Először is kérném a mélyen tisztelt Moderátoroknak, hogy adjanak egy lehetőséget a topicnak. Természetesen egy ezzel ellentétes döntés ellen nem fogok fellázadni, de úgy érzem megér a téma egy topicot.
Köszönöm.
Tehát.
Elmondom rövid történetünket, ami még közel sem ért véget ahogy a dolgok jelenlegi állását nézem.
2000 óta vagyunk előfizetői a UPC Direct szolgáltatásnak, egy Philips beltéri egységgel. Ez még a fekete dobozka volt, nevét nem tudom, de jelen esetben talán annyira nem is fontos. 6 év alatt igazából komoly gondunk egyszer sem volt a szolgáltatással, meg voltunk vele elégedve. Most a UPC kikiáltotta ezt a Farsangi akciot - részletezni nem akarom nagyon 3900 Ft a Családi-, a Plusz- és a Sport csomag. Úgy éreztük, hogy bő fél évtizedes előfizetőként, talán minket is megilletne valami kis engedmény, ezért felhivtuk az ügyfélszolgálatot, ahol egy nő, flegma hangon gyakorlatilag elzavart minket a fenébe, szinte fel volt háborodva, hogy mit képzelünk. Természetesen ezt nem hagytuk annyiba, próbálkoztunk még de aztan feladtuk. Elkezdtünk gondolkozni mi legyen. Az nem is volt vitás, hogy lemondjuk az egészet, csak azt nem tudtuk, pontosan mit is csináljunk, hova menjünk ezután, mert azért TV jól jön a házban, a helyi kábel pedig csapnivaló.
Gondolkodtunk a Digi TVn, de aztan édesanyám észrevette, hogy UPCnél van az a
kedvezmény, hogy két dekódert adnak, igy a két tévén azt néz az ember amit akar,
függetlenül a másiktól. Úgy gondoltunk, nekünk ez jó lesz. Lemondtuk a régit,megkötöttük
az újat.
A bekötés egészen korrekt határidőn belül megtörtént. Kaptunk egy új, pofás ezüst
dekodert, ami nekem nagyon bejövös volt, igy nem is nagyon néztem a másik dobozkát, egyrészt mondván nem lehet vele gond, másrészt meg az az emeletre került, ahol nem nagyon szoktam TVt nézni.
Az adással nem is nagyon volt gondom, egészen addig, amig el nem tüntek a csatornák,
''Nincsen a jel a paraboláról'' felkiáltással. Akkor azt mondtam - lévén 1 napja lett
beüzemelve a rendszer -, hogy üsse part, biztos állítanak valamit. Teltek a napok, eltelt egy hét, csak nem javult meg az adás, sőt megfigyeltem, hogy rendszeres időközönként mennek el a csatik. Lenyeltük a dolgot, de aztan tele lett a tökünk az egésszel és felhivtuk a szerelőt aki bekötötte az egészet. Ő azt mondta hogy várjunk. Jó, rendben várunk.
Kiváncsi természetű vagyok, hát megnézegettem a dobozkákat, hátha ott a gond. Lenti
ezüst doboz : rendben, csatlakozók jók, minden a helyén. Fenti készüléknél lementem hidba. Hátul a csatik szanaszét menve, törve, hajolva. A doboz alján besárgultak a fecnik, és az egész olyan büdös volt, mintha hamutartó lett volna azelött. Namondom ez igazán remek kaptunk egy szar használt cuccot, ami tetejében egyszer el is égett, forrasztottak is rajta egy párat.
Na itt durrant el az agyunk.
Szerelőt felhivtuk megint, elmondtuk mi van. Hápogott egy kicsit, de megértette a
gondunkat, azt mondta vigyük be a UPC képviselethez, kapunk újat.
Bevittük, kiscsaj vigyorog mint a tök, miközben édesanyám felvázolta a helyzetet, egyre
idegesebben. Elkérte az ügyintéző a dobozt, bekötötte oda, ott ment minden rendesen.
- Hát kérem - mondta - ez a készülék teljesen jó.
Kurva anyád futott át az agyamon. - Nézd meg hátul, szagolj bele, ez egy használt
megbizhatatlan szardarab. Cserélni szeretnénk.
- Nem cserélhetem, de felhivom a főnököt.
- Jo, megvárjuk.
Felhivja, jajj puszipuszi szijaszija ezvan azvan. Hogyan? Nem? Jó.
- Hát sajnálom de nem cserélheti ki.
- ...?
- Nem lehet.
- Mi az hogy nem lehet?
- Nem lehet.
- És ha elromlik, akkor mi van?
- Ki kell hivni a szerelőt.
- Értem. az garanciálisan megy remélem.
- Nem.
- MIVAN?
- Ki kell fizetni a szerelést, a kiszállást.
- Hogyan? Ad a UPC egy készüléket, ami szarrá van menve, elégett, forrasztották, a
csatlakozok szarrámentek rajta, és még mi leszünk a hibásak ha még egyszer tönkremegy?
Csend.
- UPC nem vállal ezek szerint erre garanciát, de idebasz nekünk egy 7-8 éves szar készüléket?
- Öö igen.
- Ezt mégis hogyan képzelik?
Erre nem mondott semmit sem. Kérdezi édesanyám : - Most akkor mi lesz? Hát cserélni
sajnos nem tudja.
Agyunk már 200000en pörgött, iszonyatosan felhuztuk magunak. Ugye a dolog pikantériája, hogy az első számla kézhezkapásáig nem kapunk ügyfélszámot, ugyhogy reklamáció esetén elzavarnak minket a büdös francba.
Otthagytuk a fenébe a csajt, kocsiban felhivtuk a szerelőt, aki azt mondta ki fog jönni,
de félek a dolog itt nem marad annyiban.
Folytatása következik.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse