Hirdetés
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
Én pl. tavasszal 5,5 körül járkáltam városba ez most 5.8-6.2 és a mostani tankolásom is nagyon gyanúsan sok lesz sztem.
Mindig ugyan ott tankolok és ugyan úgy vezetek ezért nem értem.
Most azt találtam ki hogy írni fogom excelbe hogy mikor hol mennyit tankoltam és hány kilómétert mentem és hogy abból kb. mennyi volt város.
Vmi sztem nem stimmel a benzinnel.A kagylósnál tankolok és volt ez az akciójuk az új üzemanyaggal hogy 1l-rel kevesebbet eszik 100-on a kocsi és én úgy vettem észre hogy tényleg igazuk lehet kb. Na most ez mintha már nem lenne és vissza áll minden mint mikor a régi üzemanyag volt.
-
mdk01
addikt
válasz Miamiquake #9540 üzenetére
Nekem a váltóolajat 1000,- a motorolajat meg 1500,- ért cserélték ha jól emlékszem.
A váltó olajat állítólag tök felesleges cserélni. Én is megvettem mert írta a szakkönyv aztán apám is mondta hogy felesleges, meg a szerelők is, hogy nem szükséges.
Ha ezt tudom nem cserélem ki, de akkor már megvolt véve.
Esetleg 100k-nál érdemes, nekem is ott volt de többször biztos nem. Én úgy vettem észre hogy amihez hozzá van nyúlva a kocsin azzal később is gond lesz. -
mdk01
addikt
válasz anonymus89 #9616 üzenetére
Igen vagy kivágni addig amíg masszav a kasztni és kipótolni egy daraba lemezzel. Ha ennyi munkát és időt beleraknék valamibe biztos megcsinálnám rendesen.
-
mdk01
addikt
Volna egy kérdésem.
Suzuki swift 1.3 GLX 2001Szivárog az olaj idézem "gyújtáselosztó fedél tömétésénél"
Itt:Sztem a képen látható motornak is ugyanaz a baja mert kb. ugyan így néz ki.
Azt mondták hogy nem tudják a tömítést kicserélni mert csak készletben van a tömítő és úgy nagyon drága ezért csak bekennék vmi tömítővel, gondolom valami hőálló tömítőragasztóval mint amit a kipufogóhoz is használnak és így lenne 3000,-.
Kicsit furcsállom hogy egy tenyérnyi tömítőt nem lehet külön kapni.
Szóval kérném a tapasztaltak véleményét, mert nekem ez egy kicsit sántít.
Köszönöm
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10509 üzenetére
Egybe lehet csak az egészet tehát csak a gumit nem. Viszont ilyen 2-2500,- körül van egy lapát, mint azt írták is. A Valeo gondolom ennél is jónak számít.
Tényleg ha már itt járunk ki milyen márkájú lapátot használ?[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10512 üzenetére
Na majd kipbálom. A bosch-t hallottam már párszor dícsérni.
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10520 üzenetére
-
mdk01
addikt
válasz zsolt1129 #10564 üzenetére
Kicsavarod a két csavart ha lejön akkor az volt az...99% hogy az lesz
A pótizzóknál szinte biztos hogy találsz bele izzót, a kiégettet meg fogod és beviszed az egyik autósboltba és azt mond "Ilyen izzót szeretnék" és közben mutatod a kezedben a kiégett izzót.
Sok szerencsét.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz karakpecze21 #10605 üzenetére
A 2001-es swiften a dob rozsdamentes acél. Ezt onnan tudom hogy én kb 4éve kicseréltettem az egészt katalizátortól hátrafele, de az akkori szerelő egy szóval nem mondta, hogy rakjam el a régi dobot vagy műtsük át az új rendszerre,csak úgy elraktam mert jó állapotban volt, de most mikor a blokk alatti lekanyarodó részt meghegesztettem egy konkrét kipufogós szakival az mondta hogy ki fog lassan lyukadni a dob előtt is tőbe és akkor került szóba, hogy jó hogy elraktam mert azok gyárilag rozsdamentes dobok és ha kilyukad akkor vigyem neki el és azt rakja vissza. Ez simán elképzelhető más típusoknál is de hogy az egész rendszer rozsdamentes legyen az sztem csak felsőkategóriás kocsiknál lehetséges holmi pár millánál nem.
-
mdk01
addikt
Indításkor csikorgó hang jön a motortérből mint mikor csúszik az ékszíj. Állítólag a szarakodó aksi(~6év) miatt a generátor visszafog vmit és...szóval nem értek hozzá,de eddig indulás után 1-2percel abba hagyta van mikor nem is csinálta kinti hőmérséklettől függetlenül de most sokáig csinálta csak nagyon halkan. Nem tudjátok mi ez?
Az aksira rá lett mérve most őszi átvizsgáláson és azt mondta a szerelő oké, szóval nem tudom.Köszönöm
-
mdk01
addikt
Bocsánat
Swift 1.3 GLX 2001
Jah és azóta csinálta mióta szíj csere volt 100.000km-nél májusba ha jól emlékszem. Aztán visszavittem a szerelőhőz és feszített még az ékszíjon. Akkor elmúlt sokáig és most megint előjött pár hónapja.
Akkor azt mondta a szerelő aksit kellene cserélni meg apum is mondta hogy ez a generátor vagy mi a xar visszafog vmit és azért csúszik.
Aztán olyankor jobban visít mikor a fordulatszámot (2000-3000)növelem, ha gáz nélkül felengedem a kuplungot hogy úgy finoman csússzon a fordulatszám meg 1000alá esik akkor kussol, de ha benyomom a kuplungot és forog alapjáraton akkor megint csinálja.
Van hogy elindítom és nem csinálja majd ráadom a világítást és akkor elkezdi.Szóval én gyanítom hogy valóban ilyen aksi gond lehet ez csak nem értem miért nem csinálta a szíj csere előtt. Talán gyári volt meg össze kopott és jól tapadt? Meg hogy az átvizsgáláskor egy másik szerelő azt mondta az aksi oké.
Szóval nem értem.köszönöm
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #10853 üzenetére
Nem lehet hogy ott is megpiszkálták az ékszíjat és mikor vissza lett feszítve akkor jó lett?
Most még azon filózom de lehet hülyeséget írok hogy csapágyas a történet és mikor indul akkor szorul tehát nem tud úgy forogni de idővel megmozdul/bejáratódik a csapágy és akkor már forog "rendesen"?
Esetleg túlfeszítés és a csapágy bánja?Csak találgatok a józan paraszti eszemmel.
-
mdk01
addikt
-
mdk01
addikt
Hali!
Suzuki swift 1.3 GLX 2001
Még mindig ezzel az ékszíj visítással küzdök és próbálok rájönni mikor, miért és hogyan csinálja.
1.Egyrészt nem állandó , tehát nem minden indításnál jelentkezik de 10-ből 9x igen.(talán időjárás függő)
2.Mikor van ez a visító hang a gázadásra nem úgy reagál, tehát olyan érzés mint mikor jégen van a kerék. Nyomom a gázt de nem úgy megy és egyszer csak megindul. Nem annyira érezhető a dolog mint jégnél de az érzés hasonló, csak sokkal finomabban.
3.Amikor gázt adok hangosabban visít(gondolom fordulatszám) amikor gáz nélkül engedem fel a kuplungot akkor elcsendesedik/megszűnik, majd ahogy nő a ford.szám előjön. Indítást követően 1-2percig csinálja kb. 1km majd megszűnik.
4.Ezután ha csak pár km-t megyek(3-5km) majd újra indítok akkor már nincs folyamatos visítás(gondolom vmi bemelegszik) csak az önindítózást követő 1mp-ben egy nyekkenés és utána semmi.
5. Ha több km-t megyek vele 5-10km akkor se indításkor, se semmikor nem jelentkezik már ez az ékszíjas visítás. Akkor jelentkezik ismét, ha áll a kocsi egy helyben 3-4órát.
6. Azóta van ez mióta a vezérműszíj és az ékszíj is cserélve lett 100k km-nél. Egyszer visszavittem a szerelőhöz hogy így nem OK, akkor húzott még rajta, de csak 2hónapig volt jó(talán nyúlt a szíj azért jött elő megint?)
7. Voltam, bent venni egy két dolgot egy autósboltban és rákérdeztem az eladóra hátha tud vmi okosat mondani...na a legokosabb ami elhangzott a szájából a "viszont látásra" volt, mivel azt mondta hogy ez ilyen mindegyik ilyen autónál ez így van mert a generátor visszafogja az ékszíjat és szokjam meg....hát bazeg én ezt nem fogom megszokniSzóval várom az ötleteket az újabb megtapasztalásokat követően. Én azt mondom csúszik a szíj, de nem tudom melyik.
Szeretném érteni hogy most a generátor a ékszíjra vagy a vezérműszíjra van-e kötve?
Vegyek gyári szíjat?
Vegyek csúszásgátló spray-t?
Nagyobb Ah-s aksi segít?Köszönöm
-
mdk01
addikt
Switf 1.3 GLX
Megcsináltattam a kipufogót úgy hogy a régi leszedett gyári rozsdamentes dobot rakattam vissza a most elrohadt utángyártott helyett és megérte. Halkabb lett a kocsi is meg ez most tovább bírja mint a utángyártott rendszer, mert az több helyen vérzett.
Ha lehetőség van rá akkor a gyári dobot mindenképpen érdemes megtartani és csak a csöveket illetve a középső dobot pótolni. Én egy kipufogó specialistához vittem 21k volt az egész annyi amennyi 4évvel ezelőtt az utángyártott szett és most a gyári hátsódob van rajta.Az ékszíj sikítást meg kemény 500,- -ért egyelőre úgy oldották meg hogy utána húztak még(mint kiderült megint laza volt) az ékszíjnak és befújták tapadás segítővel. Egyelőre működik a dolog már 4 napja remélem így is marad.
Gyanítom hogy az utángyártott szíjak tudnak nyúlni vmennyit ezért kellett már 2x utána húzni mert mindkét esetben lazább volt a kelleténél. -
mdk01
addikt
válasz dudika10 #11934 üzenetére
Nekem nincs ilyen gondom pedig az ajtó is meg van lógva.
Jut eszembe kinek van meglógva az első ajtaja?
Tipikus swift probléma.Még 1-2mm és összeér az első hátsó ajtó behajtott ajtónál. Vettem csapszeget itt helyben szerencsére de csak egyet kipróbálni hogy jó lesz-e? Egy éve próbálom kicserélni de még nem sikerült.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz burasu4 #11941 üzenetére
Miért te ott szállsz be a vezetőoldalra?
A kopás miatt szokott meglógni, nekem ezért van a vezető oldali ajtó meglógva sokkal jobban, mint a jobb.
A gumitömítésnek sem tetszik meg a küszöbnél a festésnek sem, illetve van hogy 2x kell becsukni az ajtót vagy 1x határozottan.
Na majd egyszer kicserélem. -
mdk01
addikt
válasz Szakbarbár #12017 üzenetére
Végig 80-90-es tempó........
Már bocs, de ezt meg is érdemled, ha csak azért csináltad hogy beírhasd, vagy spóroljál 1-2000,- -ot.
-
mdk01
addikt
A törésteszteket is kategóriánként csinálják.
Az autó orrának a hossza a lényeg és hogy az hogyan gyűrődik, mennyire erős stb.
Ha ez mondjuk egy 1990 es Ford Scorpio-val történik aminek az orra sztem több mint fél méterrel hosszabb és merevebb meg jobban gyűrődik biztosan nem ez történik.
Ez egy ilyen autó ennyi pénzért és kész ezt tudomásul kell venni. Egy trabanton meg keresztül ment volna és a hátsó ülésen sem marad volna meg senki, de még lehet a mögötte jövő autónak a vezetője sem. -
mdk01
addikt
válasz hossszú #12323 üzenetére
Én úgy tudom 70%-ig rendben van a dolog csak sokan azt felejtik el ami az ismerősömmel is megtörtént hogy gyárilag volt az üvegen egy 5%-os fólia és arra rakatták rá a műbizonylatos 70%-os fóliát amit a rendőr bemért és ugye a kettő együtt már 75%-os volt így bukta.
5%-ot nem látni ugye azt csak mérni lehet bár úgy gondolom egy normális helyen a fóliázást úgy kezdik hogy megmérik az üveget van e rajta vmi, de lehet én gondolom rosszul.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Interactive Brokers társalgó
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ingatlanos topic!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- iPhone topik
- Wise (ex-TransferWise)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest