Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) tskó


tskó
tag

vegyé' konzolt mer' az a tuti....

(#2) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Na ilyen grafikát se fogunk a következő pár évben látni.

(#3) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Kétszer megnéztem, hogy biztos valamit én nem veszek észre. De ez egyáltalán nem nagy szám. Szerintem egy Cryengine is simán hozza ezt a szintet (jobbat is szvsz). Egyetlen pillanatig nem volt olyan érzésem, hogy ez full reális. :N

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#4) Televan74


Televan74
nagyúr

Belső szép volt.Egy - két "élethű" személy ha lett volna a gépen,akkor azt mondom hűha.De így ez csak egy átlagos bemutató volt.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#5) Angel1981 válasza .LnB (#3) üzenetére


Angel1981
veterán

Akkor nem csak én gondolom így. :)

(#6) HummeRC válasza .LnB (#3) üzenetére


HummeRC
senior tag

Azt hittem velem van a hiba, de úgy látszik, hogy nem csak én nem láttam semmi "csodát" rajta. Igazság szerint már most látszik az engine gyengesége, a fény-árnyékra kihegyezett látvány miatt, túlságosan fénylőek és irreálisan tükröződnek a textúrák. Többet vártam. Ennél a sok éves Flatout2 élethűbb grafikát nyomott. :(

[ Szerkesztve ]

(#7) dunc


dunc
nagyúr

Gyenge, nem valódi csillog mint a Salamon töke :D

(#8) GeryFlash válasza BoneDragon (#2) üzenetére


GeryFlash
veterán

Milyet :F Ez semmi extra, Cryengine ezt lazán veri, és nem csillog összevissza, ez semennyire nem valószerű.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#9) CocooN-z


CocooN-z
őstag

Nincsenek utasok és pilóták! .... ;]

BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30

(#10) Tazsam01


Tazsam01
tag

A belső tényleg szép ( a gépeltérítők biztos örülnek az ilyen demóknak). Viszont amit kívülről mutat azt egy mezei Warthunder röhögve megeszi gépigény nélkül multiban akcióban élesben.

(#11) xmaas


xmaas
őstag

Szerintem szepen megvan csinalva elegge latvanyos plane a belsoter

(#12) xtremez


xtremez
aktív tag

Szép, de elég műnek hat. Mikor kapunk egy AAA címet ezzel a motorral vajon ?

(#13) big-J


big-J
őstag

Star Citizen lazán veri... lol... közben meg csak késik és késik ez az UE4.

(#14) BoneDragon válasza GeryFlash (#8) üzenetére


BoneDragon
veterán

Hát basszus valakinek kellett pozitív véleményt is írnia. :DDD

(#15) wolfman


wolfman
veterán

Nekem túlságosan sterilek a felületek.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#16) Angel1981 válasza BoneDragon (#2) üzenetére


Angel1981
veterán

Nem, mert közvélemény miatt rájuk szólnak majd a górék, hogy "Figyu srácok, kapjátok már össze magatokat, mert a népek morognak, hogy ez gyengus, és igazuk is van!" :D

(#17) huszar90


huszar90
aktív tag

Videót megnézve, én a repülőt kivántam meg :D

(#18) saelin


saelin
veterán

Ezt bármelyik jobb engine megcsinálja, inkább az emberi megjelenítést demózzák azon van még hova fejlődni.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#19) .LnB válasza saelin (#18) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Lehet majd az emberek arca is így fog csillogni mint a repülőgép teste. ;]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#20) wolfman válasza saelin (#18) üzenetére


wolfman
veterán

Igen, majd akkor elégedett leszek, ha ilyen látvány mellett még kb. 10-15db NPC mozgását is tudja számolni a gép elfogadható teljesítménnyel.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#21) Chapel válasza wolfman (#20) üzenetére


Chapel
addikt

Cryengine is csillog villog- Crysis3-ban még a bozót is, de tény, kb. ue tudja az is.

Nem értem, mert bejelentették, hogy mobil irányba mennek el vele, most akkor ez mit mutat?
PC-n nem kirívóan extra, mobilon meg talán sok kicsit nem...?

Amúgy meg tudjuk hogy mindegy mit tud a motor, ha a fejlesztők nem használják...a korábbi UE-egben is voltak olyan fícsörök amiről nem is tudunk. Mert senki nem vette a fáradtságot\energiát\pénzt hogy dolgozzon vele\rajta.

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#23) Abu85 válasza big-J (#13) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Jó, de az UE4 azért késik, mert időközben úgy döntöttek, hogy nem a PC és a konzol, hanem a mobil a fókusz. Amúgy már itt lenne, de mivel az Epic a motor eladásából akar megélni, így muszáj volt lebutítani, hogy a Unity ellenfelei legyenek. PC-re és konzolra már nem vesznek a nagy kiadók motort. Csinálnak egyet házon belül.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24) Garada


Garada
őstag

Nem rossz :D

(#25) GeryFlash válasza Abu85 (#23) üzenetére


GeryFlash
veterán

Akkor ha jól értem ez a motor grafikailag semmilyen szempontból nem lesz áttörő pc-n/konzolon? A többi kiadó enginejei (Cryengine, Frosbite, Dunia, AnvilNext stb) mind sokkal jobbak lesznek? És maximum indie játékok/mmo-k fogják használni?

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#26) Abu85 válasza GeryFlash (#25) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem lesz rossz grafikailag, de az tény, hogy az innovációt eltávolították belőle, így nem jobb, mint egy új CryEngine vagy egy Frostbite 3. Bár ezek is külön területekre koncentrálnak, mivel a Frostbite 3 lighting rendszerben verhetetlen, míg a CryEngine más területeken acélos. Az AnvilNextnél jobb az UE4, meg a Duniánál is.
Aki top motort akar annak először is tudnia kell, hogy mit fejleszt. Ha akciós-kalandos dolgot, akkor a CryEngine tökéletes választás, ha stratégiát, akkor a Nitrous nagyon jó alternatíva. Az UE4 akkor válik jó megoldássá, ha lesz a játéknak Android és iOS portja is.
Az indie részlegnek szerintem még mindig az Unity a legkedvezőbb. Az MMO-k speciális motort igényelnek. A CryEngine ami valamilyen szinten fel van erre készítve.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#27) Chapel válasza Abu85 (#26) üzenetére


Chapel
addikt

"az innovációt eltávolították belőle"

Magyarán, ilyen szintű játék nem lesz vele...?

Szomorú :(

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#28) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Anno a CryEngine 3 Tech Trailernél jobban leesett az állam, na meg az Unreal 4 Elemental videónál.

[ Szerkesztve ]

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#29) Abu85 válasza Chapel (#27) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ennek a grafikának nem technikai, hanem anyagi gondja lenne. Egyszerűen egy játék ilyen kidolgozással 100 millió dolláros költség is lehet és akkor még legalább ennyi kell a marketingre. Előbb a toolokat kell fejleszteni, hogy olcsóbb legyen a tartalom megalkotása. Alapnak kell lennie a megatextúrázásnak, a tile-poolra képes hardvereknek, illetve szükséges a PTEX használata is. Ez a kezdés. Aztán szükség van legalább diagSplit szintű tesszellációs rendszerre, quadraszter futószalagra. A hardver oldalán is teljes integráció kell, hogy minden részegység ugyanazt a memóriaképet lássa, ami radikálisan megkönnyíti a programozást is.

Szóval ha lesz ilyen grafikai minőség, akkor is ezt az EA-től hamarabb látjuk, mint egy indie stúdiótól.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30) GeryFlash válasza Abu85 (#29) üzenetére


GeryFlash
veterán

Akkor mégis Charmack ötlete bevállik, és elsz megatxtúrzás? Tudom, hogy nem emiatt, de a Rage anno csúnyán megbukott, ezek szerint az a játék/techdemo volt az áldozat a megatextúrázás elterjedésének? Ott azért a dolgok néha nagyon lassan töltöttek be.

A másik, hogy a Ubisoft nem tervezi a Duniát/Anvilt valóban nextgenné varázsolni, ha jól értem az EA motorok terén jobban áll...
És mi a helyzet a többi stúdióval? Square Enix féle Crystal Engine mennyire számít jónak, kb Dunia és CE között van? Glacier 2?
Netán az Activison nem tervez végre vmi különbet annál az ezeréves Quake Enginenél?
Bocs a sok kérdésért :B

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#31) Abu85 válasza GeryFlash (#30) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Egészen egyértelmű, hogy a megatextúrázás egy rendkívül kedvező megoldás a textúrázással kapcsolatos problémákra. Az nem kérdés, hogy ez a jövő, az a kérdés, hogy mikortól.

Az Ubisoft úgy csinálja ahogy eddig. Két-három motort fejlesztenek párhuzamosan és azokat használják a játékaikhoz. Az EA csak annyiban áll jobban a motorok terén, hogy a Frostbite 3 jóval univerzálisabb megoldás, mint az Ubi megoldásai, de amíg az Ubi pénzel három külön technikát, addig ez nem gond. Nem gazdaságos, de nem jelenthet problémát a játékokra nézve.

A Square Enix is olyasmi rendszerrel dolgozik, mint az Ubi. Ugyanaz vonatkozik rájuk.

Az Activision már évek óta nem azt használja. Egészen pontosan a CoD 2 óta saját motorral dolgoznak.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#32) Ed3r_X_ válasza GeryFlash (#30) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Glacier 2 igen meggyőző volt Hitman alatt, nekem tetszett, kis reszeléssel simán lehetne next gen szint szerintem.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#33) GeryFlash válasza Abu85 (#31) üzenetére


GeryFlash
veterán

A snowdrop az a 3. Ubi motor?

Jelenleg ha jól tudom most ez a legfejltettebb, a fizika/tereppusztítás terén, simán jobbnak tűnt, mint a Frosbite/Cryengine motorokban (igaz ez nem csak a motoron múlik, hanem a fejlesztők munkáján is, de én amit a Frsobiteban láttam fizikát azt még a cryengine is verte, a legtöbb látványos dolog+destrucition modul csak szar scriptelt cuccnak tűnt, a Crysisban legalább a tárgyaknak tényleg van fizikájuk).

,,Az Activision már évek óta nem azt használja. Egészen pontosan a CoD 2 óta saját motorral dolgoznak."

Tudod hogy értettem, az IW motor azért nagy részben még mindig az ezeréves Quake motorra támaszkodik, és a Ghost alig néz ki jobban, mint a Cod 4... Beleraktak pár shine effektet, tesszalációt, de továbbra is gáz, érdemben nem akarnak fejleszteni?

Amúgy Nitrous-ről nincsenek hírek, hogy kik fejlesztenének vele rts-t? Esetleg egy total war rész nem várható ezzel, vagy ők komolyabb rivális híján továbbra is a Warscapet nyomathatják immár 5 éve...?

Ed3r_X_: A Glacier nekem is tetszett, mint egy pimpelt UE3, én látok benne jövőt :)

[ Szerkesztve ]

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#34) haddent válasza Abu85 (#31) üzenetére


haddent
addikt

"Az Activision már évek óta nem azt használja. Egészen pontosan a CoD 2 óta saját motorral dolgoznak."

Ráadásul azóta ugyanazzal! :C

(#35) Abu85 válasza GeryFlash (#33) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az tipikusan MMO-khoz.

A Frosbite 3-ban a Levolution a scriptelt, a destruction az teljesen számolt.
A pusztításban a Geo-Mod 2.5 a legfejlettebb motor eddig. Azt erre gyúrták ki.

Nem. Az IW motorja teljesen saját.
A COD-ot sosem a grafika adta el, ezután sem az fogja. Elég jó és ennyi. Továbbra is ez lesz a fő szempont. Legalább sok gépen fut.

Az Oxide és a Stardock, illetve valami Mohawk studió.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#36) Chapel válasza Abu85 (#35) üzenetére


Chapel
addikt

És ha már téma, nekem óriási kedvencem a Red Faction sorozat, főleg a Gurreilla és az Armageddon. Az nem tudom milyen motor,de igazán használhatnák mások is.
Kox-maxon még ma is hangulatos a látvány, sőt az armageddon kifejezheten szép és olyan rombolás sehol máshol nincs és hány éves játékok...?? :Y
Méltatlanul elfeledettek, sokkal többet érnek, mint bármelyik ea féle évenkénti szutyok... :(

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#37) Abu85 válasza Chapel (#36) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az a Geo-Mod motor.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38) molnartibor


molnartibor
tag

Ez nekem sem volt nagy szám még tech demónak sem a CCP Games / Carbon fizikai haj/ruhaszimuláció nekem nagyobbat ütött! És az egy 3 éves demo :D

[ Szerkesztve ]

(#39) Ed3r_X_ válasza GeryFlash (#33) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Persze. Nekem az tetszett kifejezetten benne, hogy nem túl hardverigényes. Mellette viszont ritka szép szerintem.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.