Én még nem, de azt tudom hogy benne van a return funkció a gépben és én egyszer már utaztam így. Nálam minden rendben ment.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
alibaba78
őstag
"hogy az bizony el van rontva és hogy az automatát üzemeltetőknél reklamáljak"
Tudom, hogy nem ez a temaja a blognak, de az mitol logikus, hogy az automata uzemeltetojenel kell neked reklamalni, ha egy jegy nem ervenyes? Az automata az o uzleti erdekuket szolgalja, nyilvan nem az automata uzemeltetoje helyezte ki a gepeket, csak mert unatkozott.
(#3) Mr.Csizmás
Mr.Csizmás
félisten
tehát az automatába uszkve az odavissza utat fizetted?
btw. a zsámbéki buszos kft minden, csak nem európai, barátnőmnek többször adtak jegyet úgy bérlet mellé, hogy a teljes útvonalat fizettették ki vele. (20 km vs. 35)
a papírbuszaikat össze kéne tolni egy halomba, és a sofőrök lopott gázolajával felgyújtani
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Dany007
veterán
Jogos. Ez egyébként jellemző itthon. Lásd parkolóautomaták. Össze-vissza dobálják a felelősséget a hivatalok és cégek egymás közt.
Sokszor külön cég a gyártó, az üzembentartó, meg a megrendelő. Ami már önmagában nevetséges. És ha valami gond van, akkor ők így hármasban ping-pongoztatják az embereket ide-oda.
Egyébként is, mi köze van a gyártónak a Volán automatájához? Nyilván legyártottak egy gépet, annak megfelelően, ahogyan azt a Volán kérte. És kirakták. Ha valami nem jó, - nem műszakilag, hanem tartalmilag - akkor azért nem a gyártó a felelős.
Elég röhejes is lenne, ha legyártanánk egy reklámtáblát a Tesconak hogy 500 Ft kilója a sertéscombnak, majd mikor az ügyfél ráeszmél hogy mégiscsak 1800 Ft kilója, akkor elhajtanák a "kovácspista" reklámstúdióba reklamálni, mert ők készítették a táblát.
Eszerint mar 2008 ota nincs: Nincs többé retúrjegy, de jó ez a Volánnak?
Persze ez nem hivatalos info.
Amugy szerintem ha irnal egy emailt nekik, osszefoglalva a tortenetet, biztos kapnal rendes valaszt.
[ Szerkesztve ]
Én is ezt a cikket olvastam, viszont hivatalos oldalon nem írtak ilyenről.
Ha lesz egy kis időm, akkor írok a volánnak és megkérdezem, hogy mi igaz és mit lehet tenni.
Harrrr!!!!
pprod94
aktív tag
Egyébként volt ennek valamilyen haszna? Mármint olcsóbb, mint sofőrnél jegyet váltani? Vagy csupán a felszálláskori kellemetlenséget akartátok elkerülni?
nemlehet
őstag
Sok végállomáson nem adnak jegyet a sofőrök, tehát eleve fel sem szállhatsz ha nincs jegyed. Ez akkor gáz ha épp elkapod a buszt és nincs időd az automatával szerencsétlenkedni. Amúgy meg jah, kényelmesebb meg nem tartod fel a sort.
[ Szerkesztve ]
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
bejegyzés Volán - náloV, avagy a menettérti jegy