Ajajaj, igen erre tippeltem én is.
Nos. Gondolom a vásárlás helye volt az a bolt, ahol utána cseréltek is. Nekem az kéne, hogy ezt ki gariztatja és ki a support. Mert ha ők válaszoltak, az rendben van. Csak ha olyan gondod van, amihez egy bolt kevés, amiből van/lesz sok, elhiheted, akkor ki a kövi?
Ezt anno a szürkés Xiaomi cuccokkal kezdték. Ugye képviselet nincs vagyis nem volt. Egy darabig a bolt(ok) bírták cserével, majd ezeket kiküldték vissza kínába és megkapták jó 1,5 hónap után. Ahogy megindult a biznisz, lassan a raktár fele kínába volt úton cserével, de eladni is kellett volna, ezért nem merték már cserélni őket. Ekkor jött be az, hogy oké, garis, bevesszük. 2 hét. És elkezdték az időközben visszajött telókkal ezeket cserélni. Egy idő után kifogyott a puffer, lett az 1-2 hétből hónap meg még több és megindultak a fórumon is a lázadások. A többi meg történelem.
Azért nem nagyon van ilyen tapasztalatod nagyobb cégeknél, mert ez nem fenntartható modell Vagy kell hozzá egy olyan iszonyat háttér, mint ami az Apple mögött van. Na ott refurbot megkapod 1 hét után.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.