Milyen gyakran használtad a Bubit? Csak mert én évekig rendszeresen, és 5-ből 1-szer nem sikerült kibérelnem a bringát. Vagy a terminál volt halott, vagy a bringa nem olvasta le a kártyát/nem fogadta el a kódot. Gondolom mondanom sem kell, hogy egy e-jegy rendszernél ez a jósági szint nem elfogadható!
Másrészt a Bubi komplexitása, a végpontok száma nagyságrendekkel kisebb, mint egy e-jegy rendszeré. És én veled ellentétben emlékszem arra, hogy a bevezetése milyen sokat csúszott (sokat) és mennyi technikai hibával indult el az éles üzem (rengeteggel). Ezek egy részét a mai napig sem sikerült orvosolni, lásd: első bekezdés.
A Rigorol: ez a kudarc már az elején kódolva volt. Gyakorlatilag a világ legbonyolultabb jegyrendszerét akarták implementálni (akárcsak a Bubi esetén). Ez egyértelműen a Vitézy-féle banda hibája volt, sokkal egyszerűbben kellett volna neki állni, mint mondjuk a londoni Oyster. Itt csillagrombolót akartak megvalósíttatni egy olyan céggel, akinek 0 tapasztalata volt jegyrendszer fejlesztésében szoftver oldalon.
(#40) vicze1
Ne emlegessük már egy lapon Budapest tömegközlekedését Debrecenével! Szintén nagyságrendi a különbség minden tekintetben.
[ Szerkesztve ]