbe! Csak azért mert valami gyárilag rossz alkatrészekből össze tákolt gépet adott el nekem ez az üzlet,és nem hogy garanciát nem vállalnak rá hanem még cinikusan közlik hogy jobb lenne ha meg se próbálom használni a gépet!!Lehet azért csinálják ezt velem mert vidéki vagyok, vagyis kaposvári és nem tudok állandóan a nyakukra járni a problémámmal, telefonon minden esetre lerázó szöveget nyomtak!Tényleg mindenki józan eszére bízom hogy vesz-e náluk valamit de hogy ezek nagyon becsületlen társaság az biztos! Sajnos nekem súlyos több százezres károm származott ebből az egészből!Fogyasztó védelem és más szervezeteknél viszont ismert lesz az ügy, szóval ennyivel nincs lezárva!

(#366) DerDer


DerDer
tag

:((( pixmania.hu :(((
Rendeltem tőlük anno egy egeret, 2hét alatt meg is jött (igaz nem kaptam meg egyből a számlát), csakhogy 2-3hónap múlva garanciális problémám lett vele, és hova kéne visszaküldenem az egeret?
Párizsba... :(( Aztán gondolom még fizetnem kell a visszaútját is, és az benne a legjobb h semmi garancia sincs h megjavítják/kapok helyett újjat. Szóval lehet h pár ezer forintért szív egy kis friss levegőt :W :W

[ Szerkesztve ]

(#367) looser válasza sniper elite (#365) üzenetére


looser
addikt

Ez a legtöbb, amit tehetsz. Kívánom, hogy sikerüljön elérned (még ha az adataid visszaállítását nem is tudod elérni náluk) legalább az alkatrészcserét. Nekem eddig jó tapasztalatom volt, de ez a hír igen lesújtó. Korrekt boltnak gondlom, nehogy második Mistral legyen belőle...bár ez utóbbinál '99-ben vásároltam utoljára...

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#368) evitiguF


evitiguF
senior tag

Üdv!

WOX Computer-ről van valakinek tapasztalata?

(#369) Daemon09


Daemon09
őstag

Sziasztok!
Valakinek tapasztalata van pesten a rufusz computerrel?

(#370) Mackósajt válasza Daemon09 (#369) üzenetére


Mackósajt
senior tag

Én ott vettem a mostani konfigom eredetijét 3 éve (Amióta elköltöztem arról a környékről, már nem vásárolok ott. ). Semmi gond nem volt velük, azon kívül, hogy akkoriban kicsit drágák voltak. Most hogy nézem, új weblapjuk van, és visszavettek az árképzésükből is.
Mivel semmi nem romlott el, amit ott vettem, a garanciális oldalról nem tudok beszélni.

(#371) Daemon09 válasza Mackósajt (#370) üzenetére


Daemon09
őstag

Értem. Köszi!

(#372) Petya2900XT


Petya2900XT
aktív tag

Üdv mindenkinek!
Tudom,h ez nem ide illik,de meg szeretném kérdezni,hogy mi a vélaményetek a HERDVERKER-ről?Nagyon barátságos áraik vannak,de nem tudom milyenek a garis dolgokkal és a vásárlókkal!

//6800K+1070–XboxOneX—PS4–Switch\\—GamingEmpire

(#373) KMT


KMT
addikt

Nincs nagyon időm átnyálazni a topikot. Az alábbi 3 bolt érdekelne:

Alien Computers, Ipon, Ready

Milyenek ezek garanciális szempontból?
Előre is kösz!

(#374) Szten Márs válasza KMT (#373) üzenetére


Szten Márs
nagyúr

Szigorúan mások itt leírt tapasztalata alapján amit így első blikkre mondanék az általad említett három bolt sorban:
Jó - rossz - nem tudom.

Nem kell átnyálazni a topicot, van kereső a forum bal felső sarkában, sokkal könnyebben és hatékonyabban kereshetsz vele ;)
Ide kapcsolódó topicok: [link]
[link]

[ Szerkesztve ]

(#375) fv82 válasza martens77 (#364) üzenetére


fv82
tag

Én igazat adok neked, de utána elolvastam, hogy a Komputer Kombinátról van szó. Aza bolt mindíg is ezt csinálta. Folyamatosan ilyen fantom árakkal és termékekkel csalják oda az embereket és persze mindíg tudnak helyette mást ajánlani. Én csak azért néztem be hozzájuk kétszer, mert közel van az Aqua.

Telefonszámot mindig hívható formátumban küldj!

(#376) maross válasza KMT (#373) üzenetére


maross
veterán

ipon felejtos

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#377) maross válasza Petya2900XT (#372) üzenetére


maross
veterán

nekem 2 honap alatt nem voltak kepesek kicserelni egy 1gigas ddr2 modult. plusz levelben rendeltem "nagyker" aron toluk cumot, jott a visszaigazolas hogy minden ok, bementem erte, marhara siettem, jol ramsoztak kisker aron (+12ezer kb), nem neztem fizettem rohantam. utana reklamalasra jol elzavartak. koszi, ezutan is ott fogok vasarolni. ja nem, van par nagyker pesten, megoldom.

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#378) Gyuri27 válasza maross (#377) üzenetére


Gyuri27
félisten

1 az ember tudja mit rendelt és azért mennyit kel fizetni szvsz.
2 nem mindenki tud nagykerből vásárolni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#379) maross válasza Gyuri27 (#378) üzenetére


maross
veterán

nem ritka hogy tobb szazezerert vasarolok. nem figyeltem, megbiztam a visszakuldott emailben, ahol meg jol voltak feltuntetve az arak. nem egy-ket dolgot szoktam vasarolni, hanem sokat, ott mar lenyegesebb a kulonbseg. annak ellenere, hogy nagyon regota vasarolok naluk, magasan leszartak a fejemet, csak nehogy "bebukjanak" - nyilvan meg igy is jo haszonnal - nemi penzt.

a kiszolgalasrol akkor par szot: amire osszekapartak azt a cirka 6-8 cuccot amit kertem, bo fel ora volt, szepen kestem a kovetkezo talalkozomrol. a hirdetett samsung monitor helyett lg-t kaptam, hirdetett cl4-es ramok helyett cl5-oset. az lg ugye kiderult a helyszinen, nem orultem, de rabolintottam mert szamitottam arra a monitorra, es nem akartam ujbol keresgelni. ramok idozitesere csak kesobb derult feny, termeszetesen ezek az extra dolgok sem hatottak meg oket az arkulonbozet visszaadasaban, az oldalukon atirtak a cl4 -et cl5-re, case solved.

[ Szerkesztve ]

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#380) Gyuri27 válasza maross (#379) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem akartalak/akarlak kritizálni. A boltban ezek szernit tapló mindenki.
De. A terméket nem csak a kisker oldalán nézem meg, hanem a gyártóén is. Mert elírások vannak. Rohanva ezek szerint nem lehet vásárolni.
Ahogy a német mondja ellenőrizni, ellenőrizni, ellenőrizni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#381) nygma


nygma
addikt

Üdv!

Ismerős vett kb 2 hónapja az Aqua Computernél egy bigwater vízhűtést.

Minden rendben ment addig ameddig minap a cpu blokkja el nem repedt MAGÁTÓL!

Nem meri bekapcsolni a gépet,nehogy folyon a víz...hiv engem intézkedjek( én értek hozzá)

Felhívtam az üzletet és mondtam,hogy mi a probléma...szervizest kapcsolják mondom oké,tuti cserélik,mert ugye van rá garancia!

Elmondom mi a probléma erre a válasz: nem tudok mit csinálni vele erre nincs garancia!

Mondom hivatalos garanciapapír és a számla van a termékről.

Erre megint: nem tudok vele mit kezdeni..erre nincs garancia

Mondom mire nincs garancia? ...arra,hogy elrepedt magától az a sz@r plexi és folyni fog a víz? Így használhatalan a hűtés... :W

Új válasz: Ezzel nem tudunk mit kezdeni....

Gondoltam magamba k*va any@d mit tegyen szegény gyerek..?

Srác hív mikor viheti garanciába hűtést...

Azt sem tudtam mit mondjak neki... :U

Mondom neki azt mondták,hogy nem tudnak mit kezdeni vele és lesz@rják az egészet...nagyjából igy jött ki magyarra fordítva...

Mit lehet ilyenkor tenni?

(#382) maross válasza Gyuri27 (#380) üzenetére


maross
veterán

nyilvan. de ugye vevoorintalt hozzaallasnal ez kicsit maskepp mukodik. de elinteztek egy "majd legkozelebb nagyker aron adjuk" szoveggel. azota nem volt legkozelebb.

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#383) Gyuri27 válasza nygma (#381) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az egész cucc garis. A csövektől a csavarig. Mivel gondolom az is a hütés része.
Ez olyan mint egy házban meghalna a venti, amit gyárilag adtak hozzá. Nem csak a ház a garis. Vigyétek vissza nyugudtan. Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről. :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#384) Speed® válasza Gyuri27 (#383) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Fizikai sérülés, égés, repedés, nem garanciális probléma. Ez benne van 100%ra a garanciális feltételekben. Az eladós ötletedet inkább nem minősíteném, csak azt kívánom legyél egyszer a másik oldalon, majd rájössz ;p

nygma
A Tt BW blokkok jellemzően könnyen repednek túlzott ráfeszítés esetén. Persze ehhez hozzájárul a silány anyag is, de olcsó húsnak..ugyebár. Megoldásként azt tudom javasolni, hogy keresd fel Todyt vagy a vizes topikba dobd fel a kérdést, bizonyosan tudnak segíteni egy új fedő elkészítésében. Bár olcsóbb valszeg kicserélni a blokkot valami értelmesebb darabra, azzal legalább a hatásfok is javul.

[ Szerkesztve ]

(#385) Gyuri27 válasza Speed® (#384) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem vadíts már ombre. Ha a procihűtő heatpipe-ja elreped (nem azért mert földhöz basztad) az nem garis tétel? Esetleg egy lapról leesik 1-2 kondi az nem garis?
Itt tudod mi a baj? Az érdektelenség és a totális beleszarás. Vegye át a cuccot és bizonyítsa mitől van rajta a repedés és a szerint cserélje vagy ne cserélje. De telefonon azt mondani nem is garos. Hát barát ez rosszabb mint a kurvaanyázás (már elnézést kérek a gyengébb idegrendszerüektől). Mert mi az ábra. Veszel egy ilyet nem olcsóért (25k). Tönkremegy és jön a nyomi telefonon a lepatintós dumával. Azért ez mindennek a teteje szvsz. Ez olyan madarasteszkós megoldás. Lehet itt hivatkozni a kevés fizetésre. Könyörgöm kötelező ilyen boltban dolgozni? Egyáltalán kötelező eladónak lenni (ilyen hozzáállással)? Lassan ez a szakma is olyan lesz mint a biztonságiőrködés. Megy oda boldog boldogtalan.
De én kikérem magamnak, hogy bárki az én pénzemmel játszon. Mert mi történik akkor ha szépen spriccel a vizecske és zárlatocska keletkezik a gépben? Azután pedig mondjuk lehet kukázni a fél vasat. Olyankor mi a szitu?
De nem véletlenül van az apeh adós listáján ez a nyomi cég. Mint ahogy az sem véletlen, hogy némi trükközéssel új cég lettek.
A mondandóm lényege csak annyi, hogy ha itthon európai módon nem lehet valamit elintézni (mikor a pénzről van szó) megpróbálom balkáni módszerekkel.
Jah és nekem ne kívángass semmit. ;)

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#386) Speed® válasza Gyuri27 (#385) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

El vagy tévedve, nézz utána a gyártók garanciális feltételeinek. Ebben az esetben nem a bolti eladó\szervizes csóka hibázott, mégis őt okolod. Holott ő csak képes volt elolvasni és értelmezni 2 sort a garanciális feltételek résznél.
Sehol sem fognak neked fizikailag sérült cuccot legariztatni eredményesen.
Ne keverjünk más esettel, de a repedt HPnál is hasonló az állás, 0 bizonyíték.
Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége.
Visszaviheti a szettet, felkérhet független bizottságot, bevizsgáltathatja, anyaghibát biztosan nem fognak megállapítani. Sokkal inkább júzerhibát, túlzott rácsavarozást és ebből eredő sérülést. Aztán a felmerülő költségeket ráverik.
Lehet választani, 5-7k kiadás egy rendes blokkért vagy több havi hercehurca és többtízezres kiadások végeredményként egy működésképtelen vízhűtéssel.
Válogasd meg a szavaid légyszives. ;)

[ Szerkesztve ]

(#387) Gyuri27 válasza Speed® (#386) üzenetére


Gyuri27
félisten

Melyik kettőt?
Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon. Hanem azt, hogy ne telefonon álapítsa azt meg. Ill legyen kedves bizonyitsa. Mert az átvétel és bizonyítás is törvényben van leírva.

"Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége." LOL ezt ne ird be a garancia totyikaba mert közröhej tárgya leszel. Nézz utánna a részletekkel, de a bizonyítás az eladóé.
"(Ptk. 305/A.§ (2))
Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis."

"Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe
Ptk. 248. § (5): A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell."

Mert amit írsz jól hangzik, de ha nem így müködik a garancia. Mert, hogy venné ki magát ha mindenki minden általad aprónak vélt hibát meg csináltatna. Mondván ezzel ne zaklassuk a boltot.

Lassan ott tartunk, hogy a vevő kér bocsánatot az eladótol mert a pénzéből él.
Sajnos régebben és is futottam bele egybe és másba több helyen is. De az esetek nagyrészében kiharcoltam az igazam (ew, mm, tesco stb...stb). Mert milyen már az, hogy az ember vesz egy komplett gépet és a kábelek árát felszámolják, holott a laphoz adtak mindent (például egy kisker). Na itt jön a gusztustalanság.

Mellékesen még egy kis adalék.
"Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."

Ha meg egy termék köztüdottan sz@r, problémás azt nem kell árulni. Így nem lesznek garanciális problémák.
Az aqua változásával és köztartozásával kapcsolatban nem írtál semmit.
Szóval mégis csak van náluk egy kis zavar

Erre a szavak megválagotására akartam finoman utalni az off részben az előbb. ;)
Mert így ismeretlenül tényleg ne javasolgass nekem és ne is kívángas.

Amd - Radeon - Ryzen

(#388) Gyuri27 válasza Speed® (#386) üzenetére


Gyuri27
félisten

Sajna lejárt az idő. Annyi még, hogy folytathatjuk ott ahol ennek a helye a garis totyikban. :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#389) Speed® válasza Gyuri27 (#387) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Azt a kettőt, ahol leírják, hogy fizikailag sérült, égett, repedt, hiányos termékre nem áll módjukban vállalni a garancia teljesítését. Ez minden garis tájékoztatóban jól láthatóan fel van tüntetve.
"Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon." Dehogynem.
Az eladó miután megtudta mi a gond, úgy döntött megkíméli mind a vevőt, mind magukat jópár felesleges körtől. Ha az erőszakoskodó vevő nem fogná fel a feltételekben leírtakat, az az út következne amit felvázoltam.
A Ptk. 305/A.§ (2) már ott bukik, hogy közölték, eddig minden rendben volt és a repedés tartós használat után\közben jelentkezett.
A Ptk. 248. § (5)at nem fogja megszegni a bolt, nem érdeke.
Forgalmazó nem hárít felfelé ez esetben, a vevővel kötött szerződésben ki vannak kötve a garancia érvényességének kritériumai, amiket már írtam.
Te sem gondolod komolyan, hogy a forgalmazót jogszabály kötelezi arra, hogy a gyártó által vállalt garanciális feltételeken felül teljesítsen..amennyiben de, hajrá, lehet arcoskodni, csak ne lepődj meg ha hetekig szopóágon várakozás után ugyanoda lyukadsz ki ahonnan elindultál, csak szegényebben ;p

Ez nem aprónak vélt hiba, hanem felhasználói hiba, jó lenne megérteni..
A terméknek nem lesz baja, ha megfelelő körültekintéssel üzemelik be.

Vizesék köztartozása nem azért született mert mocskoskodnak a garizásnál.

A szavak megválogatására irányuló kérésem annak szólt, ahogy nekemugrottál.
Holott a kívánságom előtte annak szólt, hogy ha a másik oldalon lennél, nem írnál le olyan ökörségeket mint amiket sikerült. Egy esetben sem az eladó tehet arról, hogy milyen jogszabályok\munkahelyi direktívák szerint dolgozik. Nem az egyéni hittvallása, pusztán a munkája. Persze lehet, hogy te az a típusú vadember vagy aki úgy véli, ha leüvölti az ügyfélszolgálatos fejét attól jobb lesz bármi is, de tévedés lenne úgy gondolni, hogy ez a helyes. Nem az.

Semmi kedvem garis topikban szájkaratézni, már itt is épp eléggé unalmas.

(#390) nygma


nygma
addikt

Látom folyik a vita,nem szólok bele...

Most nem tudom mit tegyek...vigyem vissza nekik a blokkot és dugjam az orruk alá.... :U

(#391) Gyuri27 válasza nygma (#390) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link] gyere át ide.

Amd - Radeon - Ryzen

(#392) nygma válasza Gyuri27 (#391) üzenetére


nygma
addikt

Mentem... :R

(#393) enddav


enddav
aktív tag

Én szeretnék venni fényképezőt. Namármost, edigital honlapján nézelődtem és szombaton pedig elmentem a Mammutban lévő üzletükbe. Eddig még nem voltam ott, ezért tökre tetszett a hely, mert hogy a fényképezőgépeket a kezemben is megfoghattam. Szóval nekem bejött a hely, de olvastam és hallottam már olyanokat, hogy nem a legjobb hely ez az Edigital, esetleg valakinek valamilyen tapasztalata van róla, vagy valami jobb helyet akkor tudnátok ajánlani, ahol lehet fényképezőt kapni? :)

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#394) localhost válasza enddav (#393) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Jó az!

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#395) nygma válasza enddav (#393) üzenetére


nygma
addikt

Szvsz vedd meg náluk... ;)

(#396) enddav


enddav
aktív tag

De ti már vettetek ott valamit, mert én már anno vettem és azt neten rendeltem meg és aazal nem volt semmi baj. De olvastam korábbi hozzászólást és ott azt írták a vásárlás után kezdődnek a gondok. Pl. ez a 2 éves európai garancia, ami Magyarországon nem érvényes. :F Ez most mit jelent, vagy igaz ez egyáltalán?

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#397) localhost válasza enddav (#396) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Több mindent vettem, minden a legnagyobb rendben van és volt.
No para!

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#398) j.bravo válasza enddav (#396) üzenetére


j.bravo
addikt

Régebben ők maguk hozták be a gépeket, a hivatalos importőr megkerülésével, ezért eu gari volt csak, magyarul hozzájuk kellett bevinned, és ők kiküldték a gépet Németországba.
Egy ideje több márka esetében már a hivatalos importőrön át hozzák, azaz van magyar gari is. Érdemes rákérdezni.
Jó kis fényképezőbolt egyébként még pl. digitcam (www.digitcam.hu), náluk van magyar gari mindenre, ahogy én tudom.

Whatever.

(#399) Ariadne válasza enddav (#393) üzenetére


Ariadne
őstag

Edigital? LOL. Keress körbe a neten, találsz pár "jó" szót a garanciális ügyintézésükről. Egy barátom épp most perelte be őket... Fényképezőt inkább valódi fényképezőboltból vegyél. ;) Én a Digitcamnél vettem, de van még jópár valódi szaküzlet, valódi jótállással.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#400) adalbert1 válasza Ariadne (#399) üzenetére


adalbert1
veterán

Ha már te úgyis jogban járatosabb vagy, akkor ezzel az EU garival kapcsolatban kérdeznék: A gyártók nem lennének kötelesek elfogadni itthon is javításra az általuk kiadott EU-s gari levéllel is a cuccokat? Mert itthon eléggé rosszul áll a nagy többségük hozzá, ahhoz meg semmi közük, ha én tegyük fel Németországban vagy Angliában veszem meg egy terméküket, de itthon akarom javíttatni... Így kicsit ellent mond az egész az EU egyik alapelvének az áruk szabad áramlásának (persze annak idején nem pont emiatt találták ki :) ).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.