"Tekintve, hogy a Vulkan API ugy szuletett, hogy az AMD beadta proposalnak a Mantle-t a Kronos Group-nak, hogy kezdjenek vele amit akarnak, es ez persze sokkal hamarabb ott volt kidolgozott formaban az asztalon, mint a nagykozonseg hallott rola, mondhatjuk, hogy eleg regota "keszen van"."
Mivel a Kronos Group mind a mai napig faragja a Mantle-t, így arra alapozott SDK lehet már nem is lenne jó, bukó lenne.
"De igazabol nem is kell, hogy szabvany legyen belole, mivel megiscsak egy konzol API-rol beszelunk vegeredmenyben."
De, mert egy n+k-adik API-ra nem fog senki fejleszteni, nulla piaci részesedéssel. A Vulkan azért kell, mert közös lesz a W7-W10, PS4 platformmal, s elvileg XO is támogatni fogja.
"A valosagban egyebkent meg ennyire sem kell lemenni kutyaba, a Vulkan/Mantle/D3D12 mar vannak annyira kozel egymashoz, hogy ha valaki nagyon fel az uj API-k bevezetesetol akkor ki tud talalni olyan absztrakciot, amit utana a 3 barmelyiken lehet implementalni, es akkor aztan igazan kenyelmes lesz minden."
A gyakorlatban ezt hívják taknyolásnak, ami szar eredményt ad.
"- olyan egyseges Steam fejlesztokornyezet, ami OS-tol fuggetlenul garantalja a mukodest minden (de legalabbis sok) Steam celplatformon (Windows, OS X, Steam OS)"
Ez az álmodj királylany kategória.
"- egy olyan ingyenes OS, ami az egvilagon kivul semmit nem tud azon kivul, hogy ezt a futtatkornyezetet megvalositja"
Pláne, hogy egy konzol kizárólagos megcélzott feladata a grafikus API futtatás. Ja, nem.
"- egy olyan ingyenes OS, ami nem igenyel kulon tamogatast a hardvergyartoktol, hanem kompatibilis modon kepes ranyulni valamelyik nepszerubb platform (Windows...) drivereire"
A bilit told el az ágyadtól!