Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#121) Eiki válasza kulu22 (#120) üzenetére


Eiki
tag

Nekem levonta, bár két héttel később mint szokta.

(#122) kulu22 válasza Eiki (#121) üzenetére


kulu22
aktív tag

Egy hetet vártam, utána fizettem ki. Mindegy, remélem nem lesz kavarodás belőle hogy önállóskodtam. Köszi a választ.

(#123) kuk@c


kuk@c
tag

Sziasztok!

VPN-t próbált már valaki használni? Pl. távoli szerverre kapcsolódást l2tp protokollon keresztül.
Vagy van erről valahol egy leírás hogy mit enged és mit nem?

Válaszotokat köszönöm!

@

"Csak a Puffin adhat Nekem erőt és mindent lebíró akaratot..."

(#124) sittes79 válasza kuk@c (#123) üzenetére


sittes79
addikt

Iyet találtam:

"Will enterprise site-to-site VPN or SDWAN appliances work on Starlink?
Yes. Like client VPN applications, NAT traversal support via TCP or UDP is required on the Starlink side of the VPN/SDWAN appliance. VPNs that rely on protocols 47 (GRE), 50 (ESP), 51 (AH), 115 (L2TP) are dropped by CGNAT at this time."

"Does Starlink work with VPNs?
Yes. Starlink supports VPNs that use TCP or UDP. SSL based VPNs typically work best to traverse CGNAT. NAT traversal support is required by the VPN.
We are unable to provide support for troubleshooting services for VPN connectivity issues. The Starlink App also may not work correctly when using VPN. Please contact your VPN provider for further support."

[ Szerkesztve ]

(#125) sittes79


sittes79
addikt

Úgy néz ki jön a Fibre, nem tudom megtartsam e tartaleknak :)

El lehet adni a hardvert valahogy, gondolom support nak kell írni?

(#126) smity


smity
csendes tag

Sziasztok! Az Új V2-vel és frissítés után jobb lett? Csak kíváncsiság! :)

Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig

(#127) Barney182


Barney182
újonc

Sziasztok!

Január óta tart a kálváriám a starlinkkel, gondoltam megosztom veletek, illetve ha valakinek van bármi tanácsa, ötlete, örömmel fogadom. :)

Az első kit, ami megjött, konkrétan nem működött. Felvettem a supporttal a kapcsolatot, akik jónéhány levélváltás és próbálkozás után megállapították, hogy hagyjuk ezt a kitet, küldenek másikat.

Azt talán hagyjuk is, hogy a DHL nem keresett meg rendesen (nem tudok hirtelen más ilyen jellegű szolgáltatót mondani, amelyik nem küld se emailt, se smst, hogy érkezik, de lehet, hogy csak szerencsém volt eddig...), de végül megtaláltam a postán a csomagomat. Kibontás és setupolás közben lett gyanús, hogy a wifi el van nevezve már, de a starlinkbe érkező kábel is rendesen meg van törve, szóval mint rájöttem: ez egy használt kit.

Egyébként ez végre működött jól, örömmel be is üzemeltem - csak aztán elkövettem egy hibát...jeleztem a supportnak, hogy használt készletet kaptam, törött kábellel, láthatóan használt tányérral, stb. Kértek képeket, majd miután megkapták őket, mindenféle egyeztetés nélkül berendeltek nekem egy újabb kitet, a nálam lévőre pedig küldtek emailt, hogy vissza kell juttassam határidőre, ha nem történik meg, akkor ugye fizethetem az egész kit árát. (Btw direkt kértem őket, hogy ne töröljenek semmit, hagyják az előfizetést, stb.)

A DHL-t megint hagyjuk, mert a tracking nem működött és 2 hétig semmilyen mozgást nem jelzett a csomagkövetés, már kezdtem aggódni, hogy mi lesz. Ezúttal jobban figyeltem és bár nem én voltam otthon, a csomagot átvette egy családtagom. Este láttam, hogy már a doboz is szét van iszonyatosan repedve, de egyébként is bontott az egész, felnyitva a tetejét pedig már nem is csodálkoztam ezek után, hogy ez is egy használt kit, annyi különbséggel, hogy még retkesebb volt minden, a routeren ujjlenyomatok, a kábeleken (bár egyáltalán nem olyan állapotban, mint a második kitnél, de) apróbb sérülések, a doboz koszos, stb...A router lejelszavazva, csak a 6-szor kihúz-bedug resettel tudtam hozzáférni, hogy aztán a következő üzenet fogadjon az alkalmazásban: "Unexpected location". A honlapon próbáltam beregisztrálni magamhoz az új starlinket, de ott a "device already assigned" üzenet miatt nem jutottam tovább.

Szóval nem működik ez sem jelenleg. Írtam a supportnak, küldtem képeket, minden alkalommal kulturált módon váltottunk leveleket, de erősen kellett fegyelmeznem magam, mert fontos, hogy működjön, és nem akartam, hogy "gond legyen"...Úgy egyébként értetlenül állok az egész helyzet előtt, sosem találkoztam még ilyen céggel (szerencsére).

Próbáltam meggyőzni őket, hogy hadd tartsam meg a 2. kitet, mert az legalább működik, és amúgy sincs értelme egy másik használt (és nem működő) kit megtartásának, de egyelőre nem jött válasz. Mit gondoltok? Valamit másképp kellene csinálnom?

(#128) sittes79 válasza Barney182 (#127) üzenetére


sittes79
addikt

Aztaqrva, belekeverettél rendesen, sajnos a support nincs a helyzet magaslatán nekem 3 hét múltán válaszoltak, folyamatosan para volt bennem, hogy minden működjön mert support egy rakás...

Rengeteg hasznaltat adnak el sajnos, gondolom nincs kapacitásuk átnézni, egyre többen vannak az ügyfelek, érződik, itt Írországban csökken is az átlag sebesség. Januárban 300 felett voltam, most max 200 mb/s., ami a 5 mb/s hez képest is kiváló :)

Próbáld le dealelni velük, hogy megtartanád a másodikat csak hagyjanak békén :)

DHL nekem is elhagyott egy lan adaptert, de küldtek egy másikat.

(#129) fifferfiffer


fifferfiffer
csendes újonc

felkerult hozzank is az antenna, haz legtetejere igy nincs arnyekolas, 100-400 mbit tud, egyelore szemelyesen nem tudom kiprobalni mert kulfoldon vagyok de a telfonos app-ban is lehet tesztelgetni meg allitgatni.

Szallitasnal volt egy erdekes dolog, elvileg DHL el jott a csomag de a helyi posta szallitotta ki, a kismeretu fali tartot csak akkor lehet megrendelni ha mar megrendelted az antennat, emiatt 2 kulon csomagba jottek, es a postas csak bejegyezte hogy senki nem volt otthon, es a szomszednak!! dobott be egy ertesitot, nehany nap mulva a szomszed hozza az ertesitot nekunk hogy van egy csomag a postan, bementek es ott volt a fali tarto csomagja a postan, ez azert nagyon gagyi egy szallitas volt.

Amugy mukodik rendesen, mivel en nem sokat vagyok otthon ugy voltam vele hogy vagy lemondom es ujra kerem mindig a szolgaltatast vagy atvaltok roaming-ba. Vseg 2x 2 het re kellene evente, a hazban Yettel terero van de nagyon gyenge, nappal nem lehet netezni vele.

Melyik a jobb, lemondani es ujra kerni a "residential"-t vagy a "roam" es pause/unpause? Azt olvastam hogy ha lemondom akkor a varakozasi lista vegere kerulok, helyileg ez Nograd megye Balassagyarmat, szerintem ezen a kornyeken nem sokan fognak elofizetni Starlink-re, igy akkor nem is lenne varakozasi lista sem ugye? Mikor rendeltem az antannet kb 10 nap alatt ki is szallitottak Nemetorszagbol.

Azt meg tudja nekem erositeni valaki hogy a Roam az havi 21k huf? mert annyit ir ki a starlink honlapja ha a magyar sim kartyamrol netezek kulfoldon, de ha belepek a starlink app-ba ott mar 38k huf per ho ir ki, ez csak azert van mert kulfoldrol lepek be az app-ba?
Gondolom ha MO teruleten lepnek be a app-ba akkor 21k irna ki, ezt meg tudna nezni nekem valaki?

[ Szerkesztve ]

(#130) Ziog válasza fifferfiffer (#129) üzenetére


Ziog
aktív tag

Nem az appban, hanem online néztem, de nekem is 38k-t ír ki, ha meg szeretném rendelni.

(#131) fifferfiffer válasza Ziog (#130) üzenetére


fifferfiffer
csendes újonc

na hat remelem nem szorakoznak ennyit az arral mert arra felhuzom a szemoldokom, ha ennyire draga a roam akkor lemondom es ujra kerem amikor kell, plane ugy hogy a honlap tovabbra is 21k -t ir

(#132) Erwinke


Erwinke
aktív tag

Sziasztok!
Haveromnak ma szereltem fel az antennat. Egesz jol hasit. De am allandoban csak 100korul tud.
Udv Szlovakiabol :R

(#133) sittes79 válasza Erwinke (#132) üzenetére


sittes79
addikt

Elég hektikus a sebesség sajnos főleg minnél több az ugyfel.
Nekem ez a history saját routeren keresztül mérve Ethernet adapterrel és a starlink router bypass módban.

(#134) Erwinke válasza sittes79 (#133) üzenetére


Erwinke
aktív tag

Es ez gondolod fog javulni ha minel tobb muholdjuk lesz fenn? :(

(#135) sittes79 válasza Erwinke (#134) üzenetére


sittes79
addikt

Elvileg kellene, illetve ha sikerul v2-et mukodesre birni akkor az is segitene.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#136) fifferfiffer


fifferfiffer
csendes újonc

Sajnos a roam felment 21 ezerrol 38420 forint ra, support megerősítette

(#137) kulu22 válasza fifferfiffer (#136) üzenetére


kulu22
aktív tag

A mobility szerencsére (még) maradt +4e / periódus, mondjuk ez téged nem húz ki a vízből.

[ Szerkesztve ]

(#138) fifferfiffer válasza kulu22 (#137) üzenetére


fifferfiffer
csendes újonc

Az lesz hogy nyáron fizetem par honapra aztán lemondom, utana meg vissza, szerintem a környéken senki nem akar fizetni a Starlink ert igy viszont nem lesz varokozasi lista sem, plusz megmarad a prioritas, csak igy a customer support al kell mindig bohóckodni , most nézek opciokat külső antenna plusz 5g router re, meg nincs 5g felénk de, olyan megoldas kell amiben az antenna dobozában van a router a tetőn es lan kabel megy csak fel, azon kapja a tapot és küldi vissza az adatot, ugyanaz alapvetően mint a Starlink antenna csak mobilnetre, es akkor lehet valogatni a mobilnet es Starlink között

(#139) Istvann33


Istvann33
újonc

Időközben megoldódott a problémám. Azért követem tovább az itt lévő újdonságokat.

[ Szerkesztve ]

(#140) sittes79


sittes79
addikt

Azt esetleg tudja valaki, hogy ha lemondom a szolgáltatást, de antennát megtartanam mint vész esetére, akkor mennyi idő, ha vissza szeretném kapcsoltatni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.