Mondasz valamit. Bár azért annyira ne nézd le az idősebbeket. Ez nem kor kérdése.
A józan paraszti ésszel sok mindent ki lehet szűrni, hogy honnan jön a vakítás, de egy jó marketinggel szinte mindent el lehet adni.
Nem tudom, hogy halottatok-e Déri Jánosról. Neki volt egy riport műsora még az „ősidőkben” egy marketinges szakemberrel. Ez muki mondott olyat, hogy ha pl. kitalálnák, hogy egy C vitamin tartalmú pirulával a szellemi szint növelhető lenne, milyen gazdagok lennének pár nap alatt. El is kezdte ott spontán a reklámszövegeket nyomni ezerrel. Mit gondolsz mi volt az eredmény? A stúdióba nem győzték fogadni a hívásokat, és biztosítani a hívókat, hogy ez nem az, amire gondolnak. A végén még maga a riporter is bedőlt a dolognak.
Tehát, csak a marketing a lényeg.
Az más kérdés, hogy én gyári hibásan nem fogadom el a dolgokat úgy, ahogyan azt elém tálalják, állandóan a dolgok háttere után akarok nézni. Meg működik egy „szűrő rendszerem” is, „Ki mondta? Miért mondta? Stb.” Ezek után már nem is olyan könnyen lehet beültetni a hintába. De nagyon sokan vannak az un. „egyszerű emberek”, akik „Bemondták a TV-be, hogy ..” kezdetű mondat után szentírásnak veszik a hallott anyagot.
A lottó dologban viszont teljesen osztom a véleményedet.
Amióta kikapcsolom lefekvés előtt a mobilom, azóta utólérhetetlen vagyok az ágyban....