Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3001) merqree válasza inf3rno (#3000) üzenetére


merqree
őstag

Ha a hivatalos Electrolux weboldalrol rendelsz, akkor nyugodtan add meg. Nem mentik el. Hosszu evekig rendeltem toluk alkatreszt,amig Electrolux porszivonk volt.
A csomag nekem minden esetben Németországból érkezett.

(#3002) inf3rno válasza merqree (#3001) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ok, köszi! A kiszállítás nem emlékszel mennyi idő szokott lenni? Egyelőre csak rendelés visszaigazolást kaptam, semmi info arról, hogy mikor jön, és jó lenne legalább a hétvégén porszívózni.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3003) merqree válasza inf3rno (#3002) üzenetére


merqree
őstag

GLS hoztam anno, most nem tudom ki hozza.
Nincs tracking számod?

(#3004) inf3rno válasza merqree (#3003) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem, egyelőre csak rendelési szám van. Gondolom majd akkor kapok trackinget, ha már átadták a futárnak. Amilyen ütemben válaszolt a support a kérdéseimre, simán lehet, hogy két hét is eltelik addig. Ezért nem vagyok oda az előre utalásért, elkényelmesednek tőle a boltok, aztán meg ráülnek a pénzedre, ha visszamondod. De inkább megpróbálok eredetit, mint utángyártottat venni, legalábbis állítólag csak az ami igazán jó.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3005) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Rendeltem az electrolux itthoni webshopjától. Az első gond az volt, hogy a webshopban amikor rákerestem a gép kódja alapján, nem dobott ki egy hepa szűrőt sem hozzá. Rákérdeztem a supportnál. Másodikra vagy harmadikra hajlandóak voltak megnézni, és ajánlottak egy hepa szűrőt, ami elvileg jó hozzá. Az alkatrész szám valami olyasmi volt a géphez való szűrőnél, hogy 13-ra végződött, amit ajánlottak az meg 12-re végződött, szóval gondolom az előző verzió lehet. Nagyjából erre elment 2-3 hét, amilyen komótosan válaszoltak. Rendeltem kettőt, most tartunk ott, hogy eltelt egy hét, semmi válasz, a számlámról sem vontak le pénzt, pedig előre utalásos, és elkérték a bankkártya adataimat, úgyhogy írtam nekik, hogy töröljék a rendelést. Remélem nem kezdenek el később sem pénzt vonogatni. A kártya még jó kb. egy évig. Lassan kezdek agyalni, hogy ilyen célra csinálok elektronikus bankkártyát, amire csak annyi pénzt teszek, ami éppen kell. Összességében csak az a baj a webshoppal, hogy iszonyatosan lassúak. Mások már aznap átadják a futárnak, és 3 napon belül itt van, legalábbis én ezt szoktam meg. Ma rendelek valami utángyártottat máshonnan, aztán remélem, hogy a héten már tudok porszívózni. Lyukas hepa szűrővel inkább nem állok neki, mert csak szétterítem a port a lakásban.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3007) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Csak hogy legyen némi kontraszt. Rendeltem a preciz.hu-tól 5 perccel ezelőtt. Az előbb felhívtak, hogy biztosan kompatibilis e a géppel a Hepa szűrő, mondtam nekik, hogy az Electrolux szerint az. Azt mondták, hogy mindjárt átadják a futárnak, és 1-2 munkanapon belül itt lesz. Ilyen se volt még, hogy egy cég aggódott, hogy biztosan jót rendelek e.

Buliban hasznos! =]

(#3008) inf3rno válasza #40993792 (#3006) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja, általában utánvétezek vagy paypal-ozok, azért nem volt szükség erre. Nagyon ritka, hogy bankkártyával fizetek közvetlenül online. Egyébként van valami mód rá, hogy letiltsam az Electrolux-ot róla most, hogy elálltam a vásárlástól?

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3009) merqree válasza inf3rno (#3005) üzenetére


merqree
őstag

Innen akartál rendelni?
Mert nekem sosem volt gondom vele.

(#3010) inf3rno válasza merqree (#3009) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja ez az, a shop.electrolux.hu. Közben csavartak még egyet a történeten, mert miután ma levélben visszamondtam a rendelést felhívott a futár, hogy ott van a háznál és hozta a szűrőt az electroluxtól. Nem kaptam róla semmilyen értesítőt, hogy ma fog jönni, vagy hogy egyáltalán átadták neki a rendelést. Azt mondta visszafele útba ejt megint, aztán akkor át tudom venni. Hát nem igazán tudom, hogy mi legyen. Ha átveszem, akkor lesz 4 szűrőm, mert a másik céget nincs pofám visszamondani, meg gondolom az electrolux webshopnál így is úgy is le fogják emelni a pénzt a kártyámról, mert az eddigiek alapján az volt a benyomásom, hogy két hetente nézik a leveleket kb. A hab a tortán az lenne, ha kiderül, hogy félretájékoztattak, és nem is ilyen szűrő való a gépbe. Vicc az egész. :D Ami biztos, hogy innen soha többet nem rendelek. Nem csak az van, hogy baromi lassúak, de nulla a kommunikáció is.

Buliban hasznos! =]

(#3011) TIT válasza inf3rno (#3010) üzenetére


TIT
veterán

Ha nem jó hozzá vidd vissza,ha meg jó,még kellhet az évek alatt.

(#3012) inf3rno válasza TIT (#3011) üzenetére


inf3rno
nagyúr

4 évre tervezni egy kicsit túlzás, de én is úgy vagyok vele, hogy belefér, mert nem egy hatalmas összeg. Visszavinni biztosan nem fogom, max postával visszaküldeni, ha mégsem jó. De ha így van, akkor mégis kitől kérdezzem, ha nem a gyártótól, hogy melyik szűrő kell a gépbe. Na majd kiderül. Egyelőre még nem jött a futár másodjára.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3013) TIT válasza inf3rno (#3012) üzenetére


TIT
veterán

Ha vennék én is electrolux porszívót vennék és legalább 10 évre ill.amíg bírja.
A mai világban már nem lepődök meg semmin.

(#3014) inf3rno válasza TIT (#3013) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Azért érdemes a céget és a webshopjukat külön választani. Amennyire én tudom jó márkának számít a porszívók terén. Bár pl laptopoknál a Lenovot pont a support hiánya miatt nem ajánlják, egyébként maguk a gépek jók, de ha elromlik, akkor nagyon meg lehet szívni vele.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3015) TIT válasza inf3rno (#3014) üzenetére


TIT
veterán

Miért? Van szervize.
Nemcsak a porszívók terén pl.mosógépbe is a legjobb.
96-ban díjnyertes volt a Z-911.

(#3016) inf3rno válasza TIT (#3015) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja, papíron van, a gyakorlatban meg olvastam olyan sztorit, hogy A cég elküldte a fazont B céghez, hogy ott csinálják, a B cég meg visszaküldte A-hoz, aztán bezárult a kör. Nem tudom, hogy most mi a helyzet, de az utóbbi 5 évben, ahányszor néztem laptopos topicban sosem volt ajánlott pont ezért.

Buliban hasznos! =]

(#3017) TIT válasza inf3rno (#3016) üzenetére


TIT
veterán

Ja lenovo,azt hittem electrolux.
Budaőrsön van a szervize.
Nekünk van 2 tablet is.

(#3018) bolic válasza inf3rno (#3005) üzenetére


bolic
őstag

Komolyan nagyon szar a hepa szűrő!! Ha telitődik a por a szűrőn, nem szív egyáltalán!!! Kimosni nehézkes és bonyolult! Ehelyette javasolnám az olasz gyártmányú kárpittisztító porszívót, melyben van a kosárszűrő, az kb. 3 havonta elég kiönteni a port a tartályból és nem hetente!!! Nagyon imádom az olasz LAVA porszívót, az előző kb. 30 évet kibírt otthoni használat mellett, mert ez ipari porszívó!!! Hidd el, szar a HEPA szűrő! :R :Y :K

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#3019) Andrew123


Andrew123
újonc

rbx.hu - Navimaster Kft.
Rendeltem 180eFt értékben tőlük. Küldtek egyből vissszaigazolást és díjbekérőt hogy utaljak. Utalás után persze kiderült hogy adott árú termék csak 1db van, a többi az csak drágábban. Egy hónapja semmi nem történt: se termék, se pénz, se egyéb infó hogy most mi van. Se e-mailben, sem telefonon érdemben nem reagálnak.
Átvevőpontjukat épp átíépítik, valószínű ahhoz gyűjtik a tőkét (ingyenhitelt)

(#3020) inf3rno válasza TIT (#3017) üzenetére


inf3rno
nagyúr

No tegnap már nem jött a futár, ma levonták a pénzt a kártyámról. Próbálok utánajárni, hogy vissza lehet e csinálni, és letiltani őket. Elvileg chargeback, amivel megoldható, hogy visszakapjam a pénzt.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3021) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Közben megoldódott, apámnak bevitték ma a munkahelyére, gondolom mert ritka nevünk van, vagy fogalmam sincs mi alapján szokták oda leadni a csomagjaimat. Mindenesetre ő átvette. Most küldött az Electrolux egy levelet, hogy miben fejlődhetnének, azt hiszem írok nekik egy fél oldalt... Legalább annyi haszna volt a történetnek, hogy megismertem a preciz.hu-t, ezentúl tőlük rendelek. A szállítás olcsóbb volt, a hepa szűrő egy kicsit drágább, de csak párszáz forinttal fizettem többet nekik, és egy nap alatt szállítottak 10 nap helyett, plusz képesek kommunikálni.

Buliban hasznos! =]

(#3022) basaharc502


basaharc502
aktív tag

Ilyenbe se futottam még bele...jatekkosar.hu
Nem ajánlott oldal, nem mintha türelmetlen lennék, de múlt héten rendeltem tőlük, igaz szerencsére csak pár ezer ftról van szó, de akkor is fura...mintha egy teljesen halott cég lenne. Gondoltam kifizetem előre (amúgy is drágább utánvéttel) de még egy visszaigazoló email sem jött azóta sem, hogy én vásároltam náluk bármit is. Virtuális Revolut kártyával fizettem, de még mindig függőben van a történet, remélem így is marad és visszakapom a pénzem. Semmilyen megkeresésre nem reagálnak mellesleg...azóta facebookon is csekkoltam őket...2017-es az utolsó bejegyzés...ez jó és szép, de nem értem akkor miért él még a webshopjuk.

(#3023) inf3rno válasza basaharc502 (#3022) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Kártyás fizetésnél vissza tudod vonni a tranzakciót. Egyébként ha nem tudsz kártyával fizetni, akkor az utánvét a második, aminek értelme van. Én nem szoktam sajnálni azt a párszáz forintot, de persze kis rendelésnél más a sztori.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3024) Wikingking


Wikingking
csendes tag

Sziasztok!

A székesfehérvári Kazy Computers-ről mik a vélemények, tapasztalatok? Feltűnően olcsóak némely (vagy inkább a legtöbb) esetben. Elég vonzó lenne olyan árakért összerakni egy konfigot, de kissé félek attól, hogy megszűnnek, vagy hogy van valami simlisség a dologban.

(#3025) merqree válasza basaharc502 (#3022) üzenetére


merqree
őstag

Románok. Egy ideje már Szlovák cégtől sem vásárolok, egyetlen kivételes eset van az életemben.

(#3026) , válasza Wikingking (#3024) üzenetére


,
addikt

Eddig csak rosszakat hallottam róluk. Külföldi rendelgetések, több hetes csúszások, stb. Az áraik viszont meglepően jók, de inkább a gyanúsan jók szóösszetételt használnám. Nagy értékű alkatrészek garanciáját több évre nem merném rájuk bízni, ki tudja, hogy meddig lesznek még a porondon. Saját véleményem szerint érdemes inkább nagyobb nevű boltoktól vásárolni, akik már bizonyítottak sok éven/évtizeden keresztül.

(#3027) inf3rno válasza , (#3026) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Én az eddigiek alapján nem tudok levonni semmilyen következtetést azzal kapcsolatban, hogy függ e a mérettől, hogy mennyire gördülékeny a garanciális ügyintézés. A nagyoknál is lehet kész tortúra a dolog, a kicsik meg bár sokszor nagyon korrektek, sajnos nagyobb eséllyel szűnnek meg.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3028) , válasza inf3rno (#3027) üzenetére


,
addikt

Ha 1 vagy 2 év múlva már nem lesz meg ez a bolt, akkor nagyon nem lesz gördülékeny a garanciáztatás. Erre gondoltam. Ha még talpon lesznek, akkor a méretük valóban nem fogja azt befolyásolni, hogy lesznek-e a gubancok vagy sem.

(#3029) boogie84


boogie84
veterán

Sziasztok,

Ryzen 7 3700x és Giga X570 Aorus Elite vásárlás előtt állok. December elején adom le a rendelést.
Kérdés: PCX, IPON, vagy Aqua?

Olvastam a topikban az első kettőről. Nagyon durva, hogy pl az ipon a 400e Ft-os vga-val szopatja a kollégát. És az sem mindegy, hogy a pcx a gariban visszaküldött hdd törött lábát nem ismerik el h ők csinálták.
Aqua szerencsésebb választás lenne? :R

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#3030) Astroboy válasza boogie84 (#3029) üzenetére


Astroboy
őstag

Mindnél volt már sz@r a sarokban, van amelyiknél több van amelyiknél kevesebb.
De hogy megkönnyítsem a döntésed és jól összezavarjalak, én az iPonra szavaznék, sem nekem sem a cégemnek nem volt még semmi gondunk velük.. ;]

(#3031) , válasza boogie84 (#3029) üzenetére


,
addikt

Bármelyik bolttal adódhat gondod, de nem azért mert rosszabbak, mint a többi, hanem mert egyik se jobb/rosszabb a másiknál.

(#3032) inf3rno válasza boogie84 (#3029) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Egyik sem, ha engem kérdezel. :D Akkor már inkább az Alza, ha budapesti vagy, és be tudsz menni személyesen reklamálni. Én százszor inkább vennék Giannitól, mint ilyen cégektől. [link]

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3033) bolic válasza Astroboy (#3030) üzenetére


bolic
őstag

Sajnos ipon csak előreutalást fogad házhozszállításra, megszűnt az utánvételes lehetőség. :(

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#3034) Astroboy válasza bolic (#3033) üzenetére


Astroboy
őstag

Ezt nem is tudtam, köszi! :R

(#3035) chopin42 válasza boogie84 (#3029) üzenetére


chopin42
őstag

Alza, decc 8-ig kupon, elállásnál nem szaroznak, gyári garit megadják.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#3036) TIT válasza boogie84 (#3029) üzenetére


TIT
veterán

Helyes,én is olyat lapot veszek sajna,mert kicsit drága,de csak picit több mint a gaming x.
Aqua inkább,de az is csinált olyat haverral,hogy a corsair egeret visszadobta,hogy eltört,amikor átvette akkor nem?
Nekem mondjuk 2008-ban a routert 5 perc alatt visszavették,haverral 2x is eljátszották,hogy hagyja ott 1 hétig és rá se szóltak,hiába ígérték.
Mondjuk most olvastam alza is csinált alaplappal ilyet,hogy sérült és visszadobja,de akkor minek veszi át?Napi 50 reklám ami több milla és ilyennel vacakolnak?
De ha Giannit elüti egy kocsi mit csinálsz?
Na alza felvitte az árát,hogy vesszen meg,.

[ Szerkesztve ]

(#3037) boogie84 válasza Astroboy (#3030) üzenetére


boogie84
veterán

Anno VGA-t vettem ott. Gari azért ott sem ment zökkenőmentesen. Kaptam havertól kölcsönbe vga-t de ha nem kaptam volna akk 2 hónapi a monitort nézem kikapcsolt állapotban. Ennek ellenére nagy gebasz nem volt velük (nekem).

(#3031) Scorp2011
sejtettem amúgy h kb ez lesz az általános válasz mindenkitől.

(#3032) inf3rno
Győr, így a személyes pesti + Gianni nem játszik.

(#3035) chopin42
Alza: ott vettem kuponokkal m2ssd-t, porcihűtőt,ramot 19-én. Ramok nincsenek raktáron. De 2x kaptam mailt h erősítsem meg h kifizettem a megrendelést kül dec. 12-én törlik a megrendelést. Ma írtam nekik h cseréljék ki arra a termékre ami elérhető náluk, hogy kiszállítsák mielőtt kéosz lenne.
Komoly terméket már nem merek innen rendelni.

(#3036)TIT
Aquánál nem tudom h van e garanciafutár. Legalább azt nem kelljen fizetnem ha gariztatás lenne. Bár bízom benne, hogy e két termékkel nem lesz probléma.
Alaplap témát olvastam, igen. Az sem valami korrekt. Ki és becsomagolós videót is kell csinálni már vagy WTF? :U

(#3038)TIT
természetesen ki lett fizetve online. Uh nem értem ezt az erősítsem meg a fizetést kép formátumban...

Azt hiszem h vásárlás napján megnézem az árakat aktuálisan, és az fog dönteni h hol kedvezőbbek az árak.
:R

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#3038) TIT válasza boogie84 (#3037) üzenetére


TIT
veterán

Ha nem fizetsz az alzánál utalással akkor nem kapod meg?

(#3039) inf3rno válasza TIT (#3036) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Imádkozom, hogy felépüljön. ;]

Buliban hasznos! =]

(#3040) inf3rno


inf3rno
nagyúr

A Bestmark-al volt itt bárkinek garanciális ügye? Tőlük szoktam venni, de kicsit visszaolvastam, és úgy tűnik náluk is divat lett a használt, felújított, esetleg hibásan visszaküldött termékek újra értékesítése újként. Igazából velem eddig ilyen nem történt, de viszonylag ritka vagy kevésbé romlandó dolgokat rendeltem, mint 2x8g g.skill alacsony profilú memóra, pure rock hűtő, msi workstation alaplap, thermaltake core v21 ház, xfx tápegység, stb... Undorítónak tartom ezt a fajta üzleti stratégiát, amikor nyugodtan árulhatnák valamivel olcsóbban használtként, újracsomagoltként, stb.. A legtöbbjén egyébként tipikusan látszik, hogy szét van taperolva és a szervizben porosodott már egy ideje mielőtt visszacsomagolták. Az is elképzelhető persze, hogy a szervizes cserélte ki, és az újat ellopta, de abban az esetben is a cég sara lenne, hogy nem tartja kordában az alkalmazottait. Szeretnék egy kicsit mélyebbre ásni, mert általában ahol ilyesmi előfordul pl Aqua, Ipon, ott a garancia ügyintézéssel is komoly gondok szoktak lenni.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3041) lafaty80 válasza bolic (#3033) üzenetére


lafaty80
őstag

Ezt hol látod, mert kipróbáltam és minden opció játszik, ami eddig is...

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3042) bolic válasza lafaty80 (#3041) üzenetére


bolic
őstag

"1.8 Hogyan fizethetek?
- Személyes átvételnél a boltunkban készpénzzel bankkártyával, házhoz szállításnál a futárnak fizethet. Mindkét esetben lehetőség van előreutalásra, bankkártyás és PayPal fizetésre. Házhoz szállítás esetén bankkártyával PayPal-lal csak előre tud fizetni megrendeléskor."

Sajnos azóta csak személyes átvételen tudtam fizetni bankkártyával vagy készpénzzel. :U

[ Szerkesztve ]

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#3043) TIT válasza inf3rno (#3040) üzenetére


TIT
veterán

Lökött :DD
Hogyne,több is 2009 óta oda is járogatok.
2012-Razer egér mikrokapcsolós 1 év gari volt a számlán de hivatalosan 2 év a gar,szóltam elfogadták a 2 évet-1 vagy 2 hónapig volt ott az egér,aztán minden héten email és kp.vissza lett a végén.
2014. HD-7790 blackscreen,tele a net vele,tudta is a szervizes 2 nap múlva mehettem egy másikért vagy kp.vissza és kaptam cserekarit amivel mindig restartolt a gép de mind1,egyik kollega a Kádas,már nincs ott mondta,hogy ő hazavitte a karit és jó volt,(mondom persze azért van vele tele a net)csak jófejségből cserélték ki.
Mellesleg ha olcsóbbat választasz helyette a difit nem adják vissza,mondván ha fordítva lenne,vagyis drágább lenne az új ők fizetnének rá,de a vásárlót nem lehet megkárosítani,sógorral ugyanezt csinálták pedig 10 éve oda jár nagykerezni.
Na mindegy másnap vissza kp.vissza és megvettem máshol olcsóbban.
3 éve kb.delock dp kábel vissza mert vibrált a moncsi és 1 hónapig ott volt mire kicserélték,de akkor is a tulajnak írtam.
De volt olyan,hogy a haver procihűtőjét amit elferdítettek beszereléskor egy szervizben szó nélkül visszavették.
Mondjuk haverral egyszerre vettük a vgá-t,az én 7790-em origi volt,az ő 7850-e nem és poros is,1 óra múlva beszart,vihette vissza,persze kicserélték origira,azóta jó,ez volt 2013-ban.
Szóval azért nem olyan vészes,írni kell a tulajnak aztán megoldódik.
Aquánál még nem volt bontottam 2007 óta.

[ Szerkesztve ]

(#3044) inf3rno válasza TIT (#3043) üzenetére


inf3rno
nagyúr

"az ő 7850-e nem és poros is,1 óra múlva beszart,vihette vissza,persze kicserélték origira,azóta jó,ez volt 2013-ban."

Nem emlékszel véletlen, hogy ennél azonnal cserélték, mert 3 napon belül meghibásodott, vagy azt mondták, hogy garanciás? Pont az ilyen poros, ujjlenyomatos, azonnal meghibásodó dolgok, amik előfordulnak mindegyik nagy cégnél, és lövésem sincs, hogy mi az oka. Csak annyi biztos, hogy ezek bekerülnek valahogyan szervizbe, aztán ott vagy megszerelik őket, vagy nem, majd utána újra csomagolják, és eladják újként. Én is futottam már bele ilyenbe, de rengeteg ilyet olvastam szinte mindegyik nagyobb boltnál. Aztán ha megszívja vele az ember, akkor általában kezdődik a tortúra, hogy vagy álljak el, és akkor bukom a szállítási díjat (ami így van hogy 5 pénz a semmiért), vagy várjak 2-3 hónapot garanciában arra, amit kifizettem, de nem teljesítettek. A cserére egyik cég sem hajlandó, pedig a törvény előírja nekik.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3045) #95904256


#95904256
törölt tag

AQUA Webáruház

- mostanában nem küldenek semmiféle e-mail értesítést a megrendelésről, pedig évek óta nem változott a címem
- másik, olcsóbb terméket sóznak rá az emberre a drágább árért ( ez különösen akkor fájó, mikor csak a boltból való távozás után jön rá az ember és futhatsz a pénzed után )
- a bolti eladó "semmit nem tud", "semmihez nem ért", mindent a "központra" hárít

Az elmúlt években számtalanszor rendeltem tőlük gond nélkül, de amit kb. a nyár vége óta művelnek az kész katasztrófa. Először azt hittem, hogy itt-ott egy kis informatikai hiba van a rendszerükben -, mással is megesik. Több esélyt nem kapnak tőlem.

(#3046) lafaty80 válasza bolic (#3042) üzenetére


lafaty80
őstag

Na várj, azért kp-ban tudsz fizetni, ez sajnos futárszolgálatja válogatja, nem az ipon.

[ Szerkesztve ]

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3047) TIT válasza inf3rno (#3044) üzenetére


TIT
veterán

Rögtön cserélték persze,gondolom sejtették,hogy sárosak,de a kari teljesen beszart.
Nekem sose volt ilyen de én csak leragasztottat veszek át,látni ha nem origi.
Menj a compkerbe,azok a legolcsóbbak,másnapra vagy aznapra ott van,sosincs semmi készleten mert webshop.
Visszavittem egy cougar egeret 10 nap után,hogy kényelmetlen,zárás előtt 20 perccel és másnap 10-kor a számlámon volt a pénz.
Monitort is mondták nyissam ki nézzem meg,aqua meg máshol ilyen nincs,sőt amikor ez az eset volt haverral a hardverkerbe mert ua.mint a bestmarkt kinyitottam a pultnál,a mögöttem álló még a vállam mögött kukucskált is,hogy mit csinálok,ezt csak haver látta mert elküldtem volna melegebb éghajlatra.

akosf: Olcsóbbat,hogy sóznak rád?

[ Szerkesztve ]

(#3048) Fred23 válasza #95904256 (#3045) üzenetére


Fred23
nagyúr

Szerintem is zuhanásban vannak, de kis értékű, vagy nagyon nehezen elromló dolgokat még be merek rendelni tőlük. Ők most a "B" kategória legismertebb képviselői nálam.

(#3049) inf3rno válasza TIT (#3047) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Az van, hogy Budapest innen 2-3 óra kocsival, nem fogok azért elégetni 10k-t a kocsival, hogy személyesen át tudjam venni a cuccot. Futárral meg kb. azt küldenek, amit nem szégyellnek, garanciát intézni messziről szintén jóval nehezebb, mint személyesen.

Buliban hasznos! =]

(#3050) TIT válasza inf3rno (#3049) üzenetére


TIT
veterán

Hát igen az szívás,de a compker szállít haza is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.