Most, hogy kezdek belemászni a nehezebb szintekbe, itt jön ki igazán mennyire rossz a játék egyensúly ami totál elveszi a kedvemet az egésztől.
Sokszor azért halok le mert valami DOT alapú (pl. méreg) sebzés van rajtam és nincs mivel leszedni. Ma belefutottam relic hunt boss-ba ami méregtől gyógyult, persze a map módosítóm az volt, hogy a földön méreg pocsolyák jelennek meg random - ergo így legyőzhetetlen volt. Egy csomó tooltip is jó lenne még, mert néha azt se tudja, hogy mit csinál, mit öl...stb az ember. Ja és az act 3-as pályák a legnehezebbek, jócskán erősebek ott a monszák, mint máshol.
Remélem sok változtatás fog jönni mert ez így nem jó.
Ami még jó lenne, ha a karaktereket el lehetne vinni más irányba is pl. úgy, mint a Vermentide 2-ben mondjuk level 50 után.
Na kidühöngtem magam