Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    válasz Syl #39 üzenetére

    Reklám elrejtő van, nem reklám blokkoló. Plusz sávszélesség és plusz ERŐFORRÁSIGÉNY. :(((

    Plusz (bár ez az én saját becsípődésem), bántja a szememet, mikor egy oldal töltődik, aztán látom a bannereket töltődés közben. Valahogy olyan érzésem támad ilyenkor, mintha csak a szőnyeg alá söpörnénk be a szemetet ahelyett, hogy kivinnénk.

    "Az oldal üzemeltetője felé így korrekt, nem?"

    Abszolút nem. A marketingcégek (mint a Google AdSense/AdWords) felé "korrekt", mivel a hirdetők megjelenés alapján fizetnek. Tehát vesznek x összegért mondjuk 100 000 megjelenést és 100 000 alkalommal meg fog jelenni nekik.

    Mivel a Chrome letölti, majd eltünteti, így ez egy megjelenésnek számít, tehát minden Chrome felhasználó 1-gyel csökkenti a potenciális vásárlók számát, pedig lehet, hogy Adblockot használt.

    Ellenben ha blokkolsz akkor maximum a látogatott weboldal készíthet belőle saját házi statisztikát, hogy ennyien látogatták az oldalakat és a látogatóink ennyi százaléka blokkolja a reklámokat.

    Tehát a teljes blokkolás:
    - Humánusabb az oldallal szemben, mivel ha a reklámblokkolót használók aránya nem túl nagy, akkor az oldalnak nem jelent sem bevételkiesést sem túl sok többletforgalmat.
    - Korrektebb a hirdetőkkel szemben, mivel csak azok után fizet, akik ténylegesen látták a bannerét.

    Viszont a kapitalista marketinges cég nem tud trükközni, tehát így már nekik nem biznisz... ;]

Új hozzászólás Aktív témák