Hirdetés

Aktív témák

  • siti

    őstag

    válasz D.Orion #31117 üzenetére

    nálam lehúzó gyűrűt kellett cserélni. igaz 5 év után de akkor is. Senki nem mondta meg előre. régi golfom egy év után lett főtengely csapágyas, azt se látták amikor megvettem. A magnó is megadta magát, típus hiba, mégse szólt senki. 20-50e lenne egy másik. csak bosszantó "apró" kiadás...

    felesleges szerelőt elrángatni kocsit nézni, olyan havert vigyél, aki lebeszélni akar róla, szétfikáz mindent és ha neked ezután is kell, akkor vedd meg.
    Ismerősöm golfján visított hogy törve volt, de ő szerelmes volt az autóba és megvette. Ezt észrevenni meg nem kell szerelő, de csodálkozott, amikor megmondták neki (illesztéseken látszik). A kuplung, váltó lötyögéshez/kopáshoz sem kell szaki. futóművet is hallani, kopog, laza, nyeszereg, hintázik. belseje szétülve, kopva, szintén mindenki látja. Ahogy fékbetétet, tárcsát is. Meg a rozsdát, átfényezést is....

    Az hogy a főtengely/elektronika/szétszedésnélkülhozzánemférhetődeiszonyatdrágabizbasz két hónap múlva megadja magát, azt nem mondja meg senki. Ami meg kopó alkatrész, az vagy új, vagy el van kopva és cserélni kell egy 10 éves autón.

    Kérdezz rá típushibákra, és azt nézd meg. vigyél egy festék rétegmérőt és tetőtől az aljáig te mérd meg, hol volt festve. Persze ez se 100%, mert én is lefújattam az autóm oldalát, amikor végighúzták kulccsal, de a legutóbbi ajtó belenyitás meg biciklis végigmászás még ott van. Nem fogja senki elhinni, hogy nem volt rommá törve, csak ha leszedi a kárpitot. Azt meg nem fogjuk...

    Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

Aktív témák