Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oncsi


oncsi
őstag

1 éve vettem egy t-mobilost elefont kártyával. Erröl kiderült, hogy nem szűz kártya volt, mert valaki már használta. Miután belaktam (megadtam a számait az ugyfeleknek, bankoknak stb. Már ragasztkodnék a számhoz) de az alözö gazda ugylátszik aktiválta magát, és naponta 7-10 banki atutalast vegez (az ugye 2,3 sms) van, hogy ejjel. Roppant idegesitö. Mit lehet tenni? A számcsereért még én fizessek,miközben a t mobile egy haszñált kártyát adott el újként? És egyébként is nem kevés uta najárás lenne mire mindenkit értesitenék. De egy ugyfélkór nem egyenlö a kártyán lévö ugyfelekkel. Az kézröl, kézre jár. Nekem ez anyagilag is nem kevés kiesés lenne. Mit javasoltok?
Hs rossz helyen van, akkor egy modi legyenszíves helyrerakni. Köszőnöm.

[ Szerkesztve ]

Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél

(#2) club1 válasza oncsi (#1) üzenetére


club1
veterán

Igen, rossz helyen van, van T-Mobile topic.
Mivel a hívószámok nem állnak korlátlanul rendelkezésre, nem ritka az újrahasznosított szám. Ha az előző gazdája trehány volt, akkor így járhatsz. Ha okostelefonod van, tudsz rá telepíteni olyan programot, ami adott szám felől tudja a hívásokat vagy sms-eket blokkolni, ha nem, éjszakára halkítsd le a telefont.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.