Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajthabalazs

    senior tag

    válasz Dilikutya #496 üzenetére

    A kiadók azt fejlesztenek, amit el tudnak adni, és csak azt lehet eladni, amit az emberek megvesznek. Valószínüleg a patch-be csomagolt pályák és küldetések nem generáltak annyi új játék értékesítést, hogy megérje a kiadóknak. De ha a DLC sem fogy, akkor azzal is le fognak állni, vagy jobban fogják csinálni. A Season Pass egy lépés a régi szép idők felé: előre ki lehet fizetni a DLC-ket, ami a régi modellre lefordítva azt jelenti, hogy drágábban veszi az ember a játékot, hogy ingyen kapja a patch-eket, pályákat, skineket - pont mint régen.

    Igazából figyelembe véve a játékfejlesztés menetét, valószínüleg egy előfizetés alapú modell illeszkedne legjobban a kiadások jellegéhez: ameddig játszik az ember és igényli a supportot, addig fizet, és a fejlesztők hozzák a javításokat, új tartalmat, fenntartják a szervereket. Ha nem elég jó a játék, vagy a support, akkor nem fizet. De ahogyan minden mást is, a játékokat is eldobhatóra tervezik, 20-30 játékóra, és az ember a végére ér, és nem biztos, hogy előveszi mégegyszer. Mint ahogy minden más is, a két fél fukarsága és bizalmatlansága miatt a játékpiac is egy szuboptimális egyensúlyi helyzetben rekedt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés